Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture izdalo je građevinsku dozvolu za izvođenje radova na rekonstrukciji pruge Stara Pazova-Novi Sad, prvoj deonici brze pruge Beograd-Budimpešta.
Пријатељи,
Проблем је, што је План о изградњи брзе пруге од Инђије, преко Бешке и Чортановаца, већ пар година изложен на Инђијском сајту, али за њега мало ко зна. За План, многи који имају приступ интернету не знају, а о осталима да се и не спомиње (житељима Бешке и Чортановаца).
За Николу: Нема могућности (физичке) да остане стара траса за локал. Преостаће само парче пруге кроз стари тунел до станице Чортановци Дунав.
Погледајте План на сајту.
Најбоље решење је да се задржи и постојећа пруга између Бешке и Сремских Карловаца па нека брзи возови иду новом трасом, а локални (путнички) старом трасом. Вероватно би најбоље било да Бешка и Чортановци добију посебне станице на новој траси, али питање је да ли је то изводљиво.
Пријатељу,
Није овде реч о критици изградње пруге, него што ће Чортановцима и Бешки бити укинуте њихове ж. станице и поставити (у атару) неку заједничку између.
То је проблем.
Nije u pitanju rekonstrukcija već izgradnja nove dvokolosečne pruge za mnogo veće brzine uz ispravljanje krivina, nove tunele i vijadukt od Fruške Gore prema Karlovcima.
Treba kritikovati sve što se loše radi, ali je potpuno besmisleno ne priznavati kad se nešto uradi dobro. Do sada je utisak da su Rusi radili kvalitetno i da su poštovali rokove na svim deonicama koje su radili i nema razloga unapred sumnjati u realizaciju ovog konkretnog projekta. Može se diskutovati o ceni izgradnje i o izmeštanju stanica, što lično mislim da je pogrešno, ali ne mogu kritikovati kada ne znam detalje projekta i razloge izmeštanja.
Biće veliki korak napred kada za četri godine bude završena pruga za 200km/h do Pozove, a za isto vreme da Kinezi urade prugu od BG u suprotnom smeru. Naš problem u budućnosti će biti kako ćemo to platiti, a da će se uraditi - uradiće se.
Kao poslednje selo koje pripada Indjiskoj opstini, uvek je bilo poslednje u svemu. Brze pruge su bile poslednja sansa da se nesto promeni.
Najveci broj putnika cine penzioneri, kako ce im pomeranje zeleznicke stanice pomoci?
Nikako, ali koga je to danas briga.
Ovaj komentar shvatite kao apel za pomoc Cortanovcima i dobijanju zeleznicke stanice.
Са брзим пругама Србије, Чортановци од две железничке станице (Чортановци и Чортановци Дунав), више неће имати ни једну.
Додуше, биће нека у атару између Бешке и Чортановаца, заједничка, што значи да ни Бешка више неће имати станицу.
Лепо, баш лепо. Овамо су нам "пуна уста" бриге за развој села и локалног туризма, а с друге стране "сечемо" постојеће железничке станице.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Izdata građevinska dozvola za rekonstrukciju pruge Stara Pazova-Novi Sad
Autor: Tanjug
Info
•21.07.2017.
•23:00 > 23:02
Komentari 10
Чортановци
Проблем је, што је План о изградњи брзе пруге од Инђије, преко Бешке и Чортановаца, већ пар година изложен на Инђијском сајту, али за њега мало ко зна. За План, многи који имају приступ интернету не знају, а о осталима да се и не спомиње (житељима Бешке и Чортановаца).
За Николу: Нема могућности (физичке) да остане стара траса за локал. Преостаће само парче пруге кроз стари тунел до станице Чортановци Дунав.
Погледајте План на сајту.
Никола
/
da, sada su ruske dobre a brze pruge pre 30g nisu vam valjale
Чортановци
Није овде реч о критици изградње пруге, него што ће Чортановцима и Бешки бити укинуте њихове ж. станице и поставити (у атару) неку заједничку између.
То је проблем.
Srafciger
Ne znam šta bi - moja greška, autokorekt ili prelamanje teksta
Srafciger
Treba kritikovati sve što se loše radi, ali je potpuno besmisleno ne priznavati kad se nešto uradi dobro. Do sada je utisak da su Rusi radili kvalitetno i da su poštovali rokove na svim deonicama koje su radili i nema razloga unapred sumnjati u realizaciju ovog konkretnog projekta. Može se diskutovati o ceni izgradnje i o izmeštanju stanica, što lično mislim da je pogrešno, ali ne mogu kritikovati kada ne znam detalje projekta i razloge izmeštanja.
Biće veliki korak napred kada za četri godine bude završena pruga za 200km/h do Pozove, a za isto vreme da Kinezi urade prugu od BG u suprotnom smeru. Naš problem u budućnosti će biti kako ćemo to platiti, a da će se uraditi - uradiće se.
f
Dragan
Najveci broj putnika cine penzioneri, kako ce im pomeranje zeleznicke stanice pomoci?
Nikako, ali koga je to danas briga.
Ovaj komentar shvatite kao apel za pomoc Cortanovcima i dobijanju zeleznicke stanice.
/
pa nedavno smo obilazili pazovu iz pravca vojke po ataru
:(
Додуше, биће нека у атару између Бешке и Чортановаца, заједничка, што значи да ни Бешка више неће имати станицу.
Лепо, баш лепо. Овамо су нам "пуна уста" бриге за развој села и локалног туризма, а с друге стране "сечемо" постојеће железничке станице.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H