Novi sistem "merenja prosečne brzine" na domaćim auto-putevima će uskoro zaživeti, pa će kontrola onih koji pritiskajući papučicu gasa "do daske" i time ugrožavaju tuđe živote, biti veća.
На аутопуту је максимално дозвољена брзина 120 km/h.
Како евидентирати прекорачења те дозвољене брзине?
Радарима (инструменти – радарски пиштољ).
Упериш пиштољ у возача и кажеш: „Дај паре“.
То је најлакше, а не на научној бази злоупотребљавајући физику – зависност пређеног пута од брзине. А возач каже, ја сам вам захвалан, од Вас сам много научио.
Не сумњам да ће овај Начелник управе саобраћајне милиције остварити свој наум. Он је и постављен на то место по принципу негативне селекције, онда пуштен с ланца да оствари позитивне резултате у застрашивању и материјалном исцрпљивању грађана Србије. Да није овога сада, нашао би се лако други, није он крив, он је само добро уклопљен у Европски пут Србије.
По свим правилима ЕУ, мораће да распише и тендер за фирму која ће вршити очитавање километраже и срачунавање средње брзине, са програмом који ће давати вероватноћу максималне брзине којом је возио, да би се праведно могла казна наплатити. Трошкове очитавања ће наравно сносити возачи, као што трошкове очитавања електричних бројила сносе корисници.
Уколико не ангажује фирму за очитавање и срачунавање казне, доћиће у колизију са правилима Европске уније по којима је такође електродистрибуција била приморана да поступи. Уколико Начелник не буде ангажовао фирму, онда ће Комитет ЕУ за исцрпљивање грађана Србије предузети одговарајуће мере, по потреби и сакције.
To što vi ne znate da vozite nije razlog da drugima želite da im crkne krava. Uzmite dodatne časove vožnje, vežbajte sami, pa ćete i vi jednog dana naučiti. Promenite posao pa ćete imati bolja kola ako vam se ova koja sada imate ne sviđaju. Mogu svi koji prekorače brzinu makar za metar da plate kaznu, vi od toga nećete osetiti nikakav boljitak.
Malo nategnuti dokazi za prekoračenje dozvoljene brzine: Bilo bi dobro proučiti strana iskustva o ovakvom načinu kontrole prekorečenja brzine ako ovakvih iskustava u svetu ima. U suprotnom sve će se pretvoriti u grube improvizacije i selektivnu primenu sankcija.
Zbog čega ste onda kupovali presretače kad ovo što hoćete da radite nije pravo merilo jel taj što jurca može da stane između dve naplate i eto "prosečne" brzine. Već dva dana idem relaciju NS_BG i nigde "presretača", a ovi sa "besnim" kolima jurcaju ko da su na "hungaroringu". Možda vikendom ne rade "presretači" a sad u sezoni bi trebalo da su na putu 24h.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Za prejak gas kazne i na naplatnoj rampi
Autor: Novosti
Info
•22.07.2017.
•19:57
Komentari 6
Мунгос
Како евидентирати прекорачења те дозвољене брзине?
Радарима (инструменти – радарски пиштољ).
Упериш пиштољ у возача и кажеш: „Дај паре“.
То је најлакше, а не на научној бази злоупотребљавајући физику – зависност пређеног пута од брзине. А возач каже, ја сам вам захвалан, од Вас сам много научио.
Мунгос
По свим правилима ЕУ, мораће да распише и тендер за фирму која ће вршити очитавање километраже и срачунавање средње брзине, са програмом који ће давати вероватноћу максималне брзине којом је возио, да би се праведно могла казна наплатити. Трошкове очитавања ће наравно сносити возачи, као што трошкове очитавања електричних бројила сносе корисници.
Уколико не ангажује фирму за очитавање и срачунавање казне, доћиће у колизију са правилима Европске уније по којима је такође електродистрибуција била приморана да поступи. Уколико Начелник не буде ангажовао фирму, онда ће Комитет ЕУ за исцрпљивање грађана Србије предузети одговарајуће мере, по потреби и сакције.
Недељко
Vozač
Mile
Lala
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H