Autor: Dnevnik

Info
05.11.2017.
09:34 > 09:00
Potrošači u Srbiji su, zahvaljujući Zakonu o zaštiti potrošača, sada u daleko povoljnijoj situaciji nego ranije kada roba ili proizvod koji su kupili prestane da radi ili radi drugačije nego što bi trebalo.
  • Nervirach

    05.11.2017 11:22
    Laz. U Winwinu ti na reklamaciju daju opet falican proizvod jos dva puta. Proveteno, na zalost. Patrijotska posla. Malo im je gaxda dobio od zandara.
  • had

    05.11.2017 11:17
    Naravno da ima najvise zalbi na obucu kad nam prodaju najnekvalitetniju na svetu! Kad moram da kupim novu obucu smuci mi se jer zbog toga moram dobro da se zamislim koliko novca mi se isplati da za istu potrosim. Svakako mi se ne isplati da dam vise od 3000 - 4000 dinara jer mi niko ne moze garantovati da ce mi obuca kupljena u prodavnici po ceni vecoj od navedene trajati duze nego obuca kupljena na pijaci za 2000 dinara! Kada god u prodanici vidim obucu sa cenom vecom od 10000 dinara dodje mi da upitam prodavacicu/prodavca sta nam njihove firme, uopste, prodaju po toj ceni. Kvalitet sigurno ne, a brend cisto sumnjam da vredi te pare! Ne znam da li ste vi primetili ali, meni barem, duze traju pertle nego sama obuca! Ima li to imalo smisla?!
  • Dragi bulatovic

    05.11.2017 10:16
    Lose
    Kad je roba loseg kvaliteta sve krs na krsu neka 4 klasa a nemate kome da se zalite

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna