Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs

Info
18.12.2017.
11:20 > 08:50
"Nemoguće da toliko mladih žena ne može da zatrudni, da li je to neki trend?", zbunjeno je Mira Adanja Polak nedavno pitala dr Nebojšu Radunovića, te jednim neverovatnim pitanjem uvredila na stotine parova u Srbiji.
  • Bundevica

    24.12.2017 16:29
    (?!)
    @Nd
    A sta je za vas opste korisno? Jelka, fontana...?
    Ja bih vas oporezovala na glupost. Imali bi i za 4. pokusaj Vto o trosku fonda!
  • @Zora

    22.12.2017 10:40
    mozda je donirao jos nesto osim novca
  • Zora

    22.12.2017 00:23
    Sramota me pojedinih sugradjana koji pisu zlurade komentare.
    U kakve smo se mi to nehumane ljude pretvorili?

    Nas dobrostojeci prijatelj je pomogao bracnom paru (posudio 4 000 evra) pre nekoliko godina i dobili su sina.
    Kad su dosli da mu vrate pare, on je rekao: "Nek je on Vama ziv i zdrav. Uzdravlju potrosite na njega, opremite mu sobicu ili sta god hocete. Ja cu ih opet zaraditi."
    Ljudi nisu mogli da veruju.
    Na krstenju te bebice, mozete pogoditi, ko je bio kum.
    Eh, da nas je ovakvih vise.
  • Citalac

    21.12.2017 07:26
    procenti
    Mozda 35% ne zvuci mnogo ali pitajte lekare koliko je njima velik procenat 5%, pitajte smrtno ugrozenu osobu koliko je njemu velik procenat 5%. To je OGROMNA cifra. Znaci da imate 5% da prezivite vi imate sansu. Da imate 5% sanse da nesto podje po zlu za vreme bilo kakve intervencije, pa...bio bi vam ogroman procenat. 5 ljudi u 100 umire ako ode na tu i tu intervenciju, verujem kad biste culi tako nesto da biste se zapitali da li biste uopste radili tako nesto.A opet da vam kazu 5 ljudi od 100 se potpuno izleci ukoliko ode na tu intervenciju verujem da bi vam nada bila u nebesima da ste bas vi u tih 5%. Sve je relativno. Ali ono sto je sigurno procenat od 35% nije mali.
  • Hm

    20.12.2017 16:13
    ND
    "ND" smatrate da je cena od 200000 din i uspesnost 35-40% mala?Pa hajde onda da ne operisemo ljude sa karcinomom 2,3 i 4 stadijuma jer ce njih 20,40 i 90% umreti u prvoj godini (zavisno od stadijuma),a potrosicemo po osobi za hirurgiju,hemoterapiju i zracenje mnoogooo vise od 200000 din.Da ne lecimo ni pacijente sa akutnom leukemijom 1 protokol kosta nekoliko hiljada eura a prezivljavanje 20%.Pa onda i ove starije od 75 sto bi lecili- nisu radno sposobni,samo su trosak,a preziveli prosecan zivotni vek.A gde su tek hronicni pacijenti itd .Vasa ideologija i mozak ND zvuce fasisticki i jos gore psihopatski.
  • ND

    20.12.2017 12:12
    @Nada
    Dobro ne sumnjam da ste u pravu pogotovo ako govorite iz licnog iskustva. Ali ako se procenat od 35% - 40% smatra uspesnim ne samo kod nas nego i u svetu, to samo pokazuje koliko je ishod takvih procedura zapravo neizvestan. I tu se neminovno namece pitanje o racionalnom koriscenju sredstava svidjalo se to nama ili ne.
    @Ceca
    Jooon pa gde mi mozemo da se poredimo sa Izraelom zaboga, pa oni planski grade, naseljavaju i uredjuju svoju drzavu jos od 50-tih. I to uz znatna novcana sredstva i ne zaboravimo, sivurnu podrsku Amerike. Malo realnosti nije na odmet, sto rece komentator pod nadimkom "Mozda", pa iz nekog razloga dobi gomolu minusa...
  • Nada

    20.12.2017 10:09
    @ND
    ND, slazem se sa tim da treba da spustimo loptu. Evo, da ostavimo dramu I patetiku,kako ih nazvaste, po strani. Poenta je u tome sto Vi mislite da ste dobro informisani, a niste. 35--40% je odlicna uspesnost, kakvu u proseku imaju najbolje klinike. Podvlacim, u proseku, ne po starosnim grupama, I ako izuzmemo VTO sa doniranom.jajnom celijom, posto se ovakva VTO po zakonu kod nas ne radi. Ako idemo po starosnim grupama, ne postoji uspesnost od 100% ni u grupi zena od 20-25 god. Nema klinike ni sa uspesnoscu preko 65% Nigde na svetu.Ima tu jos puno toga sto ni Vi ni mnogi koji nisu u prici ne shvataju, zato I pisete to sto pisete. Kad biste znali, ne biste.
  • Taca

    20.12.2017 02:44
    @ND
    @ND tuzno je sto je Vasa majka obavila tu "obicnu biolosku stvar" i rodila vas.... Svet bi bio mnogo plemenitije mesto da mozgova koji razmisljaju poput vas nema....
  • Ceca

    19.12.2017 23:50
    VTO
    Agonija, patnja, stres, izostanci sa posla, finansijski izdaci za mnoge analize koje nisu pokrivene obaveznim zdrav.osiguranjem itd.. Kakvi sramotni komentari! Ja sam bre za 5,6 godina dala tom istom fondu min 6.000 evra, znaci ne placate mi vi nista, kao ni drzava, ja sam to vec unapred drzavi platila! Vi koji niste prosli ovu agoniju, ovu patnju, ne zelim vam da je osetite koliko god bezosecajni bili! A ako dece imate, tako pricati necete, ako ona budu imala problem steriliteta!Ja sam za to da se usvoji plan Izraela. Finansirati pokusaje sve do zaceca, bez obzira na br pokusaja, bez limita! To je iskrena borba za natalitet svog naroda.
  • Mozda

    19.12.2017 19:10
    ...
    Realno bi bilo da drzava finansira 3 pokusaja vto. Ostale pokusaje ,ako ih bas zele , neka parovi sami finansiraju. Mogli bi eventualno da razmotre ideju usvajanja deteta, a da drzava smanji birokratske probleme pri toj proceduri (i tu se ceka 2-3 godine na realizaciju). I sasvim je opravdana starosna granica, ne samo po pitanju uspesnosti procesa i radjanja deteta sa anomalijama (da ne kazem "rasipanja drzavnih para" namenjenih za vto), vec nije ni normalno da zena u 5o-tim i 60-tim postaje majka, bez obzira koliko se dobro i mladoliko oseca. Tom novorodjencetu treba majka da da izvede na pravi put , a ne da do njegovog punoletstva bude u dubokoj straosti i detetu na teretu. To dete ako bude tako mlado moralo da se stara o starom roditelju i da privredjuje (radi) nema bas neke sanse i da studira i stvara karijeru. Nesto mora da trpi. Ove godine se i desilo da je zena sa 60god rodila dete. Pa ona je vec baka!!! Da mi je samo znati ko je njoj urado vto ???
  • ND

    19.12.2017 17:12
    @Ružno
    Pogledajte malo stvari racionalno, bez drame i patetike. Statistički su najpovoljnije godine da VTO uopšte uspe između 20-30, posle 30-te već rastu šanse da procedura ne uspe, a bliže 40-toj da se ne daj bože rodi dete sa nekim hendikepom. Ukupan uspeh ovih procedura u državnim klinikama u kojima se rade do tri pokušaja (o trošku RFZO), jedva da prelazi 40%, u proseku je negde oko 35%, a svaka procedura košta između 100 000 i 200 000 dinara okvirno. E sad pogledajte koji je to odnos između ulaganja i ostvarenih rezultata pa će vam biti jasnija politika "racionalnog trošenja sredstava iz budžeta". Ne radi se tu ni o kakvoj diskriminaciji, uostalom ni vi a ni mnogi od nas ne bismo tek tako ulagali svoj novac u rizičnu investiciju, zar ne? Da malo spustimo loptu, ono što mene (a verujem i mnoge druge) iritira, je što u našoj sredini još uvek postoji nekakav patijarhalni, zaostali, patetični kult roditeljstva, majčinstva, rađanja, itd, tako da neretko osobe sa decom ili one koje rade na dobijanju dece smatraju da su samim činom rađanja uradili nešto toliko posebno da im automatski sleduju sve moguće beneficije i to po pravilu na račun države (kao npr. onaj komentator Mare koji sa punim pravom zahteva minimum 6 (?!) VTO o trošku države, pa još i besplatnu psihološko pomoć i šta sve ne). Ne, roditeljstvo ne treba da se posmatra kao sveti čin već kao normalna biološka funkcija koja postoji hiljadama godina unazad i koja društvo nužno ne unapređuje već ga samo drži na broju...
  • Ivva

    19.12.2017 14:30
    Nije tacno da parovi dugo cekaju da bi se obratili za pomoc. Mi smo se do 30 te godine susretali sa komentarima jos ste mladi i opustite se ... I to od doktora ... A posle su presli u gde ste bili do sada ... Takodje od doktora ... Dr jako dobro zna da se na odeljenje steriliteta ne dolazi bez uputa, koje dr iz DZ odbijaju da daju. Mislim da bi prvo trebalo da se edukuju ginekolozi po DZ pa tek onda stanovnistvo. A pojedini komentari gore su u najmanju ruku strasni ... Pa da li bi ovaj gospodin gore i ljudima koji su bolesni i cije se operacije placaju iz fonda rekao da je to NJIHOV i samo NJIHOV problem. Zaista nemam reci ....
  • ND

    19.12.2017 12:44
    @Osoba M
    Natalitet i prirodni prirastaj se resavaju podizanjem standarda, stvaranjem uslova za kvalitetno skolstvo i zdravstvo, otvaranjem radnih mesta i platama koje mogu da pokriju finansiranje dece. Ne i neopravdanim zahvatanjem u fondove i socijajlim davanjima koja samo odlazu a ne resavaju problem. Da, ne mislim da problem nataliteta treba da se svali na ionako osiromaseno gradjanstvo...
  • Taca

    19.12.2017 12:34
    @DN
    Imate li vi @ND dece? Kako biste reagovali kada bi vase dete zelelo da se ostvari kao roditelj, a ne moze? Da li biste mu rekli "samo je tvoj problem sto ne mozes da se prosto reprodukujes"? Uzivajte u svojoj imovini na koju placate porez dok mozete jer su to stvari bez kojih najlakse I najbrze mozete ostati.... A do tada, prst na celo.
  • Boba

    19.12.2017 11:56
    Mira Adanja Polak-kakvo pitanje,glupa nije,neobavesten novinar ili prvi znaci demencije sa 75 god za ocekivati.Svakako pun promasaj i treba da je sramota.
  • Ruzno

    19.12.2017 11:25
    Ogranicenje godinama za zenu na 45 je krajnje diskriminisuce, pogotovo ako zena ima sopstvene jajne celije, sto vecina zena sa 45 ima, a i da se koriste tudje, isto bi bilo. Jel ogranicenje postoji i za godine oca? Ako je vama sa zenom od 45 godina uspesnost nula, onda treba malo da se edukujete, jer je daleko od nule u drugim zemljama. A pravda se racionalnim trosenjem novca iz fonda - I onda imamo situaciju da zena koja je duze cekala na materinstvo (cesto upravo zbog obrazovanja i rada - sto znaci da je punila i puni zajednicki fond daleko vise nego neka druga), ostaje uskracena za uslugu od fonda na racun neke mladje zena, koja je taman toliko manje novca dala u isti taj fond. Nije posteno (a uostalom, sta jeste u ovoj nedodjiji).
  • Hm

    19.12.2017 11:18
    Trenutno trudna i ocekujemo bebu iz VTO.U braku smo 8 godina a zajedno zivimo 16 god.Prosli sve mukotrpne analize i intervencije nekoliko puta.Nalazi uvek uredu,uzrok steriliteta nikad pronadjen.Posto radim kao "konj",dezurstva po 24 sata,kada smo krenuli sa pripremama za VTO otisla sam na bolovanje i uspelo je.Razmislja li neko u ovoj zemlji da zena u germinativnom periodu ne treba da radi po 230 sati mesecno,to je po 60 sati prekovremenog rada.Naglasicu samo da u mojoj struci svaka druga koleginica od 30-35 god ima problem.Nikog u Srbiji nije briga zar ne?Trebala sam na vreme da pokupim diplomu i zaputim se u beli svet.
  • @Masa

    19.12.2017 10:30
    Jel nije malo, najblaze receno neobicno, da se ovde ne zahvaljujes lekarima koji su ti medicinskim procedurama omogucili da imas dete, umesto toga se zahvaljujes Bogu, koji se, cini se, nije bas pokazao u ovom slucaju?
  • @ND

    19.12.2017 08:20
    Baš si malo glu...
    Kako to da neko ko ima sidu, to nema ''svojom slobodnom voljom'', tj ono što posebno naglašavate? Uglavnom (ne u 100% slučajeva, ali u većini) taj ko ima sidu svojevoljno se odrekao divnog izuma zvanog kondom i tako ''svojom voljom'' sebe doveo u opasnost da ima sidu. I kako to da imati sidu, rak, slomiti ruku itd. ne spada pod samo lični problem, a imati problem sa začećem je samo lični? I da, slažemo se oko jednog, zna se šta spada pod obavezno zdravstveno osiguranje, ali vi očigledno to ne znate... Al' kao što neko nekad reče neznanje je blagoslov.
  • Osoba M

    19.12.2017 08:17
    @ND
    Ako su tebi prirodni prirastaj i natalitet iskljucivo licni problemi, predlazem ti da stavis prst na celo i porazmislis malo, a usput i pogledas oko sebe.
  • citalac

    19.12.2017 07:51
    @ND
    A ko bi trebao da bude korisnik zdravstvenog osiguranja? . Najcesce problem i jeste sto nisu dobili adekvatne dijagnoze na vreme, jer nisu ispitani na vreme. Npr gro zena ima problem sa Insulinskom rezistencijom i policisticnim jajnicima, i umesto da ih lece takve zene ostaju godinama bez dijagnoze. I tek na kraju kad pokusaju da dobiju decu shvati se da nesto ne valja, i tek se onda pocne sa terapijom posle ko zna koliko pokusaja cak i VTO se ne utvrdi zdravstveni problem kod zena.Nazalost. Za razliku od slomljene ruke na ledu (mogli bi reci sto niste pazili pa sad da vas lecimo) ovo je pravi zdravstveni problem, a ne licni. Ovo je problem i nase drzave. Treba ukinuti granicu i treba osvestiti i muskarce i zene da na vreme pocnu sa pretragama.
  • Nervirach

    19.12.2017 06:43
    ND, sada si mlad i sve mozes, bla, bla... Svako od nas je godinama uplacivao u taj zdravstveni fond. Red je da neko i dobije. Kao i sto ces ti kada. A za to sto su penzioni i PIO fondovi ispraznjeni tj koristeni za placanje balvan politike zahvali onom sto lezi ispod lipe u Pozarevcu.
  • ND

    19.12.2017 00:29
    Onaj ko je oboleo od karcinoma, side, slomio ruku, itd, ima zdravstveni problem koji nije sam birao, dok onaj koji hoce decu radi to SVOJOM SLOBODNOM VOLJOM I ODLUKOM, sam je izabrao, sam je za to odgovoran, tako da te dve stvari ne treba da se tretiraju isto. Zna se sta spada pod obavezno zdravstveno osiguranje, sve drugo su nerealna ocekivanja da drzava resava licni i samo licni problem.
  • ankica

    18.12.2017 22:27
    400.000parova znači skoro milion ljudi !!!Ne mogu da verujem da toliko ljudi zeli dete i neostvareni su kao roditelji.Svi čekaju VTO,a samo po par hiljada godisne urade jednom,pa uspe nekome.
    Poražavajuće je da je ovo realno!
  • Miško građanin

    18.12.2017 22:07
    Ovo je...
    ND kaže: ...a ne da placam necije razmnozavanje na bilo koji nacin...
    J.b.te, ovo je trebalo smisliti!
  • Boris

    18.12.2017 20:42
    Razocaran
    Zbog naseg (na zalost) sunarodnika "ND" i njemu sličnih i propadamo kao drustvo: prvo moralno a onda i u svakom drugom smislu. Prosto, sebično i neljudski sa njegove strane i, zaista, kako neko dole reče: "sram te bilo"!
  • Masa

    18.12.2017 20:26
    Tako je
    Mare
    Prosli smo golgotu dok hvala Bogu nismo dobili bebu. Ko nije nikad u tome bio, NEMA POJMA kroz sta se sve prolazi. Treba da bude vise pokusaja.slazem se 100%.
    Srecno svima koji su u procesu. Nikad ne odustajte. Nikad.
  • @ND

    18.12.2017 20:23
    ne laprdaj
    Bravo care, u sustini si ovo rekao - ''bilo koji zdravstveni problem je problem onoga ko ga ima i ja ne zelim to da placam''. Isto kao sto tebi iz RFZO-a ide ako npr. slomis ruku, tako i ovde ide za tretmane druge vrste. Poenta zdravstvenog osiguranja jeste da svim gradjanima pruzi jednaku sansu za isti tretman, a ne da tretmane imaju samo oni sa debljim novcanikom. Ako parovi iz nekog razloga ne mogu da imaju decu znaci da je u pitanju neki zdravstveni problem i uopste ne bi trebalo da se raspravlja oko toga vec bi u sklopu osiguranja VTO morala biti obavezna.
  • strah

    18.12.2017 20:17
    i trepet
    Prodju parovi svasta, ne bas kako to milozvucno kaze doticni, veoma pominjani dr. Isplativo je kad morate privatno sve analize i na kraju i VTO.
    I sve to prodjete, dodjete do cilja tj.bebe i onda se slogirate, kao moja sestra, jer se hormoni i lekovi daju kao bombonice. Nema tu strucnosti, samo glad za novcem.
  • Čučuk Stana

    18.12.2017 19:57
    Koreni
    Da nisam mogla...Simka mi ne bi bila ravna!!
  • Seviljski varvarin

    18.12.2017 19:36
    @ND
    Da li ste vi svesni šta znači reč "osiguranje"? Ako je država preuzela na sebe ulogu osiguravajuće kuće neka se tako i ponaša, a ne da diskriminiše pojedine osiguranike čije je lečenje skupo i zahtevno. Država MORA da se brine o svim osiguranicima, i o parovima koji pokušavaju da dobiju decu, i o deci bez obzira koji su po redu došli na svet, ali i o obolelima od karcinoma, side, retkih bolesti... A sve se polovično radi.
  • jedna mama

    18.12.2017 19:31
    @ND
    Sram Vas bilo! Toliko.
  • svasta

    18.12.2017 18:40
    @dr Petrovic
    jeste, hoce zapad da pobije nebesko pleme, evo Soros i Rotsildi svaki dan po 500 milijardi dolara trose da nas uniste.
  • ND

    18.12.2017 18:26
    @Mare
    Da li ste vi svesni sta govorite? Drzavi tj. poreskim obveznicima, pored suludih ideja za platu za trece dete i bogzna kakve beneficije za prostu reprodukciju, sad hocete da stavite na teret i da vam placaju skupe in vitro procedure?! Zao mi je zbog vaseg problema ali on je vas i samo vas i uvlaciti celo drustvo u to je u najmanju ruku bezobrazluk. Ja vec placam ogroman porez na imovinu i zelim da vidim da taj novac ode u neke opste korisne svrhe, a ne da placam necije razmnozavanje na bilo koji nacin. Toliko.
  • Drndara

    18.12.2017 18:07
    @dr Petrović
    Nije zbog svega toga, nego zbog gu*ice od države. Dok smo bili mladi i trebali da rađamo, čekali smo bolje vreme da bi na svet doneli srećnu decu i omogućili im da rastu i napreduju u blagostanju. E, pa za*ebali smo se, jer to vreme nikada neće doći. Trebali smo na vreme da odemo u Švedsku ili Nemačku, da sa fakultetskim diplomama peremo čaše ili ribamo klozete, ali bi bar decu imali...
  • *

    18.12.2017 17:59
    U procesu....
    Na zalost, moj suprug i ja smo jedan od parova koji se sprema za prvi pokusaj VTO. Godinu dana smo pokusavali prirodnim putem da zatrudnimo i nije bilo uspeha. Od momenta javljanja timu za VTO pa do danas je proslo tacno dve godine i dva meseca. Za to vreme smo sakupljali obimnu dokumentaciju i radili analize.Uzasno je tesko isplanirati termin kod drzavnog ginekologa sa menstrualnim ciklusom, pa sa danom kada se vade hormoni, pa da svi rezultati stignu na vreme...dok zakazes prvu komisiju istekne ti vaznost brisa na Hlamidiju, pa opet zakazes kod ginekologa (uzmes plocice u Higijenskom, odes da ti doktor uzme bris, pa vratis plocice u Higijenski) Na poslu trazis slobodan dan da sve to obavis.Redove za komisiju ste mogli videti na slikama od pre neki dan, bila je vest.O da, nekada ne stignes za jedan dan da obavis, pa dodjes sutra ponovo... Do druge komisije vec ti je zastario i nalaz VS (koji vazi 3 meseca), a i nalazi hormona traju samo 6 meseci. E onda opet kod ginekologa po nove upute i jos analiza. I dok stignes na prvu konsultaciju sa doktorom za VTO sve nalaze moras opet da uradis jer su prethodni zastarili. Procedure dugo traju, rasipa se novac za ponavljanje tih silnih analiza bespotrebno. Na poslu te opominju zbog trazenja slobodnih dana i prete otkazom. I takooo...u januaru nas ceka prva vto, posle praznika...do tada jos samo jedan nalaz VS i valjda je to to. I onda mi neka novinarka kaze da je ovo moj hir...grrrr...
  • Guliver

    18.12.2017 17:59
    Zaboravili ste da pomenete šikaniranje u javnim institucijama koje pružaju zdravstvene usluge. Koliko nam je trebalo samo da dobijemo uput za Betaniju... Pa šest meseci čekanje na histeroskopiju... Pa komisije... Sve rezultate radili po nekoliko puta jer zastare. Počeli s 35, a do prve vantelesne stigli u 38 godini. Posle tolikog čekanja i stresa naravno da nije uspelo.
  • Narod, jašta!

    18.12.2017 17:32
    Motajte kablove i ne pitajte!
    Zato što su nas zapadni prijatelji uzeli pod svoje.
    Da li su dodaci ishrani, E3xx i E4xx jednakog kvaliteta kao i oni što se koriste na zapadu - ili su brižljivo "oplemenjeni" nekim dodatkom za neplodnost, to mi ne znamo. Fabrike ne proveravaju, trpaju.
    A ne znaju ni službe koje bi to trebale da testiraju.
    Jer, zaboga, pa veruje se licenci, brendu, imenu, zapadu.
    Pa, verujte. Ja decu imam. Ali, trebalo bi i moja deca da imaju decu.
    A to nekom od naših prijatelja nije po volji, jer ima drugačiji plan za nas.
    Ne verujete?
    Uverićete se kada bude suviše kasno.
    Meni je samo čudno što je ta neplodnost došla po otpremanju Slobe za Hag i po dolasku čuvene demokratije.
    Tolika je demokratija, da narod nema kome da se požali na koga da vrisne - već reži jedan na drugo po komentarima. Ili se tuče po stadionima.
    Tolika je demokratija, da kada neko u Nišu vrisne "Gladni smo!", Vođa samo odmahne rukom i kaže da je to namešteno.
    Kažite mi, postoji li način da ja svom poslaniku prenesem stavove i mišljenja?
  • Jaja

    18.12.2017 17:04
    Mi smo moralo na VTO zato sto drzavni lekari nisu adekvatno lecili moju suprugu... Godinama su joj prepisivali pogresne lekove dok joj na kraju nisu skroz zapusili jajovode...

    Kada su joj to rekli, izvlacili su se na losu opremu...
  • dr Petrović

    18.12.2017 16:48
    Zbog Pesticida
    Osim Pesticida, tu je GMO, zatim nesigurne Vakcine ( ovde ne govorimo o zaista potrebnim, domaćim vakcinama, nego o uvezenim, sumnjivim ) , Estrogeni u mesu, antibiotici u mesu i sladoledu i jajima, psihosomatski pritisak nesigurnog okruženja, abortusi, višekratni, zbog nedostatka sredstava za život, trankilansi, bensedini, alkohol, pušenje... jako mnogo faktora.

    Svi ti faktori bi uz podršku ( koje nema) vlade ( koja se bavi fontanama, behatonima, željezničkim stanicama, udirektorisavanjima javnih preduzeća...) mogli biti veoma redukovani.

    Ali koga briga... novi "biznis" je na pomolu: kao da smo mi mašine koje ne rade dobro, pa mora da nam se ugradi novi karburator.


  • Mare

    18.12.2017 16:47
    Bolan psihicki proces kroz koji prolazimo supruga i ja!!! Drzava bi trebala da podrzi minimum 6 VTO o njenom trosku i svaki par da dobije besplatnu psihijatrijsku pomoc. Ko je u prici shvata o cemu govorim. Sve ostalo je agonija!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna