Autor: Gorica Nikolin - gorica@021.rs

Info
29.08.2018.
11:38 > 11:52
Uprava za kapitalna ulaganja traži firmu koja će da uradi kompletnu tehničku dokumentaciju za izgradnju brze saobraćajnice na deonici Novi Sad - Zrenjanin, kao i na deonici Zrenjanin - Borča, saobraćajnice poznate kao Vojvođansko P.
  • Budisavcan

    30.08.2018 13:08
    Da je pameti moglo bi se uraditi da od Grlic salasa do pruge i preko napravi put tako da bi se moglo iz grada direktno ici ka Zrenjaninu i skrenuti za Budisavu i tako prema Kovilju na auto put,manja bi bila guzva kroz Kac.
  • Deks

    30.08.2018 12:24
    Zaista pregršt zluradih komentara ovde na račun tobožnjih razlika i animoziteta između Banata i Bačke a verovatno sve orkestrirano iz Beograda i beogradskih službi. Čuj "Banat je uvek bio okrenut Beogradu" koja smejurija od izjave - pa gospodine/gospođo u situaciji kada sve finansije i odluke nakon raspada Jugoslavije i ukidanja autonomije Vojvodine dolaze i prolaze kroz Beograd naravno da će svaki deo Vojvodine više gravitirati Beogradu. Odlaze "najbolji đaci" u Beograd da studiraju na samo iz Zrenjanina već i iz Subotice i drugih bačkih gradova, to nema nikakve veze sa odnosom Banata i Bačke. Mi Vojvođani treba da se držimo zajedno a ne da nasedamo na beogradske smicalice. Naročito je važno da se ne delimo po nacijama, postoje samo Elemir i Aradac a ne nekakvi "Srpski i Slovački Elemiri", reč je o katastarskim opštinama...
  • Perlez

    30.08.2018 06:39
    @Iks oks
    To je tvoje iskustvo da su studenti iz ZR vezaniji za NS nego za BG, vecina boljih djaka iz gimnazije decenijama odlazi na beogradski univerzitet koji je daleko bolji od novosadskog, pa ako vec ides od kuce onda je to bolji izbor. No putevi se ne prave zbog studenata, prava se zbog prometa putnika i robe, daleko veci transport je ka Pancevu, Beogradu i novom mostu preko Dunava za dalju vezu ka Hrvatskoj ili Grckoj negoka Novom Sadu. Za NS je veci promet putnika koji zbog administracije idu u NS, vise zaposlenih u NS putuje nego sto ih putuje u BG ali zato je veci broj putnika koji u shoping odlaze u BG ili nose svoju robu na beogradske pijace.

    U sustini veci deo Banata je uvek bio okrenut Beogradu, pogotovo Pancevo, Zrenjanin i Vrsac sto je i prirodno zbog blizine. Slicno je i sa vecim delom Srema. Ali u sustini kad razmislis mi smo toliko mala zemlja, sve se nalazi u u tri sata voznje pa je svaka ova prica iracionalna.
  • Iks Oks

    29.08.2018 22:24
    "Postojeća trasa prolazi kroz Novi Sad, Kać, Đurđevo, Žabalj, Srpski Elemir, Srpski Aradac i Slovački Aradac do Zrenjanina." - pogresan navod.
    Put prolazi kroz te katastarke opstine, kroz njihove atare (njive), ne prolazi ni kroz jedno naselje. Na primer Aradac se vosi kao dve katastarske opstine, Srpski i Slovacki Aradac.
    Moje iskustvo je da je zrenjanin mnogo vise vezan za Novi Sad nego za Beograd, Pre svega studenti.
    Ovaj put se radi kao uslov za velike investicije o kojima se pregovara. Ocekuje se vise stotina teskih slepera dnevno vise u odnosu na danas, Samo Linglong ce proizvoditi 55000 guma dnevno, Essex ce imati velike potrebe za transportom, fabrika cink-oksida,... Velike kolicine sirovina i gotovih proizvoda.
  • LALOš

    29.08.2018 21:53
    SVE NEŠTO NA BRZINU,PA KO KOGA
    Ta,hočel to biti ko brze Pruge Srbie!
    Više ne znam, jesam li kreno ili sam se vratio!
  • Tako je

    29.08.2018 21:38
    @Dragan - odličan komentar jednog veoma lepo vaspitanog gospodina koji poštuje demokratska načela i volju svojih sugrađana da žive tamo gde oni žele i imaju pravo na svoje mišljenje. Nego šta čekate, zašto svima što "kenjaju" po Srbiji a naročito onima stalno prisutnim u komentarima ovog sajta ne savetujete da napuste Srbiju?
  • dijasporac

    29.08.2018 20:45
    Sine, vi tamo cete se sami izmedju sebe potamanite... koliko netrpeljivosti, mrznje, zle krvi izmedju ljudi koji zive u dva razlicita grada na 45km rastojanja. Kao da ste jedni drugima oteli recimo Naftagas :p

    Sremac
  • Bečejac

    29.08.2018 19:37
    Banatska magistrala 2
    Veoma važna banatska magistrala je i Temerin-B. Gradište-Bečej-Mol-Ada-Senta. Tamo načisto možete bubrege ostaviti, naročito pre Bečeja. Kada će se to makar presvući?
  • Dragan

    29.08.2018 18:23
    @Banat
    Zašto se ne odseliš za Beograd onda? Ja, kada mi nešto smeta, to promenim i ne kenjam.
  • jo

    29.08.2018 18:22
    realnost
    @ ISTINKO 29.08.2018 • 14:54 A NS - BP ?
    Sve si u pravu sem jedne gole činjenice.Mogla bi se napraviti obilaznica ali da plate isti koji su ovaj put i zakrčili kad su na divljaka 90-tih u njivama sami projektovali ulice i zidjali bez dozvola i bez plaćenih dažbina.Sutra će i ovi iz adica i sajlova isto da kukaju a žive po " ulicama " gde ne možeš auto da okreneš nego skrećeš u nečije dvorište.
  • Tako je

    29.08.2018 17:47
    @vslv - u pravu ste, Banat treba da se odvoji od Vojvodine što pre kako bi dotični prestao da "ostavlja komentare na lokanom portalu". Odakle mu uopšte ideja, ma odakle se drznuo taj iz Banata da ostavlja komentar na 021 a koji nema veze sa Novim Sadom i kojima Novi Sad ne znači ništa u životu? Bezobrazluk. To će sve biti rešeno kad se Vojvodina odvoji, odmah u krivični zakonik da se upiše smrtna kazna za sve Banaćane koji "ostavljaju komentare" na novosadskim "portalima".
    @Marko - ne razumem, zašto se vi ne držite njih umesto što tražite da se drže vas?
  • deda

    29.08.2018 17:40
    Novi Sad, Kać, Đurđevo, Žabalj, Srpski Elemir, Srpski Aradac i Slovački Aradac do Zrenjanina koja je pa ovo trasa, levo desno pa okolo i nigde onda sem u ....
  • Marko

    29.08.2018 16:02
    @Banat
    Uuuu mnogo bi ste se usrećili sa Beogradom...... Samo se vi drž'te nas....
  • vslv

    29.08.2018 15:16
    @Banat
    Eto, toliko Vam je nebitan NS da ostavljate komentare na lokanom portalu.
  • ISTINKO

    29.08.2018 14:54
    A NS - BP ?
    Najopasnija, najzagussenija i najlossija saobraccajnica u Vojvodini je od Novog Sada, kroz Veternik,kroz Futog i Begecc, kroz Glozzan i Celarevo. Put uzan, u kriminalnom stanju, sa stalnim ograniccenjima brzine, a vodi ka graniccnom prelazu i povezuje Vojvodinu sa Hrvatskom.To bi morao biti prioritet.
  • Banat

    29.08.2018 14:46
    @Комша
    A šta misliš da se pitamo mi Banaćani sa kim ćemo se povezivati. Evo recimo ja sam iz Zrenjanina i meni put do Novog Sada treba jednom u dve godine a za Beograd idem dva puta nedeljno. 2/3 Banata gravitira ka Beogradu a Novi Sad jedino naši banatski političari doživljavaju kao neku sreću a mi samo kao ekstra glupost. Moj kolega treba iz Vršca da ide za Novi Sad da nešto reši jer eto tamo je pokrajnska vlast koja za nas ovde ne služi ničemu osim navedenim političarima i ne daj bože da služi nečemu treba ljudi da putuju 3x više jer eto Novi Sad - glavni grad, NIKADA. Da se narod ovde pita obrisali bi Novi Sad sa karte koliko nam je potreban pored Beograda ali se ne pita. Meni je potpuno jasno da putevi trebaju ali shvatite već jednom nije Novi Sad=Vojvodina i morate malo shvatiti i naše potrebe i razumeti i nas kojima zaista ali zaista Novi Sad ništa ne predstavlja i ne znači u životnom smislu.
  • Johny O.

    29.08.2018 14:14
    koridor
    Samo da ne bude kao koridor 10 koji još uvek nije gotov ,a radi se 30 godina!
  • LimanacNS

    29.08.2018 13:58
    Sve što znaji je da projektuju i da pričaju kako tek što nisu obezbedili sredstva. Ali kad treba izgraditi nešto, na primer obilaznicu oko Iriga ili daleko bilo tunel kroz Frušku goru, tu malo zapne. Trenutno oko toga zapinje nekih 10, 11 godina.
  • Georgina

    29.08.2018 13:38
    Leptigrebem
    Vid' ti Elemira! Nije mu dosta da bude jedan običan, skromni, miran Elemir već mora da bude "Srpski"? Koji smo mi šupci, majko rođena.
  • Nesto i ja

    29.08.2018 13:25
    Da kazem
    Vojvodjansko P kao paor
  • Nikola

    29.08.2018 12:59
    zrmihajlo@gmail.com
    To je veoma dug period za izradu projektno-tehničke dokumentacije. To bi moralo mnogo brže da se uradi kako bi radovi već počeli na proleće sledeće godine. I sadašnji i budući investitori u Zrenjaninu zahteraju što je pre moguće izgraditi ove puteve, kako bi njihovi transportni zahtevi bili udovoljeni i kako bi im bio omogućen brži i sigurniji transport sirovina i gotovih proizvoda. Zbog toga, potrebno je sve radnje oko izgradnje maksimalno ubrzati i što pre početi samu izgradnju.
  • комша

    29.08.2018 12:38
    А да повежете Војводину са Новим Садом прво како треба? Рума, Сомбор, Паланка, Бечеј, Зрењанин, Кикинда, Вршац...
  • NENA

    29.08.2018 12:11
    Od kada postoji Srpski Elemir, Srpski Aradac i Slovački Aradac? Zar to nisu samo Elemir i Aradac?
  • NS

    29.08.2018 12:02
    Bolje počnite NS-RU već jednom...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna