Autor: Beta

Info
15.12.2018.
23:13
U Srbiji je skoro svaki treći vlasnik mobilnog telefona menjao operatera, a u 35 odsto slučajava to su činili zbog niže cene usluga, pokazalo je istraživanje Regulatorne agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge RATEL.
  • Ns

    16.12.2018 11:17
    @korisnik
    Neka ovaj clanak, ali mogli bi stvarno da se pozabavite GSP-om na primer. Ljudi cekaju po sat vremena na stanicama, dolaze prepuni busevi u koje se ne moze ni uci, a bajone stoji i proverava karte, umesto da izadje, poklopi se usima i oslobodi 1 mesto za one sto su ostali na stanici- nadrealno.
    Kasni se na posao, ne postuje se red voznje, dispecer se ne javlja, direktor nije izasao ni jednom u javnost da objavi gradjanima sta se dogadja. Kazu otislo mnogo vozaca u inostranstvo. Ok, sta cemo sad? Koja je strategija? Ignosiremo, pravimo se da problem ne postoji, sedimo u fotelji i briga nas? Eto, ja bih volela da vidim intervju sa direktorom GSP-a koji iznosi problem i resenje (prihode imaju, prodaja karata, reklame na stanicama, busevima, prihodi od medjumesne, sigurna sam i iz budzeta, tj. poreza koje gradjani placaju. Dalje, koliko imaju zaposlenih u kom sektoru- verujem, administracija i menadzment najvise, koliku platu ima vozac, koliku menadzment? Kada cemo preci na enektricne buseve, u cilju ocuvanja zdravlja gradjana NS-a, a izbaciti ove koje izduvavaju ekolosku katastrofu u vidu ogromnog crnog dima. Zasto autobusi prokisnjavaju, zasto se osete izduvni gasovi u busu, zasto su truli podovi, zasto su i kad je suvo enormno prljavi?). Ako nema resenje- ostavka. U svakom slucaju, imao nemao resenje, neka izadje i izvini se gradjanima ili neka ukinu javni prevoz to je postenije. Ko je uopste direktor GSP-a?
  • Bob Rock

    16.12.2018 09:55
    @korisnik
    A ja upućujem kritiku čitaocima 021 jer ne obraćaju pažnju na dobre i važne tekstove koje 021 objavi.

    @novosađanin
    Ne sasvim. Recimo sad kod jednog operatera nude daleko više za isti novac nego bilo koji drugi, uključujući i taj državni. Štaviše, iako tehnologija napreduje, kod državnog se sad dobija manje nego pre dve godine za isti novac. I kako ljudi da ne prelaze? Možda će se posle ljudi vraćati državnom kad se ovaj trgne, ali poenta je da ljudi traže više za isti novac. Svako papir i olovku, i da zaključi šta mu odgovara.
  • Badza

    16.12.2018 09:54
    Korisnik@svrha clanka
    Botina 100%, zato ni ne vidi svrhu
  • novosađanin

    16.12.2018 08:33
    ukrug
    I ranije je bilo članaka na ovu temu. Zaključak nezadovoljni korisnici idu u stvari u krug. Jedan nezadovoljni ode od jednog operatera ka drugom koga je opet napustio neki nezadovoljni korisnik. Svak operater drži oko 1/3 tržišta, 33,33%. Interesantno je i ova slična pojava u NS, a to je da radnici u motačnicama kablova idu od jednog do drugog misleći da je tamo bolje.
  • korisnik

    16.12.2018 08:31
    Svrha članka
    Upućujem kritiku redakciji Radija 021 što umesto da se bavite životnim temama vezanim za svakodnevnicu građana Novog Sada i okoline, da zajednički rešavamo svakodnevne životne probleme, da poboljšavamo kvalitet rada javnih službi, vi nas zamarate nekakvim statistikama mobilnih operatora???
    Ne razumem svrhu ovog članka u vašem glasilu.
  • koja je svrha

    16.12.2018 03:47
    tog Ratela i ovog clanka?
    Da, i???

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna