Autor: Beta

Info
17.01.2019.
08:12
Svaki deseti vozač odlučio se da pređe preko pružnog prelaza kada su branici ili polubranici bili spušteni, pokazalo je istraživanje o uticaju ljudskog faktora na nastanak saobraćajnih nezgoda na prelazima puta preko pruge na teritoriji Beograda.
  • @vozac

    18.01.2019 07:30
    Posao me naneo u periodu od godinu dana na pružni prelaz dva puta dnevno, svaki radni dan. Za to vreme rampa se pokvarila tačno 2 puta, i to na način da je bila spuštena, a voza nije bilo. Navodim samo moje pojedinačno iskustvo u iz kojeg zaključujem da je željeznica više nego odgovorna i dobro funkcioniše. Ta dva puta sam ja čekala 15 minuta pre nego što sam pažljivo zaobišla rampu, jer imam prema vozu, tj. potencijalnoj opasnosti od voza strah koji smatram za razuman, kao i još nekoliko ljudi, a za to vreme gledala u šoku druge vozače kako ne gledajući jurcaju. Moje iskustvo je potpuno u skladu sa ovim tekstom.
  • Marinko

    17.01.2019 19:29
    Jovana javi se
    Trebalo bi železnicu obučiti da se rampe spuste kad treba, a ne na prazno pa da tako stoje po 15 minuta. A najbolje bi bilo da uopšte nema presecanja nego da sve bude na dva nivoa.
  • vozac

    17.01.2019 09:08
    Tek sam sada procitao tekst i ne mogu da verujem sta ovi poluobrazovani strucnjaci pricaju?! Obuciti vozace?! Dusebriznici, treba otkloniti uzrok, a ne posledicu! I kada bih na raskrsnici stajao na crveno i shvatio da sa semaforom ne valja, ja bih prosao kroz crveno, mada sam dobro naucen u autoskoli da se to ne radi! I onda se pitaju zasto im pametna deca beze iz ove rupetine?!
  • vozac

    17.01.2019 08:34
    Rampa je prva pocela.
  • Razumem

    17.01.2019 08:22
    Biće i svaki treći.
    Jer ko stane da čeka rampu, može i da osvane sutra dan, a da voz ne prođe.
    I to motiviše vozače da više ne veruju sistemu Železnice.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna