Autor: Bizlife

Info
21.04.2019.
11:15 > 11:16
Nemačko istraživanje dovelo je u pitanje ekološku prihvatljivost električnih automobila.
  • Čike bolje znaju

    02.05.2019 16:42
    Pojašnjenje
    Niste razumeli. Naravno da je svaka studija plaćena i sa naručenim rezultatima.
    To vam je, kao kada bi ste rekli da u svetu postoji sloboda štampe.
    Nema više toga nigde.
    Naučnika imaš štancovanih na tone i svi se bore za sredstva i priznanja.
    Sve su spremni da urade, jer je njima naučno-logički sektor bliži od emotivno-etičkog.

    Oni samo fino, lepo, izokola pokušavaju da nam objasne sledeće:

    - Situacija u svetu je takva, da široke narodne mase treba da se odreknu:

    - Ličnog prevoza
    - Kafe
    - Kakao proizvoda
    - Banana
    - Mesa (kasnije)

    I da sve to lepo prepuste onim obrazovanim, uzvišenim, posebnim čikama.
    Koje vladaju i naručuju studije.
  • muuuu

    24.04.2019 09:27
    jedna tona
    da bi se pokrenula 1 tona auta treba neka energija i to dobijemo spaljivanjem benzina ili dizela, ako hocemo pokrenuti 1 tonu na struju mi se prikljucimo na utikac i napunimo baterije i voziiii i sve super juhu jupi, a postavlja se tko je proizveo stu struju, vjerovatno neka nukleaarna elektrana, i tu treba napravit proracun koliko ce se vise struja proizvoditi ako svi auti idu na struju i odakle ce se proizvoditi ta struja
  • Ok

    21.04.2019 20:03
    Propaganda
    Znači počelo je. Došlo je vreme da se guraju propaganda i laži protiv električnih vozila.
    Inače ona nemaju auspuh, a još nisam čuo da proizvodnja obnovljive električne energije ispušta co2. Koliko su ih samo platili da lažu toliko...
  • Kimi

    21.04.2019 17:21
    Zracenje
    Pitanje za sve, koliko zrace tek te baterije u automobilima kad ove u telefonima zrace? Koliko je to stetno po ljudsko zdravlje?
  • E moji

    21.04.2019 16:10
    Čitajte bolje
    El. energija se mora nekako prizvesti da bi se potrošila u e-automobilima. Tu je caka.
  • Bla_Trucc

    21.04.2019 15:04
    nije kratkovido
    osvrtanje na razliku prozivodnje ugljen dioksida pri preradi nafte nije toliki uticaj samo po sebi, s obziorm da se vecina struje svakako proizvodi u termoelektranama na gorivo.

    glavno pitanje je dal je konverzija gorivo>struja> kineticka energija efikasnije od gorivo>kineticka energija.

    verujem da gresim, al meni je logicnije da je manje konverzija efikasnije
  • marko

    21.04.2019 14:34
    koliko treba uranijuma i radijacije da se prizvede dovoljno struje za el. automobile
  • Vladimir

    21.04.2019 13:34
    pitanje
    @Kratkovid izvestaj

    Odlično pitanje!

    Uvek se kao podatak servira koliko automobil sa SUS motorom emituje CO2 sagorevanjem goriva koje potroši, ali gde je u toj računici bušenje nafte, transport tankerima, prerada u rafinerijama, transport do pumpi, CO2 koji se emituje da se sve to napravi, tankeri, rafinerije, naftovodi... Imam osećaj da kada bi se to propisno izračunalo došli bi do cifre da se 100 puta više CO2 emituje da dobijemo litar goriva nego što se emituje njegovim sagorevanjem.
  • Lala

    21.04.2019 13:30
    Mafija
    Sad će nam naći i da je struja štetnija i od uglja. Treba održati naftu na ceni, pa po bilo koju cenu. Samo je dobit važna. Strašno
  • Jaja

    21.04.2019 13:22
    Babe i zabe... sa jedne strame gledaju koliko co2 proizvode dizeli dok se voze a sa druge strane gledaju koliko co2 se potrosi na proizvodnju elektricnog automobila...
  • Joca

    21.04.2019 13:19
    autori studije naruceni
    Metoda je debilna, pa kolika je emisija stetnih gasova u livnicama u kojima se izradjuju blokovi motora i ostali delovi dizelasa a koji se proizvode u najtezoj metalnoj industriji. No i svaki dizelas ima olovni akumulator a sama proizvodnja dizel goriva je tek prica za sebe. Cini se ipak da profit diktira porucene studije. Koje su slicne onima za koje su pocela sudjenja odgovornim iz automobilske industrije Evrope i Amerike.
  • /

    21.04.2019 13:04
    Kratkovid izvestaj
    A koliko tona ugljen dioksida se proizvede dok se benzin i nafta prerade?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna