Autor: Danas

Info
21.04.2019.
12:03
Botovi postaju sve češća pojava kako u svetu, tako i u Srbiji. Ljudi koji svojim komentarima na internetu stvaraju iluziju ogromne podrške nekome ili pak stvaraju suprotan utisak, i najčešće se koriste u političke svrhe.
  • Vlada

    24.04.2019 14:21
    @Mунгос
    'Вероватно сам нешто позитивно рекао за СНС, у неком контексту, а ти ми залепио етикету Бота. А да сам нешто лепо рекао о „#5.000.000“, ти ме не би прогласио Ђиласовим ботом. Ту нешто не штима.'

    Sve apsolutno štima, pošto da bi rekao bilo šta pozitivno za SNS, moraš ili da budeš malouman, ili da budeš plaćen za to. Nema treće opcije.
  • Observer

    24.04.2019 07:23
    @Placeni...@Knjigovođa
    Veverac, ti li si botu, pod više imena?
  • Plaćeni marketing

    22.04.2019 14:15
    @Lord among us
    Malo o Bogovima malo o Gospodarima koji treba da budu uz Vas, a ne uz neke druge,.
    Malo nemačkih, malo englskih fraza, .
    Ja čiu napisati Bože pravde..........
    Sanjate zamišljene neprijatelje, obične ljude iz komšiluka koji ceo dan preko interneta botuju, za veliki novac, kao u jednom našem filmu, setićete se već.
    Što se profi marketinga tiče, to nije moj posao , opisao sam da postoje profesionalci koji se time bave i da je teorija o armiji botova po mom mišljenju , nerealna.
    Prijatno i svako dobro Vam želim.
  • Knjigovodja

    22.04.2019 11:18
    @Preambula
    Ako imate saznanja o nenamenskom trošenju budžetskih para obavestite budžetsku inspekciju ili podnesite krivičnu prijavu JT , to je u njihovoj nadležnosti, Ne mogu se budžetske pare tako nenamenski i bez kontrole trošiti kako opisujete.
    Osim toga, svaka partija ima i legalne izvore finasiranja , postoji i Zakon o tome , pročitajte ga.
    Vi ili ste ili nečiji plaćeni bot ili pišete o nečemu o čemu pojma nemate.
  • Мунгос

    22.04.2019 08:54
    @ /, „znaci ti si sns bot“
    Ово што ми називамо „бот“, није то, већ је то „трол“. Трол је људско биће које се бави тим послом спиновања и том врстом пропаганде, видео сам да то створење Енглези називају „трол“. И они једу сендвиче, пију воду, и раде за онога ко плаћа.
    А „бот“, то је скраћеница од „робот“, то је раније написан коментар и такве коментаре неки оператор пушта у оптицај, он их одабира на основу општих места која служе да се не јави промашај теме.
    Али реч „бот“ се одомаћила, али када кажемо Бот, мислимо и на трола и на робота.
    Не могу ја да будем Бот, ни СНС-ов.
    Сигурно знаш да ботови немају стално име, зато што их оно омета у писању у вези наручене теме, није препоручљиво да буду препознатљиви. Даље, њихови коментари морају да буду кратки, да не би готова конструкција реченице изишла из контекста и направила неку грубу логичку грешку. Пример ботовог коментара: „Ја у потпуности подржавам мере које наша влада предузима у циљу повећања стандарда грађана“. Или: „Мини ХЕ су еколошки штетне јер угрожавају природна станишта флоре и фауне“. Када буде стигао неки промењени налог, Бот ће написати „МХЕ су еколошки веома одрживе, и у еколошком смислу не испуштају штетне угљен-диоксиде, и тако дају свој допринос побољшању животне средине“. Овакви „научни“ коментари веома годе циљној маси.
    Вероватно сам нешто позитивно рекао за СНС, у неком контексту, а ти ми залепио етикету Бота. А да сам нешто лепо рекао о „#5.000.000“, ти ме не би прогласио Ђиласовим ботом. Ту нешто не штима.
  • /

    22.04.2019 08:18
    /
    Dobar fazon
    i ti si jos jedan snsovac
    nije stvar botovnju/aktivizmu vec u obrazu kojeg nemate

  • Lord among us

    22.04.2019 06:25
    @Plaćeni marketing
    Vidim da Vas boli istina i da nemate obraza, što nekako ide "ruku pod ruku". Ne vidim razliku između Vas i vašeg plaćenog botovanja koje uzdižete iznad svih moralnih normi...Da li je i uz vas i Vođa kome se klanjate za pare, božanstvo?
  • Zoka

    22.04.2019 00:17
    U cemu je razlika?
    U cemu je razlika izmedju botovanja i lobiranja? Meni je to isto jer su i jedni i drugi placeni da promovisu necije ideje/interese?

    Zar komunisti nisu radili za interese svoje partije i ujedno uzivali u privilegijama (posao, stan, letovanje...)?
    U mojoj familiji nikad niko nije bio komunista. I dok su moji crncili, komunisti i njihova deca su uzivali. Tadasnje kredite su otplacivali su kao cenu kutije sibica a moji nisu mogli dobiti isti jer nisu bili komunisti.

    Ne opravdavam ni jedne, ni druge a ni trece. Uvek je bilo takvih ljudi kojima je ljuska/moralna vertikala ravna,nuli.

    Jos uvek, bez obzira na situaciju, verujem da ima ljudi koji ne prodaju svoje dostojanstvo. Izmedju posla lobiste ili bota, radije cu raditi na njivi, gajiti pilice i mirno spavati.

    Naravno, ovo je moj stav/misljenje.
  • Samo kažem

    21.04.2019 23:03
    @@Lobiranje-marketing
    Nisi svi naši koji su bili u stranoj zemlji i znaju strani jezik -intelektualci, a i medju strancima ima prilično neobrazovanih.
    Ima i naših portala koji se ne bave politikom-pronadjite ih.
    Osim toga, na izborima u Srbiji je izlaznost mala, što znači da niste u pravu,da se većina ovdašnjih toliko zanima za politiku kako opisujete.
  • BulevarEvrope

    21.04.2019 22:41
    Ja, kao Volksdeutsche-bot, u ime svih backih svaba, nas par desetina hiljada u zemlji, kao i par miliona u svetu, molim gospodu antibotove da ne zloupotrebljavaju frazu 'gott mit uns' zarad svojih medjusobnih prepucavanja.
    Hvala!
  • Preambula

    21.04.2019 22:39
    Tekst je valjalo obraditi i sa krivicno pravne strane. Jedna je stvar ubedjenje simpatizera neke stranke koji svojom aktivnoscu navija za neki politicki program,a druga je nelegalno i protivzakonito finansiranje aktivnosti botovanja. Gde se vodi evidencija utrosenog novca,namena,podnosenje izvestaja komisijama i javnosti. Najlakse je trositi tudje pare (a nesto i skloniti na tajne racune,sto ne bi kada nema evidencije i nece kricvicno odgovarati...divota)
  • Dobar fazon

    21.04.2019 22:24
    @ / /
    Ako ti se ne svidja komentar, proglasiš autora botom.
    Čiji si ti bot?
  • Plaćeni marketing

    21.04.2019 22:23
    @gott mit ust
    Tvrdite da marketinška osoba ne može da shvati , jer vest ne može da se naplati? Istovremeno u članku piše suprotno suprotno-da se "botovanje" preko interneta plaća
    Dobar marketinški stručnjak svakako može da shvati i da napravi dobar politički ili poslovni marketing.To mu je posao.
    Nacizam nije ideologija koja je ikada imala, niti će imati većinsku podršku medju srpskim narodom, tako da je Vaša insinuacija neumesna..
    Pobrkali ste lončiće. Ti koje nazivate "botovima" ne pišu iz ubedjenja,već za novac . Pisaće i ono što se Vama svidja, organizujte se ,napravite marketing, internet je dostupan svima. Ili recimo pišite komentare lično, možda Vam neko poveruje da je Bog sa Vama-Gott mit uns.
  • Marko Marković

    21.04.2019 21:56
    Amnezija
    I kod Tadića ste dobijali sendvič i pakete da glasate. Amnezija?
  • Ns

    21.04.2019 21:37
    Gradjanin
    I meni dosta puta napisu da sam bot a u zivotu nisam uso u prostoriju neke stranke.Izgleda da vise ne znaju gde udaraju
  • /

    21.04.2019 21:36
    /
    @Мунгос
    znaci ti si sns bot i osecas se prozvanim
  • pera

    21.04.2019 21:14
    ..
    Ne raspravljajte se sa botovima. Dobijaju poene za to i produzava im se ugovor u JKP na osnovu vasih reakcija.
  • Мунгос

    21.04.2019 20:45
    Извршна директорка неког Центра описује ботове без потребе. Сви ми знамо и препознајемо ботове и без њеног конкретног описа.
    Замерам јој што није ишла и мало у ширину и објаснила отворено да код нас не постоје само ботови СНС. Да постоје ботови хомосексуалаца, канцеларије Европске уније, сорошоида, демократске опозиције….. Да и они раде за сендвиче и неке премије, а љубоморни су што их СНС омасовљује зато што више плаћа.
    Или да опише неку редакцију која сама ради као бот. Хоћу рећи да је редакција стимулисана да цензурише неповољне коментаре на неки чланак који је заиста ботовски, односно усмерен на одређену пропаганду. Као што је овде данас у чланку о термоелектранама који је испод сваког критеријума – саопштењем неког Директора Енергетске заједнице који отворено иступа са физичком претњом затварања термоелектрана у некој сувереној држави. Због климатских промена.
    И коментар који је негативан у односу на његове приче, цензурише и не објављује. Објављује само оно што не руши углед. Каква је онда то прича о ботовима, троловима у овом „научном“ саопштењу директорке “Центра за нове медије Liber”, Свесни смо да Центри и Мреже код нас ничу као печурке, НВО су изашле одавно из моде.
  • @Pravo na različitos

    21.04.2019 20:32
    Slazem se, ali ili niste razumeli sadrzaj teksta ili okrecete stvari na svoju vodenicu. Ovde je rec o armiji placenih komentatora, koji pisu za pare ono sto im je receno da treba da pisu. Naravno da postoji veliki broj ljudi koji pisu stvari iz licnog ubedjenja, ali oni nisu tema ovog clanka i ne treba biti mnogo inteligentan da bi se po nacinu, stilu i sadrzaju prepoznalo ko su placeni botovi, a ko pise iz licnih pobuda. Ovde su oni tema rasprave.
    Nije problem u razlicitostima. One su cak i pozeljne. Problem je upravo suprotne prirode, a to je partijsko jednomlje i ljudi koji ga pod maskom anonimnosti sire na prilicno agresivan nacin, a pritom su placeni parama iz budzeta svih gradjana.
    Pozdrav i svako dobro.
  • @Lobiranje- marketin

    21.04.2019 20:18
    Pa nije Srbija jedina zemlja koja ima internet, pa opet je ova pojava u ovakvom obliku nezamisliva u nekoj drugoj zemlji. Ne zato sto su Srbi najpametniji pa su to izmislili, nego sto u drugim zemljama postoje zakoni protiv ovakve zloupotrebe, a i retko gde ima toliko javnih preduzeca sa toliko dokonih radnika primljenih preko stranke da bi se preko noci od pasioniranih igraca pasijansa pretvorili u partijske sajber Orke. Ali da bi se shvatilo koliko to nije normalno treba se ponekad i izaci i otputovati negde, znati strani jezik i citati i neke strane portale, a vecini je ekskurzija do Bg i Paralije na nedelju dana najdalje sto su putovali, a i razumevanje maternjeg jezika u pisanoj formi iziskuje mentalni napor.
  • gott mit uns

    21.04.2019 19:08
    @placeni marketing

    Ako je ok propagirati da je otrov zdrav, to je po vama opravdano samo ako se dobro placa.
    Nacisti su imali slicnu metodologiju ubedjivanja mase stampanjem pamfleta. Radili su iz ubedjenja. Nesto sto prazna marketinska osoba ne moze da shvati jer ako vest ne moze da se naplati, kao da ne postoji!
  • Predragg

    21.04.2019 18:34
    U jednom od komentara,pre skoro godinu-pisalo je da bitange ,placeni botovi (nasim parama),imaju prostorije negde blizu futoske kasarne ,ET skole. Zna li ko ? Any Insider ?
  • Pravo na različitost

    21.04.2019 18:29
    @Alal im the pare
    Botovi rade svoj posao, pišu šta im se svidja ili u šta veruju, Vi verujete u nešto drugo i imate svoju glavu.
    Toliko marketinga i reklame oko nas, nije valjda da verujete u sve što vidite i čujete?
    Imate pravo na svoje mišljenje, imaju i drugi pravo da misle različito od Vas. To se zove demokratija.Nije svako bot ko ima raličito mišljenje od Vas.
  • kimi

    21.04.2019 18:07
    Kada cemo vise da se oslobodimo Vucica, Vucicevica, Vucevica, Novakovica, Canaka, Jovanovica, Seselja, Dacica, Antica, Vulina, Stefanovica, Djilasa, Tadica, Jeremica, Dinkica i ostalih sto su unistili ovu zemlju u poslednjih 35 godina???? Kada cemo sve njih da ocistimo i pocistimo da nam se nikad vise ne vrate?
  • Dr Milanče Mitovski

    21.04.2019 17:23
    ВЛАСТ ЈЕ ДА ВЛАДА, НАРОД ЈЕ ЗА
    Власт је народу потребан да га замајава, а народ је потребан властима да је изгласава. Народ је у заносу када му се обрати власт, а власт има бар коме да покаже (не)успехе, док влада. Када власт изгуби пиедестал онда са народом се разиђу мирно без екцеса и без милионског аудиторијума.

    ♣ Наши политичари увек причају исту причу народу. Да, али празну!
    ♣ Власти су укинули лекарима примање мито. Сада га озаконише у поклон.
    ♣ Политичари све више личе на пијанца, који свако јутро прича о штетности алкохола, а ни једно вече не дочека трезан.
    ♣ Он мисли да његово време тек долази. Бојим се да га не прегази!
    ♣ Почело је завођење реда у друштву. Казаном и кутлачом.
    ♣ Добио је факултетску диплому по повољној цени, а не гратис, нити знањем!
    ♣ У парламенту читају као Екрем, резонују као Шојић и нама влада тандем Екрем - Шојић.
    ♣ Благо јежу, бар га нико не може јахати.
    ♣ Не мора ΛV да се плаши окупљања народа, све док га он организује.
    ♣ Србија улази у ЕЗ тридесетак година, а за десет пута краћим роком је ушла у Евроазијску унију.
    ♣ Тешко је остати нормалан. Глад завладавину је чудо.
    ♣ Између кухиње Путина и Меркелове, ΛV је одабрао обе.
    ♣ Сви раде. Власт је “открила” мрак, а народ га обелоданио.
    ♣ Министри када погледају правац аутопутева, виде много својих кривина.
    ♣ Челник прича сам са собом. Мишљења народа су подељена.
    ♣ Који боље пролазе? Они који отворе Пандорину или они који отварају гласачке кутије.
  • ...

    21.04.2019 16:33
    Pa ako su placeni, zar nisu mogli da nadju bolje?
  • @Dokle ćeš?

    21.04.2019 16:11
    mladi i treba da beze, nebitno gde, a to sto ce zapad da propadne, to se ne brinem, mi propadamo vec decenijama
  • @Dokle ćeš?

    21.04.2019 16:10
    mladi i treba da beze, nebitno gde, a to sto ce zapad da propadne, to se ne brinem, mi propadamo vec decenijama
  • Dunaja

    21.04.2019 15:33
    Nedavno culi da rade za 80 000 u centru grada NS
  • Amon

    21.04.2019 15:22
    Kako ovaj tekst može da doprinese urušavanju vlasti?
  • patak

    21.04.2019 15:20
    botovi
    Cista glupost.seljacka vasa filozofija.terija puna rupa,kao sto ste vii zuti derivati.mutanti ds tiranije.I zla.
    Nece vam proci.nesretnici
  • Alal im the pare...

    21.04.2019 15:14
    To su najveci neprijatelji sopstvenog naroda i kocnicari progresa. Ubedjuju te da je crno u stvari belo. A ne shvataju ni oni, a ni njihove gazde, da je najveci dokaz koliko je crno upravo njihova brojnost i ocigledno sablonsko jednoumlje. Da je dobro ne bi ni bilo potrebe za njima, ali to onda vodi i nekom zakljucku, da je dobro, njima ne bi bilo dobro ili bi morali da zasuku rukave i rade nesto posteno sto iziskuje neko znanje. Znaci zacarani krug. Oni zele da stvari ostanu kakve jesu. Zele da ostane lose, da bi nas svojom brojnoscu ubedjivali da nije lose i da nikada nije bilo bolje nego sada. Za mene je to na duge staze gledano, izdaja interesa sopstvenog naroda. Ali neka... svako po svojoj savesti.
  • prostitucija

    21.04.2019 14:42
    Botovi su političke prostitutke.
  • Lobiranje- marketing

    21.04.2019 14:42
    @Plaćam bota
    Naravno da ovoliko botova nije bilo ranije,jer nije bilo ni interneta.
    Ranije su se delili leci, plaćale reklame u novinama, na radiju, na tv, plaćali komentatori i razni"eksperti" i ostali lobisti da daju svoje plaćeno mišljenje na zadatu temu, osnivale NVO, radili "projekti"
    Svako vreme ima svoj marketing. Pozovite nekog stručnjaka za marketing da objasni.
    Recimo Djilasa.
  • Markoni

    21.04.2019 14:39
    Tuga
    Ono sto je najtuznije od svega jeste sto sa svim botovima i nihovim aktivnostima sns dobija 1.5 do maksimalno 2% vise podrske... Tako da botovi su najmanji problem u ovoj nepismenoj drzavi
  • Pravi Opalim te g...

    21.04.2019 13:43
    Nekada aktivisti a danas botovi. Nama ,,obicnima,, su svi iste qrve.
  • pera

    21.04.2019 13:41
    ..
    Pa naravno da rade za platu. I to lepu platu iz javnog preduzeca, sa svim porezima i doprinosima, iz kancelarije. Dok oni koji im iskreno veruju i tapsu motaju kablove u pelenama. Imate program, pa drugari sa 021, izvolite instalirajte ga. Ili je pre pitanje sto ga ne instalirate.
  • /

    21.04.2019 13:33
    /
    sad' se pravite da ste zaboravili: ds je imao aktiviste, sns botove
    tj, u dsu ste bili aktivisti a u snsu botovi

    onaj koji trenira sns botove tesko da je strucnjak.
    90-ih dok je bio u ds-u je uspeo skloniti djindjica sa mesta gradonacelnika bg-a svojim 'strucnim' kampanjama tipa 'i-ija,i-ija idem na izbore'

    njemu se desio 6 oktobar posto ga je djindjic naglavacke isterao iz dsa



  • Dokle ćeš?

    21.04.2019 13:28
    O "Tamari iz Stokholma"
    Ko prati portal, primetiće da uvek, na svakoj temi, Tamara iz Stokholma, navodno i navodna - uvek ima samo jednu poruku - da mladi treba da beže iz Srbije.

    No, da li Tamara radi za neku od agencija kao agent niže klase ili ne - jedno je sigurno a to je da Tamara iz Stokholma nije svesna budućnosti zapada.

    Niti je ona Tamara, niti je iz Stokholma.
    Tamo ljudi imaju pametnija posla, od pozivanja mladih iz Srbije da beže.

    Ostajte ovde, zapad će biti pržen.
  • Bane

    21.04.2019 13:22
    To su aktivisti isti kao i oni sto lepe plakate da bi napredovali u stranci, znaci rade za dz ili ti dnevnicu kada su izbori. Naravno ima i onih koji su za to placeni prvenstveno da ih nadgledaju i organizuju ali dobar deo sistema se svodi na ono kao u vojsci "Jel zna neko kompjuter? Odlicno. Sedi pisi ovo i ovo na ovim sajtovima." To su ljudi kojima su obecne neke mrvice, da li ce dobiti da bude sef trake u Liru ili ce dobiti neko drugo nesretno mestu u nekom nestetnom JP gde ce da ga sikaniraju a rezultat je isti: ispalice ga sa tog radnog mesta da bi mogao da dodje drugi. I onda se on vraca nazad za kompjuter i tako u krug.

    Nemam nikakvu nameru da ih branim jer oni su sami izabrali da budu deo trulog sistema koji ce dovesti do toga da njihova i nasa deca nece imati sta da jedu a oni ce gazice jedni preko drugih za ono malo sto bude ostalo sa vrha stranke.

    Bolje neki strucni kurs da su upisali nego sto su umislili da mogu jednog dana biti neki direktori ako se bas jako budu trudili u poltronizmu.
  • B

    21.04.2019 13:06
    Ispravka
    Slazem se sa svim osim sa ovim:"Botovi su ljudi..." Nisu! Da su ljudi, ne bi se time bavili!
    Svaka kraljica tortoara i stanovnica Kacke petlje za njih je moralna vertikala!
  • Tamara Stokholm

    21.04.2019 12:51
    Bezite mladi na vreme odatle
    Dok god se nepismeni i neobrazovani ljudi prodaju kao botovi protiv sopstvenog naroda za 10 ili 15 eura dnevnica necete vi u Srbiji videti ni 500 eura prosecne plate u narednih 100 godina.
  • Lex

    21.04.2019 12:49
    Ko o cemu vi o botovima, sendvicima, autobusima. Znam da vas boli sto gubite, al sve su vam vesti iste, dosadni ste vise, promenite plocu..
  • Plaćeni marketing

    21.04.2019 12:30
    Ne može se botovanje tako usko posmatrati. Botovanje je deo savremenog marketinga radi promovisanja neke ideje ili nekog proizvoda, odnosno jedan način plaćenog reklamiranja.
    Što se tiče plaćenog političkog botovanja u Srbiji, plaćene botove ima i pozicija i opozicija.
    Osim toga postoje i ljudi koji komentarišu po svojoj savesti i uverenju i ti komentari prepoznaju se po tome što nisu jednoobrazni, odnosno smislio ih je onaj ko komentariše.Logično je da ako postoji armija plaćenih botova kako kažete , ta "armija" dobija unapred napisane komentare koje plasira,a formuliše ih osoba koja je više plaćena i poseduje znanja iz marketinga i kojoj je to posao.
    Kao i kod svake reklame, botovanje nije zabranjeno sve dok ne prelazi meru dobrog ukusa, ne sadrži pretnje i slično.
  • Ovako

    21.04.2019 12:30
    Vidite
    Ne postoji nikakva iluzija, prihvatili ili ne, na vama je, ali ogromna većina postoji i vi tu ne možete ništa. Imate portale poput ovoga gde vrlo mali broj i gotovo isti iskaljuju svoje misli i one su jezive. Izražavati je nešto sasvim drugo. Uživajte u svojim iluzijama. Nije ni to loše ponekad.
  • Plaćam bota

    21.04.2019 12:25
    Za naše novce - mi budale
    I tako mi plaćamo ko zna koga i ko zna po koji put da nas pljuju, vređaju i prave maloumnim. Ovoliko botova nije bilo u istoriji Srbije, znači toliko naših para je pokradeno na AV politiku i bezumlje da mi zaista ne smemo prestati da šetamo, sve dok nas na sve moguće načine "šetaju".
  • Lehrer

    21.04.2019 12:25
    iz budžeta, dabome
    Da ovi domaći dobijaju po 50 centi, srušio bi nam se budžet.
  • S21

    21.04.2019 12:22
    Jedno je promovisati lik ili ideju, ali to sto ovde rade je smesno. Presednik najbolje zna sta je u interesu Srbije i dve-tri slicne recenice i tako u krug. Bice da je ipak za sendvice jer bi onaj ko bi to placao novcem morao biti jos gluplji.
  • Bez

    21.04.2019 12:17
    Komentara
    Cela ova predstava oko botova i mitinga podrske samo govori o nesigurnosti i strahu od realnog raspolozenja gladnog naroda...sve mora doci na naplatu pa ce i ova narcisoidna sujeta kostati mnogo vise

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna