Autor: 021

Info
05.12.2019.
13:39
Budući vozači autobusa više neće morati da imaju dvogodišnje iskustvo u vožnji kamiona, što bi trebalo da ubrza proceduru izdavanja dozvola i poveća broj dostupnih vozača, navodi se u izmenama Zakona o bezbednosti saobraćaja.
  • Steva

    06.12.2019 14:15
    Sad svi kukate za vozacima i radnicima a dok ste vozali dzipove i jahtice i tretirali nas kao stoku i pocepane patike i placali nas minimalcem onda niste se zalili kukali i plakali bilo vam je lepo sto dugujemo za kredit za racune i nemamo deci sta da damo da jedu i obuku
  • @Za bolje cutati neg

    05.12.2019 23:43
    evo ti RTS
    https://www.thebulletin.be/driverless-bus-enters-service-woluwe-park
    https://brussels-express.eu/self-driving-shuttle-makes-its-maiden-trip-at-brussels-airport/

    To nije gradski prevoz nego sprdnja
  • Za bolje cutati nego

    05.12.2019 22:34
    Gledate RTS i njihove naučne emisije iz 2018 a sutra 2020. A Belgiju verovatno ne znate ni na geo.karti pokazati.
    U Kini postoji voz bez mašnovođe već 3 godine i to na extra zonama gde je najveća gužva.

    A autoindustrija ima veze sa prevozom u smislu da nas zamenjuju roboti. Žao mi je što ne razumete poentu.
    Za obrazovanje nikad nije kasno.
  • @Sonja

    05.12.2019 20:05
    bolje cutati nego lupetati
    U Belgiji pusten 1 (jedan) satl (8 mesta) na relaciji od 500m kao reklama...
    2021. tek pocinje pilot projekat, za 1 unapred pripremljenu deonicu (senzori u putu, itd.) pa testiranja, homologacije, itd. Dakle 5-10 godina toga nece biti u zapadnoj Evropi na odr. relacijama (kao gradski/medjugradski ni za toliko), a kod nas ni za 20.

    A radnici u auto-industriji tek veze nemaju s vozacima...
  • Na Drini Ćuprija

    05.12.2019 20:05
    Lični interes
    Tačno se vidi da su ovi iz Agencije za bezbednost saobraćaja, stranački poltroni, koji se ne oslanjaju na struku i lično iskustvo, već rade onako, kako im narede. Da li je to normalno, realno, logično... to nema nikakve veze, samo da se kolo okreće! Uvode sto propisa i zakona kako bi smanjili broj saobraćajnih nezgoda, a ova odluka da se ne mora imati makar dve godine iskustva na C kategoriji je čist dokaz da su neprofesionalni. Voleli bi da se njihova deca voze sa vozačima bez iskustva, na primer na Meteore u Grčku??? SRAMOTA!
  • vladaNS

    05.12.2019 19:45
    ?
    Ja sam ZA! Ako će voziti Mercedesove autobuse proizvedene u Srbiji! Pozdrav iz Vojvodine
  • /

    05.12.2019 19:36
    /
    ipak neko uzima procenat na njihovu regrutaciju napolje.

    nije ovo zbog srbije vec da ih jos vise posalje preko
  • :/

    05.12.2019 19:01
    -
    @sun

    Za tu situaciju su krivi vozaci automobila koji ukljuce "sva cetiri" zmigavca i odu na pijacu.
  • ...

    05.12.2019 18:29
    Verovatno je Vuceviceva ideja. Neka je protiv zakona i zdravog razuma, ali u "interesu naroda".
  • Neša

    05.12.2019 17:17
    Još samo da se dogovore koliko vozača nam fali.
    Juče 20.000 prekjuče 10.000 danas 8000 smešno jako i jadno.
    Lažovi ste svi u novinarstvu. Samo rejting i tiraž i komentari bitni a istina je tamo negde .... hahaha
  • Mr.M

    05.12.2019 17:10
    Za godinu dve ćemo on line dobijati vozačku kamion,autobus,brod...piloti su sledeći...
  • Sonja

    05.12.2019 17:00
    Belgija uvela autouse bez vozača tako da još malo će se svi vozači iz Inostrastva vratiti.
    Dodatno auto industrija u Nemačkoj počinje da otpušta 7500 radnika 01.01.2020.
    Umesto da idemo u korak sa Svetom mi kukamo za 19 vekom.
  • Sun

    05.12.2019 16:59
    A bezbednost ?
    Veoma cesto se kod futoske pijace gradski autobusi zaustavljaju u srednjoj traci, i onda putnici trce kao omadjijani da se docepaju zadnjih vrata da udju ne gledajuci pritom da li ima vozilo u desnoj traci. To se ranije nije desavalo. Pitam cemu sluzi policajac kada je prisutan tamo, a moram priznati sada dosta ređe?
  • vozac

    05.12.2019 16:41
    Vozaci gradskog autobusa pa i kamiona ne smeju imati manju platu od 1000 eura. Dajte im dobre uslove pa ce voziti sa zadovoljstvom. Ko ima volju da vozi za 500 eura pa ga jos gazda prijavi na minimalac a ostalo na ruke.
  • Maja

    05.12.2019 16:15
    E zato me je pre neki dan na auto putu po krivinama i na nizbrdici na Bubanj potoku autobus obišao tri puta.A vozim dobar auto...Obidjem ga eto njega ponovo...Baš rešio čovek da pobije sve...Na kraju pustim budalu.Najbolje da se ni ne polaže.Dajte svima da voze autobus.
  • Cocco

    05.12.2019 16:09
    Baš nešto kontam, šta će nekome vozačka uopšte? Šta će mu fakultet? Čemu škola?
    Lepo se učlaniš u glavnu stranku, tamo, kada te pitaju za školsku spremu, lepo kažeš da si pekar, lekar, apotekar, bilo šta! Ionako ne treba da doneseš nikakvu diplomu ili uverenje. Makar da te nisu pustili na vikend iz KPZ ili da nisi iskoristio priliku da zbrišeš iz ludaje… A kada si već učlanjen, mo’š da budeš ne samo pekar, lekar il’ apotekar, mo’š sedeti u Skupštini, mo’š biti u Vladi, predsedništvu…
  • ex chapman

    05.12.2019 15:46
    strucnjaci
    uskoro ce i vozaci autobusa moci da budu bez pravih kvalifikacija i znanja - kao sad ministri :D
  • Radojica

    05.12.2019 15:22
    Ovi su bolesni
    Ovi su kolektivno bolesni. Ako dete od 18 godina moze da uzme da vozi autobus GSP-a, onda sam licno siguran da se nece desiti da udjem u autobus makar nemogao da doputujem na vreme. Makar otkaz dobijem.
  • nema od toga nista

    05.12.2019 14:57
    Samo ce ubrzati i odlazak vozaca autobusa, ako im ne bude trebalo ni to dvogodisnje iskustvo.
    A na stane radnike mogu da zaborave, niko nije lud da ovde vozi, naplacuje, brani, hapsi, itd. za 400-500e.

    Ili bar duplo vece plate ili mogu da se pozdrave s vozacima. A uskoro i ostalim radnicima.
  • Miksi

    05.12.2019 14:46
    bezveze
    Nista se nece time postici...jedino da ce mladi sto pre otici...problem su zarade, slobodni dani, ko vozi ko na zapadu 37,7 sati nedeljno...ko pise da hoce da radi vikendom i praznikom...pauza u toku voznje...moramo primeniti sve to kako bi se zadrzao kadar...vise obuke i upoznavanje sa linijama...gsp je poceo polako...ubrzo ce se dici na noge a privatnici polako padaju.
  • Djole

    05.12.2019 14:42
    Bageristi
    Sta niste culi da autobuse u NS voze bageristi koji i nemaju kategoriju za voznju autobusa?
    Tolke masters diplome i doktorate su ljudi kupili pa je red da dozvole za autobuse poklonite!
    Pa ko prezivi...
  • Mare

    05.12.2019 14:36
    Eh
    Ljudi nece da rade za nase privatnike koji su bahati i bezobrazni...verujte mi, 95% njih su dzukele koje explatisu radnike. Mnogi su zbog njih otisli preko...
  • Joca

    05.12.2019 14:32
    Kakva glupost
    Ako ces da se vozis sam, ima da prodjes rigorozan test za vozaca. Ako zelis da vozis autobus i unjemu 50 osoba pa i dece, onda ces polagati po skracenom postupku. Jeste vi ljudi normalni.
    Mora da je to na predlog onog javnosti poznatog saobracajnog strucnjaka.
  • horor Sprdija

    05.12.2019 14:19
    "Ubuduće lakše do vozačke za autobus, ..."

    ala ce porasti prodaja dozvola

  • Ivan

    05.12.2019 14:17
    Probaće i izmenu propisa i zakona, pa i ustava ako treba, samo da slučajno ne podignu plate.
  • Krcko

    05.12.2019 14:05
    Super
    Znaci, bice lakse doci i do diplome pilota, lekara...
  • /

    05.12.2019 14:00
    pa sjajno
    I ovako nemamo dovoljno udesa sa autobusima. Cek dok se klinci dohvate volana.
  • Nikola

    05.12.2019 13:50
    Kompetencije
    Ma, treba, u celosti, ukinuti sve uslove za sve vrste vozačkih dozvoli. Bilo bi idealno kada bi se vozačke delile kao na tomboli.
    Argument "nema ko da nas vozi" za ukidanje uslova koji se odnosi na iskustvo u vožnji je gotovo ekvivalent eventualnom argumentu "studentnima medicine treba skratiti školovanje na 6 godina, ukinuti stažiranje i specijalizacije" iz prostog razloga što nema ko da nas leči.
    Autobusi obavljaju javni prevoz. U istim tim autobusima sede i stoje veliki broj ljudi (BG i NS naročito). I ovako postoji već dovoljan broj saobraćajnih nezgoda koji uključuju i autobuse javnog prevoznika, a koje su redovno propraćene lakšim ili težim povredama putnika, a vi još želite da olakšate dobijanje vozačke dozvole za autobuse?! Wow... Neko je stvarno izgubio svaki kompas u ovom društvu. O činjenici da autobus mogu voziti i osamdesetogodišnji vozači ne treba ni govoriti. Super. Treba nastaviti u ovom pravcu! :)

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna