Budući vozači autobusa više neće morati da imaju dvogodišnje iskustvo u vožnji kamiona, što bi trebalo da ubrza proceduru izdavanja dozvola i poveća broj dostupnih vozača, navodi se u izmenama Zakona o bezbednosti saobraćaja.
Sad svi kukate za vozacima i radnicima a dok ste vozali dzipove i jahtice i tretirali nas kao stoku i pocepane patike i placali nas minimalcem onda niste se zalili kukali i plakali bilo vam je lepo sto dugujemo za kredit za racune i nemamo deci sta da damo da jedu i obuku
Gledate RTS i njihove naučne emisije iz 2018 a sutra 2020. A Belgiju verovatno ne znate ni na geo.karti pokazati.
U Kini postoji voz bez mašnovođe već 3 godine i to na extra zonama gde je najveća gužva.
A autoindustrija ima veze sa prevozom u smislu da nas zamenjuju roboti. Žao mi je što ne razumete poentu.
Za obrazovanje nikad nije kasno.
U Belgiji pusten 1 (jedan) satl (8 mesta) na relaciji od 500m kao reklama...
2021. tek pocinje pilot projekat, za 1 unapred pripremljenu deonicu (senzori u putu, itd.) pa testiranja, homologacije, itd. Dakle 5-10 godina toga nece biti u zapadnoj Evropi na odr. relacijama (kao gradski/medjugradski ni za toliko), a kod nas ni za 20.
A radnici u auto-industriji tek veze nemaju s vozacima...
Tačno se vidi da su ovi iz Agencije za bezbednost saobraćaja, stranački poltroni, koji se ne oslanjaju na struku i lično iskustvo, već rade onako, kako im narede. Da li je to normalno, realno, logično... to nema nikakve veze, samo da se kolo okreće! Uvode sto propisa i zakona kako bi smanjili broj saobraćajnih nezgoda, a ova odluka da se ne mora imati makar dve godine iskustva na C kategoriji je čist dokaz da su neprofesionalni. Voleli bi da se njihova deca voze sa vozačima bez iskustva, na primer na Meteore u Grčku??? SRAMOTA!
Još samo da se dogovore koliko vozača nam fali.
Juče 20.000 prekjuče 10.000 danas 8000 smešno jako i jadno.
Lažovi ste svi u novinarstvu. Samo rejting i tiraž i komentari bitni a istina je tamo negde .... hahaha
Belgija uvela autouse bez vozača tako da još malo će se svi vozači iz Inostrastva vratiti.
Dodatno auto industrija u Nemačkoj počinje da otpušta 7500 radnika 01.01.2020.
Umesto da idemo u korak sa Svetom mi kukamo za 19 vekom.
Veoma cesto se kod futoske pijace gradski autobusi zaustavljaju u srednjoj traci, i onda putnici trce kao omadjijani da se docepaju zadnjih vrata da udju ne gledajuci pritom da li ima vozilo u desnoj traci. To se ranije nije desavalo. Pitam cemu sluzi policajac kada je prisutan tamo, a moram priznati sada dosta ređe?
Vozaci gradskog autobusa pa i kamiona ne smeju imati manju platu od 1000 eura. Dajte im dobre uslove pa ce voziti sa zadovoljstvom. Ko ima volju da vozi za 500 eura pa ga jos gazda prijavi na minimalac a ostalo na ruke.
E zato me je pre neki dan na auto putu po krivinama i na nizbrdici na Bubanj potoku autobus obišao tri puta.A vozim dobar auto...Obidjem ga eto njega ponovo...Baš rešio čovek da pobije sve...Na kraju pustim budalu.Najbolje da se ni ne polaže.Dajte svima da voze autobus.
Baš nešto kontam, šta će nekome vozačka uopšte? Šta će mu fakultet? Čemu škola?
Lepo se učlaniš u glavnu stranku, tamo, kada te pitaju za školsku spremu, lepo kažeš da si pekar, lekar, apotekar, bilo šta! Ionako ne treba da doneseš nikakvu diplomu ili uverenje. Makar da te nisu pustili na vikend iz KPZ ili da nisi iskoristio priliku da zbrišeš iz ludaje… A kada si već učlanjen, mo’š da budeš ne samo pekar, lekar il’ apotekar, mo’š sedeti u Skupštini, mo’š biti u Vladi, predsedništvu…
Ovi su kolektivno bolesni. Ako dete od 18 godina moze da uzme da vozi autobus GSP-a, onda sam licno siguran da se nece desiti da udjem u autobus makar nemogao da doputujem na vreme. Makar otkaz dobijem.
Samo ce ubrzati i odlazak vozaca autobusa, ako im ne bude trebalo ni to dvogodisnje iskustvo.
A na stane radnike mogu da zaborave, niko nije lud da ovde vozi, naplacuje, brani, hapsi, itd. za 400-500e.
Ili bar duplo vece plate ili mogu da se pozdrave s vozacima. A uskoro i ostalim radnicima.
Nista se nece time postici...jedino da ce mladi sto pre otici...problem su zarade, slobodni dani, ko vozi ko na zapadu 37,7 sati nedeljno...ko pise da hoce da radi vikendom i praznikom...pauza u toku voznje...moramo primeniti sve to kako bi se zadrzao kadar...vise obuke i upoznavanje sa linijama...gsp je poceo polako...ubrzo ce se dici na noge a privatnici polako padaju.
Sta niste culi da autobuse u NS voze bageristi koji i nemaju kategoriju za voznju autobusa?
Tolke masters diplome i doktorate su ljudi kupili pa je red da dozvole za autobuse poklonite!
Pa ko prezivi...
Ljudi nece da rade za nase privatnike koji su bahati i bezobrazni...verujte mi, 95% njih su dzukele koje explatisu radnike. Mnogi su zbog njih otisli preko...
Ako ces da se vozis sam, ima da prodjes rigorozan test za vozaca. Ako zelis da vozis autobus i unjemu 50 osoba pa i dece, onda ces polagati po skracenom postupku. Jeste vi ljudi normalni.
Mora da je to na predlog onog javnosti poznatog saobracajnog strucnjaka.
Ma, treba, u celosti, ukinuti sve uslove za sve vrste vozačkih dozvoli. Bilo bi idealno kada bi se vozačke delile kao na tomboli.
Argument "nema ko da nas vozi" za ukidanje uslova koji se odnosi na iskustvo u vožnji je gotovo ekvivalent eventualnom argumentu "studentnima medicine treba skratiti školovanje na 6 godina, ukinuti stažiranje i specijalizacije" iz prostog razloga što nema ko da nas leči.
Autobusi obavljaju javni prevoz. U istim tim autobusima sede i stoje veliki broj ljudi (BG i NS naročito). I ovako postoji već dovoljan broj saobraćajnih nezgoda koji uključuju i autobuse javnog prevoznika, a koje su redovno propraćene lakšim ili težim povredama putnika, a vi još želite da olakšate dobijanje vozačke dozvole za autobuse?! Wow... Neko je stvarno izgubio svaki kompas u ovom društvu. O činjenici da autobus mogu voziti i osamdesetogodišnji vozači ne treba ni govoriti. Super. Treba nastaviti u ovom pravcu! :)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ubuduće lakše do vozačke za autobus, cilj da se poveća broj vozača
Autor: 021
Info
•05.12.2019.
•13:39
Komentari 28
Steva
@Za bolje cutati neg
https://brussels-express.eu/self-driving-shuttle-makes-its-maiden-trip-at-brussels-airport/
To nije gradski prevoz nego sprdnja
Za bolje cutati nego
U Kini postoji voz bez mašnovođe već 3 godine i to na extra zonama gde je najveća gužva.
A autoindustrija ima veze sa prevozom u smislu da nas zamenjuju roboti. Žao mi je što ne razumete poentu.
Za obrazovanje nikad nije kasno.
@Sonja
2021. tek pocinje pilot projekat, za 1 unapred pripremljenu deonicu (senzori u putu, itd.) pa testiranja, homologacije, itd. Dakle 5-10 godina toga nece biti u zapadnoj Evropi na odr. relacijama (kao gradski/medjugradski ni za toliko), a kod nas ni za 20.
A radnici u auto-industriji tek veze nemaju s vozacima...
Na Drini Ćuprija
vladaNS
/
nije ovo zbog srbije vec da ih jos vise posalje preko
:/
Za tu situaciju su krivi vozaci automobila koji ukljuce "sva cetiri" zmigavca i odu na pijacu.
...
Neša
Juče 20.000 prekjuče 10.000 danas 8000 smešno jako i jadno.
Lažovi ste svi u novinarstvu. Samo rejting i tiraž i komentari bitni a istina je tamo negde .... hahaha
Mr.M
Sonja
Dodatno auto industrija u Nemačkoj počinje da otpušta 7500 radnika 01.01.2020.
Umesto da idemo u korak sa Svetom mi kukamo za 19 vekom.
Sun
vozac
Maja
Cocco
Lepo se učlaniš u glavnu stranku, tamo, kada te pitaju za školsku spremu, lepo kažeš da si pekar, lekar, apotekar, bilo šta! Ionako ne treba da doneseš nikakvu diplomu ili uverenje. Makar da te nisu pustili na vikend iz KPZ ili da nisi iskoristio priliku da zbrišeš iz ludaje… A kada si već učlanjen, mo’š da budeš ne samo pekar, lekar il’ apotekar, mo’š sedeti u Skupštini, mo’š biti u Vladi, predsedništvu…
ex chapman
Radojica
nema od toga nista
A na stane radnike mogu da zaborave, niko nije lud da ovde vozi, naplacuje, brani, hapsi, itd. za 400-500e.
Ili bar duplo vece plate ili mogu da se pozdrave s vozacima. A uskoro i ostalim radnicima.
Miksi
Djole
Tolke masters diplome i doktorate su ljudi kupili pa je red da dozvole za autobuse poklonite!
Pa ko prezivi...
Mare
Joca
Mora da je to na predlog onog javnosti poznatog saobracajnog strucnjaka.
horor Sprdija
ala ce porasti prodaja dozvola
Ivan
Krcko
/
Nikola
Argument "nema ko da nas vozi" za ukidanje uslova koji se odnosi na iskustvo u vožnji je gotovo ekvivalent eventualnom argumentu "studentnima medicine treba skratiti školovanje na 6 godina, ukinuti stažiranje i specijalizacije" iz prostog razloga što nema ko da nas leči.
Autobusi obavljaju javni prevoz. U istim tim autobusima sede i stoje veliki broj ljudi (BG i NS naročito). I ovako postoji već dovoljan broj saobraćajnih nezgoda koji uključuju i autobuse javnog prevoznika, a koje su redovno propraćene lakšim ili težim povredama putnika, a vi još želite da olakšate dobijanje vozačke dozvole za autobuse?! Wow... Neko je stvarno izgubio svaki kompas u ovom društvu. O činjenici da autobus mogu voziti i osamdesetogodišnji vozači ne treba ni govoriti. Super. Treba nastaviti u ovom pravcu! :)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H