Država je nameravala da pospeši kupovinu eko-vozila, ali su trenutne vremenske prilike i povećano zagađenje vazduha ubrzali donošenje odluka, pa će najverovatnije već od juna stupiti na snagu zabrana uvoza vozila sa "euro 3" motorom, potvrđeno je nezvanično "Novostima" iz više izvora.
U kojoj EU Drzavi je tako nešto zabranjeno ako nema kat onda nema ako nema pojaseve onda nema i vozise bez problema samo ovde pametujemo nešto mismo pametniji od svih drugih ???..
Pa vi onda oporezujte nov auto, poskupite ugradnju plina i smanjite vreme atesta sa 5 na 2 godine , a dizele... pa njih subvencionisite iz budzeta drzave.... Imbecili, svima je jasno u cijem interesu pravite zakon!
Zabrana euro 3 norme motora iz EU, je trebalo zabraniti jos pre vise godina,to su vozila od 1999god.,postoji problem sto euro 4 kod Opela i Vw su krenuli ranije od 2000god.i u rangu su sa stetnim izduvnim gasovima sa vozilima euro3 npr.2005 pa na gore.Zabranom euro 3 automobila ce se automatski smanjiti priliv finansija ministarstva finansija i agencije za bezbednost saobraćaja ali ce se uvoziti i dalje stara vozila euro4 od 2000god.npr zafira,corsa c, golf4 i dr.i imacemo odobrenje drzave da se uvoze stari automobili starosti preko 15god.koji puno zagadjuju.Resenje problema je kao i kod komsija u okruženju:BiH i Crna gora zabranili uvoz euro3, pustili uvoz euro4 godinu dana pa zabranili, i sada moze samo euro5.,Kosovo dozvoljava uvoz samo do 10god.starosti od prve registracije u saobracajnoj.Srbija je jedina zemlja u regionu koja uvozi euro3, osim Bugarske koja nema auto industriju i dozvoljeno je sve da se uveze. Potrebno je ukinuti uvoz euro3 i pojacati kontrolu na tehničkim pregledima,jer automobil kome je skinut katalizator i dpf filter ne poseduje nikakvu normu euro 00.
Kada se naredne godine nadjemo u potpuno istoj ili goroj situaciji nego ove, verovatno cemo zaboraviti da smo uveli ovakve dokazano delotvorne mere. Zaista bih voleo da vidim kako bi opravdali situaciju u tom slucaju. Kao i onaj tekst o Torinu, pogledajte malo razliku izmedju indeksa kvaliteta vazduha u Torinu i Novom Sadu, pa cete videti da je razlika minimalna, uprkos njihovim neverovatnim merama! Verovatno smo samo mi dovoljno domisljati da podsticemo prodaju novih automobila pod izgovorom ekologije, Italijani se tako neceg nikada ne bi setili, zar ne?
Glupost.
Ako auto ispunjava normu, zacrtanu od strane drzave, kakve veze ima koliko je star?
Ovako ce svi da voze novije automobile bez katalizatora i DPF-a sto je ista stvar.
Treba norma da se postuje, a ne godiste vozila.
Obično se slažem s tobom, ali sad si baš lupio. Prevoz je potreba, automobil imaš ako možeš da priuštiš da ga kupiš, održava, puniš benzinom i parkiraš. Inače ispunjavaš potrebu javnim prevozom.
Ali kretenski botovi, pa ne voze se kola samo medju Limanima. Delovi grada su lose povezani autobus kao i prigradska naselja. Automobil je potteba. Pa u Backoj Palanci nemate doktora vikendom. Prestanite lupetati.
Nije problem euro 3 motor, problem je skidanje katalizatora i dpf filtera. Bolja provera na tehničkom pregledu izduvnog sitema i merenje izduvnih gasova.
za zagadjenost je po meni zbog ovoga.Sve nam je super,samo da resimo to da uvozom polovnjaka.Pitaju se neki zasto se ceka jun.Pa zbog izbora ,naravno.Nije pametno cackati nista pred izbore.
Boze kakbi komentari istih onih koji su ovih dana kukali kako je zagadjen vazduh a da istovremeno nevade cigaru iz usta pocupaju katalizatore iz kola loze djubre osim toga ako nemas pare za normalan auto idi gradskim prevozom to pravilo vazi u svim zapadnim zemljama nikog nije briga za tvoj problem sa nemanjem novca .
Tako je, treba sirotinji zabraniti da vozi, neka kupu konje i neka jasu. Ko nema para za novo auto, ne treba da zivi u dragoj nam Smrdiji, neka ide za Njemacku. Zlatno doba je za nas bogate, pa zato i nas Vladar uzima sirotinji i daje nama bogatima! Zasto da mi uboga sirotinja djecu truje, pa moram da ih na zapadu ckolujem?
Ovo je odlicna mera bez obzira ko tu diluje. Zna se da je udeo automobila u zagadjenju svega 20% ali i to bi bilo dobro da se smanji. Nego, ko nam sece Frusku goru? 15-20000 stabala ima potpisan ugovor? Ko nam betonira grad? Kad vidim da kopaju ulicu po 100x ne znam kako im ne dosadi. Uzmite bre vise pare i ne kopajte!za grad NS Vucevica je bas briga. Jos ce i reginalnu deponiju pod nos da nam stavi. Bravo Vucevicu. Vesica si odavno pretekao. Stidim te se! Moj gradonacenik nisi od najave “rusenja” Spensa. Pi!
Sta vam vredi bilo kakav auto kada u ovom gradu mozes samo prepodne i kasno uvece normalno voziti i parkirati.
Cekam dan kada ce u popodnevnom spicu Bulevar Oslobodjenja jednostavno da stane.
A banda uvoznika "samo baba do pijace vozila"? Kupe za 400EUR NOV NOV NOV u 'Olandiji ili Italiji, vrate 300.000km i stave ga za 2300, uz priču kako su na gubitku?!
Nemam para za automobil, ko mi je kriv, postoje i drugi vidovi prevoza. A Srbima je auto sprava za lečenje kompleksa!
Pa znalo se sta se krije iza cele hajke oko zagadjenja, prvo zabrana uvoza, pa zabrana voznje. Udri po sirotinji, iako sirotinja nije kriva(iu ovom slucaju stari automobili).
Gledam covek pre neki dan lepo objasnio da benzinski euro3 standard daje manje zagadjenja od dizela sa euro5 i kad recimo na taj benzin jos dodamo i plin on je cistiji od novog dizelasa i zakljucujem onda da je razlog zagadjenje u celoj ovoj prici nebitan...
Apsolutno sam za ovo. Broj automobila u Novom Sadu je prevršio svaku meru. Ko nije u stanju da kupi pristojan auto, neka koristi gradski prevoz i bicikl. Ma i do lokalnog dragstora se ide autom. Glavni izazov za svakog pešaka i biciklistu biće ne doživeti pogibiju ili invalidnost u uslovima saobraćaja koji liči na onaj u zemljama trećeg sveta.
''Ministarstvo zaštite životne sredine je uputilo dopis Srpskoj asocijaciji uvoznika novih automobila da bi videli i njihovo mišljenje šta bi još trebalo, pored zabrane uvoza polovnih vozila sa "euro 3" motorom, hitno uraditi.''
MINISTARSTVO traži mišljenje UVOZNIKA NOVIH automobila.
Kladim se da će predložiti da sva postojeća vozila odu pod presu i da svi moraju pod obavezno kupiti kod njih novo vozilo koje emituje čist kiseonik.
Ova banda od uvoznika novih automobila navodi samo na svoju stranu. Sta sa njima ima država da razgovara,oni da mogu oni bi pozatvarali sve auto placeve sa polovnim automobilima pa da se svi još više zaduže i kupuju kod njih a pogotovo ako može da svi Škode vozimo. Dizite vi standard pa neće niko voziti krntije a ne da sada svo zagađenje prebacujete na automobile. Šta je sa autobusima,šta je sa termoelektranama,šta je sa fabrikama koje ste poklonili tajkunima? To kada rešite onda se setite i automobila.
Opel i VW grupa proizvode benzinske EURO4 motore jos od 2000. godine, a postoji i nekolicina drugih. Tako da nam opet ulaze polovnjaci po 20 godina stari.
Ne, nije tačno da su automobili najveći zagađivača vazduha.Ministar ekologije to dobro zna.Interes uvoznika novih auta je da ministarstvo ekologije lobira za njih.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosti: Zabrana uvoza vozila sa "euro 3" motorom već od juna
Autor: Novosti
Info
•27.01.2020.
•10:48 > 10:48
Komentari 27
Noki
Novi ministar
Imbecili
Ivan nis
w/e
:/
Ako auto ispunjava normu, zacrtanu od strane drzave, kakve veze ima koliko je star?
Ovako ce svi da voze novije automobile bez katalizatora i DPF-a sto je ista stvar.
Treba norma da se postuje, a ne godiste vozila.
Vlada
Obično se slažem s tobom, ali sad si baš lupio. Prevoz je potreba, automobil imaš ako možeš da priuštiš da ga kupiš, održava, puniš benzinom i parkiraš. Inače ispunjavaš potrebu javnim prevozom.
High ISO
Tihi
Ns021
Podbarčan
Srki
Ali
litar zejtina
Pitam
ns
Cekam dan kada ce u popodnevnom spicu Bulevar Oslobodjenja jednostavno da stane.
Petar
Nemam para za automobil, ko mi je kriv, postoje i drugi vidovi prevoza. A Srbima je auto sprava za lečenje kompleksa!
Bulevar
Zli dizelas :)
100% Таксиста
Ko nema, ne treba
Crna Ptica
Goran
MINISTARSTVO traži mišljenje UVOZNIKA NOVIH automobila.
Kladim se da će predložiti da sva postojeća vozila odu pod presu i da svi moraju pod obavezno kupiti kod njih novo vozilo koje emituje čist kiseonik.
Kad se zajebavamo radimo to za sve pare. :)
A
Oki
BmB
Zos
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H