Autor: Novosti

Info
27.01.2020.
10:48 > 10:48
Država je nameravala da pospeši kupovinu eko-vozila, ali su trenutne vremenske prilike i povećano zagađenje vazduha ubrzali donošenje odluka, pa će najverovatnije već od juna stupiti na snagu zabrana uvoza vozila sa "euro 3" motorom, potvrđeno je nezvanično "Novostima" iz više izvora.
  • Noki

    05.06.2020 14:23
    Svi su pametni
    U kojoj EU Drzavi je tako nešto zabranjeno ako nema kat onda nema ako nema pojaseve onda nema i vozise bez problema samo ovde pametujemo nešto mismo pametniji od svih drugih ???..
  • Novi ministar

    27.01.2020 19:32
    Poruka Trivanu
    Od maja nećeš biti više ministar, tako da nemoj da se kurebecaš više...
  • Imbecili

    27.01.2020 19:18
    Nam kroje zakon
    Pa vi onda oporezujte nov auto, poskupite ugradnju plina i smanjite vreme atesta sa 5 na 2 godine , a dizele... pa njih subvencionisite iz budzeta drzave.... Imbecili, svima je jasno u cijem interesu pravite zakon!
  • Ivan nis

    27.01.2020 18:52
    Kasni se...
    Zabrana euro 3 norme motora iz EU, je trebalo zabraniti jos pre vise godina,to su vozila od 1999god.,postoji problem sto euro 4 kod Opela i Vw su krenuli ranije od 2000god.i u rangu su sa stetnim izduvnim gasovima sa vozilima euro3 npr.2005 pa na gore.Zabranom euro 3 automobila ce se automatski smanjiti priliv finansija ministarstva finansija i agencije za bezbednost saobraćaja ali ce se uvoziti i dalje stara vozila euro4 od 2000god.npr zafira,corsa c, golf4 i dr.i imacemo odobrenje drzave da se uvoze stari automobili starosti preko 15god.koji puno zagadjuju.Resenje problema je kao i kod komsija u okruženju:BiH i Crna gora zabranili uvoz euro3, pustili uvoz euro4 godinu dana pa zabranili, i sada moze samo euro5.,Kosovo dozvoljava uvoz samo do 10god.starosti od prve registracije u saobracajnoj.Srbija je jedina zemlja u regionu koja uvozi euro3, osim Bugarske koja nema auto industriju i dozvoljeno je sve da se uveze. Potrebno je ukinuti uvoz euro3 i pojacati kontrolu na tehničkim pregledima,jer automobil kome je skinut katalizator i dpf filter ne poseduje nikakvu normu euro 00.
  • w/e

    27.01.2020 18:22
    Delotvornost
    Kada se naredne godine nadjemo u potpuno istoj ili goroj situaciji nego ove, verovatno cemo zaboraviti da smo uveli ovakve dokazano delotvorne mere. Zaista bih voleo da vidim kako bi opravdali situaciju u tom slucaju. Kao i onaj tekst o Torinu, pogledajte malo razliku izmedju indeksa kvaliteta vazduha u Torinu i Novom Sadu, pa cete videti da je razlika minimalna, uprkos njihovim neverovatnim merama! Verovatno smo samo mi dovoljno domisljati da podsticemo prodaju novih automobila pod izgovorom ekologije, Italijani se tako neceg nikada ne bi setili, zar ne?
  • :/

    27.01.2020 17:38
    -
    Glupost.
    Ako auto ispunjava normu, zacrtanu od strane drzave, kakve veze ima koliko je star?
    Ovako ce svi da voze novije automobile bez katalizatora i DPF-a sto je ista stvar.
    Treba norma da se postuje, a ne godiste vozila.
  • Vlada

    27.01.2020 17:33
    @High ISO

    Obično se slažem s tobom, ali sad si baš lupio. Prevoz je potreba, automobil imaš ako možeš da priuštiš da ga kupiš, održava, puniš benzinom i parkiraš. Inače ispunjavaš potrebu javnim prevozom.
  • High ISO

    27.01.2020 16:58
    Ali kretenski botovi, pa ne voze se kola samo medju Limanima. Delovi grada su lose povezani autobus kao i prigradska naselja. Automobil je potteba. Pa u Backoj Palanci nemate doktora vikendom. Prestanite lupetati.
  • Tihi

    27.01.2020 16:50
    Nije problem euro 3 motor, problem je skidanje katalizatora i dpf filtera. Bolja provera na tehničkom pregledu izduvnog sitema i merenje izduvnih gasova.
  • Ns021

    27.01.2020 16:29
    Sva galama
    za zagadjenost je po meni zbog ovoga.Sve nam je super,samo da resimo to da uvozom polovnjaka.Pitaju se neki zasto se ceka jun.Pa zbog izbora ,naravno.Nije pametno cackati nista pred izbore.
  • Podbarčan

    27.01.2020 16:16
    Već?!
    Tužno je što ova odluka nije doneta i zaživela bar pre tri godine.
  • Srki

    27.01.2020 15:29
    Pristina
    Ovde masa bozo krntije da to nije realno Kako dime.....
  • Ali

    27.01.2020 14:58
    Boze kakbi komentari istih onih koji su ovih dana kukali kako je zagadjen vazduh a da istovremeno nevade cigaru iz usta pocupaju katalizatore iz kola loze djubre osim toga ako nemas pare za normalan auto idi gradskim prevozom to pravilo vazi u svim zapadnim zemljama nikog nije briga za tvoj problem sa nemanjem novca .
  • litar zejtina

    27.01.2020 13:31
    @ Crna Pica
    Tako je, treba sirotinji zabraniti da vozi, neka kupu konje i neka jasu. Ko nema para za novo auto, ne treba da zivi u dragoj nam Smrdiji, neka ide za Njemacku. Zlatno doba je za nas bogate, pa zato i nas Vladar uzima sirotinji i daje nama bogatima! Zasto da mi uboga sirotinja djecu truje, pa moram da ih na zapadu ckolujem?
  • Pitam

    27.01.2020 13:25
    Ovo je odlicna mera bez obzira ko tu diluje. Zna se da je udeo automobila u zagadjenju svega 20% ali i to bi bilo dobro da se smanji. Nego, ko nam sece Frusku goru? 15-20000 stabala ima potpisan ugovor? Ko nam betonira grad? Kad vidim da kopaju ulicu po 100x ne znam kako im ne dosadi. Uzmite bre vise pare i ne kopajte!za grad NS Vucevica je bas briga. Jos ce i reginalnu deponiju pod nos da nam stavi. Bravo Vucevicu. Vesica si odavno pretekao. Stidim te se! Moj gradonacenik nisi od najave “rusenja” Spensa. Pi!
  • ns

    27.01.2020 13:14
    Sta vam vredi bilo kakav auto kada u ovom gradu mozes samo prepodne i kasno uvece normalno voziti i parkirati.
    Cekam dan kada ce u popodnevnom spicu Bulevar Oslobodjenja jednostavno da stane.
  • Petar

    27.01.2020 13:08
    A banda uvoznika "samo baba do pijace vozila"? Kupe za 400EUR NOV NOV NOV u 'Olandiji ili Italiji, vrate 300.000km i stave ga za 2300, uz priču kako su na gubitku?!
    Nemam para za automobil, ko mi je kriv, postoje i drugi vidovi prevoza. A Srbima je auto sprava za lečenje kompleksa!
  • Bulevar

    27.01.2020 13:00
    Znalo se
    Pa znalo se sta se krije iza cele hajke oko zagadjenja, prvo zabrana uvoza, pa zabrana voznje. Udri po sirotinji, iako sirotinja nije kriva(iu ovom slucaju stari automobili).
  • Zli dizelas :)

    27.01.2020 12:34
    Lud ili zbunjen
    Gledam covek pre neki dan lepo objasnio da benzinski euro3 standard daje manje zagadjenja od dizela sa euro5 i kad recimo na taj benzin jos dodamo i plin on je cistiji od novog dizelasa i zakljucujem onda da je razlog zagadjenje u celoj ovoj prici nebitan...
  • 100% Таксиста

    27.01.2020 12:34
    Ха ха коментар
    То се одједном пресеца, а не да увозници половњака затрпају тржиште и онда забрана употребе када они продају сва возила. Држава договара са тајкунима.
  • Ko nema, ne treba

    27.01.2020 12:12
    da truje
    Jeste, zavera prodavaca novih kola, jer nova su prevara, stara su mnogo bolja.
  • Crna Ptica

    27.01.2020 11:44
    Apsolutno sam za ovo. Broj automobila u Novom Sadu je prevršio svaku meru. Ko nije u stanju da kupi pristojan auto, neka koristi gradski prevoz i bicikl. Ma i do lokalnog dragstora se ide autom. Glavni izazov za svakog pešaka i biciklistu biće ne doživeti pogibiju ili invalidnost u uslovima saobraćaja koji liči na onaj u zemljama trećeg sveta.
  • Goran

    27.01.2020 11:42
    ''Ministarstvo zaštite životne sredine je uputilo dopis Srpskoj asocijaciji uvoznika novih automobila da bi videli i njihovo mišljenje šta bi još trebalo, pored zabrane uvoza polovnih vozila sa "euro 3" motorom, hitno uraditi.''

    MINISTARSTVO traži mišljenje UVOZNIKA NOVIH automobila.
    Kladim se da će predložiti da sva postojeća vozila odu pod presu i da svi moraju pod obavezno kupiti kod njih novo vozilo koje emituje čist kiseonik.

    Kad se zajebavamo radimo to za sve pare. :)
  • A

    27.01.2020 11:24
    Zasto
    A. Zasto ne odmah...da li ste normalni...jos pola godine cete uvoziti djubre koje su svi izbacili
  • Oki

    27.01.2020 11:13
    Ova banda od uvoznika novih automobila navodi samo na svoju stranu. Sta sa njima ima država da razgovara,oni da mogu oni bi pozatvarali sve auto placeve sa polovnim automobilima pa da se svi još više zaduže i kupuju kod njih a pogotovo ako može da svi Škode vozimo. Dizite vi standard pa neće niko voziti krntije a ne da sada svo zagađenje prebacujete na automobile. Šta je sa autobusima,šta je sa termoelektranama,šta je sa fabrikama koje ste poklonili tajkunima? To kada rešite onda se setite i automobila.
  • BmB

    27.01.2020 11:07
    Nemojte se sekirati
    Opel i VW grupa proizvode benzinske EURO4 motore jos od 2000. godine, a postoji i nekolicina drugih. Tako da nam opet ulaze polovnjaci po 20 godina stari.
  • Zos

    27.01.2020 11:07
    Nije tačno
    Ne, nije tačno da su automobili najveći zagađivača vazduha.Ministar ekologije to dobro zna.Interes uvoznika novih auta je da ministarstvo ekologije lobira za njih.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna