Autor: 021.rs

Info
16.04.2020.
19:17 > 20:25
Uvođenje vanrednog stanja i epidemija virusa korona u velikoj meri su uticali i na tržište automobila u Srbiji.
  • Pera

    17.04.2020 06:40
    Mislim da se to zove Postpetooktobarsko antimiloševićevsko demokratsko slobodarsko blagostanje i prosperitet? Sećate vas se sa šerpama, dobošima, pištaljkama, divljanjem, rušenjem, paljenjem, prebijanjem, odmazdom? E, eto vam!
  • Anti2021

    17.04.2020 00:26
    Domaci prevaranti
    Ne znam koliko treba da nemas gde pa da kupis na auto placu u smrdiji auto. Nema vecih lopova i prevaranata. bukvalno ni jedan auto nije ni blizu reklamiranog. Probao sam 2x i oba puta sam bio na ivici da se pobijem sa budalom koja misli da bas niko mozga nema.
    Nije mi jasno ni kako oni imaju obrt kad evo meni posle 2 godine stizu obavestenja o promeni cene nekog raspalog golfa, 100 eur gore dole covek menja da opali email za one koji su zapratili to vozilo. Haos, necu da se odjavim da vidim dokle ce da bude tu.

    Tu je drzava kriva sto ne podvede sve te prevare pod krivicna dela, dozvoli preprodaju samo renomiranim firmama i mars.
  • HT

    16.04.2020 23:57
    @Bili Kid
    Očigledno da ne govorimo o istim stvarima. Samo sam izneo moje mišljenje o trenutnom stanju i cenama auta i da mislim da za vozila na lageru ili poručena nema nižih cena od postojeće pošto je zaustavljena skoro sva proizvodnja. Iskreno se nadam prodaji novih vozila posebno u našoj Srbiji, ali ni do sada to nije bilo dobro a posebno, tu se slažem sa Vama sada kada je sve kao što ste opisali. Ako se sećate za vreme ekonomske krize od 2008 godine pa na dalje cena novih automobila nije padala sem osnovnih modela koje niko ne kupuje pa su postepeno rasle i te cene a o dodatnoj opremi da ne govorim. Na žalost uvek sve plaćamo mi kao kupci. Kroz nov ili polovan auto svejedno je. Nadam se da ste me sada bolje razumeli.
    Hvala
  • GR

    16.04.2020 23:39
    Velika je zabluda da će cene automobila pasti zbog ovoga, neki mali procenat hoće ali samo kod nakupaca koji su treća-četvrta ruka i to iz razloga egzistencije jer se bave preprodajom zastarelih krševa i spustiće cenu da bi povratili to malo para što su dali za ta kola, ali tih zaliha će brzo nestati.
    A što se tiče ozbiljnijih trgovaca/uvoznika da li zaista mislite da će da poklanjaju vozila zato što je kriza, nije kriza finansijska nego zdravstvena, i proći će, sve je to koštalo mnogo da bi se nekom poklanjalo.
    Po Evropi se vraća prodaja a cene su veće nego što su bile samo da vam kažem, pritom mislim na AUTE a ne na dreševe.
    A za sve one kojima je cena velika neka kupe ono što su u mogućnosti da plate ili neka probaju sami da odu u inostranstvo da ih niko ovde "ne vara", da vidim kako će im to proći...
    Srećno nam svima !
  • Dejan

    16.04.2020 22:59
    Dil
    Pocetkom Marta kod dode kvadrat stana isao preko 1700e, a sad ? Taksisti 8000e po autu ! Onda wow neki virus dosao,uvezen bas kao auto i sad nastade problem,pa reko daj da mu pomognemo ! Sad smo u minusu jedno 15 godina unazad, bas razmisljamo o novom autu, moze jedino ako sam preprodao maske i respiratore....
  • Ns

    16.04.2020 22:48
    A cene nikad vece?? Nesto tu ne stima, ako nemas kome da prodas spustis marzu...
  • Cluffas

    16.04.2020 22:35
    Crni dim izlazi iz dizela jer je lose gorivo.
  • Sima

    16.04.2020 22:31
    A stanovi?
    Verovatno idu ko alva :-)
  • Bili Kid

    16.04.2020 22:21
    @HT
    Nadaj se i ti prodaji. Ljudi gube posao, retko ko ce se "uhvatiti" kredita i to ne samo za kola, vec i za stan. Kvantitet prodaje ce sigurno opasti jer je to trend ne samo kod nas vec u celom svetu. Ljudi gube posao, plate padaju, poslednja stvar im je sad da razmisljaju o kreditu, kolima ili stanu. I to ce trajati minimum 3-5 godina.
  • Juda

    16.04.2020 21:25
    Moraju zabraniti uvoz krševa koji je dozvoljen da bi se našoj sirotinji zamazale oči ''standardom'' da kao imaju automobil, inače ćemo svi poumirati od kancera, a o deci da ne pričam kakvo ćemo im nasledstvo ostaviti.
    Svaki drugi automobil u Novom Sadu dimi crnu dimčugu od produvalog dizela.
    To je standard koji je nama naš predsednik omogućio...eto vam sad pa se vozajte!
  • Auto

    16.04.2020 21:01
    Auto
    Sta vi pricate pa vi kupujete te krseve dodjete da pogledate auto odete kod jeftinijeg nema veze sto je presao 500000km ili koja je oprema vazna je cena...ili sta je majstor rekao da je 1.9 najbolji a 2.0 a to ne valja jer ne zna da popravi a kvare se zato sto kupujete auta od pola miliona izvadite pare iz dzepa.kupi auto do 130 000 pa cete da vidite da nema problema hvala.dovidjenja
  • NSrdjan

    16.04.2020 20:42
    A sta mislite rodjaci da malo spustite cene polovnih automobila. Ne ide bas da kupite auto na "zapadu" za par stotina evra, pa ga ovde preprodajete nekoliko puta skuplje sa pricom kako ga je vozila baba do groblja i deda kada ide u svaleraciju.
  • Sava

    16.04.2020 20:32
    Krs I lom
    Kada prodajete auto savet; samo pred veliki I mali servis, pred istek registracije skinete dobre gume akumulator, radio ili cd, ne menjate, nista od delova I samo takvog se isplati prodati...kupac nece da plati dobar auto, ni 200 eura vise od lesine iz uvoza, e pa neka izvole da ulazu, posle hiljadu euraI u popravke.Dobar auto je imao, cenu I u prosloj krizi.
  • HT

    16.04.2020 20:21
    Samo
    Se nadajte padu cena. Proizvodnja zaustavljena lagere već na “totalnim” sniženjima ali za malo, kada se rasprodaju novi će biti skuplji. Tako da ako neko hoće i pre svega može da kupi sada ili odmah po okončanju ove pandemije.
    Posle toga neka ne računaju na pogodnosti
    I samo ono što je već u salonu
    I da mogu da se registruju niva vozila a ne kao sada idu rate za kredit a vozila stoje nema tablica
    E i to je razlog za nekupovanje sada
  • w/e

    16.04.2020 20:05
    Glupost
    Zasto bi drzava pomagala prodavcima auta, ukoliko potraznja za autombilima slabi? Mozda bi trebali da pomognu i preduzecima za parne lokomotive jer im je opala potraznja u prethodnom veku... Cene novih automobila, kao i polovnih na placevima su kriminalno velike do te mere da velik broj ljudi ide i licno kupuje i uvozi aute iz inostranstva.
  • BradaNS

    16.04.2020 19:54
    Velika vecina vozila na pijacama ceka kupca i preko godinu dana.. pritom ne vrede ni pola trazenog novca... Preko krsteni automobili nisu jeftiniji nego u Srbiji, naprotiv skuplji su, a jeftiniji su lupani, sa velikim kvarovima i sa 500.000+ km sto nasi preprodavci kupuju i sredjuju premotavaju itd i ugradjuju se, tako da ta vozila na pijacama vrede tacno pola trazenog novca, koliko su ih preprodavci preko i platili.
  • 16.04.2020 19:48
    Ajmo cene dole
  • Deki

    16.04.2020 19:42
    To nije trziste automobila nego je trziste sekundarnih sirovina. Pad prodaje i stagnacija trzista "automobila" se dogodilo usled dovozenja najjeftinijeg otpada od vozila sa zapada. U veliku vecinu tih "automobila" je potrebno uloziti jos par hiljada eura da bi bila funkcionalna i ispravna. Na svim dizelima kao po pravilu mora da se popravlja menjac, plivajuci, dizne, pumpa goriva, turbina,erg, dpf, diskovi... svi koje znam da su uzeli polovnog dizela su gore nabrojane delove popravljali. Pa ko je lud vise da kupuje te krsheve iz Holandije, Nemacke, Svajcarske,Italije...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna