Autor: Snežana Miletić

Info
14.12.2020.
13:08 > 10:27
Po javno mnjenje danas je najopasniji advertajzing koji se pojavljuje po algoritmu društvenih mreža: što više "fanova", to se više reklama "lepi" oko tvog sadržaja, dakle profit ti je veći, a kako je mržnja danas profitnija od pozitivnih osećanja, jasno je kuda to vodi, kaže izvršna direktorka londonskog Media Diversity Institut-a, žena koja je devedesetih napustila RTS, a danas medijski opismenjava ljude od Gruzije, preko Azerbejdžana do Meksika, Egipta i Nigerije.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna