Autor: RTS

Info
11.02.2021.
14:46 > 16:27
Ponovo se razmišlja o predlogu da se vozaču sa više od dva promila alkohola u krvi ili bez položenog vozačkog ispita oduzme vozilo, što je već bilo predloženo u nacrtu izmena Zakona o bezbednosti saobraćaja, 2014. godine. O ovako drastičnoj sankciji bilo je dosta polemike.
  • Pešak

    14.02.2021 23:23
    Mafijasi nasilno voze skupa kola i psuju i vređaju pešake na pesackom
  • Adolf bankar

    14.02.2021 02:03
    @Ivan: "U Svajcarskoj NEMA selektivne primene zakona kao u Smrdiji. Tamo nema zasticenih od suda"

    Naravno da nema, zato je Itler sve zlato što je pokrao od Jevreja čuvao u Švajcarskoj a oni kao neutralni i grickaju Tobleronu. Šio mi ga Hajdin Deda!
  • Čvarkov

    11.02.2021 22:21
    Samo trajno oduzimanje dozvole je rešenje .
  • /

    11.02.2021 22:12
    /
    nasilnicka i bahato ponasanje je i parkiranje na sred ulice i na raskrsnici da bi se popricalo.
    ko ce tada oduzeti vozilo?
  • VojkoV

    11.02.2021 21:42
    Reka sam
    Ne može. Privatna svojina je svetinja.
  • :/

    11.02.2021 21:30
    -
    Svi samo trube o promilima, a pola drzave na bensicima i bromazepamima...
  • Zar

    11.02.2021 20:32
    Silovatelj
    Silovatelju, nasilniku onda sta treba da se oduzme?
  • Djomla

    11.02.2021 20:31
    25%
    Negde sam procitao da 25% saobracajnih nesreca izazovu pijani sto znaci da 75% nesreca izazovu trezni I sta cemo sad.ne opravdavam alkohol ali dokle vise otimanje narodu.oduzmi dozvolu dozivotno I cao
  • Dejan

    11.02.2021 20:30
    Srb-i
    Kajo da srblje zabavimo sa glupim temama,prisluskivanje,silovanje, hapsenje, da li da ? Sa ovim samo kupuju vreme dok nas masovno pelcuju i cekaju rezultat a vi glabajte kost na kojoj nema mesa !!!
  • Pero

    11.02.2021 20:30
    Svaku sankciju koja postoji u našem pravu treba pooštriti, solidno onako. I najvažnije od svega, primenjivati jednako na sve.

    Naše društvo je nasilno u svakom svom segmentu - porodica, sportske priredbe, javna okupljanja, saobraćaj - svuda samo bahatost i nasilje.
  • Super Hik

    11.02.2021 20:19
    Službeno
    Ako ću ostat bez službenoga auta, više cuge nema. Kunem se partijom.
  • Nina

    11.02.2021 20:10
    Da treba im oduzeti vozilo i Jos da plate lezarinu.
    Tako da im ne padne na pamet više da voze.
    Ponovi li se zna se cirka.
    Jer je toliko dece poginulo (mladosti) zbog pijanih siledžija,sto oduzelo sebi život (u ovoj perspektivnih državi), da uskoro nece biti ko da se ženi i udaje!
    Strasna buducnost
  • Damir Raketanović

    11.02.2021 20:08
    Protiv sam oduzimanja automobila. Oduzimanje dozvole, to da. Ako uhvate nekog da vozi iako mu je oduzeta dozvola, zatvor. Mislim da ne treba ni dizati kazne, sasvim su dovoljno dignute za običan narod. Problem je što se bahati ne kažnjavaju i što kontroverzno bogati nemaju problem da daju 5000 ili 25000 za kaznu. Možda bi najbolje bilo da se kazna razreže spram plate i vrednosti vozila - divljaš Jugom, kazna 200 evra. Divljaš mečkom - kazna 2000 evra. Divljaš mečkom i nemaš stalne prihode - kazna 4000 evra.
  • Od

    11.02.2021 19:32
    Od
    Od ovih SNS lopova nista me vise nebi iznenadilo. Ma dali ste svi zajedno normalni,pa toga nema nigde,toliko ima mogucnosti a ovi navikli na otimacinu i lopovluk pa to tije. Gori smo od Albanije za vreme Envera Hodze jos treba da gradimo bunkere.
  • nebitan

    11.02.2021 18:20
    neverovatno kako neki ljudi ovde grčevito brane svoje "ustavno pravo" da voze sa dva promila alkohola u krvi...
  • Pravnik

    11.02.2021 18:12
    A sad ozbiljno pitam, sta ce biti sa "nasilnickim" ucesnikom u saobracaju na biciklu i pesakom?
    Sta ce njima oduzeti? Bicikl i cipele? Ili ce pesacima amputirati nogu, ili obadve?
    Nisu isti svi pred zakonom, nije isto oduzeti bicikl/cipele/nogu ili automobil.
    Nadam se da ce intervenisati ustavni sud.
    Inace, ne postize se sve kaznama, ima nesto i u prevenciji, edukaciji, psihijatriji, drustveno korisnim radom, stubu srama.....
  • Saša

    11.02.2021 18:03
    Kazne
    Kada Rusi hoće da kažu da su se dobro napili kažu " Napili smo se k'o Finci" I stvarno Finci znaju dobro da se "oduzmu".
    Znate na koliko se oduzima dozvola za recimo 0,01 alkohola?
    DOŽIVOTNO!!!
    Zato u Finskoj ne pada nikome na pamet da seda za volan ako bilo šta popije.
  • Zzx

    11.02.2021 18:02
    Najvažnija mera
    Pre svih mera treba predvideti kazne za one koji pomažu prekršiocima da izbegnu kazne. Znači da ne bude više ružičastih sinova, braće, kumova i ostalih kabadahija koji bi imali poseban tretman.
  • Stefan

    11.02.2021 17:56
    ehej
    To je čista pljačka države , oduzmite dozvolu.
  • kum žoržo

    11.02.2021 17:41
    @yyy
    Jedva sam čekao da neko pomene porodicu i decu. Takvima koji upražnjavaju nasilničku vožnju treba oduzimati ne samo automobil nego i decu, jer su očigledno loš primer. Nikome ne trebaju roditelji koji pijani voze i dovode u opasnost druge.
  • Zokins

    11.02.2021 17:37
    korupcija
    Korupcija u najavi .Ovako bi to izgledalo imaš malo bolji auto koji si pošteno kupio nekom policajcu se dopadne i oduzme ti auto pod izgovorom nasilničke vožnje. Bez obzira ko ga vozio i kada. Da li vi stvarno mislite da je ovo prava stvar za kažnjavanje? A da lepo edukujete ljude i izgradite staze za trkanje i to u svim gradovima pa neka se tamo takmiče.
  • gorusica

    11.02.2021 17:28
    jeste!
  • Aleksandar974

    11.02.2021 17:18
    Zakon ne pomaze,kada ce biti selektivan kao i sad. Sirotonja ce nastradati,a oni koji se najvise bahate,mamini i tatini sinovi ce ostati nedodirljivi. Dzaba zakon ako se ne primenjuje na sve. Nije problem zakon vec,sprovodjenje zakona.
  • QQjado

    11.02.2021 17:10
    Oduzeti vozačku dozvolu doživotno, pride žestoke kazne i novčane i zatvorske.
    Bahata, nasilnička vožnja je odraz nevaspitanja i nekulture. To je pokazivanje veličine i moći, ko ima veću pišu.

    Prilikom polaganja vozačkog ispita obavezan psiho test i test opšte kulture.
  • ns posmatrac

    11.02.2021 16:59
    oduzimanje
    A zasto oduzimati vozila.
    Mislite da se drugim kaznama nemoze kazniti bahati vozac.
    Ako bude u zatvoru svakako nece moci da napravi novi prekrsaj.
    Uvesi i velike kazne - sam ce prodati vozilo da ih plati.
    Ko dva puta ponovi isiti preksaj u 5 godina osuditi ga na duplu zatvorsku kaznu itd.

    Ima toliko moguchost ali ne odmah uzeti opciju sa kojom se najvise mogu vrsiti mahinacije.
  • oliver

    11.02.2021 16:50
    Samo zatvor
  • Alane Oprosti

    11.02.2021 16:28
    Okanoviću,
    Život je bio svetinja i za ono dvoje iz Niša što ih je ubio mamin i tatin sin. Pitam te je l’ u zatvoru ili sedi u nekom kafiću?
  • w/e

    11.02.2021 16:23
    wat
    Sto jednostavno ne uvedemo smrtnu kaznu za svaki saobracajni prekrsaj?
  • petar petrovic

    11.02.2021 16:21
    SNS dahije
    Ajde prvo da sin od Mirtrovica odgovara sto je ubio devoju i pobegao sa mesta zlocina,
    pa onda po ostalom sljamu i pijandurama. Naravno pretpostavlja da auto vozi pijani policajac bilo u redu kolega, samo nastavi
  • xyz

    11.02.2021 16:20
    @Gramzi - Bagins
    Ispravi me ako gresim, oni ti oduzmu oruzje za svaku krivicnu prijavu ali ga ne otudje. Znaci kod njih je dok se ne zavrsi sudjenje, ako se na sudu dokaze da si kriv ono je i dalje u tvom vlasnistvu ali nije kod tebe (verovatno osim ako nisi ubio nekog sa njim jer je onda dokaz ili tako nesto?). E kada te krivicno osude, onda ti ga "oduzmu" ali imas period dokle mozes da ga prodas ili tako nesto. Autu primarna namena nije nanosenje telesnih povreda i kao takvo ne smatra se oruzjem i po meni je glupo da ti ga oduzmu zbog milion razloga kao sto je taj da tvoja porodica nije kriva sto si ti debil a mozda im vozilo treba. Nego lepo da te zatvore na solidno dugo i da ti lupe kaznu tako da ti vise ne padne na pamet tako nesto. Zamisli sad ti radis na kuci eto recimo pijan i neko prolazi ispod i tebi ispadne cigla i ubijes coveka. Treba li kucu da ti oduzmu ?
  • Zebra

    11.02.2021 16:20
    Hajde da neko oduzme sluzbeni auto? Pozajmis nekome auto a oni ga oduzmu? Glupo i nerealno! Ono drugo sto bi u normalnom svetu imalo smisla je kažnjavanje na osnovu prihoda, ali i kod nas to nije moguće... Ti sto voze aute od 50k i više verovatno imaju nula primanja... ili im je auto kupila tetka iz Kanade... Tako da, kod nas ti nedostizni nikad neće biti kaznjeni. Slučajno znam i za situaciju gde su zaustavili čoveka zato sto je duplirao ograničenje. Snimio ga radar koji ne mogu da izbrišu. Umesto toga proglasili su da radar nije kalibrisan i svi snimljeni tog dana su postedjeni...
  • T-Rex

    11.02.2021 16:17
    @YYY
    Izvini, ali meni tvoj komentar deluje kao komentar neopevane budale. Dakle, ako ja uzmem svoj legalan pistolj i njime pucam po ulici, tada:
    1. meni ne treba uzeti pistolj, jer bi time moja porodica ostala bez pistolja i mogucnosti da se brani ako bude napadnuta?
    2. meni ne treba naplatiti kaznu, jer bi time moja porodica ostala bez vece kolicine novcanih stradstava?
    3. mene ne treba staviti u zatvor, jer bi time bila uskracena egzistencija moje porodice koju ja svojom platom izdrzavam

    Ono sto ti pokusavas da uradis je klasicna zamena teze. Ako ja pucam po ulici ili divljam automobilom, nisam kriv ja vec drzava? Ma da, jos treba da budem budala da poverujem u to...
  • @YYY

    11.02.2021 16:14
    Treba, pa neka misli malo o ostalim članovima porodice. Ne treba država da misli o tome!
  • zombi-land

    11.02.2021 16:02
    @YYY
    Ne vidim šta je problem?
    Ako "porodica" dozvoljava/odobrava takav način ponašanja u saobraćaju onda i oni snose deo krivice. Ukoliko ne dozvoljava/odobrava onda će ili da mu ne da automobil ili će ga "naućiti" kako se ponaša u saobraćaju. Ko god olako daje svoj automobil drugoj osobi debelo će da razmisli kakvoj osobi i vozaču daje pa će samim tim i broj nesreća biti smanjen.
  • Milan

    11.02.2021 16:02
    Kako bi ovaj zakon izgledao u praksi ako vozac ne upravlja svojim vozilom? Pretpostavljam da u tom slucaju tudje vozilo bi bilo oduzeto sto ceo sistem cini besmislenim.
  • Lemi

    11.02.2021 16:01
    Glavobolja
    Eh, šta mi uradi pametni telefon!
    Od glavonja mi napravi glavobolju.
  • iriguman

    11.02.2021 16:01
    ma kome cete vi oduzimati licnu imovinu???bagro neopevana
  • Tole

    11.02.2021 15:52
    @NS
    Svi zakoni su napravljeni za uvlacenje sirotinji.

    Druze kako si me iznervirao ovim komentarom. Oni rade sve da zatru sirotinju i da onaj ko ima malo nema nista, a ko ima da ima jos vise (nevezano za ovu diskusiju oko automobila). Kakvo crno uvlacenje , sta ti pricas ?
  • Stari Novosadjanin

    11.02.2021 15:52
    @YYY

    Sto se mene tice ako neko vozi sa preko 2 promila alkohola u krvi naravno da mu treba oduzeti auto i strpati u zatvor! Surovo ali efikasno. Prodje jednom,drugi put, treci put ubije nekog.
  • Ivan

    11.02.2021 15:45
    @Salajka NS
    U Svajcarskoj NEMA selektivne primene zakona kao u Smrdiji. Tamo nema zasticenih od suda.
  • pera

    11.02.2021 15:43
    sns maf
    a babicu da oduzmete?ili mitrovicu...a da oni mogu da gaze sirotinju...
  • mrcke

    11.02.2021 15:34
    Ponestaje para sendvičarskoj degeneraciji pa gledaju gde još mogu da otmu.
  • Vidoviti Limanac

    11.02.2021 15:31
    Apsolutno NE
    Dakle ja se npr. nacugam i napravim neku glupost i oni će da mi oduzmu vozilo?
    A žena i deca će tako da se snađu.
    Ovo nikako ne sme da se dopusti.
    Dakle ovo se reši prostom izmenom zakona i njegovim poštovanjem.
    Svrstavanje određenih situacija iz saobraćaja u krivična dela i tako postupati.
    A od mera za sprečavanje vožnje oduzimanje vozila nema smisla? kome će oduzeti vozilo ako ga ja iznajmim iz rent a car-a i uradim šta god je već za oduzimanje vozila?!
    Od mera za prečavanje predlažem trajno oduzimanje vozačke dozvole bez mogućnosti ponovnog polaganja i svima lepo....
  • vz

    11.02.2021 15:29
    a šta ako
    Šta će se desiti u slučaju da je uzrok saobraćajne nesreće sa smrtno stradalim licima loše održavanje puta u zimskim uslovima ili nezakrpljena udarna rupa? Oduzeće državi ili lokalnoj samoupravi deonicu puta i ponuditi joj da istu otkupi? Oduzeće mehanizaciju preduzeća za održavanje puta i ponuditi joj da istu otkupi?
    Ili šta ako pijani pešak podleti pod automobil? Oduzeće mu cipele i čarape, pa ih ponuditi na aukciji?
    Ili šta ako je službeno lice ili lice zaposleno u javnom preduzeću izazvalo saobraćajnu nesreću u službenom automobilu? ponudiće policiji, gradskom saobraćajnom ili gradskoj čistoći da ponovo otkupi svoja osnovna sredstva za rad na aukciji?
  • Dema Gogić

    11.02.2021 15:22
    Balkanski IDIL.
    Ima i više predloga:
    «1. Ako neko bude pravio privatnu žurku u stanu -- oduzimanje stana.»
    «2. Bacio pikavac na asfalt? Izvoli na 3 godine robije u kamenolom. Zabrana pišenja i analiza kod privatnog narkologa 2put nedeljno»
    «3. Pravio roštilj u dvorištu uz "narodnu" muziku -- kuća na doboš...»
    Udri.
  • Neko

    11.02.2021 15:22
    I da..
    3. Auto pravo pod presu, bez obzira u čijem je vlasništvu (osim ako nije bio ukraden, naravno) - to je bilo oružje, ne auto
  • Salajka NS

    11.02.2021 15:15
    Да, у Швајцарској то одавно функционише и има ефекта. Свако нека сноси последице свога понашања јер нема права да угрожава друге.
  • Neko

    11.02.2021 15:14
    Nije dovoljno.

    1. Izmeniti u krivičnu odgovornost
    2. Uvrstiti i delo "nasilničke vožnje" sa ovakvom sankcijom

  • YYY

    11.02.2021 15:12
    Dakle ovi saobraćajni stručnjaci su neopevane budale.Uzeće te porodični automobil zato što je jedna budala napravila prekršaj i ostaviti ostale članove porodice bez lične imovine(automobila).Sledeći vaš pametni korak,čini mi se, je osnivanje konc logora, ne samo za prekršioce, nego i za svu njegovu porodicu.
  • Ja

    11.02.2021 15:12
    Naravno oduzimati im vozila u licnoj svojini,a sluzbena vozila ukoliko voze nasilnicki pa da snose sve troskove oduzimanja.Dosta je vise bahatih sluzbenih Skoda i Audija i dece novokomponovanih kriminalaca.
  • member

    11.02.2021 15:11
    Visoke kazne su osnova svake korupcije.

  • L

    11.02.2021 15:09
    L
    NE,to je sasvim pogresno i uvodi u latentnu anarhiju sa policiskom drzavom,gde bi se sve to zloupotrebljavalo i sve sto ide uz to. Podici zatvorske i novcane kazne drasticno,obuku vozaca poskupeti,poostriti sa ozbilnim lekarskim pregledima. U suprotnom veliki prostor se ostavlja za promenu ustava,koji nebi podrzala nijedna evropska drzava,treba primeniti zakon Svedske,Nemacke,Belgije.
  • NVV

    11.02.2021 15:04
    Da.
  • Banderaš

    11.02.2021 15:01
    Korupcija
    Naravno,ali uz prateće mere. Oduzimanne i vozilo pod presu bez odkupljivanja ili prodaje. Dvogodišnji mesečni test na alhohol i drogu o svom trošku,novčane kazne treba povisiti bar 5 puta. Obavezno lečenje kod psihijatra posete 2 puta sedmično o svom trošku,da shvati da nešto nije u redu. Uslovna kazna od 5 godina,u ponovljenom slučaju 5 godina zatvora. To su mere kojima su švajcarke vlasti zavele red na putevima. Rekordna kazna za brzu vožnju (320kmh)u CH je 1milion CHFr,auto Bentli je završio pod presom,uslov mu još traje,posećuje psihijatra.
  • Podbarac

    11.02.2021 15:01
    Nije nego
    Odvalio i ostao živ:
    "...svako ustavno zagarantovano pravo možete ograničiti javnim interesom..." !!!

    Taj lik kanda i ne shvata šta je rekao!

    Ali ono što mene zapravo brine, što kanda i niko drugi ne reaguje? Ili svet opet treba da prođe kroz neku naci-fašo ili staljinističko-kmersku epizodu, pa da krene da razmišlja.

    "...svako ustavno zagarantovano pravo možete ograničiti javnim interesom..."

    Užas. Tolko.

  • Ma

    11.02.2021 15:00
    Sigurno
    Zloupotreba u najavi...
  • Medo

    11.02.2021 15:00
    Mani
    A koće njima stati na rep i njihovom reketiranju kamijondija .Idu zanama i pale rotaciju ko za najveće kriminalce dabi uzeli 1000 dinara bruka.
  • Lemi

    11.02.2021 15:00
    Pravda
    Sve bi to bilo u redu kada bi se taj zakon odnosio baš na sve vozače...
    Ovako, stradaće opet sitna boranija, a glavonje će divljati i dalje.
  • Nula promila

    11.02.2021 14:59
    nije dovoljno samo to
    - Vozilo da se oduzme preko 1,5 promila
    - Zatvorska kazna od 3 do 6 meseci ako nije bilo saobracajne nesrece, minimum godinu dana ako je bilo
    - Preko 2 promila sve duplo
    - Preko 2,5 promila minimum 3 godine zatvora i dozivotna zabrana upravljanja motornim vozilima

    Novcane kazne nisu toliko bitne koliko se takva lica moraju lisiti slobode jer svesno sedaju za volan i rizikuju zivote drugih ucesnika u saobracaju.
  • Bb-ns

    11.02.2021 14:58
    Odkupljuje vozilo od murije, bože predloga, stvarno smo najjači.
  • Gramzi - Bagins

    11.02.2021 14:57
    Da, ali samo ako je zakon isti za sve i nema povlašćenih. Onima koji kažu da je privatna svojina svetinja poručujem da je i pištolj privatna svojina ali, ako pripucate na ulici, policija ipak ima pravo da vam isti oduzme kao sredstvo izvršenja krivičnog dela. Isto tako će imati pravo da vam oduzmu i vozilo ako se nasilnička vožnja proglasi za krivično delo.
  • Zahe Bant

    11.02.2021 14:57
    Dobro je
    "iz saobraćaja isključeno 38 vozača zbog nasilničke vožnje"
    Jel među njima i onaj nesretnik što je nasilnički vozio bicikl?
  • NS

    11.02.2021 14:57
    Svi nasi zakoni su uvlacenje sirotinji zato smo i najsiromasniji u Evropi.
    Tesko je to razumeti ali zato i ne mozemo da izadjemo iz siromastva.
  • Viktor

    11.02.2021 14:56
    Kako ste krenuli, stici cemo do smrtne kazne za nasilnu voznju jer je to od interesa za bezbednost.
  • Lala

    11.02.2021 14:55
    Bezveze se polemiše kad to neće moći tako!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna