Info
27.09.2011.
16:06 > 11:27
Novosadska policija saopštila je da je uhapsila je i privela istražnom sudiji dvojicu 16-godišnjih Temerinaca N. P. i R. F. zbog sumnje da su naneli tešku telesnu povredu vršnjaku Bojanu O. iz Gospođinaca.    

Komentari 120

  • Limar

    30.09.2011 14:48
    Srbine
    Evo,recimo da zivis u Hrvatskoj 90-ih i da citas ovakve grafite (zameni Gej sa Srbima) i slusas ovakve pretnje,mozda i eventualno zaradis koji sav ili sipku umesto kosti, zar ne smatras da su ti prava i zivot ugrozeni samo zato sto si to sto jesi?

    http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2011&mm=09&dd=30&nav_category=12&nav_id=545889

    Ja sam to doziveo, zato i stajem na stranu gej ljudi,
    zato sto nisam postao isti kao i oni koji su mene tlacili.
  • Limar

    30.09.2011 13:45
    -pop
    U Madjarskoj je na vlasti pandan F. Tudjmana. Jos uvek ne spaljuju dzamije (btw ni nema ih). Ali palili su i oni (ako se secas onih demonstracija, mislim u leto 2008.) Ali ogranicavaju slobodu medija i jos stosta. Zakuvavaju u Srbiji i pomalo u Slovackoj. Za Rumuniju nemaju m.da. Ipak majku mu, Rumuna je 20 i koji milion.

    -Nije da mi to nismo radili 90-ih. Što je gore, u tuđoj zemlji.
    Mađarski fašisti ovde neće proći.

  • Limar

    30.09.2011 13:34
    Srbine
    Чиме су то угрожена права г.. популацији,што је неко против да они шетују и што неко каже да њихово опредељење није нормално?

    -Konstantna diskriminacija, fizički napadi i šikaniranje .
    Prava građana su ugrožena jer drugi građani ne znaju šta je to pa ih ne poštuju.Imaju pravo da šetuju i na samo opredeljenje.
    Šta je to nenormalno?

    Какве жупаније и будалаштине ,како се залажете за забрану навијачких група,националног строја,образа исто тако забранити и маџарске,словачке и било чије али то ће бити угрожавање права националних мањина.

    -Nacionalni stroj i Obraz su talog Srpskog društva.
    Sramota je da uopšte stavljaju Srpstvo u svoja usta.
    Nacisti i fašisti.Treba SVE zabraniti.


    Закон као у УСА што се тиче поштовања симбола једне државе а кући ради,причај пиши како хоћеш и ј... се ским и како хоћеш.

    -Eh, pa nije ovo USA. Još nisam video da se neko je*e na ulici.
    Mislim i na homoseksualce.
  • Pop

    30.09.2011 11:46
    U Madjarskoj je na vlasti pandan F. Tudjmana. Jos uvek ne spaljuju dzamije (btw ni nema ih). Ali palili su i oni (ako se secas onih demonstracija, mislim u leto 2008.) Ali ogranicavaju slobodu medija i jos stosta. Zakuvavaju u Srbiji i pomalo u Slovackoj. Za Rumuniju nemaju m.da. Ipak majku mu, Rumuna je 20 i koji milion.

    Da da bice da su Madjari greskom napravili raciju i onda osudili odgovorne. Kako da ne.

    Za posle rata: Madjarska je bila PORAZENA FASISTICKA drzava, hitlerov NAJVERNIJI saveznik. Nisu oni izrucivali, nego SOVJETI koji su kontrolisali Madjarsku. I to u jako malom broju.
  • Neko je lepo napisao...

    30.09.2011 10:45
    Copy komentara sa B92
    Kad obe strane na ovo odgovore objektivno, onda vise nece biti razloga za pravljenje tenzija, ektremne grupacije vise nece imati plodno tlo za svoje aktivnosti. A dotle, sta mislite o reakcijama manjine kada ih svakodnevno izjednacavate sa Kepiro S-om., kada vide da kad "njihovi" pretuku srbina onda oni dobilju vise robilje nego svi generali u Hagu zajedno (predhodni temerinski slucaj), a kad se desi kontra slucaj(evi) niko o tome ne govori.
    I opet o Kepirou. Bio je zlocinac koji je pomagao u smaknucima, to je ocigledno, i zato su ga dvaputa osudili (no comment za 3. oslobadjanje), ali da li znate sta se desilo sa onima koji su izvrsavali ta ubistva? 1943-te dok je rat jos u toku, tadasnja madjarska vojska na smrt osudjuje oficire pod kojima se racija desavala, a krvnike posle rata predalje Jugoslaviji da im se sudi. Google je cudo...
    (Crno-beli svet, 30. septembar 2011 10:04)
  • jugosloven

    30.09.2011 10:29
    kozmopolit
    ajde da vas izdjelim madjari na jednu srbi na drugu stranu, svako batinu plus prangiju i pravo u rat...trziste vasih unutrasnjih organa ce da pokrene zamrlo trziste a vi posto pristajete da se mrzite i onako ne zasluzujete da zivite (oni koji svojim ponasanjem se uklapaju u tezu)a ja cu jednako da volim sve i da se vratim kad se prestanete klati...optimista
  • Lala

    30.09.2011 09:41
    pop
    U Madjarskoj je na vlasti nacionalisticka stranka..pandan vladi V. Kostunice. Samo sto tamo ne pale dzamije, ambasade i biju neistomisljenike
  • СРБИН

    30.09.2011 07:20
    Чиме су то угрожена права г.. популацији,што је неко против да они шетују и што неко каже да њихово опредељење није нормално?

    Какве жупаније и будалаштине ,како се залажете за забрану навијачких група,националног строја,образа исто тако забранити и маџарске,словачке и било чије али то ће бити угрожавање права националних мањина. Закон као у УСА што се тиче поштовања симбола једне државе а кући ради,причај пиши како хоћеш и ј... се ским и како хоћеш.
  • Detelimara

    29.09.2011 13:08
    @pop
    Zupaniju treba zabraniti i sankcionisati, ovde.
    Nista mi ne mozemo da uradimo u Madjarskoj drzavi.
    Jedva da se i ovde neshto radi povodom toga.

    Osudjujem svaki napad na nevine ljude bez obzira na njihovu pripadnost.
    To znachi da osudjujem i napade na Srbe od strane Madjarskih fasista,u ovom sluchaju.Valjda sam do sada bio jasan.
    Osudjujem svaki vid netolerancije i netrpeljivosti.
    Posebno nasilje, progone i ubistva.

    Ne shvatam stvari olako.
    Ali ne zelim da zivim u strahu i konstantnom stresu.
    Ni ja ,kao i ti, ne mislim da cje ovde biti mira i
    boljeg zivota u skoroj buducjnosti.Trudim se da obogatim zivot
    lepim stvarima i da ga prozivim sto kvalitetnije mogu.
    Zato ne zelim da mi neko uskracjuje i ovo malo "slobode" i spokoja.
    To zelim i drugima.

    Hvala na stalozenom i razumnom odgovoru.

    postovanje
  • Limar

    29.09.2011 12:44
    @nimbus
    -Pa sta ti mislish ,da su samo tvoji komentari cenzurisani? Ne zavaravaj se.

    -Sto se tiche fasista, ne bih da se ponavljam jer si ocigledno u "standby" modu.

    -Hahaha, njihova prava su ista kao i prava svakog gradjanina Srbije, bili manjina ili vecjina.To je osigurano ustavom drzave i zakonom zasticjeno.
    Izvini, ali ti nisi "narod".Mnogi podrzavaju prava na razlichitost i slobodu.
    Kao sto ti kazes, Srbi(gej)imaju prava na svoj nachin zivota.
    Crkva i drzava nisu jedno te isto.Nisu svi Srbi pravoslavci i obrnuto.
    Niko tebe ne prisiljava da prihvatish bilo sta.
    A zasto sad spominjesh strane, anti-srpske zemlje i njihove zakone?

    -Evo ovaj chika cje ti objasniti ukratko-
    parada.rs/index.php/sr/podrska/69-dule-nedeljkovic

    -Kako sad ne znachi? Malo pre je bila ziza tvog polemisanja a sad "ne znachi previshe".Odluchi se vecj jednom.Znachi prvo da bude Srbin pa tek onda chovek? Slazem se za zakon i narod,ali nikad nisam video da neko odgovara pred bogom.Jel to kad popovi i huligani zajedno idu da ubijaju pedere i sve koji su drugachiji? Gde je tu bog i "ne ubij"(ubi ubi ubi pederaaaa,pederaaa..)?

    Овде се завршава наша комуникација.
    - Razumem, treba vremena i paznje da se spreme kokteli.
  • Pop

    29.09.2011 12:18
    @ Detelimara
    Itekao treba da uzimamo u obzir ko ja vlast u Madjarskoj. Mene to brine otkako su oni i preuzeli vlast. Gledaj malo njihove poteze i na unutrasnjem i na spoljnopolitickom planu pa ce ti lako biti jasno ko je u pitanju. I bice ti jasno sto su se uzjogunile "zupanije".

    Eto niste u stanju da osudite niti jedan napad na Srbe ni kada je ocigledan bez potrebe da za to opet nekako okrivite Srbe.

    U pravu si ti da smo mi u krizi i da nazadujemo, ali ne vidim nigde da si se u svom postu osvrnuo na vest i osudio napadace.

    Ti shvataj stvari olako. Tvoje pravo. Ja malo drugacije gledam na dogadjaje. I lokalne i globalne. Ne znam da li si procitao nedavni govor jednog od poljskih ministara. Vrlo trezveno i razlozno. Ako nisi nadji ga netu. Ja bih prvi voleo da on nije u pravu. Prezirem nasilje i ljude koji su u stanju da povredjuju ljude. Ne lupam u ratne bubnjeve i ne nista ne prizivam.
    Zabrinut sam. Zaista.
  • Нимбус

    29.09.2011 12:12
    Имате ли дно?
    Limar -

    Kakav radikalski uvod!!!

    Uvek smo mi jadni na meti medijskih mizantropa,zar ne?
    Што најбаналнију цезуру дижеш на метафизички ниво "medijskih mizantropa"?
    Ја сам политички некоректан, па сам под ударом цензуре, ти си идеолошки подобан овдашњој компрадорској диктатури, па си као такав пожељан.
    Josh jednom, ne podrzavam fasiste.Sta tu nije jasno.
    Није јасно зашто настављаш да лажеш да не подржаваш фашисте, пошто си ухваћен у лажи.
    Моје питање је било јасно: НАВЕДИ ВОЈВОЂАНЕРСКЕ ФАШИСТЕ. Знао сам да на то питање НИ ДА СМЕШ НЕ БИ ОДГОВОРИО. Куд ћеш на своје. Упала су ти, Лименко, м.да у шрафтунг, и сад мош само да јодлујеш.

    Што се педера тиче, њихова права су ограничена правима других, већине. Срби имају право на свој начин живота, културни образац, као и сви други народи. Ако референдумом народи у Швајцарској, Француској, Немачкој могу да забране ЈАВНО ношење бурки, одакле њима право да један стари православни народ присиљавају да прихвати нешто што тај народ дубоко вређа?

    И, шта тражи Јелко Кацин на тој паради? Што нису послали екс. министарку унутрашњих послова Катарину Кресал? Сменили је само зато што је била са г. Булмастифом! Па где је тим Словенцима толерантност, где поштовање права на личну сексуалну орјентацију? Мош мислити: Кресалка се кресала са куцом. Ето, могла је доћи у БГ са ђувегијом, да друштво буде комплетно.

    То што је неко Србин, не значи превише. Мора да буде и човек. Свако, за све што чини, мора да одговара и пред законом и пред народом и пред Богом.
    Али, џаба пишем. Ја те крстим, ти пр.иш.

    E moj nimbuse. Ma kakvi koncentracioni logori?

    Овде се завршава наша комуникација.

  • DeteLimara

    29.09.2011 09:50
    @pop
    Satira ti nije jacha strana.

    Nema potrebe da uzimamo u obzir ko je na vlasti u Madjarskoj.
    Ovo nije Madjarska,i da se ne zalecju zhupani, nikada necje biti.
    Srecjom mi u Srbiji nemamo promocije fashizma i razno razne pro-fasisticke organizacije u akciji. Pardon, htedoh recji "nacionalisticke" i "patriotske" agencije.Uskoro cjemo imati i takvu drzavu. Chisto da ublazimo pad.

    Nema potrebe da svi panichimo.

    Mi smo u krizi vecj 20 godina.
    Ako neshto moze da bude gore,
    to je onda kolektivno samoubistvo.
    Srbija svakako napreduje, unazad.
  • Limar

    29.09.2011 09:34
    @Nimbus
    Jaoj cenzura Srba je strashna stvar.
    Kakav radikalski uvod.
    Uvek smo mi jadni na meti medijskih mizantropa,zar ne?

    Sto se tiche gejeva -
    zar ne mislish da uskracjujesh tim Srbima prava?
    Zar u tom sluchaju ti nisi srbomrzac?
    Sto se ti uopste neshto i trudish da zastupash prava Srba kad ih sam nipodashtavash.
    Neko bi rekao da si "pro-ustashki placjenik".

    E moj nimbuse. Ma kakvi koncentracioni logori?
    Pa ja imam tetku dole, koja je tamo duze od 40 god i to o chemu ti prichash nije istina.
    Srbi su se naseljavali i iseljavali sa Kosova vecj dugooo dugooo,planski i neplanski.Isto tako i Albanci.
    Ako neko pati, to su svi ti jadni ljudi tamo.
    Novi sukobi cje pogorshati stanje Srba i verovatno
    drastichno smanjiti njihov broj.
    Posle krvoprolicja,zemlja cje potonuti josh dublje u glib.Do tada cjete vecj pucji od mrznje prema svima.
    Opet isti scenario, opet cje usijane glave da se kotrljaju.

    Josh jednom, ne podrzavam fasiste.Sta tu nije jasno.
    Praviti izgovore za akcije jednih, delima drugih je perfidan nachin promovisanja mrznje.A to ti radish.
    Sve fasiste i slichne organizacije treba zabraniti i odgovarajucje kazniti.SVE.

    Ti tupish da iskljuchivo zastupash prava Srba.
    A licemerstva na kile.

  • Pop

    29.09.2011 07:51
    Evo neki od vas se ubiše da relativizuju celu priču. Da je slučaj obrnut vikali bi na sva usta protiv Srbije, SANU, popova, kako su Srbi mahom fašisti, itd. I sada ste opet nekako uspeli doći do srpskih popova i mantija i srpskih fašista. Neverovatno. Eto ja molim dotičnog prebijenog mladića da se izvine svojim mađarskim drugovima što su povredili pesnice udarajući ga po licu. Njihova je namera ustvari bila plemenita. On nije znao da im odgovori na njihovo pitanje na mađarskom pa su ga oni na svojevrstan način iskritikovali što nije dovoljno multikulturalan. E sad to što on kao neka pi..a cvili kako su ga tukli, to zaista nije u redu. I nije to bilo na nacionalnoj osnovi. Bilo je strogo pedagoški.

    Kada uzmete u obzir ko je na vlasti u Mađarskoj i to da je SVM u nas, u suštini desničarska partija, koja se zalaže za rehabilitaciju mađarskih honveda i njilaša iz II svetskog rata, onda nije ni čudo što se ovakve stvari dešavaju.

    Nemojte stvari shvatati naivno. Ništa se ne dešava tek tako pa ni ovo. Neko je pokrenuo mađarske desničare s određenom namerom. Nije ovo tek hir nekih maloletnika. Bojim se da ćemo u ne tako dalekoj budućnosti imati vrlo zabrinjavajući razvoj događaja.

    Uostalom ide novi talas krize. Evro se trese. Valja zabaviti narod nekim ratom i nekim novim varvarima kao primerom šta će se desiti ukoliko se svi u EU u ime mira ne odreknu malko svoga suvereniteta i ne pomire s time da više ništa neće biti kao pre.
  • Нимбус

    28.09.2011 21:56
    Одговор бр. 13.
    Немојте ви мислити да се ја нешто потресам због упорног ускраћивања права на јавну реч. Навикао сам ја на такав однос у војвођанским медијима. Него пошто не пуштате моје одговоре испада да Лименко прича сам са собом. Жао ми човека, помислиће људи о њему свашта.
    Елем да резимирам последњи цензурисани одговор:
    bns-у сам захвалио на подршци, али сам му скренуо пажњу да се многи на које он опомиње, управо овде баве коментарисањем и лајковањем.
    Додао сам да шпегељизам неће лако проћи.
    Лименка сам замолио да, пошто се куне у свој антифашизам, нека се фокусира на тему и изанализира ко је произвео овај фашизам у Темерину од кога су страдала србска деца, и то без скретања на било шта друго. Без изговарања на нешто са србске стране итд.

    Ево да га не оставим у запитаности по новим питањима:
    Sta mislish ,sta treba raditi sa gejevima Srbima koji cje paradirati?
    Исто што и Швајцарци са булама.

    Pogledash tablu gore,
    i sad zamislish da stoji negde na Kosovu
    i da je cjirilica presharana.

    Kako se osecjash?

    А зар не би било логичнје да горе стоји слика неког од премлаћених дечака, јер напис је о томе, а не о навијачима, "Гробарима" у овом случају?
    А што се тиче Космета, тамо Срби живе у конц-логорима. Као да се ништа од 1941 није променило.
    Ја се у таквој ситуацији не могу осећати друкчије него да сам и сам у логору.
    Па, како видимо, ни слуге окупатора исти ко што су и били.


  • домаћи дођош

    28.09.2011 19:39
    @Limar
    Опис психолошког стања код "Толерантних (ПРАВИХ) Војвођана" је Стокхолмски синдром. Распитајте се!
  • semtex

    28.09.2011 16:31
    @ Limar
    Gresis sto se tice nacionalizma mad dosta njih sovinisticke stavove naziva nacionalizmom.Sto se nasilja tice dosta mi je nasilja za 3 zivota...sto se parade tice mislim da je pomodarsko egzibicionisticko sranje koje treba ignorisati...neka setaju ako im se seta.
    Usvajanje dece gej populaciji je jedina stvar koju ne bih nikada dozvolio.
  • semtex

    28.09.2011 16:26
    Scotch Bonnet
    "Gde su osude? Gde je reakcija?"
    To se i ja pitam? Jurisic,Smajic,Ganic,Divjak,Abu Hamza,Naletilic,Dedaic,Taci,Oric,Glavas,Haradinaj,Seks i xxxxxxxx drugih???
    Gde su osude i gde je reakcija?
    I ja se to pitam...ispasce da smo sami sebe ubijali!
  • Limar

    28.09.2011 14:41
    Pogledash tablu gore,
    i sad zamislish da stoji negde na Kosovu
    i da je cjirilica presharana.

    Kako se osecjash?
  • Limar

    28.09.2011 14:32
    @Nimbuss
    Sta mislish ,sta treba raditi sa gejevima Srbima koji cje paradirati?

    Mogu li da zakljuchim da ti bezrezervno volish Srbe i u ovom sluchaju ili?

  • Limar

    28.09.2011 14:26
    @Bns
    Pa zar sada treba da ponavljamo te iste greshke, ili bi ti da odradish "preventivu" nad ne-Srbima?

    @Scotch -
    Hvala. Ma oseti se Bata na milju.
    Prosto mi je smeshno kako se bagra pokunji i infiltriraja u rasprave,
    kao da je deo normalnog drushtva pa josh i jadni zapomazu u nevolji i nepravdi koja je snashla "svesniji" deo ponosne nam nacije.

    A popovi trljaju ruke, bicje "dece" ,a bogami i donacija,
    u crkvi da se pokaju za ono shto cje uchiniti, sad kad se gej parada sprema.Pa i josh malo da popularizuju uflekane mantije na ulicama Beograda.

    Nikad prizemni. Zaista smo nebeski narod.





  • Scotch Bonnet

    28.09.2011 13:19
    Nimbus
    Limar svaka ti cast na packama! Inace samo da te upozorim da je doticna "osoba" pod nikom Nimbus (ili Bata) partijski vojnik D"SS"-a sa ularom nacional-fasizma. Tu nema zdrave pameti niti zdrave diskusije o bilo cemu.

    Inace sto se same teme tice, setite se samo kako je sve pocinjalo u Krajini, Bosni i na Kosovu! Sve pocinje sa podelama, pretnjama tucama, strazama, balvanima, ubistvom ....

    Zasto su politicari i policija inertni po tom pitanju? Gde su sada razni popovi koji pred kamerama prosipaju debilstine o "miru" medju narodom?? Gde su osude? Gde je reakcija?
  • bns

    28.09.2011 13:18
    Нимбус
    Ne prosipaj bisere pred svinje. Oni koji ne žele, neće shvatiti tvoje reči sve dok im neko ne zapuca pred vratima. Ovaj scenario je već viđen više puta prilikom raspada bivše države i ljudi su se osvešćivali tek kada je njihova guzica bila u pitanju. Tako će biti i u ovom slučaju.
  • Limar

    28.09.2011 13:04
    A pogledaj taj znak gore i zamisli sta ta budala ima u glavi kad mu smeta natpis na latinici.
    Chudno pa mu arapski brojevi ne smetaju?
    Mozda je mislio da pishe "bO" na cjirilici.Haha!

    Ljute se na slova, jer su dobijali kecheve zbog istih.

  • Limar

    28.09.2011 12:46
    @semtex
    Zar to iskljuchuje shovinizam od strane Srba (ne mrzim srbe nimbuse!)?
    Ako zamenish Srbina za Hrvata (recimo) u toj zivotnoj prichi,
    onda je i to shovinizam. Nije da se takve uzasne stvari nisu deshavale.
    Znam sta je rat (iz lichnog iskustva)i kako ljudi izlaze iz njega,
    ali mislim da je to pogreshno i nazadno uverenje.
    Shovinizam ne ide bez nacionalizma.
    Ako si nacionalista onda imash odredjeno i vishe mishljenje o svojoj naciji.
    To je u startu naklonjenost ka jednoj nacionalnoj grupi, i ti cjesh uvek favorizovati nju bez obzira ako radi neshto pogreshno i neljudski.

    Naravno da svako treba da ima slobodu izrazavanja i izjashnjavanja,
    ali tamo gde nema tolerancije i postovanja drugachijih od tebe,
    i gde bi uvek gledao da pre uchinish "svome" nego "tudjem" (losha generalizacija - kao primer tvoj dobri komshija Hrvat),
    gde u "slobodnom izjashnjavanju" povredjujesh druge ljude ili shtetish
    drustvu na bilo koji nachin , tamo nema mesta za spokoj i zivot.

    Sat mislish o "gej paradi"? Treba li njima pisati po vratima i shikanirati ih, proterivati i tucji? Zasto? Postoji li tu dupli standard u drustvu?

    Ja nemam na sta da budem nacionalno ponosan, stvarno.
    Samo na svoja dostignucja.

  • Нимбус

    28.09.2011 12:39
    АП Лудница
    p - @ Нимбус
    Mesto ti je u ludnici.

    Већ сам унутра.
  • Limar

    28.09.2011 12:16
    @Nimbus
    "Е сад исти они који су прошле године "видели" непостојећи "срБски фашизам", сад "не виде" очити фашизам а поготово не виде генераторе тог фашизма..."

    -Gde ja to tvrdim? Pa ja sve vreme govorim kako treba sankcionisati sve fasiste!
    Ne bezim ja od toga. Samo ti zelish da zanemarish fasiste koji su tvoje nacije,zar ne?

    На против, свакога ко укаже и на појаву и узроке појаве оптужују да су izopachene "patriote", тј. опет некакви србски "клерофашисти" и шта све не.

    -Pa cekaj, zar ti nisi patriota? Zar ne stavljash Srbe i Srbiju ispred svega?

    Нисте, него сте шовени. Мрзите Србе и то вам је једини мотив тако страсног писања. Сами сте Срби? Па шта?

    -Nimbuse, morash razlikovati kritiku i mrznju. Ja ne mrzim Srbe!
    Ali ne mrzim ni Madjare. Ja jednostavno ne mogu da budem shovinista jer nisam nacionalista i ne verujem u naciju kao (inicijalnu) vrednost choveka.
    Shovinizam jeste nacionalizam ma sta ko tvrdio.
    Ti,vidi se, strastveno volish naciju.Zasto si licemeran, nije mi jasno.



  • p

    28.09.2011 11:42
    @ Нимбус
    Mesto ti je u ludnici.
  • semtex

    28.09.2011 11:42
    @komentar
    "Junastvo je sacuvati sebe od neprijatelja,a cojstvo neprijatelja od sebe" i ovaj covek je bio NACIONALISTA!
  • semtex

    28.09.2011 11:29
    @Limar
    Sovinizam je druze kada ti neko dodje i kaze tvoj narod od danas nije konstitutivan,zatim ti kaze ne mozes biti pravoslavac nego "grko katolik",zatim krene da se naoruzava i da ti obelezava vrata od kuce belim krstom,zatim ti podmetne pozar na imanju,zatim ti baci bombu u dvoriste,i kada vise nemas kuda osim da se iselis ili uzmes oruzje nametne ti rat,zatim ti kaze aj mi prodaj deo sume,zatim ti ubije polupokretnog dedu od 88god jer je Srbin i nosioc spomenice i zapali sve sto si imao,e vidis onda ukapiras da si Srbin,da si gradjanin 2 reda,da ako ne pucas zajedno sa njima po svojim komsijama nemas sta da trazis u toj novoj drzavi,onda postanes nacionalista.Takodje je nacionalista i covek koji mi je spasao deo imovine i rekao mom ocu "zao mi je" nadam se da ce mo se sresti kao nekad da popijemo rakiju i kafu kada prodje ovo sranje.Taj covek mi je sahranio dedu kao coveka,a ne kao psa.Taj covek i danas odrzava taj grob,sa tim covekom i danas popijemo kafu i rakiju,i danas ga pitaju "bio ti Srbin?",on se ponosi sto je Hrvat,a ja se ponosim sto sam Srbin.Sovinisti nikada nece zajedno popiti kafu,a da ne gledaju kako ce jedan drugom oko izvaditi kasikom.Razlika je ogromna,uostalom vecih nacionalista od Amerikanaca nemas i na tome ceo svet moze da im zavidi!
  • Нимбус

    28.09.2011 10:30
    Антифашистички фашисти
    Лимар, ти имаш памети колико може стати у плекану киблу, тако да се нећу много бавити твојим клепетањем.
    Овде се упорно и наново упорно врши замена теза.
    Прошле године, када су у Темерину у питању биле заиста клиначке туче, `мешовитих` "екипа", били смо затрпани хистеричним написима о "лову на људе", прогону Мађара, и незбежном "великосрБијанском фашизму". У овом случају,први пут је група од петнаестак ФАШИСТИЧКИ УНИФОРМИСАНИХ Мађара напала Србе. Међутим, прећуткује се чињеница да је у згради било још неколико пута више истих таквих, који су после инцидента убрзано евакуисани. Дакле групација приближне снаге једне чете, или бар појачаног вода. Међу њима је било и пунолетних, а како изгледа и страних држављана.
    Па се после неколико дана напад понови по истом шаблону.
    Дакле, није случајност, некакав моменат неурачуњивости, већ производ ИНДОКТРИНАЦИЈЕ.
    Е сад исти они који су прошле године "видели" непостојећи "срБски фашизам", сад "не виде" очити фашизам а поготово не виде генераторе тог фашизма ( које сам делом - не у целини- набројао, али Лимар бежи од њих као ђаво од крста). На против, свакога ко укаже и на појаву и узроке појаве оптужују да су izopachene "patriote", тј. опет некакви србски "клерофашисти" и шта све не.
    И такви, дрвени адвокати хортијевштине, себе хвале да су "антифашисти".
    И Соња Бисерко се хвали да је "антифашиста", а каква је и чија је, знамо.
    Нисте, него сте шовени. Мрзите Србе и то вам је једини мотив тако страсног писања. Сами сте Срби? Па шта? У једној полемици пре десетак година антисрпске баљезгарије Зеке Петакова ја сам крстио као "ауто-шовинистички егзибиционизам".
    "НЕ БОЈИМ СЕ ПАСИЈЕГА КОТА, НЕКА ГА ЈЕ КА НА ГОРИ ЛИСТА, ВЕЋ СЕ БОЈИМ ОД ЗЛА ДОМАЋЕГА!"
    Пошто је све ово производ система, можемо очекивати даљу ескалацију провокација и по друштво разорних процеса. Појавни облици ће се мењати, али циљ ће једнако јасан бити: ДЕСТРУКЦИЈА.
  • Limar

    28.09.2011 09:33
    @Milutinac
    Zao mi je zbog Zorana.
    On je sam rekao da je bio alkoholisan,
    ali naravno , niko ne zasluzuje takvu sudbinu bez obzira na okolnosti.

    Nemoj misliti da ja branim Madjarske huligane.Ne branim. Gadim ih se koliko i svih ostalih.

    Slazem se da treba da se sankcionishu.
    Izgleda da treba da se desi ubistvo da bi organi reagovali.Tako to uvek bude. Pa se zatashka na neko vreme.Takodje se slazem da ove incidente ljudi koriste u promotivne svrhe.Sto politichke stranke to i "ostale" organizacije.

    Salezm se i sa Filipom da bi bilo dobro kad bi nas sa vremena na vrema zasipali dobrim vestima, a ne intenzivno bombardovali sivilom.Z namo gde zivimo ali valjda ima i pozitivnih stvari i lepih deshavanja, majku mu?

    Ili bar stavite "kako da izbegnete depresiju i eventualno samoubistvo dok citate vesti" clanak.
  • Vukajlo

    28.09.2011 09:32
    Arsini nisu isti za sve
    Izgleda da je u ovoj drzavi pojam sovinizam uvek kao po difoltu vezan za samo i iskljucivo Srbe. Neko negde prebije Srbina i to je eto obicna tuca, napile se budale pa se potukle. Kada Srbin nekog izmlati to je odmah napad na nacionalnoj osnovi. O nekoj drugoj mogucnosti za uzrok tuce se ne razmislja. Pa pre nekoliko godina je na novosadskom katolickom groblju razbijeno nekoliko spomenika. Canak i kompanija, razne NVO i ostali su pola sata posle otkrivanja tog incidenta vristali o nekom srpskom fazizmu, nacizmu, to je napad na vojvodjanske vrednosti, napad na multietnicnost. Nema ko nije od politicara dolazio i slikao se na tom groblju i pretio kako ce se obracunati sa srpskim nacionalizmom i fasizmom. Iz sata u sat su isle vesti na svim portalima, TV dnevnicima. Danima se ta vest u svim udarnim terminima vrtela od novina, preko radija do televizije. I onda jednog dana operativnim radom policije pohvatani su pocinioci tog gnusnog cina rusenja spomenika. Uhvatili su par klinaca Madjara sa Telepa koji su u vecernjim satima godinama ordinirali oko kapelice na groblju, pili, duvali i zezali se u satanistickom fazonu. Jedno vece su previse popili i u zaru glumljena nekih besnih i opakih momaka satanista polupali desetek spomenika. Kada se to otkrilo odjednom se vise nije cuo ni Canak, ni NVO, ni predsednik republike, ni ministri. Niko vise rec da kaze. Tako su momentalno i sve vesti za ovaj dogadja nestale, zacutalo se i preslo se na druge teme. Toliko drvlje i kamenje je neopravdano bacano na Srbe povodom tog dogadjaja da bi otkrivanjem pocinilaca sve bilo gurnuto pod tepih. Srbima se niko nije izvinuo za sve uvrede koje su recene tih dana.
  • Limar

    28.09.2011 09:16
    @dodjosh
    "Каква мешовита-мултиетничко-европејско-пацифичко-толеранција у Војводини? До 2. светског рата срби су за мађаре претстављали бесплатну радну снагу, коњушаре и слуге. Сатите се рација. То су радили дедови истих ових из 64 жупаније. Нема толеранције, само лажни осмеси због "европских интереса"


    Ti bi to isto da radish sa manjinama, DANAS!

    Nisu svi Madjari clanovi 64 zupanije, nisu svi Srbi Obrazovci,1389,Dveri,Nacionalni stroj ili sta vecj.

    uvod ti je k'o da si istrgao stranicu iz manifesta onog manijaka u Norveshkoj, Brevika.
  • Limar

    28.09.2011 09:11
    @G
    ja sam lično bio svedok situacije u jednoj bolnici u Vojvodini, gde sestra nije mogla da razume srpski šta joj je pacijentkinja kroz bolove govorila, i onda su morali da traže prevodioca. Nije normalno da zaposleni u institucijama od javnog značaja ne znaju većinski jezik ove države.

    - Pa znate sta, izuzeci nisu nikad standard.
    Slazem se da treba da se prodje odredjena obuka pre rada.
    Isto bi se desilo da sestra koja ne zna slovacki radi, recimo u Kisacu (ne kazem da su svi kisacani Slovaci!),
    i da ima hitan sluchaj i choveka koji ne govori srpski.


    I da se razumemo, pošto ovde voli jako da vlada stereotipizacija - mađari, kao i druge manjine, nisu nikakva arijevska nepogrešiva rasa (a u ovo spada i nova nacija "vojvođani" koju propagiraju izraziti fašisti na ovim stranicama). Svi su ljudi, i svi u svojim redovima osim poštenih ljudi imaju i kriminalce, huligane i ostale "otpadnike društva". To ih pre svega ne čini kompletno sve kriminalcima i otpadnicima, niti ih suočavanje sa istim sojom nekog drugog naroda pretvara u svece.

    - Nisu. Arijevska rasa je zaostavshtina pogreshne i bolesno ideologije.
    Slazem se da ne treba generalizovati.

    Isto tako bih mogao da, svojstveno sopstvenom stilu komentarisanja, sarkastično napomenem da treba da podržimo ove nasilnike, ako je napadnuti kojim slučajem gej, jer isti nema šta da sedi na nekoj klupi ispred škole, neka ide da sedi negde između 4 zida.

    - Ne slazem se. Coveka chine dela, ne nacija,vera,seksualna orjentacija, boja koze, kose...
    Mislim da mnogi homoseksualci sede po klupama na javnim mestima i skolama i da imaju svako pravo na to,
    Vi u glavnom ni ne znate ko je gej. Covek ima pravo da se skoluje i koristi sve socijalne programe.
    Mene recimo iritiraju popovi,i to oni za koje znam sta rade.Ali je jednostavo nemam prava da ih tuchem.
    To je protiv zakona. To je nasilje. Zasto vama smeta nachin na koji neko vodi svoj zivot, a da vas pri tom ne ostecjuje i ne povredjuje? Gejeva je uvek bilo, i bicje. Nishta vi tu ne mozete da uradite.
    Stavite se u kozu nekog od konstantno shikaniranih i ponizavanih ljudi.
    Zar je to zivot koji zasluzuje i ko ste vi da im sudite?

    Ubijati i tucji ljude jer su RAZLICITI je ludilo. Pa zar to nije poenta ove diskusije?


    Zaključak je: kriminalac ili huligan, nema nikakvu nacionalnost, niti je to bitno pri zaključivanju da li je neko počinio krivično delo - svima podjednako suditi za ono za šta su odgovorni, bez ikakvih međunacionalnih, političkih i drugih tenzija.

    - Potpuno se slazem.
  • sale novosadjanin

    28.09.2011 09:01
    @begecka nano
    bez obzira sto ti je svaka na mestu,i sto se trudis da onima objasnis neke osnovne stvari,mislis li da ce oni to shvatiti?
    neki nece a neki ne mogu !
    pisi i dalje,milina te je citati !!!
  • Сремац

    28.09.2011 09:00
    ЈАВИ СЕ НЕШО !
    ГДЕ СУ САД НЕНАД ЧАНАК,ЧЕДА ЈОВАНОВИЋ,НАТАША КАНДИЋ,СОЊА БИСЕРКО,СОЊА ЛИХТ,АМБАСАДОРИ И КОНЗУЛИ,ПА БИСКУПИ И ВЕЛЕЧАСНИЦИ ? Javite se.
  • Filip

    28.09.2011 08:59
    Budimpešta
    Koliko se sećam, u Budimpešti se kej zove Beogradski kej, a u strogom centru, u Vaci ulici velikim ćiriličnim slovima piše Srpska pravoslavna crkvena opština.

    Zanimljivo je da po popisu iz 2001. godine (http://en.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_Budapest) u Budimpešti manje od 0.3% stanovnika govori srpski.

    Dok, je Sent Andreja cela na mađarskom i srpskom.
  • Limar

    28.09.2011 08:51
    @Nimbus

    Па, кад буде постојао проусташки антифажизам, бићеш у праву.
    -Lelee!Ajde molim te daj neki dokaz,konkretno, o tvojim tvrdnjama.MOLIM TE!
    Kakve ustashe ,o cemu ti govorish? Pa rekao sam ti da tamo fasisti nisu dobrodosli.

    Нисам ја био ни у Америци, па знам да су Американци извршили геноцид над Индијанцима.
    -Ponovo, bilo bi lepo da potkrepish svoje sumanute tvrdnje.Nemas pojma sta se unutra radi.
    Sto se tice Amerikanaca, mislim da ti je poredjenje k'o "dupe i oko".
    Generalizovati je pogreshno. To ti je kao da ja kazem Srbi su stoka koljacka, zato sto je Arkan klao
    unaokolo. To jednostavno nije istina, jer ja nisam takav. U stvari vecjina nije takva.

    О, ја сам радознао човек, пратим шта се ради. Знам да је у ЦК 13, ради развоја омладинске креативности, расписан књижевни конкурс са основном тезом "ТЕЛЕФОНИРАЊЕ КАО ЋУТАЊЕ" (не шалим се)... али ми је такође одлично познат дискурс и активност јарана Зеке Петакова и Милоша Перовића, тако да џаба кречиш. Не напињи се толико, доћићеш у неприлику.
    -I sta je sporno oko "telefoniranja"? Koliko znam to su poetske vecheri sa zadatom temom.
    Dotichni ljudi su antifasisti, to ti dovoljno govori o tvom plivanju sa
    "ustaskim fasizmom (проусташки антифажизам)".
    Izgleda da si se ti malkice napeo. To sto ti pretish nekom "neprilikom" me iskreno ne uzbudjuje.
    Nije to lepo dechache. Da se bojim vrabaca nosio bih pracjku.

    Анти-српски Анархисти издржавани еврима труло-капиталистичког Запада ?! Јесам ли и то измислио?
    Бууухааахаха! :)
    -Kako bolan anti-srpski, pa tamo rade Srbi! Tamo ljudi ne gube vreme na kovanje zavera protiv "Srpstva",
    vecj rade, stvaraju, pomazu ljudima, edukuju ih, zabavljaju, hrane...Sta si ti uradio za ljude? Tukao ih?
    Koliko znam anarhisti se ne izdrzavaju sredstvima vlada, vecj se samoorganizuju.
    Ako mislish na ck13, to apsolutno nije anarhisticko mesto.
    Ali dobro, zelja je jaka u vas. Morash imati "neprijatelja" ,jel.
    Za koga ti mislish da radish? Za narod a ne za Srpske kapitaliste i protuve?

    Шовинизам, је видимо из твог, Салетовог, итд писања врло прихватљив.
    -Koji shovinizam? Ti izgleda ne razumesh da postoje ljudi, Srbi, koji ne razmishljaju kao ti.

    ЈБГ, има и Срба свакојаких.
    -A ipak se pravish da razumesh.

    Да парафразирам једну познату изреку:
    "ЛИМАР, НЕ ДАЉЕ ОД ОЛУКА! :)
    -Hvala.
  • Limar

    28.09.2011 08:13
    @Не Окрећем - Образ
    Kao i da si znao da pises drugim pismom.
    Sta znaci "ponovo postajem srpski nacionalista"?
    Sta ,nekad si bio pa onda nisi i sad ponovo jesi ili si bio bugarski nacionalista ili sta?

    Ti si jedno Obraz i zauvek cjes ostati Obraz.
    Nemoj misliti da to sto cjesh sada raditi u ime "svoje" nacije necje imati posledice u daljem zivotu. Vremena se menjaju.

    Lepo rekoh Semtexu, nacionalizam je zlo koje se vracja.Proradi on kad covek nema nista drugo u sta da veruje i za sta da se bori.
  • Milutinac

    28.09.2011 07:57
    @Limar i Sale Novosadjanin
    Ovo je izjava pokojnog Zorana Petrovica Petrije posle divljackog prebijanja u Temerinu: "Zorana je odmah u bolnici obišao ministar za manjinska prava Rasim Ljajić. Umešala se politika, a mediji su preneli da je i sam Petrović potvrdio da zločin nad njim nije nacionalno motivisan.
    - Rekao sam zapravo - nastavlja Petrović: - da ja nikoga ne delim i ne mrzim po nacionalnoj osnovi. A za ove koji su me napali - ne znam! Ja sam u Temerin išao četiri godine redovno. Čak sam godinu dana bio tehnički sekretar tamošnjeg odbora jedne značajne vojvođanske partije. Nikada nisam doživeo bilo kakvu neprijatnost. Ali jedno moram da kažem. Da se nešto ovako dogodilo nekom mladiću mađarske nacionalnosti, predsednik Srbije Boris Tadić morao bi da obilazi mnogo evropskih i svetskih zemalja i tamošnjim vladama objašnjava da Srbi nisu genocidan narod. Vidite kako se prikazuju drugi incidenti u Vojvodini." Da pojasnim: rodjeni sam NOVOSADJANIN sa tipicno VOJVODJANSKIM prezimenom, a moji preci se sa istim tim prezimenom pominju u izgradnji Almaske crkve u Novom Sadu 1797. godine. Znacajna vojvodjanska partija je LSV, posto je bio njen clan. Zato porucujem svim fasistima bilo koje nacionalnosti(Srbima, Madjarima, Hrvatima...) da ih ne bih slao u zatvor nego na PREKI SUD!!!
  • komentar

    28.09.2011 07:55
    "Kome zakon leži u topuzu, tragovi mu smrde nečovještvom."
    Mislim da ovaj stari citat govori i o onima iz ovog teksta a i o vecini koja ovde nudi kreativna rešenja...
  • Begečka nana

    28.09.2011 07:16
    @Anonimus
    A zašto na ulazu u Tokijo nema natpis i srpskom ćirilicom? Možda zato što tamo, ipak, nema dovoljno Srba da bi činili manjinsku zajednicu. Glupane! A što se tiče velike istorijske srpske baštine u Budimpešti... ona bi se ogledala u čemu tačno? Više je traga ostalo u vidu turskih kupatila, ili ostataka rimskih građevina. Neverovatna je ljudska glupost! Srbija je maćeha svim svojim građanima, bili oni srpske ili neke druge nacioanlnosti. Ali, dok je takvih kao ti, a nažalost, još uvek ih je i previše, menjati se ništa neće, što ide u korist ovoj vlasti, kao i svim prethodnim, a sigurna sam, i budućim vlastima.
  • Filip

    28.09.2011 07:11
    Tinejdžerska tuča
    Sad mi je malo jasnija ova vest, momak iz Gospođinaca u Temerinu - heh.

    Opšte je poznato da momci iz drugih sela često nadrljaju u selu koje nije njihovo (razlozi: hormoni, godine, devojke, "on će meni u mom selu", ...). Koliko puta su budisavčani u Kaću dobili batina i obrnuto, a da ne pričam o tučama između koviljčana i momaka iz Šajkaša. Sreća pa se ovde uglavnom tuku naši (Srbi), pa to nije međunacionalni incident.

    Bespotrebno je podizati tenziju tinejdžerskim glupostima, njima neka se policija pozabavi, kao i do sada.

    Bolje izveštavajte o uspešnim podvizima mladih ljudi, i time stimulišite pozitivan razvoj mladih.
  • Novosadjanka

    28.09.2011 06:08
    @Begečka nana

    Svaka ti je tačna, svaka čast !
  • lala

    27.09.2011 23:41
    odgovor anonimusu
    Pa spomenik u Ameriki su podigli oni koji su zapalili za vreme ili odmah posle rata da spasu svoje d...! Na zalost mislim da niste shvatili moju poruku a to je da je Vojvodina uvek bila i uvek bi trebalo da ostane medjunacionalna - oni pravi Vojvodjani znaju sta ocu da kazem. Jeste uvek smo se i mi i oni ponekad salili , pardon sprdali na tudj racun ali ziveli smo zajedno i jeli ista g....! Ne ja nisam novokomponovani partijac, u nikakvoj partiji nikada nisam bijo a ni moji roditelji pa smo preziveli, imali porodice, decu , unuke i jos uvek mogu da kazem da svako ko busi po Vojvodini nije odavde!!! Mi smo svi rintali i nismo dobijali poslove preko zemljackih veza itd.. ma o cemu ja pisem i kome???
  • ДОМАЋИ ДОЂОШ

    27.09.2011 23:09
    Пропаганда
    Каква мешовита-мултиетничко-европејско-пацифичко-толеранција у Војводини? До 2. светског рата срби су за мађаре претстављали бесплатну радну снагу, коњушаре и слуге. Сатите се рација. То су радили дедови истих ових из 64 жупаније. Нема толеранције, само лажни осмеси због "европских интереса".
  • Bulevarac

    27.09.2011 22:22
    Primitivizam
    Imam prijatelja madjara koji je vise nego dobar covek, srbin sam..
    Zaustavite divljake da sire mrznju!
  • G

    27.09.2011 21:30
    @Limar - ja sam lično bio svedok situacije u jednoj bolnici u Vojvodini, gde sestra nije mogla da razume srpski šta joj je pacijentkinja kroz bolove govorila, i onda su morali da traže prevodioca. Nije normalno da zaposleni u institucijama od javnog značaja ne znaju većinski jezik ove države. I da se razumemo, pošto ovde voli jako da vlada stereotipizacija - mađari, kao i druge manjine, nisu nikakva arijevska nepogrešiva rasa (a u ovo spada i nova nacija "vojvođani" koju propagiraju izraziti fašisti na ovim stranicama). Svi su ljudi, i svi u svojim redovima osim poštenih ljudi imaju i kriminalce, huligane i ostale "otpadnike društva". To ih pre svega ne čini kompletno sve kriminalcima i otpadnicima, niti ih suočavanje sa istim sojom nekog drugog naroda pretvara u svece. Neću sada izvlačiti stvari iz konteksta, i raspravljati o disproporciji reakcija na na primer antimađarske i antisrpske grafite. Isto tako bih mogao da, svojstveno sopstvenom stilu komentarisanja, sarkastično napomenem da treba da podržimo ove nasilnike, ako je napadnuti kojim slučajem gej, jer isti nema šta da sedi na nekoj klupi ispred škole, neka ide da sedi negde između 4 zida. Zaključak je: kriminalac ili huligan, nema nikakvu nacionalnost, niti je to bitno pri zaključivanju da li je neko počinio krivično delo - svima podjednako suditi za ono za šta su odgovorni, bez ikakvih međunacionalnih, političkih i drugih tenzija.
  • Нимбус

    27.09.2011 21:07
    "Лимар, не даље од олука"
    Limar -
    Pa ocigledno je da si ti patriJoticj.
    Јесам.

    I ako je neko "anti-srbin" onda ste to vi,
    izopachene "patriote" koje shtete opstoj slici jednog naroda.
    Ако висиш ко слепи миш, јесам изопачен.

    Zbog takvih ljudi misle da smo varvari i stoka.
    Ајде?
    А какви су ти људи што о нама тако мисле?
    А ШТА ОД ОНОГА ШТО САМ НАВЕО НИЈЕ ТАЧНО, какав год да сам?

    U odbranu omladinskog centra, tamo fasisti nikad nisu imali mesta.
    Па, кад буде постојао проусташки антифажизам, бићеш у праву.

    Jesi li bio nekad unutra
    Нисам ја био ни у Америци, па знам да су Американци извршили геноцид над Индијанцима.

    i vidish sta se tamo radi?
    О, ја сам радознао човек, пратим шта се ради. Знам да је у ЦК 13, ради развоја омладинске креативности, расписан књижевни конкурс са основном тезом "ТЕЛЕФОНИРАЊЕ КАО ЋУТАЊЕ" (не шалим се)... али ми је такође одлично познат дискурс и активност јарана Зеке Петакова и Милоша Перовића, тако да џаба кречиш. Не напињи се толико, доћићеш у неприлику.

    Анти-српски Анархисти издржавани еврима труло-капиталистичког Запада ?! Јесам ли и то измислио?
    Бууухааахаха! :)

    Ali sa bilo kakvim nacionalistickim sranjima, mislim da te necje docekati rasirenih ruku.
    Шовинизам, је видимо из твог, Салетовог, итд писања врло прихватљив.

    Naravno, uvek mozes da kupish sprej svom detetu i da mu dash instrukcije da ishara to anti-srpsko leglo, u kojemu izmedju ostalih , rade i obitavaju ti isti Srbi.
    Шта си сотим хтео рећи ни ти не знаш.
    ЈБГ, има и Срба свакојаких.

    Да парафразирам једну познату изреку:
    "ЛИМАР, НЕ ДАЉЕ ОД ОЛУКА! :)
  • Zivota Tezak

    27.09.2011 21:05
    @cinjenica
    "Zorana je odmah u bolnici obišao ministar za manjinska prava Rasim Ljajić. Umešala se politika, a mediji su preneli da je i sam Petrović potvrdio da zločin nad njim nije nacionalno motivisan.
    - Rekao sam zapravo - nastavlja Petrović: - da ja nikoga ne delim i ne mrzim po nacionalnoj osnovi. A za ove koji su me napali - ne znam! Ja sam u Temerin išao četiri godine redovno. Čak sam godinu dana bio tehnički sekretar tamošnjeg odbora jedne značajne vojvođanske partije. Nikada nisam doživeo bilo kakvu neprijatnost. Ali jedno moram da kažem. Da se nešto ovako dogodilo nekom mladiću mađarske nacionalnosti, predsednik Srbije Boris Tadić morao bi da obilazi mnogo evropskih i svetskih zemalja i tamošnjim vladama objašnjava da Srbi nisu genocidan narod. Vidite kako se prikazuju drugi incidenti u Vojvodini." Ovo su reci pokojnog Petrije, a ti kazi sta hoces. Inace, da pojasnim: rodjeni sam NOVOSADJANIN sa tipicno VOJVODJANSKIM prezimenom, a moji preci(sa istim tim prezimenom) se pominju u izgradnji Almaske Crkve 1797. godine. Svim fasistima, iz bilo kog ogranka(srpskog, madjarskog, nemackog, hrvatskog...) ne zelim zatvor nego PREKI SUD!!!
  • Tiberius

    27.09.2011 20:24
    @anonimus vulgaris
    pogresnim ljudima postavljas pitanje. kakve veze imaju gradjani srbije sa odlukama madjarske drzave?
  • Не окрећем

    27.09.2011 19:55
    Образ
    да ме неко удари већ враћам. ето. од данас пишем само ћирилицом. поново постајем српски националиста. кад су ове теме, читам само коментаре са премного црвених гласова. то су просрпски. ови други су....да не поганим...
  • sale novosadjanin

    27.09.2011 17:05
    @limar
    alal vera!
    svaka ti je na mestu !
    VOJVODJANSKI !!!!!
  • 27.09.2011 16:54
    Mene samo interesuje .. ali da mi to objasne pripadnici madjarske nacionalne manjine u Srbiji- Zasto u Budimpesti pored zvanicnog madjarskog jezika na javnim mestima po gradu nema i prevoda na srpski jezik? Obzirom na veliku kulturno-istorijsku srpsku bastinu koja takodje pored ostalog puni kasu budzeta R. Madjarske zahvaljujuci brojnim posetama turista. Kao i dalje nezanemarljivo malom broju Srba koji tamo zive.

    Ja bih rekao, takvi su im zakoni i tacka.
  • ...

    27.09.2011 16:37
    ...naverovatnije su ucestvovali u prethodnom incidentu? ma daj... to policija kao ne zna? to se resi za jedan dan, samo kad se sme. mladi nacisti su i za titovo vreme lepo pevali u policiji, ne vidim zasto ne bi i sad.
    sve to bia ima u fioci, i ko su, i od kad su, i ko ih je naucio, i koliko su tvrdi ( a najcesce nisu), i sta su pricali kad su se poslednji put videli...
    razj***** takvu grupu je cista rutina!
  • Limar

    27.09.2011 16:25
    @ Slobodanka
    Ma daj ti i ta zaba. Jesi nekad kuvala zabu?

    Taj sto se potpisao kao "13" je izgleda zaboravio da doda "89". Pa ne treba ti inspektor da to prokljuvish.
    Ne razumem zasto forsirash to da se iskljucivo Srbi "kuvaju"? Pa valjda zive ovde i drugi ljudi, ne Srbi, koji su posteni i kulturni gradjani a koji ujedno dele sudbinu i trpe nemastinu sa Srbima?

    13(89) kaze:
    "kada ce se shvatiti da madjari bezobrazno lazu da nemaju prava,pa imaju vise nego srbi.Po cemu mi u Srbiji moramo osim jezika drzave da pisemo na jezicima tzv.manjina.Svaki gradjanin mora da zna sluzbeni jezik zemlje u kojoj zivi.Takve bljutavstine postoje samo u srbiji."

    Ja zivim u zajednici sa Madjarima,Slovacima,Nemcima,Romima i Hrvatima. Ovo sto dotichni borac za srpstvo izjavljuje je cista glupost i zla namera.Niko od mojih komsija nema potrebu da laze o bilo chemu i ne vidim KAKO oni imaju vise prava od Srba ili obrnuto.

    Dalje, osim "jezika drzave" dotichni ne mora da pise na jeziku manjine,otkud mu to? Ja nikad nisam bio primoran da pisem rusinski, madjarski, slovacki...NIKAD!A ti?

    Dakle, "Speak Serbian or die!",jel?

    Pa kako je onda 100% u pravu Slobodanko?
    Jesi li ti nekad ispastala samo zato sto si Srpkinja?


  • ns

    27.09.2011 16:18
    eto
    Pa izgleda da se zaboravio slucaj iz 2004. godine Zorana Petrovica ( sada pokojnog) iz NS.

    Zorana Petrovića iz Novog Sada, u Temerinu su zverski pretukla petorica Mađara. Zoran je kraj temerinske pijace pronađen bez svesti u lokvi krvi, nag, sa džakom na glavi, tragovima mokraće po telu i zabodenom drvenom palicom u anusu.
  • @NS

    27.09.2011 16:05
    činjenica
    Ko god je poznavao Zorana Petrovića (pokojnog) zna da taj napad sigurno nije motivisan nacionalnim pobudama. Slobodno proguglati i pročitati kasnije njegove avanture, sve do samog neslavnog kraja.
  • Limar

    27.09.2011 16:02
    @Semtex
    Pa sta je shovinizam, Semtex, ako ne nacionalizam u zreloj formi?

    Ja ljude gledam kao ljude, ne kao pripadnike nacije. Ne mogu da kazem da volim Srbina ubicu vishe od pekara Albanca.Nemam zasto da budem nacionalno ponosan.Stvarno ne.
    Dela cine coveka onim sto jeste.

    To ti je kao tashta, svoju ne volish,
    a sa tudjom bi mogao i na romantichnu vecheru.
    Jednostavno volish odredjene stvari.
    Tu nacionalizam nema sta da radi.



  • Slobodanka

    27.09.2011 14:45
    Pročitajte komentar koji je poslat u 9,17, potpisan kao "13". Sto post je u pravu.
    I da vas podsetim na priču o kuvanju žabe. Kad je ubaciš u vrelu vodu, iskočiće. Ako je kuvaš na "pola 1"(na tihoj vatri), skuvaće se. Srbi,kuvamo se!
  • semtex

    27.09.2011 14:35
    @ Limar
    Tesko da jeste.Kako da volis tudje ako ne volis svoje?
  • cookta

    27.09.2011 14:03
    Nedeljom uvece u pola 2 su pretukli jednog mladica u Temerinu ispred lokala Avangard, zato sto je madjar. Osumnjiceni su iz Siriga. O tom slucaju naravno nemozemo da citamo u medijima.
  • Jogi Letač

    27.09.2011 12:53
    Niko ne vidi problem dok divlja srpski nacionalizam, no kad akcija izazove reakciju, odmah frka! Mene ne zanima ko je koje nacionalnosti, nego kakav je čovek. Sada kada se mladima ispira mozak srpskim nacionalizmom (obraz, dveri i slični) zašto neko misli da će nacionalne manjine čekati da neko dodje da im deli sendviče (kao Šešelj, za neupućene: da imaju šta da pregrizu dok putuju u "matične" države). Zato i mađarski i srpski nacionalisti koji izazivaju incidente treba da budu najstrože kažnjeni zakonom za izazivanje verske i nacionalne netrpeljivosti. Zakon postoji, da li ima snage da se sprovodi?
  • Limar

    27.09.2011 12:39
    @Нимбус, Може И Ђорђе Ивковић
    Pa ocigledno je da si ti patriJoticj.
    I ako je neko "anti-srbin" onda ste to vi,
    izopachene "patriote" koje shtete opstoj slici jednog naroda. Zbog takvih ljudi misle da smo varvari i stoka. Medjutim izuzeci nisu standard, tako cje i vashe vreme jednom procji.

    U odbranu omladinskog centra, tamo fasisti nikad nisu imali mesta.
    Jesi li bio nekad unutra da se naucish sta je fasizam i vidish sta se tamo radi? Ti si dobrodoshao da finansirash otvorenu kuhinju i slicne manifestacije, niko tebi ne brani da pomognesh tim ljudima. Ali sa bilo kakvim nacionalistickim sranjima, mislim da te necje docekati rasirenih ruku.

    Naravno, uvek mozes da kupish sprej svom detetu i da mu dash instrukcije da ishara to anti-srpsko leglo, u kojemu izmedju ostalih , rade i obitavaju ti isti Srbi.

    tja
  • Limar

    27.09.2011 12:26
    @Simtex
    Pa dobro.
    Zar shovinizam nije chedo nacionalizma?
    Sta to ima dobro u nacionalizmu?
  • Vaskez NS

    27.09.2011 11:51
    Po'apsiti SVE. SVE ! Do jednog ! One krive. A bome i one što nisu krivi al im se zadesi. Nemamo vremena da biramo. A neće ni njima škoditi.

    I malo na kopanje kanala. Biće nam svima od koristi.

    I mirna Bačka. I ostatak Vojvodine. Tako se radilo nekad.
  • semtex

    27.09.2011 11:10
    @Limar
    Opet "nacionalizam",u sovinizmu je problem.Razlike su ogromne!
  • Нимбус, може и ђорђе Ивковић

    27.09.2011 10:59
    Стоп фашизму!!!
    Скоро свима је овде јасно о чему се ради, али има врло острашћених коментатора којима је мржња према Србији јача од бриге шта ће бити са Војводином.
    Конкретно: мора се јасно раздвојити адолесцентско кошкање од насиља које се спроводи у Темерину. Суштина "феномена" Темерин је што је у питању ПРОИЗВОД СИСТЕМА.
    - Ако је у темеринској основној школи "дидактичко средство" карта велике Мађарске
    - Ако представници СВИХ МАЂАРСКИХ странака, које граде власт и у Србији, и Војводини, и Темерину, не виде "ништа лоше" у слободној дистрибуцији мајци саознакама "64 жупаније", нити ико, по готово не службе којима исто стоји у опису радних задатака, суштински спречава деловање ове фашистичке организације
    - Ако "влада" Војводине финансијски подржава профашистичке саборе у Кањижи и Малом Иђошу
    на којима може само да се слути шта се прорађује крај логорских ватри, али шта певају "бендови" на "стејџу" нема сумње, али власти не смета
    - Ако мађарске странке у Србији финансијски одржава влада Мађарске, за коју знамо које је идеолошке орјентације.
    - Ако Председник Мађарске у Суботици врши "смотру" МАЂАРСКЕ ГАРДЕ, а "наших" владајућих душебрижника нигде ни од корова
    - Ако нам из Мађарске на силу поставе споменик србокољском изроду
    - Ако људи задужени за објективно информисање, преко "Аутономије", "Слободне Војводине", а ево, почеше, и преко "јавног сервиса" РТВ, дакле о трошку свих нас, у ствари да врше шовинистичку индоктринацију
    - Ако исто, а претежно у надницу за УСА и ЕУ раде разнолике НВО, чији је ЦК- 13 наказно оличење
    - ИТД
    Дакле, у систему који је целокупно орјентисан шовинистички и антисрпски, шта очекујете од уцвељених пубертетлија који траже простор за доказивање? Таквима је лако ставити "соли под реп".
    Хапшења деце, сада неминовно, реално неће решити ништа.
    Морате схватити: та деца могу променити начин понашања, али оно што им је у главу усађено никада! Не лажите се. Ти, тренутно дерани, што буду старији све ће гори бити. И шириће своје зло. Тако да Војводину, на овакав начин, само све горе и горе очекује.
    Циљ ове силеџијске кампање је да се, у ситуацији када је Србија притиснута Косметом, уз то силована парадом педера, изазову сукоби који ће ескалирати и бити формални изговор за какав вид интернационализације.
    Сценарио је већ више пута виђен.
    Ако се искрено жели решење сукоба, општинска власт у Темерину мора пасти.
    Очекивани МОРАЛНИ ЧИН Адраша Густоња је ОСТАВКА.
    Смена директора и школског одбора ОШ Кокаи Имре у Темерину.
    Смена руководства Радио Темерина јер локална радио станица није вршила правовремено и објективно информисаење становништва.
    Расурање шовинистичког легла на Филозофском факултету у НС, а нарочито на катедри за новинарство.
    Забрана рада "информативних портала" "Аутономија!" и "Слободна Војводина".
    Забрана рада НДНВ а поготово Динка Грухоњића и Недима Сиединовића.
    Забрана фашистичких скупова у Кањижи и Малом Иђошу.
    Строга контрола финасирања странака, нарочито из иностранства.
    Забрана деловања фондације НЕД и сличних (кад остаане без пара, фукара ће се разбежати).
    ...
    Екстремно? Овако раде све нормалне државе...
  • Limar

    27.09.2011 10:52
    Tesko je poverovati da drzava i policija ne moze da se izbori sa ovim problemom. Ovi incidenti odgovaraju gomili pilicjara u vlasti i opoziciji.
    Slazem se da je uvek bilo tucha i kojechega ali u zadnjih par dana je malo intenzivnije u medijima.

    Nacionalizam je hrana za umno siromashne.
    Toliko smo bedni da grizemo jedni druge.

    Lepo je to neko isplanirao, vazno je da bude rata a ne ko cje ga voditi i ko cje pobediti.
    Oni cje se i dalje keziti sa bine i podizati sebi plate i palate, a nama cje ostaviti da se koljemo zarad nebitnih razlika. Stari scenario "zavadi pa vladaj". Uvek radi jer glup nikad ne nauci.

    Ne znam zasto se ne cuju vesti o pametnim i vrednim klincima koji osvajaju nagrade i chine nesto dobro zarad sebe i drustva u kojem zive.
    Pa zar smo svi stoka. Gde je nestao nash glas?
  • Пера

    27.09.2011 10:41
    Темерин
    Има ли уопште полиције у Темерину?Шта ради општинска власт?
  • semtex

    27.09.2011 10:40
    @Anonimus
    Kakav bre crni DB?Jedan od te trojice klinaca je ucestvovao i u predhodnom napadu.Ekstremni politicki faktori zloupotrebljavaju maloletnike da prave sranja jer su svesni da klinci ne mogu biti krivicno gonjeni ni pritvarani duze od 24h osim u slucaju ubistva.Ocigledno je da Madjarskim ekstremistima odgovara ovakva klima jer su i ekstremi iz srpske desnice prihvatile igru.Vodja pokreta 63 zupanije kada god je usao u ovu drzavu dobio je zabranu ulaska i deportaciju zbog tuce motivasane sovinizmom.O cemu bre pricate?
  • 27.09.2011 10:16
    DB nameštaljka? Pa ako je nameštaljka, kome odgovara ova destabilizacija? Jedino saletu fašisti i njegovim drugarima separatistima! Nikome više!

    Godinama je bilo mirno, a sada su oni krenuli da šire netrpeljivosti i mržnju i prvi rezultati su vidljivi.
    Fašizam najbolje uspeva u besparici, a oni to znaju i zato ga sada seju!
  • Građanin Telepa

    27.09.2011 10:10
    dokle?
    Preksinoć razbijen MKC na Telepu, juče dete u Temerinu dobilo batina, pre neki dan takođe. Sve na nacionalnoj osnovi. Danas vidim u gradu plakate Obraza na kojima piše "Dolazimo". Tog se i plašim. Država mora pod hitno da reaguje. Treba zabraniti Obraz, 1389, Dveri, 64 županije i sve druge neofašističke organizacije koje proklamuju mržnju. Najekstremnije i najeksponiranije članove poslati na robiju, pa da vidiš kako će se prorediti incidenti. Sad sam već stvarno besan na državu, svojim nečinjenjem postaje saučesnik u svakom ovakvom incidentu.
  • Begečka nana

    27.09.2011 10:03
    Da policija i sudstvo rade svoj posao, ovakve vesti ne bi ni bile vesti. Budala je uvek bilo i biće ih. Ali...tu "decu" treba poslati na prevaspitavanje i na društveno-koristan rad, sve zajedno, Srbe, Mađare i ostale, da ne nabrajam, da razvijaju bratstvo i jedninstvo u znoju lica svoga, da čiste ulice, sade cveće, štrikaju... a roditelje debelo, ali, debelo kazniti, ako imaju da plate, a ako ne, i njih na radne akcije da grade puteve, kopaju kanale... ima posla! Jednim udarcem 3 muve. Nažalost, ništa od ovoga nećemo gledati, deca se svaki dan tuku u školskim hodnicima, u školskom dvorištu, od 1. razreda osnovne škole, ne na nacionalnoj osnovi, nego tako, iz zabave, iz gluposti, tako ih roditelji vaspitavaju, i to je jedan začaran krug iz kojeg treba bežati glavom bez obzira!
  • n d

    27.09.2011 09:58
    ajmo i mi njih
    ajde malo mi njh tuci
  • Goca

    27.09.2011 09:19
    Nekima smeta istinito izveštavanje Radia 021
    Obratute pažnju na ove komentare:
    Svako nasilje treba osuditi...!
    Treba obe strane...!
    Draža Mihajlović je kriv....
    Da li ste se vi ikada porukli u školi...
    Kome je stalo da se Mađari isele iz Temerina...
    Kazu neki (ne znam koji i ne znam da li je to tacno) da su napadaci opet iz "64 zupanije"...
    Ima li kraja retardiranim potezima sa obe strane...

    E pa gospodo, koji razvodnjavate onaj najgrublji mađarski šovinizam, koji se ponovo povampirio u Temerinu, zašto ne pišete ovakve komentare, kada je pretučen neki Mađar ili Rom?
    Što tada ne prećutkujete nacionalnost pretučenog?

    Sada je kriva i žrtva?

    Kao i što su krivi oni, koji su se po vama sami 1941. i 1942. godine, bacali pod led i sebi sami sloili rane pre ulaska u hladnu vodu?

    Verovatno su Obraz, Dveri i Pokret 1389 oslobodili ratnog zločinca Sándor Képíró-a?

    Jel' vi to tražite da se veati imovina i okupatorskim porodicama?

    Pa ko ovde izaziva napetost?
    Bojim se ovakvi vaši komentari, ili vaše ćutanje?
    Dvostruki standardi su za vas normalni, ako su u pitanju Srbi?
    Dokle tako...?
  • NN

    27.09.2011 08:56
    Oni su mu prisli i uljudno pitali "Di su nasi novci", a onda se ovaj srpski nasilnik sam izudarao po licu.
  • neko iz mase

    27.09.2011 08:25
    Слоба Ж - Свако насиље треба осудити
    Свако насиље, поготово по националној основи, треба осудити и казнити, али ја би питао господина Чанка, који контролише полицију и медије у АПВ, да објасни грађанима зашто је толико времена требало да се ово насиље појави у медијима.

    Isključivo Dačić kontorliše policiju, jer je ona tako ustrojena! Raspitaj se prvo, pa onda komentariši. Da je postoji pokrajinska policija, kao što je postojala do 1989. drugačije bi nam bilo.
  • 27.09.2011 08:08
    Garant DB namestaljka, to sto ga je nesto pitao na madjarskom ne znaci i da je Madjar. Svako sa tri grama mozga moze da nauci jednu recenicu na madjarskom. Poceli su da zakuvavaju u Vojvodini. Nemojte nasedati na ove gluposti.
  • Bradilko

    27.09.2011 08:03
    Šta ste se raspisali??!!!!
    Mi otimamo sami sebi državu.Ništa me ovo ne čudi.Ovo se ne montira za džaba.Scenario je suviše sličan,ali Srbi otimaju Srbiju od Srbije.Eto,zato mi je muka...
  • Салац

    27.09.2011 08:00
    Ваше паре - наше паре
    Ја сам Војвођанин и штедим у ЛСВ банци. То ми је што ми је.
  • realnost

    27.09.2011 07:43
    velika glupost velika cijena
    srpsko-madjarski i dr tupani, zakuvavaju vas, stjeravaju vas u etnicko vjerska stada da bi sa vama lako napravili najveci biznis od kada je svijeta i vjeka- rat...Svi se ponasaju kao da nisu postojali prije 90tih godina, "CUVATI BRATSTVO I JEDINSTVO KAO ZJENICU SVOGA OKA", to je glupost za vecinu vas, pa izvolite nocne straze, red za puske, razni arkani legionari robijasi da vam odlucuju o zivotu i smrti, da vas prodaju zive, mrtve, u djelovima.....nema badava glupost, ova trenutna placa se glavama i patnjama...pa mrzite jedni druge ali nemojte kasnije lupati "nismo znali"
  • Sumnjičavi

    27.09.2011 07:38
    Hm
    Mene počinje živo da interesuje: KOME je stalo da se Mađari isele iz Temerina - i ZAŠTO? Prvo prebijanje pet dečaka, najava noćnih straža, juče razbijanje Mađarskog Kulturnog Centra u Novom Sadu, preškrabane table na ulazu u Temerin, Novi Sad, sad ovo prebijanje...Tu je nešto vrlo sumnjivo..A ZNA se KO je ''ekspert'' za ovakve stvari; jer je to već viđeno - doduše na nekim drugim područjima - ali vrlo slično...
  • Dusan

    27.09.2011 07:35
    napalili se klinci
    Ja da sam roditelj ovim danasnjim klincima, tako bi im ***** sve po spisku, da ne bi pomislili nekog da pogledaju popreko, pisali bi u gace samo da se sete batina. Prevaspitajte to dok nam ne zabrane. Oni ce da se prave mali majmuni, pale se tu na neke organizacije jer misle da su vece face, a nemaju pojma koliko su glupi i jadni, sve balavac do balavca, misli da zna nesto o zivotu. Najgore je sto pojedini roditelji to potpuno podrzavaju. More, motka da radi! Oni ce da se bave tim stvarima, u skolu i tuci dok nesto ne nauci.
  • 27.09.2011 07:23
    odgovor Lali
    "Draza Mihajlovic,cetnici i ostala izdajnicka bagra slave kao oslobodioci i borci protiv fasizma"

    Pa tom "izdajniku" je ta Amerika na koju sv.....te podigla spomenik, odlikovala posthumno, njeni bivsi piloti traze da budu svedoci na postupku rehabilitacije, u svojoj vrhovnoj komandi je imala i Hrvate i Muslimane...
    ups pa sto ja tebi to pisem, ti si verovatno pobornik one partiske frakcije koja je bila saveznik do sredine juna tim fasistima. E moj ti, polako vam se drobi ta vasa lazovsko-komunisticka-proleterska istorija, pravda je spora ali dostizna.
  • Patriota

    27.09.2011 07:19
    lično znam dečka,mrava ne bi zgazio,a napadači su takodje pripadnici 64 županije čisto da se zna..samo mladji..toliko da se zna kad vidim da u tekstu ne smeju da napišu da je na nacionalnoj osnovi!!! jebem ti ja ovu državu!
  • 13

    27.09.2011 07:17
    Nacija se jako potresla samo sto neplace zbog neznatne stete u madjarskom klubu na telepu,svi mobilni,a to sto su SRPSKA deca pretucena nema veze jer su Srbi.Dokle vise te bljutavstine,kada ce se shvatiti da madjari bezobrazno lazu da nemaju prava,pa imaju vise nego srbi.Po cemu mi u Srbiji moramo osim jezika drzave da pisemo na jezicima tzv.manjina.Svaki gradjanin mora da zna sluzbeni jezik zemlje u kojoj zivi.Takve bljutavstine postoje samo u srbiji.
  • ZoranNS

    27.09.2011 07:04
    Posledica prećutkivanja
    Posle ne znam koliko prebijanja io prećutkivanja na nacionalnoj osnovi u Subotici, Temerinu, Adi, Senti i ostalim mestima, noževanja, izbijanja zuba, ovo je nromalna posledica. Nacionalne zajednice su bučne uglavnom kada se neko iz njihove zajednice prebije a ostale pravdaju. Nemam statistiku ko je više puta prebijan i to nije ni važno, važno je da se ovom stane na put. 89. i vreme posle donelo je strah i nepoverenje među ljude, ne druže se, ne poznaju se, zaziru jedni od drugih. Tu stvari treba da uzmu u svoje ruke mesne zajednice.
  • 27.09.2011 06:33
    i kad nema veze sa njima oni vam neizlaze iz usta 1389, obraz, dveri... smesni ste i jadni.
    Nije vam poznat scenario? Prvo napadaju, pa ce da glume zrtve......zna se sta ide posle...
    posle ce im djavo biti kriv
  • lala

    27.09.2011 06:26
    odgovor Jazavcu
    Jazavac nikada nije ziveo u Vojvodini pa i ne moze da razume mnogo toga!A sto se tice Kepira - e pa nije on jedini, da li ti je Jazavce drago da se Draza Mihajlovic,cetnici i ostala izdajnicka bagra slave kao oslobodioci i borci protiv fasizma- e malo morgan sto bi kazala moja pokojna majka ( baka tek da ti objasnim vojvodjanske termine) kazala
  • sale novosadjanin

    27.09.2011 06:24
    osudjujem sve
    koji cine nasilje !
    mesto im je u zatvoru zajedno sa roditeljima!
  • 27.09.2011 06:20
    A jeste li primetili da čim je SVM počeo da razmišlja svojom glavom odma incidenti u sredini koja je vrlo zapaljiva zbog maltretiranja manjina za vreme vladavine SRS. Odjednom međunacionalni incidenti u žiži javnosti
  • Nata

    27.09.2011 06:18
    A ko je išarao ovu tablu na ulazu u Temerin? A ko je išarao tablu na izlazu iz Novog Sada na Rimskim šančevima? A ko su napadači na momka Mađarske nacionalnosti Marka Losonsa koji je pretučen pre godinu dana u Temerinu? O tome mediji nisu pisali. Osim onih na mađarskom jeziku. Ko je pretukao dva momka mađarske nacionalnosti u autobusu GSP-a, čini mi se isto prošle godine, samo zato što su govorili mađarskim jezikom? Da se razumemo, za zatvor su i jedni i drugi fašisti. A na medijima je odgovornost da NESELEKTIVNO izveštavaju. I da tekst ima smisla. A ne kao ovaj u kojem nikom normalnom nije jasno šta se zapravo dogodilo. Malo istraživačkog novinarstva ne bi bilo na odmet.
  • Jazavac

    27.09.2011 06:09
    Ipak
    Ne zaboravite da su oslobodili Šandora Kepira...
  • Name

    27.09.2011 05:58
    @Ivana
    Da li si i ti članica klerofašitičke organizacije obraz ili ti je u interesu potpirivanje nacionalne mržnje ?
  • lala

    27.09.2011 05:42
    vec vidjeno a izgleda zaboravljeno
    I ovaj clanak a i mnogi komentari samo ukazuju na nasu nezrelost! Ma kakva nacionalna netrpeljivost?? Zasto vlast nije pronasla one koji su isarali tablu na ulazu u Temerin? Sve to ide nekome u staz i za politicke pojene uoci opet nekih novih prevarantskih izbora! Kada pravi Vojvodjani , starosedeoci dignu glas i objasne da se ovde uvek zivelo u mesovitoj demografiji onda ce mozda nesto i da se promeni!. Dok nam politiku vode ovi sto su skocili sa kamiona ( sa puno maraka) dotle nece biti ni mira ni razumevanja. Eto toliko od mene a vi kako ocete
  • hmmmmmm

    27.09.2011 05:35
    Mislim da sva dogadjanja u Temerinu pokazuju da su nase sluzbe bezbednosti opet spavale na poslu. Sve ukazuje na to da postoje grupe koje su ubacene ili/i instruirane iz Madjarske da izazovu nemire i netrpeljivost na nacionalnoj osnovi, kako bi se madjarska manjinska zajedinca obratila za "zastitu" EU i svojoj maticnoj drzavi i to bas kada pocinje predizborna kampanja. Nadam se da nisam u pravu....
  • TJ

    26.09.2011 21:46
    Zasto?!
    Kome je u interesu da se opet, posle svega sto smo preziveli 90-tih, potpiruje medjunacionalna mrznja?! Ja ovo ne razumem i ne zelim da razumem.
    Mene sve ovo pomalo plasi. A vas?
  • 26.09.2011 21:10
    Zar nije neko palo napamet da je svo ovo nameštaljka od pojedinaca?
    I ovo, i ona tuče pre, i provala u mađarsku dom na Telepu?
    Neko (a dobro znamo ko) ne želi mir među nama. Kako smo do sada živeli u miru, a sad odjednom za kratko vreme 3 incidenta?
  • Elektron

    26.09.2011 21:08
    Jel se ovde niko nikad nije potukao u skoli? A gde ste vi to rasli???? (mislim na muski deo, zenski deo populacije se ni u moje vreme nije tukao)
    Nemojte lagiti to nije lepo!
  • @anonimus

    26.09.2011 21:05
    Do koje mere moras biti poremecen da pomislis da bi ijedna nebitno koja stranka izazvala fizicki incident u koji je umesan maloletnik zarad neceg?
    Jesmo u kanalu ali nismo bas u tolikom!


  • tata Joška

    26.09.2011 20:54
    E više do QRCA.....
    TOLIKO!!!!!
  • Nikola

    26.09.2011 20:47
    Blam Novinarstva
    Ovaj teks ne lici ni na sta, ovo samo izaziva medjusobnu mrznju, ovako bez detalja sta se tacno dogodilo....
  • rastpa

    26.09.2011 20:43
    opet?
    Kazu neki (ne znam koji i ne znam da li je to tacno) da su napadaci opet iz "64 zupanije". Ako je to istina, onda oni stvarno nisu normalni! Ljudi su dovoljno "naelektrisani" i previse osetljivi na ovakve stvari, pa ta bagra ovakvim postupcima moze samo da napravi stetu madjarskoj zajednici.
  • mimi

    26.09.2011 20:31
    ma svaki vikend gledam tucu izmedju slovaka i srba...Ovaj opsuje slovacku mamu,ovaj mu vrati i krece...i svaki vikend tako...i to vec godinama...
  • Ivana

    26.09.2011 20:17
    Hvala Radiju O21 na istini
    I ovaj je Srbin,a o onoj tučnjavi je muk u gotovo SVIM medijima u Srbiji.
    To je SRAMOTA!!!

    Kada neko pretuče Srbe, apovod je nacionalna netrpeljivost, o tome ne bruje ni mediji ni NVO-e, a kada nekog Roma ili Mađara bilo koji Srbin takne svi skoče, samo što još posmatrače ne traže!

    Da li je ovo po Ustavu da su svi građani Srbije jednaki, sa jednakim pravima?
    Što se sada ne oglasi neka NVO zadužena za ljudska prava?
    Kao ne treba razbuktavati strasti, a li to ne važi kada je pretučen Rom ili Mađar!

    Šta je onda ovo?

    U nacističkom koncentracionom logoru Dahau stoji natpis "Ko je spreman da zaboravi, spreman je i da ponovi!".
    To neka pročitaju oni koji prećutkuju činjenice da je sukob bio isključivo na nacionalnoj osnovi, a gde su uhapšeni iz Temerina?
    Ćutali su prošli put, pa se ponovilo!!!
  • sami se

    26.09.2011 20:16
    teramo u paranoju
    U vreme velikog odmora je povređen srednjoškolac u tuči pored srednje škole?
    Fašizam! Rasizam! Dveri, 1389, 64 županije, itd!
  • Nsadista

    26.09.2011 20:07
    Tuče u Temerinu
    Koje nacionalnosti je pretučeni dečak?
    Tuča bila zbog devojke ili zbog toga što je neko pričao "pogrešnim" jezikom?
    Zar moram da se kao Srbin brinem u Srbiji da li ću dobiti po ušima ako pričam srpski jezik?
    lol
  • vegan

    26.09.2011 19:52
    Kulturna politika
    To vam je posledica dibidus pogresne i zaludne etno kulturne politike, etno zaostajanja i nemesanja kultura. Umesto evropske moderne kulturne politike, u Vojvodini imamo kulturu cvaraka, slanine i rakije, a svaka nacija se gleda preko visokog plota, nema prozimanja kultura i saradnje.
  • 26.09.2011 19:49
    Samo Obraz Srbina u Temerinu spasava
    Gde su sada, komentatori? Da li je i ovo jedan od predizbornih trikova SNS-a? Sta biste da se vama tako nesto desi?
  • Tolerantan

    26.09.2011 19:46
    Dosta smo tolerisali 20g
    Ja mislim da ta tabla na gornjoj slici govori sve
  • Galawix

    26.09.2011 19:29
    Hmmm...
    Divna slika. Pronaći koja je grobarska ameba išarala saobraćajni znak. Predlažem kaznu, da deset hiljada puta napiše u svesku sa širokim i uskim linijama:

    "Šaranje saobraćajnih znakova je znak najgoreg kućnog nevaspitanja i odsustva elementarnog obrazovanja."

    Posle toga, da očisti sve saobraćajne znakove na području opštine Novi Sad. Svojom jezičinom i četkicom za zube.
  • M.

    26.09.2011 19:24
    Da li to novinari koji sve znaju inace namerno propustaju da saopste koje je nacionalnosti pretucen mladic???
  • nemanja s

    26.09.2011 19:22
    stop ludilu!
    Ima li kraja retardiranim potezima na obe strane? Obustavite ludilo u svojim glavama dok nije kasno.
  • ma bravo

    26.09.2011 19:05
    to ispada da su trojica tukla jednog. pa što sise nisu krenuli 1 na 1, a? dajte mi najjačeg medju vama da mu se ja malo po kičmi prošetam. šta panduri bre? tih 15 lepo mrš iz srbije i tačka.
  • čačkate mečku

    26.09.2011 19:04
    http://philebersole.files.wordpress.com/2011/06/27602.gif
  • Lala

    26.09.2011 19:01
    ??
    zasto niste objavili da su srbi pretukli madjara??
  • Слоба Ж

    26.09.2011 19:01
    Свако насиље треба осудити
    Свако насиље, поготово по националној основи, треба осудити и казнити, али ја би питао господина Чанка, који контролише полицију и медије у АПВ, да објасни грађанима зашто је толико времена требало да се ово насиље појави у медијима.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna