Autor: Euronews Srbija

Info
08.01.2024.
19:00 > 18:43
Samo četiri državna fakulteta Univerziteta u Beogradu uspela su prošle godine da u prvom upisnom roku popune sva mesta. Međutim, privatni fakulteti postaju sve popularniji.
  • Limburg

    29.01.2024 10:08
    @Hvi
    Na drzavnim fakultetu se buba i uce napamet stvari, najcesce zastarele, da bi se reprodukovale pred profesorom. Na privatnim fakultetima, bar na onima koji relativno valjaju, se vise oslanja na praktican rad i primenu. Najtrazenija i najplacenija zanimanja danas su iz oblasti, IT, AI… Z generacija nece da uci kod likova poput Miroslava Aleksica neke zastarele teorijske stvari.
    Ne kazem da su privatni super. Ali mnogo ljudi ne razume da su drzavni fakulteti kod nas ustanove iz 19.veka.
  • Hvi

    24.01.2024 20:14
    Zašto je tako? Niste čuli kako se kaže na privatnim fakultetima? 'Uveče prelistam da ujutro zablistam'

    Video sam neke pripremne papire za ispite na jednom privatnom fakultetu. Dok se na državnom fakultetu taj ispit uči iz knjige od 300 i kusur strana na privatnom se sveo na dva A4 papira. Na jednom pitanja, a na drugom odgovori.
  • ZokiNS

    22.01.2024 11:07
    dr sve rekao
    Upravo kako je dr napisao. Tacno tako i bez ikakve zamerke na njegov tekst. Tri nacina med.fak.zaposljavanja:
    -rodjacko/kumoski
    -partijski
    -drugi deo skracenog imena institucije na f
  • Vule

    19.01.2024 10:48
    zato
    što više niko neće da se muči i ispada budala. Ja sam na državnom Pravnom, polagao ispite koji su imali i po 2.000 strana, da bih posle dve pune godine volontirao u sudu i ni za kiflu niosam dobio, dok su se likovi sa privatnog faksa koji nisu no videli fakultet zapošljavali i na državnim jaslama, sada odma bih upisao privatni faks, i ne bih se mučio toliko.
  • dr

    12.01.2024 14:06
    privatni med fax
    Opšta je zabluda da medicinu ne možete studirati privatno.To je u stvari medinski fax na engleskom gde školska godina košta 5500 Eura.To je za profesorsku i doktorsku decu da prođu još lakše i bezbolnije, iako smo mislili da ne može lakše, demantovani smo.Stranih studenata je sve manje.jer su nezadovoljni kvalitetom nastave a posebno engleskim jezikom kojim se služe tj.ne služe predavači na Medicinskom F. u Novom Sadu. Pored toga, diplomu moraju da nostrifikuju jer je to diploma van prvih 1000 fakulteta na Šangajskoj listi.Dakle nepotizam su izmislili medicinari, a politika i poltronstvo su potpuno urušili zdravstvo poslednjih 30 godina.Oni sa znanjem i integritetom neće više da rade za pripadnike raznih prof.dr prodica, a ni za pripadnike poltičkih klanova raznih boja. Imaju izbor za razliku od uništenih generacija koje su 90 -ih započinjale svoj profesionalni put i ostajali zbog nedostatka izbora, ucenjeni,nadajući se promenama na bolje,do kojih na žalost nije došlo.Došlo je na naplatu : negativna selekcija, nepotizam, politikanstvo, poltronisanje i zavist loših đaka na štetu svih nas.
  • НН

    11.01.2024 20:24
    неупоредиво
    ... Сингидудук, Мегаденс, Фалус и остали ...
    ... увече прелисташ, ујутру заблисташ ...
    ... колико пара, толико музике ...
  • nsns

    11.01.2024 17:45
    Zato sto svaka budala koja ima para moze da "diplomira" na privatnim.
    Imam jedan cist primer gde u selu zovu 2 lika "prazan sendvic" jer imaju osnovnu(jedva) zavrsenu i odjednom ekonomski fakultet, a cisto sumnjam da znaju tablicu mnozenja...
  • Maja

    09.01.2024 17:43
    SegaMega
    Da li je realno da se i posle javnog otkrivanja pre vise godina da se na prijavljenoj lokaciji Sega Mega falkulteta u inostranstvu, na osnovu koje je fakultetski program priznat kod nas, ne nalazi nista i da takav fakultet kod njih ne postoji! Kod nas i dalje neko taj privatni fakultet upisuje i daje pare!!!
  • Jova

    09.01.2024 16:04
    Odgovor za Acu
    Grešite, oni sa diplpomama ovdašnjih privatnih fakulteta nemaju napolju šta da traže. Posle 2 ili 3 nedeljre kada poslodavac vidi da radnik nema pojma leti napolje pa makar ima ovde sve desetkena privatnom...
    Više vole dobre srednjoškolce nego nikakve fakultetlije!
  • @Aca

    09.01.2024 15:58
    Poštovani, ako 13 godina niste bili sposobni da nađete posao bez "moljenja za radno mesto" na mestima gde se izgleda posao jedino tako dobija, onda to više govori o vama, vašim sposobnostima i prilagođenosti tržištu. Nikoga ne znam toliko nesposobnog da 13 godina ne ume da pronađe sebi posao. Ej, 13 godina? Trećinu radnog veka da neko ko je kompletirao visoko obrazovanje provede u "moljenju", pa šta ste to diplomirali, "profesionalni radnik isključivo u javnom preduzeću"?
  • NN

    09.01.2024 11:03
    fakulteti
    Objašnjenje je vrlo jednostavno. Na privatnim fakultetima se diploma vrlo lako stekne. Nije potrebno objašnjavati na koje načine, dovoljno je jasno, svima. Na početku je bivalo dosta slučajeva da se neko upiše na državni fakultet, pa se onda pokaže da tu ipak treba malo i učiti, onda pređe na privatni i lepo diplomira. Kasnije je toga bilo manje, sada verovatno i nema, što da se gubi vreme, odmah se upiše na privatni o stekne diplo,a bez prevelikog truda!
  • Jova

    09.01.2024 09:16
    Korektan tekst ali neiskren
    Deca nam izlaze iz osnovne sa polovičnim znanjem pa onda još gorim iz srednje. Ne optužujem suviše profesore. Sistem je tako postavljen da će oni stradati ako im đaci imaju loš uspeh a da ne pričam o roditeljima koji ih saleću od mita do fizičkih pretnji.
    Tako spremljeni jedva će upisati drzavni fakultet jer su fakulteti spustili kriterijume pošto ih država finansira za određen broj upisanih. Ali dalje od prve godine ti studenti neće maći jer će sa slabim predznanjem i lošim radnim navikama stalno padati i pored sniženih kriterijuma da bi fakultet održao bar neki broj studenata i finansiranje.
    Deca svesna toga a i vide na primerima drugih, odmah, da ne gube vreme, odlaze na privatni fakultet gde ne završe studije jedino ako u nekom momentu ostanu bez para a to se ne desi jer se roditelji svega odriču da im dete bude fakultetski "obrazovano".
    To što piše da poslodavci znaju ko koliko zna mačku o rep jer se zapošljava po partiskoj pripadnosti, mitu ili kao treće, sada ređe, po rođačkoj vezi. Ipak su partija i mito glavni.
    Ovo ne piše ovako u tekstu a najvazniji je deo.
    Eto i to sam vam sredio.
    Iz prakse znam da moje komentare nikada ne objavljujete ali sam hteo da ovo ipak komentarišem.
  • /

    09.01.2024 09:00
    /
    da li je nekome palo na pamet odakle tim predavacima /privatnih i drzavnih/ fakulteta i akademija iskustvo da lupaju studentima svakojakve gluposti koje u praksi nisu primenjive.
    srbi su samo za baronisanje i preprodavanje sposobni.
    nasledili su to od arapske krvi preko turaka
  • @Privatni

    09.01.2024 08:21
    Zato se posle piše "fax" "uđžbenici" i "upada" se na
    "buđžet" a da ne vidiš problem u tome.
  • @privatni

    09.01.2024 08:21
    Da li se tamo (na)uči kako se piše slovo dž?
  • Liman

    09.01.2024 08:06
    Traba uciti
    Na drzavnom treba uciti, naravno ovi sto idu na kojekakve privatne fakultete to nikada ne e priznati i pevace u glas kako je na provatnom teze.
    Ja sam zavrsio drzavni u roku imao sam dva isipita do kraja i nisam bio siguran da cu uspeti da ga zavrsim, nedeljama sam spremao te ispute padao opet izlazio. A profesori su trazili znanje i to je uredu.
    Znam ljude koji su sricali srednjoj dok citaju a sad imaju diplome privatnih fakulteta. A svaki poslodavac zna prilikom promanja ko koliko vredi
    I uvek ce biti pametne dece na drzavnim fakultetima
  • Dejan sa Štranda

    09.01.2024 08:02
    sorabija
    Privatni fakultet ( slabiji kriterijim)+ članska karta u vladajućoj stranci ( poltronski gen) = uhlebljenje u državnoj službi ( lezi lebe da te jedem)
  • Цвеја

    09.01.2024 07:44
    Цвеја
    Биће их све мање док се за 10 година неукину Државни Факултети у целости!
  • Dzoni

    09.01.2024 07:09
    Pitajte po javnim preduzecima,skupstinama,banovini zasto????
  • Mile

    09.01.2024 05:31
    Kod nas je visoko obrazovanje u dubokoj krizi, kako na državnim tako i na privatnim univerzitima.
    Više nema značajne razlike u (ne)znanju i nezainteresovanosti studenata i svršenih akademaca. A najbolji odoše na sve četiri strane sveta, što je tragedija naroda, ali i prirodna posledica svetskih procesa.
  • Non sequitur

    09.01.2024 01:56
    O kvalitetu privatnih fakulteta i očajnom stanju školstva uopšte najbolje govore komentari koji na osnovu jednog lošeg primera zaključuju kako ništa ne valja.

    Državni fakulteti su OK a posebno oni gde političari ne zalaze, znači tvrde nauke i inženjerstvo. Pravni je nasuprot tome, tamo asistenti voze audije a profesori džipove koje vrede kao kuća a kuće im imaju liftove i na svakom spratu drugu ženu. No vratimo se temi, državni fakulteti su još uvek sasvim dobri.
  • Novosadjanka

    09.01.2024 01:08
    FTN
    Obidjite malo FTN. Ko nadje profesora dobije tv u koloru. A ko nadje profesora na predavanju, aaa to je vec sedmica na lotu. Jeza.
  • Aca

    09.01.2024 00:38
    Državni faks
    Završio sam pošteno državni fakultet pa sam 13 godina molio za radno mesto. Za to vreme radna mesta su sa lakoćom dobijali ljudi sa kupljenim diplomama privatnih fakulteta. Mladi ljudi treba da završavaju privatne fakultete i da beže što dalje iz ove zemlje.
  • iz ugla profesora

    09.01.2024 00:08
    Problem je finansiranje i koncept rada.
    Od fakultetskih profesora se očekuje da radi nauku i prati savremene trendove, tj. da aktivno radi istraživanja, i onda da pripremi i drži 7 različitih predmeta. Ko je radio nešto slično, zna da je to nemoguće. Ako hoćete vrhunske stručnjake, jedan profesor - jedna oblast.
    Drugi problem je pritisak države da se uvedu ili forsiraju platni razredi. To znači, radio, ne radio, isto ti je. Naravno da to smanjuje kvalitet i posledično odbija studente. Dati stimulans za kvalitet, za svaki naučni rad, za svaki novi predmet, aktuelan studijski program itd. i kvalitet fakulteta će da procveta.
  • H

    08.01.2024 23:30
    H
    Veoma brzo ce nestati drzavni fakulteti i srednje skole.Ostace mali deo za socijalne slucajeve kao u svim zemljama gde je kapitalizam.Svako moze biti vlasnik privatnog vrtica skole fakulteta…samo da imate novca.Ovo je 21 vek i svako trazi komfor i pristojno znanje kao sto nastavnici profesori…traze vece plate od kojih mogu pristojno ziveti.Onaj ko ima novca moze da se skoluje onaj ko nema otpada.Sta samo trazili to smo i dobili!
  • Srećko

    08.01.2024 23:22
    Na državnom faksu te izgrade u akademskog građanina kao što te u vojsci izgrade u čoveka.
  • Mile

    08.01.2024 22:55
    Ima se moze se
    Zato što je potastao standard, mi nismo mogli kupiti ni knjige, sada kupuju čitave studije. Na poslu se za za 1 dan primeti ko je studirao, a ko je kupio diplomu, jer ovi drugi nisu nizašta.
  • F

    08.01.2024 22:55
    Drzavni fax je kao drzavna firma uspesan samo ako nema konkurenciju.
  • Dipl inž tehnologije

    08.01.2024 22:52
    Master
    Za ozbiljne inženjerske poslove nema smerova ni na jednom privatnom fakultetu. Ni za medicinu.
    Zašto?
    Ipak, tu mora da se uči i mora da se nauči. Ne može da stane u 20 stranica.
  • čiča

    08.01.2024 22:49
    sestrić
    Moj dragi sestrić je završio jedan takav privatni fakultet. Ispite je uglavnom polagao kao seminarske radove po principu copy-paste. I sad nema pojma ni o svojoj struci za koju je dobio diplomu. Pa neće privatni fakulteti seći sebi granu na kojoj sede. Plati pa klati.....
  • Kazu

    08.01.2024 22:34
    Noza Srednja klasa
    E ta niza srednja klasa sa tri godine tzv privatnig fakulteta sa partijskom knjizicom i urlanjem da je za sns a sustinski nije ima platu kao jedan inzenjer,matematicar, itijevac
  • Saša

    08.01.2024 22:32
    Power point
    Jednom mi je prijateljev sin doneo prezentaciju da mu je odštampam, bila je velika, pedesetak strana. Kad sam ga pitao za šta mu je tako velika prezentacija, rekao mi je da mu je to skripta za ispit!
    Toliko o kvalitetu privatnog fakulteta.
  • Ni

    08.01.2024 22:29
    Pmf
    Matematika promenjena matematika nema privatnog fakulteta. A OVO vide da prolazi da primaju po drzavnim institucijama cak su kotirajiji a neuporedivo lakse se prolazi i zavrsava.
  • Neo NSovac

    08.01.2024 22:27
    Ja nisam imao para
    Pa sam morao na drzavni…bubica tu i tamo ali dosta maltretiranja i suocavanje sa kopllexašima starog edukativnog sistema profesora
  • savremenik

    08.01.2024 22:22
    Ovde je obrnuto
    U normalnim zemljama privatni fakulteti su mnogo cenjeniji od državnih, ali Srbija je sve osim normalna. Stanford, Prinston, Jejl su privatni univerziteti, da ne nabrajam dalje. Studiranje je veoma skupo, a odabir studenata izuzetno strog. Ali, to ne važi za tigra. Biće da se diplome malo lakše stiču na privatnim fakultetima.
  • Mile

    08.01.2024 22:21
    Privatni je uglavnom, plati pa se klati.
  • Koferce

    08.01.2024 22:19
    Jednostavno je: urusava se znanje, i to se trazi od vrha drzave da bi stado bilo poslusnije!
    Sve ostalo su sitnice!
  • Trpimir

    08.01.2024 22:16
    Navodi se da je drastično smanjen broj studenata koji studiraju medicinu na engleskom jeziku, a nekada ih je bilo iz mnogih zemalja u velikom broju. Ono što je loše brzo se raširi po celom svetu, a čuo sam da je svemu uzrok nekvalitetna nastava na engleskom jeziku, jer su se u tu nastavu ubacili oni koji nemaju potrebno znanje engleskog jezika. Stranci za svoj novac neće da slušaju one koji zamuckuju na tom jeziku i ne razumeju ih.
  • r

    08.01.2024 22:16
    r
    Za Margaritu ,niste usamljen slučaj na pravnom fakultetu.
  • Neko iz struke

    08.01.2024 22:11
    @Privatni
    Za tebe se i vidi da si sa privatnog fakulteta jer si nepismen. Ne pise se "buđet" vec "budzet"!
    Divoljno si "objasnio" o kakvom kvalitetu se radi na priv.fakultetima!
  • Biba

    08.01.2024 22:10
    .
    Prvo, privatni je neuporedivo laksi i brze se zavrsava.
    Drugo, privatni generalno nisu dobri. To ne znaci da drzavni jesu. Tezi su, gradivo je znatno obimnije, profesori neizainteresovani, nemotivisani, udzbenici cesto zastareli i studenti uce previse gluposti koje nemaju vrednost, nisu primenljive i zaborave dva dana nakon polozenog ispita.
    Trece, na privatnom se lakse polozi ispit i dodje do diplome, nesporno. Ali, da drzavnom nema prodaje diploma, nema veza, nema prepisivanja, nema da neko polaze umesto nekog, nema bubica u usima i puskica u rukavima...?
    Kljucno, ne valjaju ni jedni ni drugi, ali i jedan i drugi mogu biti OK za onog ko ce samoinicijativno raditi na sebi i poneti neko znanje koje ce primenjivati u buducem pozivu.
  • Privatni

    08.01.2024 21:52
    Oni koji nisu studirali na privatnom faxu nemaju pojma. Samo lupaju. Misle da se tamo ne pada na ispitu. Tamo je bolje finansijski jer uz uplatu dobijaju se i uđžbenici i ne plaća ispit i semestar. Ako je neko upao na buđžet to ne znači da će ostati do kraja. Privatni definitivno jeftiniji. Država to ne shvata i "dere sa cenama"
  • Ana

    08.01.2024 21:50
    Ko voli nek izvoli
    Privatne fakultete upisuju i već zaposlene osobe kojima neki privatni fakulteti omogućavaju da studiraju uz posao što je na državnim fakultetima jako teško skoro nemoguće.
  • Dejan

    08.01.2024 21:30
    Zapitajte se zašto elektrotehnika i medicina ne postoje na privatnim fakultetima kod nas. To dosta govori o tome kakvi su ti fakulteti generalno.
  • w/e

    08.01.2024 21:27
    cool
    Odgovor na ovo pitanje je pre 10 godina dao tadasnji dekan FTN Rade Doroslovacki u emisiji dvougao. Ukratko, lakse se stize do diplome. Nazalost, i sam FTN je poceo da to praktikuje, time sto su znacajno osiromasili tradicionalno teze predmete, kako bi stancali sto vise radne snage za strane firme. Ono sto je nadmasilo ovakvu praksu jesu master i specijalisticke strukovne studije koje su doslovno prodavanje diploma (posto ne postoje budzetska mesta i deo novca ide katedrama).

    Takodje bih podsetio na nesto na sta je ukazivao prof. Vojin Shenk, a to je da treba napraviti registar toga gde zavrse i cime se bave studenti 5 godina nakon zavrsetka studija. Onda biste videli da studenti sa elitnih programa na drzavnim fakultetima zavrse na visokim pozicijama u domacim ili stranim privatnim firmama, vode svoje biznise itd. Sa druge strane videli biste kako npr. master ekonomisti sa Educons-a rade u Lidlu i voze taxije, u poredjenju sa npr. studentima finansijske matematike na PMF-u, koji bez veza dolaze do ozbiljnih pozicija u svetu bankarstva.
  • ii

    08.01.2024 21:16
    toksicna atmosfera
    ....prepuni zajedljivih, iskompeksiranih bogova koji cesto vrednost svojih teorija dokazuju i isticu obezvredjivanjem tudjih,....neki veoma cesto suptilno omalovazavaju studente koji trpe,....cast izuzecima
  • I dokle tako...?

    08.01.2024 21:02
    Hmm, verovatno iz istog razloga sto je moguce da nam frizerke i spremacice pokusavaju da stave braunile. Tj ni ne pokusavaju, jer ne smeju ali primaju plate za to radno mesto, a prave, stare sestre i tehnicari to rade umesto njih i cak su i zahvalne/i jer makar mogu da pokriju smenu kako-tako. Eto, moze sve... ali dok ne zagusti ozbiljno, a onda opet povuku oni sa pravim obrazovanjem.
  • overeni

    08.01.2024 20:44
    O kvalitetu kadrova sa srbijanskih državnih univerziteta najbolje kazuje činjenica da su na njima Vučić i Dačić bili najbolji studenti.
  • Ljubičica

    08.01.2024 20:44
    Zamislite
    Privatni fak.pravni, gradjevinski, medicinski i ode sve dodjavola.
    Zamisli da te zastupa advokat sa privatnim fak. I operise lekar sa privat.
    E kad urušiš obrazovanje izgubi se sva moć drzave.
    Dolaze loša vremena.
    Neobrazovnje i neznanje je totalna nemoć, zatupljenje i poniženje.
    Ako nam treba ovakvo društvo onda smo ugasili.
  • Jovan

    08.01.2024 20:41
    Mlade pametne ljude ne zanima studiranje, život i rad u Srbiji. Umesto da se nešto učini u normalizaciji zemlje kako bi ih zadržali uvode obavezan vojni rok da ih još brže rasteraju. Generaciju njihovih roditelja ste donekle uspeli da zadržite ovde zbog sankcija, izolacije i nemogućnosti da pobegnu. Novim generacijama možete samo da mašete dok beže iz banditske države Srbije. Takva zemlja ne zaslužuje budućnost. Imate botovsku "akademiju mladih lidera" tamo možete da proizvodite stručnjake za laganje po pinku i hepiju.
  • Margarita

    08.01.2024 20:40
    Bez naslova
    Zato što nas izmuče posle pravnog, a onda dođe tvoj kolega sa privatnog pravnog odmoran i svež. Popuni rupe, ako je ambiciozan, plus ako ima vezu- svet je njegov. I dan danas da me neko 10 godina kasnije pita zašto me je 9 meseci rušio jedan isti profesor na državnom Pravnom, ne bih znala odgovor.
    Bežite od pravnog, ovde svakako pravo odavno ne stanuje.
  • Zi

    08.01.2024 20:32
    Plati pa si master očas posla na privatnim. Kad završe privatni fax za dr. ugasili smo
  • /

    08.01.2024 20:31
    /
    Zato sto sa drzavnim fakultetom ne mozes da se zaposlis ako nemas debelu vezu, dok sa privatnim fakultetom mozes biti direktor preduzeca, ministar, pa cak i predsednik drzave
  • Pravni

    08.01.2024 20:26
    Kao neko ko je pošteno završio državni pravni, to ne preporučujem mladim ljudima. Težak fakultet, privatni je daleko lakši. Ako imaš vezu svejdno je koji završiš. Ako si ambiciozan, ne gubi energiju na državnom, nego sačuvaj snagu za polaganje pravosudnog posle faksa, pa budi advokat.... To su mnogi shvatili i sami, pa imaju upola manje studenata u odnosu kada sam ja studirao.
  • Sloboda

    08.01.2024 20:26
    Student
    Privatni fakulteti se upisuju zbog toga što je obim gradiva mnogo manji. Ispiti se svi polažu. Pitanje je: Koliko imaju studenti znanja?
    Isto tako, važno je za neko radno mesto imati fakultetsku diplomu,a znanje nije važno.
    Ne slažem se mišljenjem dotičnih u tekstu.
  • Sale

    08.01.2024 20:20
    Zato što je na državnom fakultetu kvalitet obrazovanja katastrofa! Zapošljavaju se politički podobni, deca, žene, rođaci... Na svakom.fakultetu imate nekoliko profesora koji maltretiraju studente, zbog njih studenti gube godine...
    Programi zastareli, svode se na bubanje, copy paste reprodukciju... Školarine otišle u nebesa i izjednačile.se sa privatnim fakultetima.
    A šta nude privatni? Nude diplomu bez muke,bez maltretiranja, bez gubitka godina... Platiš isto i završavaš u roku!
    A posao? Pa dobija ga svakako onaj koji ima vezu, znanje nije važno.
    Zaključak nekog ko.je studirao na državnom: Upisujte privatne, uzmite diplome i bežite u inostranstvo što pre!
  • Jos pitate

    08.01.2024 20:16
    Pa sns promovise kupovinu diploma i zaposljava nepismene i ove sa privatnih fakulteta. Sta se cudite kad se to desava vec 10 godina.
  • Odlicno

    08.01.2024 20:16
    Toooo
    To je i bio cilj.
    Od zutih do ovih.
    Unusti obrazovane ne dopusti da postoje.
    Stado i to je to.
    Srednji vek.
  • -

    08.01.2024 20:09
    Odgovor je u prosecnoj duzini studiranja.
  • Gorm

    08.01.2024 19:41
    Svako ko upiše studije na privatnom univerzitetu, u 99% slučajeva i završi iste. Ali samo retki zaista i nauče nešto. Državni univerziteti se moraju prilagoditi, u suprotnom će izgubiti ovu trku. To ne znači obavezno da srozavaju kriterijume. Znači da moraju imati više razumevanja i fleksibilnosti za zaposlene studente, studente roditelje, studente koji ne mogu da prisustvuju svakom predavanju... To podrazumeva više rokova, online predavanja, više termina za vežbe... Studije 'po starom', gde nema 'popravnog' ako propustiš određeni broj vežbi i nisi redovan na predavanjima... To bataliti. Nisu svi u mogućnosti i u redu je da nisu svi u mogućnosti da budu redovni. 21. vek je. Svi da 'bace' po jedan relax.
  • Trivun

    08.01.2024 19:30
    Cutolozi
    Jednostavno, na privatnom fakultetu gazda zaposli sina, kcerku ili oboje, a na drzavnom to uradi dekan ali i prodekani i oni "nezgodni" profesori sto vole da pricaju - da svi posle cute i duvaju u isti rog.
  • CItalac

    08.01.2024 19:24
    Kako postati parazit u državnoj službi služeći istu partiju koja stalno vlada a samo menja imena. To je pun naziv smera za koji su brucoši najviše zaiteresovani. Takvih smerova najviše ima na privatnim fakultetina a da ne pričamo da ispit polaže iz 4 puta po 20 strana da se nauči. Evo prp gospodin Tomislav Nikolić predsednik bivši srbistana je upravo završio menadžment u upravljanu vilama i bundama i građenje crkava.
  • Nema nevinih

    08.01.2024 19:20
    Odoše deca da studiraju u Beč i Sloveniju.
    Zašto? Pitajte njih!
  • Luka

    08.01.2024 19:09
    Ne mogu se sa zatarelim programom i nezainteresovanim nastavnim kadrom zamlaćivati studenti doveka.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna