Autor: RTS

Info
26.02.2024.
06:33
Saobraćajna policija počela je da privremeno oduzima vozila od onih koji su napravili teži prekršaj.
  • Veroljub

    08.04.2024 21:53
    Ni kriv ni dužan
    Odvezem kombi kod majstora, on sedne bez vozačke dozvole i policija ga zaustavi i oduzme kombi bez moje saglasnosti i mog znanja. Od toga sam živeo ja žena i troje dece. Evo vec 45 dana bez vozila. Niko nezna jos uvek kada ce mi se vratiti vozilo. Neznam vise sta da radim. Nikad nikakav prekršaj nisam napravio i zašto da mi se otima moje koje sam teško zaradio.
  • Uhvaceni

    28.02.2024 18:05
    Leleee
    E stvarno i drzava sto moze da se glupira to ne moze niko i nigde!!! Pusti te narod da zivi i vozi.. ko god zna da vozi i treba da vozi ta vozacka nista ga boljim ne pravi.. vise od pola zakona bi ja ukinuo..
  • Vinko Močaj

    28.02.2024 10:57
    Oduzimanje vozila
    U neku ruku se slazem sa ovakvom merom,ali pod uslovom da vrate vozilo,jer mi auto nije kupio MUP ili drzava,nego ja licno! Dosta nesreca naprave pijani i drogirani vozaci,to da ih sankcionisu tako je ok,ali nemoze niko da uzme moj auto,i da ga nevrati.Nosim kanticu benzina,pa ga zapalim,i kad ga ugase,neka ga tada nose!! Drugacije nemoze rodjaci!!!
  • Ludovički

    26.02.2024 17:52
    Ma šalim se
    Koliko ljudi će biti potrebno da čuvaju kumovske lamborginije, maseratije, ferarije?
  • Зека

    26.02.2024 14:17
    Зека
    Има ово и добрих ствари. Ако си у разводу ти намерно направиш прекршај и ауто оде трећем лицу. Па нека га тражи од Милиције...добиће га никада док лизинг заједно плаћате.
  • w/e

    26.02.2024 13:55
    cool
    Komunisti ukinuli privatnu svojinu.
    Veoma napredno.
    Nije dovoljno sto su im poklonili stanove, sad ce im poklanjati i tudja kola.
  • ???

    26.02.2024 13:04
    Ako može neko da ovde odgovori, šta znači ova tačka 14 "vožnja za vreme privremenog isključenja iz saobraćaja" ?
  • Gvozden

    26.02.2024 12:20
    Dovoljno vremena da oduzeta vozila "osakate" poskidaju zamene i ostalo...Strašno!!!
  • Mićo

    26.02.2024 12:14
    Zabrinut
    Ti si očigledno zaboravio da su bahati na vlasti i da bahati neće biti kažnjavani, već če sirotinja biti kažnjavana.
  • Zoran

    26.02.2024 11:50
    Zaboravili su
    Zaboravili su da u prekršaje stave i Vožnja životinje-ljubimca na mestu suvozača ili "u krilu" vozača.
  • Syracuse

    26.02.2024 11:27
    Znači Lamborgini i Mclaren ce biti oduzeti kumićima?
  • Mihajlo

    26.02.2024 11:26
    A Nikolica?
    Da li je možda i Vučićev kum Nikola blizu oduzimanja vozila?
    Makar blizu, znamo da mu neće uzeti.
  • Zoka

    26.02.2024 11:25
    Pratnja
    A pratnja moze kako hoce i da gazi i vozace i pesake.. cist bezobrazluk pisaoca zakona i iskompleksiranih debila....
  • Maxa

    26.02.2024 11:19
    Oduzmu vozilo nekom bogatunu a on kupi drugo vozilo, jer je po našem ustavu ne možete nikome trajno oduzeti vozačku dozvolu, tako da je sve ovo jedna velika farsa.
  • ex chapman

    26.02.2024 11:07
    LISTA
    da li mi je promaklo ili na listi zaista nema voznje pod dejstvom narkotika?
  • ja

    26.02.2024 10:59
    džabe..
    ...ovaj zakon neće ni za mikron poboljšati bezbednost saobraćaja. Preticanje kolone, vožnja kroz crveno, "guranje" saobraćajca kolima, vozač pod opijatima..Da li je odgovarao,nee..Ovo je samo za nas što kuckamo po tastaturama. Ne bunimo se , zar ne?
  • Čika Mile majstor

    26.02.2024 10:59
    A zabrana upravljanja vozilom?
    ili će moći kupiti narednog dana NOVO VOZILO i sa njim nastaviti tamo gde je stao pre nego su mu uzeli STARO VOZILO?

    U Irskoj gde živim kazne se naplaćuju prema iznosu plate i iznosu nekretninama i imovine koje imaš na svoje ime primanja i iznos penzije ne oduzima se vozilo.

    Šta se postiže time ako neko vozi fiat punto od 1000 eura i on nakon dva dana kupi isti takav i nastavi da luduje sa kapitalom od 100 hiljada eura ?

    E ali kad mu blokiraš platu od 5 hiljada eura narednih 12 meseci e onda će znati da vozi.

    Ako ni to nije dovoljno zapleniš mu stan ili kuću koje ima na svoje ime privremeno na ime sudskih kazni pa se onda cela porodica privatno živeći kao podstanari 2 ili više godina nauči da vozi nakon toga nema više prekršaja do kraja života .

    Srbija je Evropski Bangladeš i Evropska Verzije Kolumbije .

  • @ Novosađanka

    26.02.2024 10:55
    Vidiš, u nekim zapadnim državam ako je automobil zajednički kupljen, zajednička imovina, onda su u saobraćajnoj dozvoli upisana oba vlasnika i njihovi JMBG. I tako se automobil i zvanično tretira kao zajednička imovina.
    Pošto Srbi ne žele taj truli, smrdljivi, nacistički Zapad, onda neka nastave da žive ovako kako žive čežnjivo zagledani u daleki Kremlj.
  • Srbin

    26.02.2024 10:53
    Nisam nigde pročitao vozilo kojim je napravljen udes sa težim povredama ili smrtnim ishodom.
    Dok se završi proces vrlo često vozilo promeni vlasnika,promeni boja auta ili uništi trag na drugi način.Na kraju oslobodjeni.
  • Ilija

    26.02.2024 10:50
    Ustavno pravo
    Ovaj zakon se kosi sa ustavnim pravom svojine. To se sve obara na sudu. Živi bili pa videli...
  • @Zabrinut

    26.02.2024 10:10
    Slazem se, meni je to posteno dve sanse samo bih dodao jos da se zakon ne primenjuje selektivno kao sto je cesto slucaj..
  • Gr

    26.02.2024 09:46
    Gr
    Nijedno vozilo nije krivo već onaj ko upravlja njime. Ovim zakonom vozilo se nikom nesme davati bez overene punomoći koja obavezuje da svu materijalnu štetu počinioc mora platiti vlasniku. Neslazem se sa ovim i saobracaj nejce biti bezbedniji jer svakom se moze desiti saobracajni udes i prekršaj! Zatvor i novčane kazne koje će vaziti za sve bez izuzetka ne da ga štiti stranačka članska karta imunitet poznanstvo novac i sl! Onda možemo očekivati svest o odgovornosti Itd.ali dok imamo ovakvu političku korupciju ništa od toga!
  • Dejan

    26.02.2024 09:32
    srb
    Prisetimo se kad su zuti otpustili stotine sudija a sns ih vratio u sedlo a posle su sledile tuzbe sudija protiv srbistana ! To nas je kostalo tada oko 880 miliona dinara ! Tako ce biti i ovde, oduzimate privatnu pokretnu imovinu a posle ce advoktati lesinari da odradjuju posao, sve ce da iz budzeta preko dobijenih presuda ( samo procitajte onu staru ,, Sve ce to narod pozlatiti,,)
  • Čemu frka

    26.02.2024 09:30
    Ajde polako
    Obzirom da nam je poznato, kako funkcioniše sudstvo, a da ne bi došli u poziciju da država na kraju plaća velike iznose, nije li svrsishodnije moglo da se reši. Npr, mnogo veće novčane kazne, izdržavanje kazne (zatvor), dobrotvorni rad (ako se to tako može nazvati) i šta god još. Na kraju, ili na početku ako se pokaže da nije po Ustavu.
  • Nesa

    26.02.2024 09:23
    Nesa
    Slazem se sa većinom da prekrsioc mora odgovarati drastičnom kaznom.Ali zakon je namesten da otima ne da kažnjava! Mogu vam oteti stan kucu njivu…i nikom ništa sto je odlika kriminalizacije države!
  • Nesa

    26.02.2024 09:22
    Nesa
    Slazem se sa većinom da prekrsioc mora odgovarati drastičnom kaznom.Ali zakon je namesten da otima ne da kažnjava! Mogu vam oteti stan kucu njivu…i nikom ništa sto je odlika kriminalizacije države!
  • 021

    26.02.2024 09:16
    Sve ludake sa ulice skloniti. Ali dzaba sve to, kada ja cekam one sa prve strane, sto bi rekli Foliranti. Da njih pohapse i oduzmu im kada se bahate. A to nema sanse da se desi, dzaba milion zakona kada jedan ne postuju.
  • Musaši

    26.02.2024 09:00
    Nakaradno rešenje koje "leči" posledicu, a ne suzbija uzrok.
    Uzrok je uništeno obrazovanje, pink i happy, kao i selektivna primena zakona.
    Privatna imovina je zaštićena i naplaćaćemo se po presudama iz Strazbura.
  • Zare

    26.02.2024 08:39
    Oduzimanje privatne imovine me asocira na neka prosla vremena kada se to isto radilo ali "u ime naroda", s tom razlikom sto sada bahati mogu lako doci do polovnjaka sa zapada i nastaviti u istom stilu.
  • Marko

    26.02.2024 08:39
    Tek ćemo da se naplaćamo nadoknada štete za ova oduzimanja. Ako je propis tek stupio na snagu, uzimanje dve godine unazad kao uslova znači retroaktivna primena zakona, jer se kmtako vozač opet kažnjava za nešto za šta je već kažnjen, što je nedopustivo, pritom retroaktivno. Pritom sud bi trebalo da može da vrati vozilo i pre okončanja postupka - zadržavanje vozila godinama ako se ne prizna prekršaj je nedopustiv pritisak na one koji s razlogom osporavaju prekršaj.

    Ne znam da li iko shvata da saobraćajci iz BG nisu nikakvi doktori pravnih nauka. Njihov posao je da sprovode prinudu i pune budžet.
  • Novosađanka

    26.02.2024 08:32
    Nije jasno
    Moze li se oduzeti vozilo koje je zajednicka imovina bracnih drugova, jer je stecena u braku, a moze se registrovati samo na ime jednog lica i to bude supruznik uhvacen u prekrsaju? To bi bilo nezakonito oduzimanje imovine bracnog druga koji nije prekrsilac, a koji zajednicku imovinu koristi za npr. prevozenje dece u skolu, ili za obavljanje svojih terenskih poslova?
  • Mile

    26.02.2024 08:26
    "Ako na presudu uloži žalbu i proces se oduži, bez automobila može biti i godinama." I znate li koliko ce drzava odnosno svi mi da mu platimo kada na kraju dobije spor? Nista ovde nije normalno uredjeno.
  • novosađanka

    26.02.2024 08:24
    Zna li neko zašto nema kamera na Mišeluku i mostu?
    tu bi se država nakupila para i para!

    Eno sinoć opet zamalo karambol da bude jer su se trkali i obilazili sa desne strane. Došlo je proleće, tako će biti svako veče.
    Ili barem da stave ležeće policajce na skretanju sa/iz Kamenice pa bar tu malo da ih uspore.
  • Lošmi

    26.02.2024 08:22
    272
    Šta će se desiti sa vozilima oduzetim na duži period?
    Verovatno kao sa 272 pištolja u policijskoj stanici Niš.
  • Bosanac

    26.02.2024 08:14
    Eto još aduta, za siguran glas...!!!
  • /

    26.02.2024 08:14
    /
    Neka prestanu da gledaju kroz prste raznim sinovima, braci i kumovima, a ne da otudjuju imovinu !
  • ja

    26.02.2024 08:04
    Lista prekršaja
    Da li je ispravan naziv liste prekršaja možda:

    "lista prekršaja zbog kojih možete ostati bez vozila ako niste kum/drug član/rođak/..."
  • xqt

    26.02.2024 07:55
    Praktičan problem
    Gde će tolika vozila parkirati?
  • NN

    26.02.2024 07:53
    Ako je vozilo registrovano na drugo lice?
    Pa se nameće pitanje:da li je imalo punomoć ?
    Nadam se da je zakon većinu toga predvideo,a posla za advokate će itekako biti
  • Aleksej

    26.02.2024 07:22
    Ma da
    Nepotrebno ja da se uopste obrazlozi zasto i kada. Jednostavno treba reci da moze policija da oduzme trajno auto bilo kada i bilo kome i bez da kaze zasto. To bi bilo sasvim fer i korektno. ;)

    I ne samo auto, nego bilo sta.

    Tako bi bilo da sam ja na vlasti :) Ja bih bio jos gori (od trenutnih.) Hehe.
  • Zabrinut

    26.02.2024 07:21
    Podržavam
    Da se ne stekne utisak da je svaki komentar negativan, ovo u potpunosti podržavam! Stvarno mi je preko glave bahatih manijaka što ugrožavaju i svoj i tuđi život čim sednu za volan. Ako mene pitate, svakome dve šanse, prvi put da se opameti, drugi put već kad se oduzme vozilo, oduzima se za stalno i ćao zdravo prijatelju, imao si prilika i više nego što zaslužuješ.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna