Kakvu decu? Pa valjda prvo nađeš posao s kojim možeš da priuštiš da podižeš decu pa ih onda praviš, ako ne onda ih ne praviš uopšte! Dosta više s tom patetikom da je vaše pravo da pravite decu a ni svoj život niste rešili!
E zbog ovoga ćemo uvek i zauvek biti ovde gde smo. Jer nam je bitnije da dobijemo nešto jeftino nego da budemo ljudi. Čovek bi zbog obične greške, čiste savesti, trgovca koji je možda sasvim pošten čovek, oštetio za 130 000 dinara. Apsolutno sramotno.
"Dva puta se desilo, samo što ja znam. Da su proizvodi vrednosti 30.000 - 50.000 dinara, greškom bili ulistani na sajt po ceni od 1. dinar. Tehnička greška naravno."
Ne, to nije tehnička nego LJUDSKA greška. Ne ažurira kompjuter sajt i cene na njemu, nego čovek za tastaturom istog, i on/ona treba da snosi posledice za svoj (ne)rad.
Alo čoveče, greška je u pitanju, nečija GREŠKA! Jel ne možeš to da razumeš? Neko (zaposleni, radnik, čovek, žena, živo biće..) je pogrešilo pri unosu podataka. Ti nikada nisi pogrešio?? Niko nije imao NAMERU da nekoga PREVARI!
Ja ne mogu da razumem da neko razuman i pošten želi na tome da stekne korist te vrste... napisao bih par epiteta za takve ljude ali ne bi pustili komentar...
Radim u firmi, vrlo poznatoj u Srbiji, za prodaju kućnih proizvoda. Imamo naravno i online shop.
Dva puta se desilo, samo što ja znam. Da su proizvodi vrednosti 30.000 - 50.000 dinara, greškom bili ulistani na sajt po ceni od 1. dinar. Tehnička greška naravno.
Kupci su u oba slučaja kontaktirali tržišnu inspekciju, oba puta nam je naloženo da proizvod prodamo po izloženoj ceni ili 1 dinar.
Tako da nisam baš siguran da se izriče samo kazna.
Nema ovde zgubidana već prevare trgovaca koje decenijama traju! Idi bilo gde na zapadu oglašavaj i varaj ljude platio bi sa sve imovinom koju bi ti oteli! Lično bi tuzio i parnicu dobio za tri godine maksimum jer nesmes dozvoliti u trecini 21 veka da te bilo ko vara laze obmanjuje a da ne plati. PS:Za vašu informaciju dovoljno je 250 evra uci u spor ostalo se naplaćuje od optuženog gde cesto prelazi sa troškovima suda advokata itd.1 milon dinara. Zato pazite i budite oprezni jer pametni ljudi zive od ovoga i to lagodno jer zakon ih štiti jer su u pravu.
Realista
11.05.2025 • 10:47
@ Pera 11.05.2025 • 09:42
Tipična srpska zamena teza i transfer odgovornosti. "Žena radi na kasi za mizernu platu..." - pa da li je neko prisiljava da to radi? Da li su je silom naterali da potpiše ugovor o radu? Ne, sve je svesno učinila - poslodavcima i trebaju takve naivčine da bi prebacili odgovornost na najslabiju kariku a ta "karika" misli da je dobila posao, kad ono dobila je samo odgovornost.
Naravno da je prisiljava, prisiljava je stanje u državi i na tržištu rada i sistem koji "fukcioniše" i štiti prava radnika, i odgovornost da prehrani i školuje svoju decu. Nažalost nemaju svi izbora da eto biraju posao koji hoće pošto su sve državne poslove zauzeli verovatno takvi kao ti ;)
Lako je pametovati za tastaturom i sa "prosečnom" platom od hiljadu eura, govoreći za druge da su naivčine. To su gotovo sve časni i pošteni ljudi, ne razumem radovanje njihovoj teškoj situaciji i realnosti u kojoj moraju da se snađu. Pošteni nekad ne umeju drugačije ;)
Naravno da je kupac u pravu. Ali nazalost ako prodavac ne isporuci nista se nece desiti, ljudi valjda vidimo gde zivimo zakona akk i ima niko ih ne sprovodi. Pa isto kao i preticanje kamiona kamionom na autoputu evo pre 2god donesen zakon niko ne ferma niti ko kontrolise znaci kao da ga i nema. Luda kuca.
Uki
11.05.2025 • 10:18
Uki
Sve se placa i pre bilo kakvog oglasavanja moras vise puta proveriti oglas. Kupac je u pravu i roba mora da mu se proda po oglasenoj ceni. U suprotnom ima prava da tuzi i trazi materijanu odstetu za obmanu uznemiravanje i sve troskove suda.
Pa neka tuži...ako je toliki zgubidan...neka se isekešira bar 50 hiljada u startu za sudske troškove i advokata. Spremi svoje vreme i živce pa eto, ako mu sve to vredi toliko i ako dobije spor neka mu je nazdravlje ta mašina... i neka bude srećan dok mu pere.
Stvarno neki nemaju pametnija posla u životu... bolje prošetajte malo sa nekom dragom osobom.
Tipična srpska zamena teza i transfer odgovornosti. "Žena radi na kasi za mizernu platu..." - pa da li je neko prisiljava da to radi? Da li su je silom naterali da potpiše ugovor o radu? Ne, sve je svesno učinila - poslodavcima i trebaju takve naivčine da bi prebacili odgovornost na najslabiju kariku a ta "karika" misli da je dobila posao, kad ono dobila je samo odgovornost.
Miljenkoooo
11.05.2025 • 10:05
A da je na sajtu predstavljena veca cena od stvarne, da li bi i tada prodavac otkazao porudzbinu, ili makar obavestio kupca?
A ko bi kupio tj poručio po većoj ceni?? Ne preterujte ljudi...
Sve se placa i pre bilo kakvog oglasavanja moras vise puta proveriti oglas. Kupac je u pravu i roba mora da mu se proda po oglasenoj ceni. U suprotnom ima prava da tuzi i trazi materijanu odstetu za obmanu uznemiravanje i sve troskove suda.
Prvo, srpski sajtovi odnosno internet portali za kupovinu su totalni krš, 90% istih ne radi jer su prodavnice zatvorene ali sajtovi nisu uklonjeni ili vlasnici neće da plaćaju ažuriranje jer to može da radi i "strikin mali", cene su potpuno neažurirane, zalihe takođe... sve po principu videla žaba da se konji potkivaju pa bi i ona... Naravno, ima i kvalitetnih ali su retki i cene su mahom iste ili još skuplje nego po prodavnicama.
Verovtno su trebali da mu prodaju pa posle odbiju od plate 100 hiljada nekom nesretniku što je unosio cene na portal i napravio grešku.
Žena radi u maloprodaji na kasi, a uz to i 100 drugih stvari od sređivanja prodavnice, menjanja cena, osmehivanja mušterijama. I sve to za mizernu platu... Na kraju dana, kada se prebroji pazar, ako ne štima..zna se ko će to nadoknaditi, sigurno ne prodavnica, već zaposleni.
@Vladimir
Naravno da će da se žali!! Princip cena na rafu (sajtu) = cena na kasi, mora uvek da važi jer sve ostalo je prevara! Ako trgovac nije sposoban to da ispoštuje, neka plaća penale ili menja delatnost. Ova internet prodavnica, kad je shvatila grešku i rešila da ne isporuči mašinu, mogla da ponudi barem nekakav vaučer, kao znak dobre volje za njihovu grešku. Ovako su pokazali da ih baš briga za kupce
Meni su bukvalno juče, u radnji jednog velikog lanca za prodaju tehnike, napravili sličnu grešku. Sada, da li namerno ili slučajno, neću da sudim. I da li je to bilo do prodavca namerno ili slučajno, ne znam.
Artikal je bio manji, redovna cena oko 2800-2900din, ali trenutno na popustu 2390din. Kada sam rekao da želim da ga kupim, prodavac ga je skinuo sa police i odneo na kasu. Zatim mi je rekao, nakon kucanja u kompjuter, da košta 3000din. Onako sam se za trenutak zbunio... I mislio ok, potrebno mi je to, uzeću. Zatim sam rekao - ALI IZNAD TOGA LEPO STOJI CENA toliko i toliko, i da je još na popustu oko 500din. Čak nije bilo punih 3000din bez popusta!!
Zatim je on rekao, mrtav hladan - čekaj da vidim. Otišao, video... Zatim kao ponovo nešto kucao na kompjuteru. I naplatio tih 2390din.
A kao očitao je bar kod na proizvodu, pa kada je "pogledao i ispravio"... I OPET ČITAO KOD NA ISTOM PROIZVODU, naplatio je niže. Šta je bio razlog - ne znam.
Jak savet, prijavite trzisnoj inspekciji, koja nece ni izaci. To iz licnog iskustva, posto sam se sa jednom od tih firmi tri meseca svadjala da mi isporuce daljinski od televizora koji nisam dobila uz tv. Islo je do te granice da su mi odgovorili da uz taj model televizora ne ide daljinski. Nakon pisanja predstavnistvu Voxa, koji mi je potvrdio da uz svaki model televizora ide daljinski, odbijali su ne zbog navodnog isteka roka, iako sam reklamiraka u roku od 24h. Gospodja iz Prosperiteta (zastita potrosaca u NS) je pregledala prepisku, racune, sva dokumenta i tako im sastavila e-mail da sam daljinski dobila u roku od nedelju dana (sve zakonske odredbe bile su na mojoj dtrani). Trzisna inspekcija ne radi nista. Nikada nisu reagovali. Tri meseca je trajala agonija. Stavise, oni su se nadali da cu ih tuziti, misleci da ce spor dobiti. Kada sam se obratila Efektivi, nikada nisu ni odgovorili na mail. Valjda jer nisam iz BG.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Prodavac greškom onlajn prodavao veš mašinu po znatno nižoj ceni - odbio da dostavi robu kupcu
Autor: N1
Info
•11.05.2025.
•08:25 > 08:26
Komentari 24
Vladan
"Odgovornost da prehrani i školuje svoju decu"
Kakvu decu? Pa valjda prvo nađeš posao s kojim možeš da priuštiš da podižeš decu pa ih onda praviš, ako ne onda ih ne praviš uopšte! Dosta više s tom patetikom da je vaše pravo da pravite decu a ni svoj život niste rešili!
Halion
1167
Ne, to nije tehnička nego LJUDSKA greška. Ne ažurira kompjuter sajt i cene na njemu, nego čovek za tastaturom istog, i on/ona treba da snosi posledice za svoj (ne)rad.
Zgubidani
Ja ne mogu da razumem da neko razuman i pošten želi na tome da stekne korist te vrste... napisao bih par epiteta za takve ljude ali ne bi pustili komentar...
Nenad
Dva puta se desilo, samo što ja znam. Da su proizvodi vrednosti 30.000 - 50.000 dinara, greškom bili ulistani na sajt po ceni od 1. dinar. Tehnička greška naravno.
Kupci su u oba slučaja kontaktirali tržišnu inspekciju, oba puta nam je naloženo da proizvod prodamo po izloženoj ceni ili 1 dinar.
Tako da nisam baš siguran da se izriče samo kazna.
Uki
Pera
11.05.2025 • 10:47
@ Pera 11.05.2025 • 09:42
Tipična srpska zamena teza i transfer odgovornosti. "Žena radi na kasi za mizernu platu..." - pa da li je neko prisiljava da to radi? Da li su je silom naterali da potpiše ugovor o radu? Ne, sve je svesno učinila - poslodavcima i trebaju takve naivčine da bi prebacili odgovornost na najslabiju kariku a ta "karika" misli da je dobila posao, kad ono dobila je samo odgovornost.
Naravno da je prisiljava, prisiljava je stanje u državi i na tržištu rada i sistem koji "fukcioniše" i štiti prava radnika, i odgovornost da prehrani i školuje svoju decu. Nažalost nemaju svi izbora da eto biraju posao koji hoće pošto su sve državne poslove zauzeli verovatno takvi kao ti ;)
Lako je pametovati za tastaturom i sa "prosečnom" platom od hiljadu eura, govoreći za druge da su naivčine. To su gotovo sve časni i pošteni ljudi, ne razumem radovanje njihovoj teškoj situaciji i realnosti u kojoj moraju da se snađu. Pošteni nekad ne umeju drugačije ;)
Talac
/
pogresno je da srbija los kredibilitet ima samo zbog vucica.
Ravnica
Zgubidani
11.05.2025 • 10:18
Uki
Sve se placa i pre bilo kakvog oglasavanja moras vise puta proveriti oglas. Kupac je u pravu i roba mora da mu se proda po oglasenoj ceni. U suprotnom ima prava da tuzi i trazi materijanu odstetu za obmanu uznemiravanje i sve troskove suda.
Pa neka tuži...ako je toliki zgubidan...neka se isekešira bar 50 hiljada u startu za sudske troškove i advokata. Spremi svoje vreme i živce pa eto, ako mu sve to vredi toliko i ako dobije spor neka mu je nazdravlje ta mašina... i neka bude srećan dok mu pere.
Stvarno neki nemaju pametnija posla u životu... bolje prošetajte malo sa nekom dragom osobom.
Realista
pera
11.05.2025 • 10:05
A da je na sajtu predstavljena veca cena od stvarne, da li bi i tada prodavac otkazao porudzbinu, ili makar obavestio kupca?
A ko bi kupio tj poručio po većoj ceni?? Ne preterujte ljudi...
Uki
/
malo cesto se desava da oglaseno na internetu nije u prodavnici po ceni i po robi.
srpska posla.
Miljenkoooo
Jako pametan
11.05.2025 • 09:05
Zakon je isti za sve, zar ne?
A koji to zakon i za koje "sve"??
Realista
Pera
Žena radi u maloprodaji na kasi, a uz to i 100 drugih stvari od sređivanja prodavnice, menjanja cena, osmehivanja mušterijama. I sve to za mizernu platu... Na kraju dana, kada se prebroji pazar, ako ne štima..zna se ko će to nadoknaditi, sigurno ne prodavnica, već zaposleni.
Labud
Naravno da će da se žali!! Princip cena na rafu (sajtu) = cena na kasi, mora uvek da važi jer sve ostalo je prevara! Ako trgovac nije sposoban to da ispoštuje, neka plaća penale ili menja delatnost. Ova internet prodavnica, kad je shvatila grešku i rešila da ne isporuči mašinu, mogla da ponudi barem nekakav vaučer, kao znak dobre volje za njihovu grešku. Ovako su pokazali da ih baš briga za kupce
Slučajno te kradem?
Artikal je bio manji, redovna cena oko 2800-2900din, ali trenutno na popustu 2390din. Kada sam rekao da želim da ga kupim, prodavac ga je skinuo sa police i odneo na kasu. Zatim mi je rekao, nakon kucanja u kompjuter, da košta 3000din. Onako sam se za trenutak zbunio... I mislio ok, potrebno mi je to, uzeću. Zatim sam rekao - ALI IZNAD TOGA LEPO STOJI CENA toliko i toliko, i da je još na popustu oko 500din. Čak nije bilo punih 3000din bez popusta!!
Zatim je on rekao, mrtav hladan - čekaj da vidim. Otišao, video... Zatim kao ponovo nešto kucao na kompjuteru. I naplatio tih 2390din.
A kao očitao je bar kod na proizvodu, pa kada je "pogledao i ispravio"... I OPET ČITAO KOD NA ISTOM PROIZVODU, naplatio je niže. Šta je bio razlog - ne znam.
Tina
Samo pitam
Vladimir
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H