Ljudi ima li kraja ovoj krađi bez skrupula? Može li se ovome stati na kraj?
Ima li ikakve zaštite potrošača?
Pišem ova pitanja a već znam odgovor - od ove države nema pomoći građanima jer nas država krade. A mi ćutimo.
Dokle više - pitam vas i sebe?
Oni koji imaju sat nekako i mogu kontrolisati, sta da radimo mi kojima su satovi napolju digitalni tamo se ni Bog ne moze snaci, a namerno su satove izmestili da bi mogli pljackati, niko nikada iz komsiluka ih nije video da dolaze i ocitavaju
Privatizacija elektroprivrede resava napredne nestrucne serife da se bahate.Ja kao lokal patriota mislim da mi je isto placao struju srbinu ili svabi.....Hocete da kopate litijum i to da radi Rio tinto a fotelje u EPS-u da cuvate za napredne e pa ne moze tako.....
Ovo jedino narod moze da resi.Ovako ne moze vise jer te pljacka svako koga drzava stiti.Narod mora da pohapsi lopurde jer drzava nece i sve od nule da se krene.ili cemo svi da nastradamo jer ovo ne moze da se prezivi nrmamo mi yoliko da nas ovako kradu svi.
Ovaj sto prica ciste gluposti ja svaki mesec otkad ne ocitavaju struju sama odnesem stanje al ne vredi oni opet po svome racun stigo pet puta veci njihovo stanje brojila i moje ogromna razlika jos ne knjize uplate na vreme pa zaracunaju kamatu dok se god gradani ne solidarisu i blokiraju Eps mi cemo placati a oni ce nas derati sa racunima
Mislim da se pojedinacnim tuzbama nece mnogo postici ali kad bi se udruzili svi mi koji cekamo u redu za reklamacije i podneli kolektivnu tuzbu verujem da bi se moglo nesto uraditi
Nekad je to radila ekipa penzionera koju je organizovala Elektrovojvodina i sve je bilo uhodano. Otkad smo prešli na firme, sve naopako. A ljudi bi lepo i savesno očitavali i zaradili neku paru. I šta znači dodatak za ednotarifno brojilo, ako je obračunava po dvotarifnom? Nije velika suma, ali ne vidim zašto je tu. Hajde, 021, proverite, pliz.
Januar i Februar nisu ocitavali, nego su odvalili i bio racun 1.500 dinara. Kada je dosao mart, ocitali vrednost pravu i dobijemo 20.000, skuplja tarifa. I niko nece da uvazi da to nema veze sa realnoscu... Godinu ipo kasnije dodje od izvrsitelja, 32.000 sa kamatama i drugo...
Bolje da sam odmah platio tih 20.000 tako je to u Srbistanu :)
Ok, EPS krši zakon o zaštiti potrošača, potrošač se pozove na isti, EPS ga ignoriše - i šta onda? Da svaki potrošač tuži EPS sudu o sopstvenom trošku? Ako je gospodin Dejan Gavrilović iz Efektive toliko uveren da je sve to lako dokazivo, zašto Efektiva ne angažuje advokatsku kancelariju i pozove sve oštećene korisnike EPS-a da im dostave podatke i podnesu kumulativnu tružbu protiv EPS-a pro bono? Naplatiće se nakon sudske odluke jer su apsolutno sigurni da je zakon na njihovoj strani.
Znate, savet je onoliko koristan koliko je primenjiv. Ili tako, ili nema zakona, nema zaštite države, nema države i mi svi živimo na u kompletnom haosu te se znalazimo ko kako može - što će na kraju i biti slučaj.
Stiglo mi za maj neocitano poteosnja 0 kw, iznos 838 dinara. U Prokuplju gde niko ne zivi godinama.i potrosnja 0 kw racun za isto je 1000 dinara. Ko je do 2017 ocitavao ,radnici EPS, sto ne citaju i sad nije da nemaju zaposljene niko nije dobio otkaz a jos naprimani. Doduse po kancelarijama za plate od 2000 evra
A da radite svoj pos'o k'o nekad i da vas radnik ocitava strujomere za redovnu platu to ne moze je l'?
Od silnih "silikonki" i botova na platnom spisku nema ko da radi.
Pljackate narod perfidno uvlaceci ga u skuplje zone potrosenim kilovatima+nameti u okviru racuna su u domenu verovali ili ne.
Da li treba da počnemo sami da proizvodimo el. energiju i još da im plaćamo???
Kako neko počne da radi normalno, po zakonu i u interesu naroda biva smenjen.
Miroslav Tomašević je postavljen na mesto v.d. generalnog direktora EPS-a nakon kolapsa termoenergetskog sektora tokom decembra 2021. godine kada je EPS bio pod upravom Milorada Grčića. Ovu funkciju je obavljao od marta 2022. , kada je smenjen, a EPS je podigao na noge!!!!
Nema dalje...
Očito je da MI moramo bagru smeniti i poslati ih tamo gde zaslužuju, iza rešetaka.
Poslednji račun uvećan za skoro 50%. Žalila se na šalteru . Neverovatno je kako službenice lako slažu. Čujem na susednom šalteru kaže službenica
"ovaj mesec nismo čitali brojila". Ja dođem na red i požalim se da nije čitano brojilo i dobijem odgovor "čitali smo brojilo to je potrošnja".
Drugi problem je Poziv na broj na računu. Menja se svaki mesec. Zašto? Da bi nam komplikovali život još više.
Da li u ovoj zemlji postoji neko ko može da reši probleme u EPS-u i prestanu da nas gnjave i prave budalama.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ponovo problemi sa računima za struju: Ko se ne buni, platiće više
Autor: Insajder
Info
•20.06.2025.
•08:32
Komentari 35
pajo patak
BIĆE BOLJE KADA PONOVO BUDE ELEKTROVOJVODINA
Predrag
Dojadilo mi
Ima li ikakve zaštite potrošača?
Pišem ova pitanja a već znam odgovor - od ove države nema pomoći građanima jer nas država krade. A mi ćutimo.
Dokle više - pitam vas i sebe?
Milan
Nebitno
BILO JE BOLJE KADA JE BILA ELEKTROVOJVODINA!
J
sale ns
Stojan
Www
Mile
Било је доста.
Dejan Milic
Tanja
Deda Paja
Ja
Kolektivna tuzba
Ringla stara
Liman
pepa
Aleksej
Bolje da sam odmah platio tih 20.000 tako je to u Srbistanu :)
B
Pa
scp - 096
Prokopije Arbutina V
Realista
Znate, savet je onoliko koristan koliko je primenjiv. Ili tako, ili nema zakona, nema zaštite države, nema države i mi svi živimo na u kompletnom haosu te se znalazimo ko kako može - što će na kraju i biti slučaj.
Nislija
odelenje epsa
Munja
Lala®
Od silnih "silikonki" i botova na platnom spisku nema ko da radi.
Pljackate narod perfidno uvlaceci ga u skuplje zone potrosenim kilovatima+nameti u okviru racuna su u domenu verovali ili ne.
More
Đorđe
Za naše dobro sutra.
Sve što je valjalo i decenijama radilo kako treba, ovi radikali će pokvariti.
Saša
Kako neko počne da radi normalno, po zakonu i u interesu naroda biva smenjen.
Miroslav Tomašević je postavljen na mesto v.d. generalnog direktora EPS-a nakon kolapsa termoenergetskog sektora tokom decembra 2021. godine kada je EPS bio pod upravom Milorada Grčića. Ovu funkciju je obavljao od marta 2022. , kada je smenjen, a EPS je podigao na noge!!!!
Nema dalje...
Očito je da MI moramo bagru smeniti i poslati ih tamo gde zaslužuju, iza rešetaka.
Penzionerka
"ovaj mesec nismo čitali brojila". Ja dođem na red i požalim se da nije čitano brojilo i dobijem odgovor "čitali smo brojilo to je potrošnja".
Drugi problem je Poziv na broj na računu. Menja se svaki mesec. Zašto? Da bi nam komplikovali život još više.
Da li u ovoj zemlji postoji neko ko može da reši probleme u EPS-u i prestanu da nas gnjave i prave budalama.
Marko
Čudno povećan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H