Pravilnik je ponovo promenjen, a rok za početak primene dve odredbe kojima se uslovi za tehnički pregled automobila pooštravaju je još jednom odložen na period od dve godine - ovaj put na 5. jul 2027.
Izvinjavam se unapred za grube reči... Ali čisto da razjasnimo neke stvari.
Ovde ponovo neki koriste logiku iz kafane.
Meni je 50 evra skupo, jer su mi nekoliko puta pogrešno dijagnostikovali kvar na autu. Kao i drugima. Zatim, skupo je jer druge puštaju sa krntijama, verovatno uz naknadu. Zatim, skupo je jer su prijatelju u jednom tehničkom u NS našli prekucan br šasije, ali tek posle koju godinu. Auto je bio na istom tehničkom sa prethodnim vlasnikom prvobitno registrovan. Znači svesno učestvuju u prevari.
Ja imam više od 50evra, i para od tebe, ali ih ne dajem ako ne dobijem barem normalnu uslugo za tih pola sata!!! (Cena 100e na sat).
Ali je to najmanji problem u celoj ovoj priči. Fali zakon, red, reciprocitet... Kao i parkinzi.
Moja kola nisu nova, ali su potpuno servisirana do kraja. Nema šta nije promenjeno, i opet izađe manje novca od novog auta.
Moja kola nemaju grešku na kompjuterskoj dijagnostici. Moja kola imaju pri vrhu rezultat za štetne gasove (u njihovoj klasi), jer su održavana sa novim delovima.
Mlad auto pohaban iz Nemačke, nije bolji od starog da potpuno novim delovima.
O tome treba da priča neki serviser, koji nije premazan svim bojama... A ne ljudi iz Agencije za bezbednost, i slični šarlatani.
Eto ideja za 021 intervju.
Pozdrav.
Šta pruža država tražeći visoke mere na tehničkom?
Kakvi su putevi, visine putarina, kontrola saobraćaja, pravedno sudjenje, dostupnost parking mesta itd.
Tehnicki maksimalno kosta 50e. Ako nemate 50e za godinu dana, idite busom ili bajsom.
Par komentara hvali svog konja od 20 godina kako je bolje odrzavan od novih automobila. Mozda i jeste, ali takvih je izuzetno malo.
Vecina su ovi kojima je 50e "skupo kao djavo", a takvi jednostavno ne odrzavaju kola, voze dok moze, i posle neki drugi raspali krs, jer: "sta cu, moram".
И да нове купим и ставим постојала би могућност да не прођем технички преглед због овалности истих. Према томе ову глупост треба трајно суспендовати јер суто због тога није неисправно.
Floskula koja je u Srbiji odomacena,za generalizovanje problema.Nije problem sto je auto star, nego u kom je stanju i kako je odrzavan.Sve zavisi od coveka.Moj auto je iz 2002 godine (Peugeot 206),ali moja,odnosno njegova servisna knjizica sve govori.Od prvog servisa do danas sve po PS.Mali,veliki servis,kocioni sistem sve po propisu,a oni koji cesto menjaju auta za to ne haju.Znam ljude koji nikad ne idu kod majstora.Voze dok ide,pa Jovo nanovo.
Hahaha
Komentari za neko ukidanje auta starijih od 10 godina (što nema ni u najboljim državama Evrope!!!)
Takve ideje bi paralisale državu, jer bi mnogi ljudi jednostavno ostali kod kuće. Na posao ne bi stigli, jer ne bi imali kako. I mnoge druge radnje ne bi imale kome da prodaju delove itd... Nastao bi slom države, ne slom vlasti.
Cene svega bi se promenile.
Gde mi živimo, ideje su od levog ekstrema, do desnog.
Samo se traži poštenje, kontakt sa realnošću, i poštovanje zakona.
Stari automobili od 20 godina sa modernim motorima, koji su održavani normalno, zagađuju manje od raskantanih automobila starih 10 godina.
Treba nam poštenje, realnost i reciprocitet.
Gde je nestao zdrav razum?
Da li ga je uopšte bilo?
Može li jedan istraživački tekst (ali realan) o tome?
Pretrpani smo polovnacima od 15 20 25 i vise godina. Sada kada bi uveli te zakone eto smene vlasti sto trenutno nikome ne odgovara narocito vlastima. Ovo ce biti do 2028 kao i da auto starosti 10 godina ne moze biti registrovan niti u saobracaju sem kao oldtajmer ali to ce biti preskupo za sve.
Samo poskupeti i teh. pregled, polaganje vozačkog i registraciju vozila - pa nije kao da smo u 21. veku pa da je svakom potreban automobil! Srbija je u srednjem veku i time se ponosimo!
Brate... Prvo, skup je tehnički kao đavo. Drugo, sve oštriji tehnički, sve više nesreća i poginulih u saobraćaju usled loše kulture, i nedostatka straha od sankcionisanja.
Treće, kao sve oštriji tehnički, mene vrate zbog sitnice, a onda po ulici gledam raspadnute olupine koje dime na sve strane.
Četvrto, treba i država da sredi malo parkinge, jer ih papreno plaćamo kroz doplatu parkiranja i poreze.
Trebalo bi da se uvede red tamo gde treba, a ne produbljuje filozofija o tehničkim pregledima.
Jel može neko da objasni zašto? Nikada se nije ni desilo da je došlo do saobraćajne nezgode zbog neispravnosti vozila, pogotovo neće zbog izduvnih gasova ili ovalnosti diskova. Najgori smo na svetu!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Oštriji uslovi za tehnički pregled trebalo da važe od 5. jula - opet promenjeno
Autor: N1
Info
•22.06.2025.
•23:57 > 08:57
Komentari 24
Paralelni svet
Ovde ponovo neki koriste logiku iz kafane.
Meni je 50 evra skupo, jer su mi nekoliko puta pogrešno dijagnostikovali kvar na autu. Kao i drugima. Zatim, skupo je jer druge puštaju sa krntijama, verovatno uz naknadu. Zatim, skupo je jer su prijatelju u jednom tehničkom u NS našli prekucan br šasije, ali tek posle koju godinu. Auto je bio na istom tehničkom sa prethodnim vlasnikom prvobitno registrovan. Znači svesno učestvuju u prevari.
Ja imam više od 50evra, i para od tebe, ali ih ne dajem ako ne dobijem barem normalnu uslugo za tih pola sata!!! (Cena 100e na sat).
Ali je to najmanji problem u celoj ovoj priči. Fali zakon, red, reciprocitet... Kao i parkinzi.
Moja kola nisu nova, ali su potpuno servisirana do kraja. Nema šta nije promenjeno, i opet izađe manje novca od novog auta.
Moja kola nemaju grešku na kompjuterskoj dijagnostici. Moja kola imaju pri vrhu rezultat za štetne gasove (u njihovoj klasi), jer su održavana sa novim delovima.
Mlad auto pohaban iz Nemačke, nije bolji od starog da potpuno novim delovima.
O tome treba da priča neki serviser, koji nije premazan svim bojama... A ne ljudi iz Agencije za bezbednost, i slični šarlatani.
Eto ideja za 021 intervju.
Pozdrav.
Mića
Kakvi su putevi, visine putarina, kontrola saobraćaja, pravedno sudjenje, dostupnost parking mesta itd.
igor_t
Par komentara hvali svog konja od 20 godina kako je bolje odrzavan od novih automobila. Mozda i jeste, ali takvih je izuzetno malo.
Vecina su ovi kojima je 50e "skupo kao djavo", a takvi jednostavno ne odrzavaju kola, voze dok moze, i posle neki drugi raspali krs, jer: "sta cu, moram".
GP
Sremac
Paralelan svet
Komentari za neko ukidanje auta starijih od 10 godina (što nema ni u najboljim državama Evrope!!!)
Takve ideje bi paralisale državu, jer bi mnogi ljudi jednostavno ostali kod kuće. Na posao ne bi stigli, jer ne bi imali kako. I mnoge druge radnje ne bi imale kome da prodaju delove itd... Nastao bi slom države, ne slom vlasti.
Cene svega bi se promenile.
Gde mi živimo, ideje su od levog ekstrema, do desnog.
Samo se traži poštenje, kontakt sa realnošću, i poštovanje zakona.
Stari automobili od 20 godina sa modernim motorima, koji su održavani normalno, zagađuju manje od raskantanih automobila starih 10 godina.
Treba nam poštenje, realnost i reciprocitet.
Gde je nestao zdrav razum?
Da li ga je uopšte bilo?
Može li jedan istraživački tekst (ali realan) o tome?
U
M
Zebra
NNunited
Mitologija
Bilo bi frke da pola od njih ne moze da vozi a "ne želi" da kupi novi auto, mada može!!!
NN
Nemanja
Komsija
Boba ns
Буђ
Bojan
Kakva šarada od države...
Marko
Realista
Golub
Opet i opet i opet
Treće, kao sve oštriji tehnički, mene vrate zbog sitnice, a onda po ulici gledam raspadnute olupine koje dime na sve strane.
Četvrto, treba i država da sredi malo parkinge, jer ih papreno plaćamo kroz doplatu parkiranja i poreze.
Trebalo bi da se uvede red tamo gde treba, a ne produbljuje filozofija o tehničkim pregledima.
Vladan
IQ nepostojeci
Bojsi
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H