Iako je prošlo više od godinu dana od kada je na snagu stupila obaveza registracije električnih trotineta, do sada, prema podacima Agencije za bezbednost saobraćaja, nalepnicu ima 13.520.
Kod nas ,selo sa oko 5000 stanovnika, ima možda par el.trotineta ali zato ima par stotina el.skutera/bicikla koje voze uglavnom deca i starije osobe. Uglavnom nemaju nikakvo poznavanje saobraćajnih pravila, jurcaju bešumno čak brže od zoljice, nemaju/ne koriste signalizaciju, osiguranje, kacige ....
Nije biciklo nego je bicikli kod nas u Bačkoj ali tek onda ti ne bi razumeo.
To o bizgovima se resava sa normalnom saobracajnom policijom. Ovde ce drot da ti pise sto nisi vezao pojas a vozis Forda, dok mu manijaci u bembari, audiju pored njega propiče sa 120 u naseljenom mestu..ovde zaglavis robiju jer nisi vezao pojas a nemas da platis ili vozis bicigli bez svetla, dok neko moze da ubije na pesackom prelazu, pobegne sa lica mesta i dobije kucni pritvor i nanogicu.
Zato nemoj bez veze da prosipas pamet..
Zakonom istreaš trotinete sa ofraničenjem od 25 km/h na kolovoz, a oni nemaju svetlosnu sig alizaciju za skretanje. I onda ih nateraš da idu pored ivičnjaka, gde se nalaze šahtovi u kojima mogu da im se zaglave točkovi. Recept za katastrofu.
Bar da se te pare za registraciju iskoriste za obeležavanje trake za njih, da ne budu glineni golubovi na putu. Ali, lakše je doneti propis bez uklučivanja grama mozga, a pare iskoristiti za neke druge namene (punjenje nečijih džepova).
Pa cekamo leteca vozila jer elektricna smo prevazisli i nisu više šik. E svašta pola naroda u Siromastvu prezivljava i gladuje u dugovima oni lupetaju ali biće lupljeni uskoro!
"Država ne može da zabrani kupovinu snažnijih modela jer možda ga neko kupuje da bi vozio na svom posedu i slično."
Zašto se u Srbiji voze automobili i motori bez limita na 130 km/h? To je najveća dozvoljena brzina na teritoriji Srbije na javnim putevima. Sve bi bilo bezbednije kada bismo sputali ludake koji voze prebrzo.
Ne vozim el biciklo, trotinet-prosto ne svidja mi se....ali neki red treba da se napravi. Svako ko ucestvuje u saobracaju mora da poznaje neke osnove. Pa tako sada imamo decu od 10-15 godina, starije koji nikad nisu polagali vozacki ispit u saobracaju koji se bukvalno ponasaju kao kauboji na divljem zapadu. To jurca, skrece, krivuda a ne cuje se da ti je blizu..samo se stvori i ucini neku nelogicnu radnju i karajnjim naporima izbegnes kontakt, sudar. Motorici do 50 ccm podlezu registraciji, mora se imati polozeno za AM-dakle upoznati su sa osnovama bezbednosti saobracaja. Dakle plati se porez, osiguranje, registracija, polaze za kategoriju a sa ovim el biciklima ti ne treba nista a jurcaju brzs nego ovi sa mopedima..i zasto su sad ovi na el vozilima povlasceni i zasticeni ako se zna da su itekako velika opasnost na putu? Sta treba da se desi pa da se nesto uradi po tom pitanju? Mi kao narod nismo odgovorni i kad moze mufte i bez dozvole onda samo bahato i samo vozi, bas nas briga za ostale ucesnike u saobracaju...poseban krug pakla za decu koja starim roditeljima kupe ta elektricna vozila i puste i saobracaj i ako su ceo vek proveli bez da su ista drugo vozili i nista o saobracajnim pravilima ne znaju...pa imas situaciju da skrene ispred tebe a da ni ne trepne..i sta kad ne daj boze ubijemo nekog?
Katastrofa, gledam balavurdiju na tim skuterima, sede po njih troje bez kacige, svetla, jašu ih kao konje po preriji, voze paralelno po ulicama.. Ne znaju ni semafor kako funkcioniše a ne saobraćajne znakove. To je naravno skroz ok, o ovim raznosačima hrane da ne pričam. Trotinet ispao rizičan kao da je helikopter pravljen u garaži.
Испали тротинети најгора ствар за државу. Нема везе што на хиљаде оних електричних скутера не подлежу регистрацији, а возе их сви, од деце до пензионера. Наравно нико нема кацигу. Господо како то није електрично возило, а тротинет јесте?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Registrovano tek 13.500 električnih trotineta: Ne ide brzinom kojom se država nadala
Autor: Forbes Srbija
Info
•17.08.2025.
•00:37
Komentari 12
Kosta
Nijenego
To o bizgovima se resava sa normalnom saobracajnom policijom. Ovde ce drot da ti pise sto nisi vezao pojas a vozis Forda, dok mu manijaci u bembari, audiju pored njega propiče sa 120 u naseljenom mestu..ovde zaglavis robiju jer nisi vezao pojas a nemas da platis ili vozis bicigli bez svetla, dok neko moze da ubije na pesackom prelazu, pobegne sa lica mesta i dobije kucni pritvor i nanogicu.
Zato nemoj bez veze da prosipas pamet..
Mare
Bar da se te pare za registraciju iskoriste za obeležavanje trake za njih, da ne budu glineni golubovi na putu. Ali, lakše je doneti propis bez uklučivanja grama mozga, a pare iskoristiti za neke druge namene (punjenje nečijih džepova).
Bojan
Šta ti je 'biciklo'?
A da se ne lažemo, za volanom sede na desetine hiljada bizgova sa dozvolama koji isto tako ne poznaju osnove saobraćaja i daleko su opasniji.
P
Mare
Zašto se u Srbiji voze automobili i motori bez limita na 130 km/h? To je najveća dozvoljena brzina na teritoriji Srbije na javnim putevima. Sve bi bilo bezbednije kada bismo sputali ludake koji voze prebrzo.
Nije nego
Ovosadski
Labud
C18
Марко
јел
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H