Elektrodistribucija Srbije je i početkom ovog meseca podseća građane da stanje brojila mogu da prijave od 1. do 6. u mesecu u aplikaciji, na sajtu, mejlom, besplatnim pozivom na broj 0800 360 300 i lično na šalteru.
Eps je od gradjana srbije napravio njihove sluge i opet naplacuju merno mesto i jos koje glupoati trebalo bi i pekari da treze od gradjana brasno ako hoce da kupe hleba ujutru pa i u kafanu ako hoces kafu das konobaru sto grama da popijes i platis e toti je lopovluk eps a za zone da ne pricamo jos pirgastu zonu nisu izmislili
Moj ulaz ima oko 50 stanova. Odakle nam svima kljucevi za orman sa brojilima i na sta ce liciti i koliko trajati brava ako se mesecno taj orman otvori i zatvori 50 puta?
Mejl adresa na koju novosađani mogu slati podatke, tj sliku brojila prijavastanja.ns@es.rs. ne funkcioniše - nije prepoznata u sistemu.
Ko se pravi lud?
Elektrodistribucija je očitavala i treba da očitava brojila Ja to ne umem ne želim, nemam vremena i nije moja obaveza da radim. Ima ljudi koji bi to želeli da rade kao i do sada i da budu plaćeni od strane elektrodistribucije . Ne razumem ta takozvana pametna brojila U čemu su pametna Samo je uneta zbrka. I ako bude nekih problema postoje advokati pa nek se oni malo zabavljaju sa elektrodistribucijom.
Pa moramo da prijavimo ( ako je uopšte moguće preko aplikacije koja kako čitam ne radi)jer nam inače u praznom stanu već drugi mesec šalju neke izmišljene kilovate.Ovo je tiho prebacivanje njihove obaveze očitavanja brojila na gradjane….Taman posla da rade nešto…
Prijavljujem već treći mesec, ali postoji greška u aplikaciji. Kada se pripreme podaci, dodaju slike, vrši se "provera prijave", koja traje dok servis ne pukne "services unavailable... "
Ako ponovo pokušate sa unosom, prijavljuje da je "prijava već podneta". Kada se ode na "proveru prijave" unese šifra mernog mesta, "prijava nije podneta"??? Ma, bravo "strućnjaci".
Kako da znamo da li imamo pametno brojilo u zgradi, koje ne moramo da očitavamo? Postoji li neki spisak? Ja sam poslala upit EDS-u ali sam dobila neki neodređeni šablonski odgovor.
Svaki prokleti mesec spamuju o tome na telefonu. Ja prijavim preko aplikacije sa sve stanjem i slikom. Stigne racun sa nekim drugim ocitavanjem koje nije moje i nekog drugog datuma. Na pitanje zasto nas forsiraju da radimo to preko aplikacije kad svakako to ne uzimaju u ozbir, dobijem standardno 'Ne raspolazemo podacima pa se stoga vas zalba odbija'. EPSolutni kreteni.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: EDS opet podseća građane da sami mogu očitati brojila i prijaviti koliko su potrošili struje
Autor: 021.rs
Info
•01.09.2025.
•13:21
Komentari 20
dacic
Dejan
Miodrag
Vlada
Vesna
Vitabrevis
Gedza gegula
Vlada
Zar oper sine Brute?
Ko se pravi lud?
Doktor urgentas
Beba
Naivac
Maja
Ferengi
Koliko umanjuju račun onima koji očitavaju brojila umesto njih?
Realista
Boško
Ako ponovo pokušate sa unosom, prijavljuje da je "prijava već podneta". Kada se ode na "proveru prijave" unese šifra mernog mesta, "prijava nije podneta"??? Ma, bravo "strućnjaci".
Jovana
lala
Boske
CCCC
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H