Autor: 021.rs

Info
20.10.2025.
14:09
Elektroprivreda Srbije pozvala je danas građane da, umesto pet odsto popusta za redovno plaćanje računa, iskoriste novi, veći popust od sedam odsto.
  • Boško

    20.10.2025 18:32
    Izigravaju Velikog Manipulator
    Svi se osilili da zamajavaju građane kao i njihov vođa. Nisu građani plitke pameti i pamte ranije i sadašnje prevare.
    Prosečan račun većine potrošača je 4-5000 din, tako da je EPS "izdašan" sa 50 dinara, dok Montopu plaća duplo više za očitavanje.
    Neka im Alta banka, gde su preneli plaćanja, odobri kredit za likvidnost, a ne od građana da traže.
    Dalje, pri plaćanju preko apikacije(Alta baci), odobravali su proviziju od 30 dinara, koju sada ukidaju.
    Ne zakopčavamo se od nazad.
  • Miki

    20.10.2025 18:17
    Treba im novac
    Daju popust,a znate kakav samo na cenu elektricne energije a ne na ceo racun sto bi imalo smisla.Ovako dati im pred kraj meseca za njihovih 60 dinara popusta neka cekaju.I onako uzmu taj novac na proviziju za uplatu tog racuna.
  • Boban z

    20.10.2025 17:27
    Pošto je poskupela struja odmah su prvog očitali stanje, inače to urade oko desetog.
  • Рон Џереми

    20.10.2025 17:18
    Не бих да малеришем али трећи месец за редом добијам очитан рачун на време.
    То ми се није десило 5-6 година иако су замењени сатови.
    Такође ми је рачун у границама пристојности за разлику од ранији на којима су ми крали 1500-2000дин.
    Ништа се није променило у домаћинству у вези са трошењем струје осим што су их извели напоље да сами очитавају!!!!
  • Oprez

    20.10.2025 17:14
    Nema besplatnog rucka
  • X

    20.10.2025 16:57
    @ Paja
    Broj zaposlenih sigurno neće smanjiti. Naprotiv, broj zaposlenih će povećati. Da li su smanjili broj zaposlenih ukidanjem blagajni? Kada su imali mnogo manje zaposlenih, sami su očitavali brojila.
    Nemam nameru da očitavam brojila i da radim njihov posao, ne radim u EDS.
    Nema dileme da će ukinuti tih dodatnih 2%, samo je pitanje vremena.
    Neka sami očitavaju brojila. Zašto je to postao problem, uz nikad veći broj zaposlenih u EDS?
  • Поп

    20.10.2025 16:12
    Све
    Све што брину је брину за себе. Оно повећање цене па сад 7% таман покрива. Која је разлика, читавих 2%.
  • Maja

    20.10.2025 15:46
    Ne sećam se kad mi je poslednji put stigao račun sa pravilno očitanom strujom u bilo kom obliku!
  • Hattori Hanzo

    20.10.2025 15:35
    Uvid u račun
    ..ok im je ova opcija, dobiješ račun na mail, smanje ti 50,00 din i plus sedam posto na račun..na mail mi stiže već više od godinu dana, platim preko telefona i nemoram da idem u poštu, gde su redovi dramatični..
  • Neo

    20.10.2025 15:29
    Ne
    Necemo digitalni teror.
  • Pro

    20.10.2025 15:22
    Digitala
    Ne secam se kada mi je bilo koji racun stigao pisanim putem. Nadam se da ce i novac ukinuti kao takav :D
  • Paja

    20.10.2025 14:44
    Sve je jasno
    Ne brinu oni o životnoj sredini nego da smanje broj zaposlenih da mi obavljamo posao mesto njih i kasnije ukinu tih dodatnih 2%
  • Potrošač

    20.10.2025 14:20
    Ne sećam se kad mi je zadnji put račun za struju stigao pre dvadesetog.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna