Info
17.07.2013.
10:29 > 10:30
Noćas je razbijeno staklo na izlogu kafea "Biciklistička kuhinja" u ulici Jovana Subotića, saznaje 021.
  • 19.07.2013 08:34
    @Podbarac
    Lepo je sto si napisao iz kog si dela grada,pa mi sve jasno.Takvi su zaguljeni i ne vredi im objasnjavati nista pa makar im nacrtali.
    Ne znam samo odakle ti mozak da ljude koji osudjuju fizicki napad nazivas braniteljima sekte,familije,prava na incest i pedofiliju-tako si napisao plajvazu jedan,sram da te bude,nek te se deca stide ako ih i imas a ako ih imas zelim im puno srece sa tobom tako ogranicenim i zaguljenim.
  • Трлман

    19.07.2013 08:23
    Можда их људи не воле због те педофилије?
  • 19.07.2013 07:00
    Maja
    Pa ja ne mogu da verujem! Da li mogu biti toliki papani da to urade i da šalju takve e mejlove. Ljudi su tamo fenomenalni! I rade prelepu stvar za NS. Danas odlazim tamo da im ponudim svoju pomoć!
  • haha

    18.07.2013 11:04
    koja količina čvorovića, "sami sebi razbili staklo"?! pa vi kao da živite u filmovima :D a za ove što ponavljaju sekta i opasnost za omladinu, dajte ako znate nešto konkretno o opasnosti, neka konkretna krivična dela, prijavite to policiji umesto da se bavite tračevima? nad njima se vrši višestruka teška diskriminacija i po tom pitanju bi trebao da reaguje direktno poverenik za zaštitu ravnopravnosti

    inače čudno je da nikome nije palo na pamet da ne moraju biti ni oni, ni "oni drugi", nego neki treći koji su hteli da pokradu radnju, ali su se uplašili i pobegli možda?
  • Podbarac

    18.07.2013 07:45
    Ko će od ovoga ima koristi - taj je i razbio stakl
    Obaška kada padne mrak, Novim Sadom baza gomila maminih i tatinih sinova koji tajom lome grad. Povod im je nebitan, a uzrok je u ovom umobolnom društvu koje ih nažalost proizvodi većoj meri nego pre. Od grafita, preko lomnjenja brisača ili spomenika ili izloga - princip je isti, ostalo su samo nijanse.
    Ali mislim da odgovorne za razbijanje ovog izloga, ne treba tražiti na ulici, nego unutar izloga. Nekako me ovaj scenario neodoljivo podseća na "napade" na opskurne političare i njiove stranke - kad god ih neko prozove za nepočinstvo ili lopovluk...
    A što se tiče ovih drugih koji štite Familiju u ime ko-zna-čega-sve-ne: Takve sekte su opasnost za bilo koju državu. Za razliku od vandalizma, posledice delovanja sekti se ne mogu otkloniti ujutro zamenom stakla. Pogotovo mi je zanimljiva odbrana Familije u ime borbe protiv fašizma ili odbrane ljudskih prava poput prava na incest i pedofiliju...
    Ima i sličnost između vandala i tih branitelja Familije, jer dok jedni rade pod okriljem mraka, drugi to rade pod okriljem tastature i ekrana. A i sama Familija radi pod okriljem mraka, ali ispranih mozgova.
  • Ateista

    17.07.2013 21:20
    @osoba bez imena

    Ok moja greška. Zvanično nastalo.

    Izabrani su jer su bili najpogodniji za vladavinu nad masom.

    Pa lepo hrišćanstvo kaže:" ti meni daš sve sada, i dobiješ blagostanje kad umreš".

    Ni ostale religije nisu bolje.

    A svi ovi što propagiraju pravoslavlje ... pa zar u osnovi hrišćanstva nije tolerancija, ljubav i vera? Ili se to odnosi samo ako razmišljamo kao i vi?
  • 17.07.2013 20:51
    @DekiNS
    Jedina stoka na ovom sajtu su oni koji druge ljude nazivaju stokom. Niko ovde ne ponavlja rec fasizam da bi ta rec izgubila na znacaju,vec na protiv,da upozori na vreme da postoje ekstremisti a njihovo postojanje je neosporno.
    Niko se ovde ne prodaje za saku dolara, ali se zato neki prodaju za saku iluzija o srbiji kao kolonijalnoj sili pred kojom treba da drhti cela mittel evropa. Svako ko se usudi da dira u vas je odmah anti-srbin, anti ovo-ono cime samo potvrdjujete svoj ekstremni i iskljuciv nacin razmisljanja u kom postoje gradjani prvog i drugog reda.Ovi prvi nose crne brojanice a ovim drugima biste najradije stavili zute trake oko ruke.
    Vreme ce vec pokazati sta stvarno stoji iza ove price o biciklistima.
  • Piplfoks

    17.07.2013 20:23
    1.postoje evidentirani dokazi gadosti koje su se desavale u kontraverznoj PRAVOSLAVNOJ CRKVI (odvratne orgije, prostitucija, prisilan seks izmedju odraslih ali i dece itd.)
    2.mozete pogledati snimke, fotografije, dokaze sa suda itd.
    3. POPOVI U SVAKOJ CRKVI jesu u vezi sa celnicima te sekte, cak to ni ne poricu i lajkuju odavno sve sto sekta radi.
    4.nije bitno sto je sekta nego cime se bavi PRAVOSLAVNA CRKVA i sta propagira i pod kojim okolnostima se pojavila ovde
    5.ne vrbuje se u PRAVOSLAVNU CRKVU tako sto ce te neko cim udjes u nju spopasti i silovati, za pocetak finansiras ih a za kraj ako si jako glup sve im ostavis.
    Samo što je sve ovo gorenavedeno za razliku od priče o 'Familiji' utemeljeno na jasnim i nedvosmislenim primerima i dokazima sa našeg podneblja.

    Džabe racionalni komentari, paranoičnim domaćicama poput 'komšinice' i majmunčinama poput 'DekijaNS' ne vredi objašnjavati. Sreća pa je dečko očigledno pi*kica od koje ne očekuješ da baca stubove u izlog, pa je manje štetan od 'novinara' u pokušaju i pijanih budala koji se junače protiv stakla, iako je mentalno i društveno taman na njihovom nivou - negde između kišne gliste i popa pedofila.
  • komsinica

    17.07.2013 19:59
    vole sve sto vole mladi
    1.postoje evidentirani dokazi gadosti koje su se desavale u kontraverznoj ,,familiji,,ili ranije,,deca boga,,sekti(deciji striptiz, opstenje male dece sa roditeljima i ostalim iz sekte, odvratne orgije, prostitucija, prisilan seks izmedju odraslih ali i dece itd.
    2.mozete pogledati snimke, fotografije, dokaze sa suda itd.
    3.vlasnici jesu u vezi sa celnicima te sekte, cak to ni ne poricu i lajkuju odavno sve sto sekta radi.
    4.nije bitno sto je sekta nego cime se bavi i sta propagira i pod kojim okolnostima se pojavila ovde
    5.ne vrbuje se u takvu sektu tako sto ce te neko cim udjes u kafic spopasti i silovati, za pocetak finansiras ih a za kraj ako si jako glup sve im ostavis.
    6.mi smo narod koji sebe pljuje i ponizava i mrzi vise od bilo kog drugog na svetu!
  • 17.07.2013 19:45
    @anonimus ateista
    Hriscanstvo DEFINITIVNO nije nastalo tada, tada je postalo priznato u Rimskom carstvu... Molim vas ne lupetajte gluposti... Procitajte koju knjigu...
  • DekiNS

    17.07.2013 19:00
    Циљ вести јесте да се злочинац прикаже жртвом-не треба ту нека велика памет! Погледајте ток коментара, да се човек најежи колика је то мржња према Србима! Оно што је добро-мало вас је и ви сте она права фашистичка стока, која нон стоп мантра "фашизам", па "фашизам", мислећи да ће та реч више пута поновљена изгубити на значају, али сте се преварили-има у овом граду људи који се не продају за шаку долара и који мисле својом главом! Сами себи су разбили излог и то је истина!
  • 17.07.2013 17:47
    Ateista
    Hrišćanstvo je nastalo 313 g.n.e. Milanskim ediktom kao odogovor Cara Konstatina na sve veće nezadovoljstvo građana Rimskog carstva prema datašnjem uređenju (robovlasničko društvo).

    Rimljani su je smatrali sektom i prognili (gle čuda) hrišćane.

    Car Konstantin je uzeo nekoliko jevnđelja (Ako niste znali, jevanđelje je knjiga o životu Hrista) i proglasio ih KANONOM. Ostlih 100njak je SPALIO.

    Znači .. hrišćanstvo je nastalo tako što je jedan CAR odlučio šta će ono da bude.

    Imam par pitanja:

    Koliko je ljudi ubijeno u ime vere (bilo koje)?

    I dokle ćete se kriti pod plaštom religije radeći ZLE stvari "u ime boga"?

    Religija je opijum naroda, no izgleda da smo posle pada SRFJ mi to zaboravili i jednu religiju (komunizam i kult ličnosti) zamenili drugom (hrišćanstvo).

  • Robija

    17.07.2013 17:31
    sramota
    Ljudi sramota za sve nas novosadjane , ovi ljudi dosli iz inostranstva i prave ovde nesto dobro, kulturno , mladi se okupljaju uce nove jezike druze se upoznaju i onda dodje jedan debil i napise neki clanak i odjednom se tamo sektasi okupljaju i onda sledece izlog razbijen alo bre pa sta ce sledece biti ... sramota!!! uhapsiti sto pre pocinioce
  • Emi

    17.07.2013 16:38
    Departizacija
    Eno u Gradskoj kuci sedi sekta Srpska napredna stranka. Ako oces da se zaposlis samo se uclani u nju.
  • L

    17.07.2013 16:02
    Evo ja blejim tamo bas cesto. I svaki put su okupljanja sekte, u pravu ste! Zrtvujemo jagnje, a potom i jednu devicu. Posle toga ispijamo krv iz zlatnih pehara. (Nadam se da su ljudi dovoljno inteligentni da ukapiraju sarkazam).
  • Spark

    17.07.2013 15:00
    @Anonimus - @spark
    "glavni grad podinarja i podrinja, predgradje Veternika i Futoga,"

    Slazem se u svemu sem u gorenavedenom.

    Naravno, podrazumeva se da ne mislim na sve, nego na one problematicne primerke.
  • Steva-NS

    17.07.2013 14:24
    Samo napred,to nam je jedini i najveći problem.Do kraja diskusija,i taj će mo problem rešiti.On će biti lakši od rekonstrukcije!
  • Nervozica

    17.07.2013 14:13
    "Zasto neki misle da su ovo uradili Hriscani? Ja bih se kladio na komuniste i njihove potompke (one debilaste). U komunizmu nije bilo, i nema ni danas, sekti. Zar ne?"

    Eno u srodnoj vesti komunisti ispisali Tito na dzamiji u Nisu.
    Dokle cete misliti da su ljudi glupi i da ste vi nevidljivi?
  • 17.07.2013 14:04
    "ali su i smešni komentari u kojima, po pravilu, tuđe g...o lepše miriše od svog."

    Dokaz o upraznjavanju sektaskih radnji u tom objektu? Vidis, steta je vec nacinjena ,bez dokaza, dovoljno je bilo napisti bezglavi clanak o toj sekti i nakaciti tamo nekoj maloj ekipi koja radi nesto cudno, mozes misliti popravljaju biciklove, slusaju muziku, prave izlozbe, piju kafu i vesele se... o da sigurno je sekta u pitanju. Recimo tvoj deda je bio poznati koljac, zar ja treba tebe da prebijam na ulici zato sto je on bio takav iako si ti totalno drugaciji i odstranjen od takvog razmisljanja? Recimo zar, sudeci po istoriji, treba da razlupam neciju crkvu, zato sto znam da su nekada ljudi koji su clanovi te organizacije/religije, ubijali i mucili neistomisljenike? Uozbiljite se, doci ce i vas red da budete "sektasi". A tada ce vam faliti ovi liberalni koje danas lincujete da vas brane i podrze.
  • 17.07.2013 13:57
    "Anonimus - imate li vi decu? ako ne imacete ih
    imate li vi decu? ako da ne brinite, familija brine. drzava ne hapsi sektu, pedofilicare, cia placenike, koji krstare po vrticima, skolama i seksualno zlostavljaju"

    Dok su takvi kao vi na glasu, ja necu imati decu.
    CIA placenici, ma hajde covece vreme je da se otreznis i da odes na posao.
  • 17.07.2013 13:54
    @spark
    "glavni grad podinarja i podrinja, predgradje Veternika i Futoga,"

    Slazem se u svemu sem u gorenavedenom.
    Generalizujes prijatelju, mnogo ljudi sa tih prostora su posteni, civilizovani i normalni ljudi.Krivicu trazite u losim ljudima ne u geografiji.
  • Vlada

    17.07.2013 13:52
    Taj kafić postoji već godinu dana; za to vreme odlazim tamo skoro svake nedelje, a znam i 80% Novosađana koji tamo piju, tračare, prave izložbe, koncerte, muvaju ribe/tipove, uče ples ili jezike ili opravljaju bajkove. Mnogi od njih se već dobro poznaju sa ekipom koja to drži, ali nikome, baš nikome od njih nije nijedan od osnivača i navodnih 'članova sekte' ni na koji način, uvijeno ili neuvijeno, prišao i pokušao da ih indoktrinira, bilo verski ili ideološki ili na neki treći način. Svi koji bi sada rekli 'ne možeš ti to da provališ, oni to rade suptilno i neprimetno' nek me zaobiđu jer nemam živaca za budalaštine. Poenta je da ne postoji apsolutno nikakav dokaz o bilo kakvoj vrsti verskog delovanja, što čitavu raspravu oko sekti čini uzaludnom, a onaj neutemeljeni i izošljareni tekst jednog wannabe novinarčića običnim vapajem za privlačenjem pažnje. Ili bi barem to bio, da kod idiota ne izaziva ovakve reakcije, zbog čega je izuzetno štetan i nadam se da će njegov autor biti adekvatno procesuiran.
  • 17.07.2013 13:52
    "Familija je destruktivna sekta i nema potrebe da ih poredis sa Subotarima i Jehovinim svedocima koji nisu destruktivni."

    Aman, dajte dokaze da se tamo sprovode sektaski obredi i obicaji te i da se regrutuju ljudi!?!?
  • 17.07.2013 13:51
    "Педофилија или стакло, питање је сад."

    Kao da si od Goebbels-a preuzeo misao.
    Bilo kako bilo,ovo je krivicno delo, dokazano.
    Dokazi pedofilije , molim.

    Smesni ste koliko ste tupi.
  • 17.07.2013 13:47
    "Ja bih se kladio na komuniste i njihove potompke (one debilaste)"

    Molim te da prilozis dokaz.
    Sa druge strane imas teks onog debilka koji poziva i proziva ove ljude, i onda se ovo desava.
    A kako znamo sta se dfesava po gradu i ko stoji iza napada, nije bas tesko spojiti tackice.
    ovaj lik ima grb Srbije bar na dva odevna predmeta. Eventualno i tetovazu Hitlera.
    Komunisti podrzavaju ovakve samo-organizacije mladih ljudi.Voleo bih da dokazete da su sekta koja regrutuje decu i mlade.Aj bas da vidim.
  • 17.07.2013 13:44
    "Koliko ja znam, hriscanstvo u prvobitnom obliku nije bilo podeljeno. "

    Nije,ali je postojalo kao mala verska stranka.
  • 17.07.2013 13:41
    "sta si onda koji djavo dolazila!?"

    Zato sto je hrabra.
  • 17.07.2013 13:40
    "a nikome nije palo na pamet da su bas oni mozda pocinioci? cista sabotaza!"

    Tebi ocigledno jeste, ali drustvena klima je drugacija i nisu svi umobolni i perfidni.
    Mozda su se svi oni poklani u Bosni i Hrvatskoj sami zaklali kako bi okrivili Cetnike?
  • Vladimir

    17.07.2013 13:28
    Poštovani gospodine/gospođo(ice) anonimus
    Prvo osnovna kultura je navesti svoje ime.
    Kao drugo, selektivno čitate postove ovde, jer sam već rekao da nisam religiozan, zapravo, ateista sam, i mislim da sve versko religiozne organizacije/kultove/sekte treba ukinuti, te stoga ne vidim razlog da me oslovljavate sa hrišćanski.... Moram da kažem da me to čak pomalo i vređa.
    Naivan ili ne ja pitam, a to što ste vi zaključili da ja želim da razbijam lomim ili šta god već to je vaš zaključak, moram da dodam i netačan. Možda vi možete da date konkretan odgovor na to pitanje?
    Kakav god da je odgovor, ja neću podržavati to što se dogodilo, kao ni bilo koji drugi akt nasilja ili razbijanja imovine, ne samo u ovom slučaju, već i u svakom drugom. Jel sad OK?

  • Left

    17.07.2013 13:22
    Fašizam
    Čist fašizam!
  • tako je

    17.07.2013 13:04
    blaahhh
    a nikome nije palo na pamet da su bas oni mozda pocinioci? cista sabotaza!
  • Vladimir

    17.07.2013 13:02
    Nemanja, ajd' molim te ne filozofiraj sad tu šta je sekta, šta nije.... Nisam religiozan, ateista sam ali zna se šta je pravoslavna (i katolička) crkva a šta je ta familija ili sekta....
    M 110% se slažem ukoliko neće pod tim okriljem liberalizma i tolerancije da se uvlače kojekakvi kultovi, sekte ili bilo kakve organizacije čije su aktivnosti najblaže rečeno, sumnjive.
  • tako je

    17.07.2013 13:02
    ufff
    pa dobro, Ana je i izjavila u untervjuu za rtv da dobro zna kakvo je stanje u našoj državi-je l' znas?? sta si onda koji djavo dolazila!?
  • lord humongous

    17.07.2013 13:00
    *************************
    Jedina razlika između sekte i religije je u količini nekretnina koje poseduju.
    -Frenk Zapa-
  • 17.07.2013 12:59
    Vladimire, naivan si kao francuska sobarica. Da ti pojasnim, sto u svojoj naivnosti ne znas: Ako pitas na nekoj drugoj vesti ili temi da li je to sekta, onda je to samo pitanje, na njega dobijes neki odgovor, i to je sve. S druge strane, ako je vest da je prozor razbijen, zato sto se misli da unutra radi sekta, a ti na to postavis pitanje "a da li je sekta?", onda to nije cisto pitanje kao u prethodnom slucaju, naprotiv, nego nosi i indirektnu poruku da ako jeste, treba razbiti. Naivni, bezazleni, hriscanski Vladimire, jesi sad naucio nesto?
  • 17.07.2013 12:58
    beeeeeeeeeee,meeeeeeeeeeee,muuuuuuuuuuuu,iaaaaaaaaaaa,itd
  • Suport

    17.07.2013 12:40
    Gledam tako pojedine komentare i zapitam se - kada će naša država doći u normalu? Nikada, da, jer dok vlada ovakav primitivizam, tu nema mesta za zdrav razum. I sama posećujem ovaj kafić, nikada me niko nije vrbovao da postanem deo sekte. Naprotiv. Ali, mogu slobodno da kažem da su me sami pravoslavci, katolici i drugi hrišćanski vernici optuživali jer "ne slavim njihovog Boga". Recite mi, koliko vi to bogova imate? Sloveni su jednobožački narod od VI veka, po knjigama, po istoriji i po crkvi. Zbog takvih kao što ste vi, primitivci koji ovo radite, postali smo rasisti, nacionalisti i mrzimo sve što je drugačije, a po "vašoj" Bibliji, svi smo isti. Sami ste sebi kontradiktorni radeći ovakve stvari. Toliko od mene.
  • Prohibicionista

    17.07.2013 12:38
    E stvarno ste postali devijantni ali bukvalno SVI j@#$!a vas religija i sekte i vera upste ja bi to sve kao i alkohol zabranio :)Cime se vi mormoni bavite zjuuuuuuu ljudi gladni, nema ju posla, poskupljenje svega a ovde probisvet se prepucava VELIKI SRBI protiv VELIKIH LIBERALISTA aloooooooooooo SHABANIIIIIIII
  • M

    17.07.2013 12:35
    Novi Sad, grad kulture, grad koji nosi poseban duh, posebnu energiju, grad kom se svi vraćaju, grad u kom je provod šetati samo ulicama i pored Dunava, grad u kom je počinjalo sve i završavalo se, sada je ovakav kakav jeste. Nekada pitom i miran, lep i pun mogućnosti i divinih ljudi, sada se bori sa ljudima kojima tu mesto nije, pa svi ostali ljudi u tišini, u malenim barovima i kafanama, stanovima i kućnim žurkama, provode vreme da ne gledaju sve to što Novi Sad nikada nije bio... Želim da se promene stvari i da opet mogu da uživam u čarima ove male Atine koja je toliko lepa, i da svaki ugostitelj, profesor, radnik, student, učenik, sa ovog ili onog dela sveta može da živi i radi tako da ga niko ne ometa i ne ugrožava.
  • Nemanja

    17.07.2013 12:31
    Sekta?
    Sekta(lat. secta od sequi skedovati, pratiti nacela kojih se neko drzi; stranka, skola)
    MANJA VERSKA STRANKA ILI MANJE UDRUZENJE KOJE SE ODVOJILO OD NEKE VECE, VLADAJUCE VERSKE ZAJEDNICE. (Vujaklija, Leksikon stranih reci i izraza.)

    Koliko ja znam, hriscanstvo u prvobitnom obliku nije bilo podeljeno.

    "Сви хришћани заједно чине Христову цркву која, по Новом завету Светог писма, представља Исусово тело."

    No medjutim, Papa Lav XIX i carigradski patrijarh Mihail Kerularij ipak su resili 1054. godine da svako krene svojim putem, i od jedne, hriscanske vere napravili su dve. Manje. Vratimo se sad na gore pomenutu definiciju...

    Gle cuda! Pa i pravoslavlje i katolicanstvo su sekte. Ko bi rekao...
  • Marko

    17.07.2013 12:29
    Kultovi su protiv slobode
    Ma kakvi, bre, hipi hrišćani. Pa, pogledajte wikipediju i druge izvore o sekti Familija. Oni uopšte nisu liberalni; recimo izrazito su protiv homoseksualaca. Svojevremeno su voleli da slave Boga seksualno se "igrajući" sa decom, mada sada imaju pravila koja su protiv pedofilije. I da se razumemo - male verske zajednice, poput adventista, zaista se ne mogu porediti sa ovim glupostima. Ponavljam: niko nema prava da lomi izlog nikome! Ali da treba sada svi da padnemo u nesvest od sreće što u našem gradu postoje pripadnici sekte Familija... izvin'te... I u daleko demokratskijim zemljama se bore protiv kultova, a ne slave ih kao izraz neke slobode (jer kultovi nisu sloboda!!!; oni su izrazito protiv slobode!!!).
  • 17.07.2013 12:17
    Zasto neki misle da su ovo uradili Hriscani? Ja bih se kladio na komuniste i njihove potompke (one debilaste). U komunizmu nije bilo, i nema ni danas, sekti. Zar ne?
  • Vladimir

    17.07.2013 12:14
    Eto podeliše mi ljudi minuse samo zato što sam pitao da li taj kafić (ili to udruženje?) ima bilo kakve veze sa tom sektom... Nisam rekao ništa loše ni da treba da se lomi ni da se teraju samo pitam... Da li to znači da ako se usudiš i da pitaš da li je to sekta odmah si fašista?
    PS Neko je dole napisao kako ga baš briga, i da jesu sekta, njemu ti "hipi hrišćani" ne smetaju... Možda vama ne smetaju ali pitajte decu koju su od malih nogu zlostavljali.... Ah da... opet sam rekao nešto loše, bože moj samo o hrišćanskoj veri sme da se piše loše....
  • Tea

    17.07.2013 12:09
    Jako smo velike neobrazovane, dokone i plitke seljacine. Sramota me je :(
  • Ж

    17.07.2013 12:07
    Педофилија или стакло, питање је сад.
  • Перат

    17.07.2013 12:00
    Перформанс.
  • Gari

    17.07.2013 12:00
    jel istina to za orgijanje tamo? dobra im ona mala Anna, uf, jako dobra... ako jeste kako se prijavljuje? :)
  • -

    17.07.2013 11:58
    -
    cek, cek,
    a ko je pojeo sve one kolace koje je hare krisna delila pre par dana na trgu?
  • @ novosađanka

    17.07.2013 11:52
    Familija je destruktivna sekta i nema potrebe da ih poredis sa Subotarima i Jehovinim svedocima koji nisu destruktivni.
  • 17.07.2013 11:48
    Prica i pisanje nije isto sto i napad. Uzasavam se svih sekti, pocevsi od nekoliko velikih hriscanskih (u koje spada i pravoslavna), pa do ovakvih malih. Dodacu i da su male opasnije, jer velike imaju vec svoje mesto, vec utvrdjene nacine rada i finansiranja, pa su time opustenije u vrbovanju mladog sveta, a male su obicno mnogo angazovanije na tim poslovima. Uzasno su opasne za tinejdzere koji traze svoje mesto na planeti, pogotovo ako su malo zapusteniji od strane roditelja, ili imaju razne probleme. U tom smislu, neophodno je da se o sektama pise i upozorava na opasnost. Isto tako je neophodno razbijace stakala, napadace, sve one koji predju granicu pricanja i pisanja - odrati od kazne.
  • Marko

    17.07.2013 11:41
    ...
    Hrišćani izgleda zaboravili kako je to biti sekta.
  • MP

    17.07.2013 11:37
    Jednako smrdi...
    Meni nekako deluje da je osnovni postulat nezavisnog novinarstva da se pojave u društvu mogu nezavisno istraživati. To znači - pojavi se skandal u SPC, treba ga istraživati i pisati o njemu. Pojavi se sekta koja je svojevremeno propagirala, u svom seksualnom slavljenju Boga, seks sa decom (a to sekta Familija jeste radila i može se bez problema naći na internetu), onda se piše i istražuje o tome. To nije poziv na linč nego predočavanje činjenica. S druge strane, ovo razbijanje izloga je odvratno i nije mi jasno kako neko misli da reši bilo koji problem primitivizmom i nasiljem, ali su i smešni komentari u kojima, po pravilu, tuđe g...o lepše miriše od svog. Ne, tobož liberalni drugari, jednako smrdi.
  • Име-и-презиме

    17.07.2013 11:30
    ћирилица?
    какве везе има ћирилица са тиме да ли је неко видео свет или није? зашто повезујете ћирилицу са примитивизмом човека? Ја сам пропутовао кроз 40 земаља света, живео 15 година ван Србије, причам поред српског још 4 светска језика перфектно, а ипак, када пишем на српком, пишем искључиво ћирилицом. Зашто? Јер немам комплексе уског виђења света. Људи поистовећују писање на латиници са задапом, па мисле да су самом применом латинице "светски људи", а они који користе ћирилицу "сељаци" и "људи уског схватања". Погледајте бугаре,македонце,русе,грке, сви се они држе свог националног писма, а опет су, изузев Македоније(а и то је дискусија за себе) напредније од Србије. Немојте да будете малигни грађани и немојте да се стидите своје нације.
  • -

    17.07.2013 11:28
    -
    prosao egzit-opet po starom.

    tako su i u decembru posle rukometnog prvenstva sklonjene tezge sa trga. neko je od gostiju verovatno pomislio da katolicki vernici obelezavaju advent.

    ovakve manifestacije mu dodju kao inspekcija u ausvicu pred kojom su zarobljenici gajili cvece i pevali pesme u horu.



  • novosađanka

    17.07.2013 11:25
    podrška
    Kao po običaju osnovni problem se gura pod tepih, a o tercijarnim menifestacijama istog polemišemo. U čemu je problem i ako u dotičnom kafiću i 99% gostiju čine članovi Familije(a ne čine, znam troje koji jesu u toj priči)? Verovatno da postoji i neki kafić u kojem Jehovini svedoci piju čaj i verovatno dobar deo nas finansira Subotare kupujući kolače koje spremaju njihove žene. Ako su sekta neka su! Sekta je mala verska zajednica ljudi koji dele neka verovanja i običaje, dokle ćemo stigmatizovati sve koji se razlikuju od većine? Nisam vernik i niko od njih mi posebno ne smeta, više mi smetaju telemarketing firme, nego svi Jehovini svedoci Novog Sada. Ovi hipi hrišćani me nikako ne ugrožavaju, čak im želim svu sreću, i da istraju pod nasilničkim pritiscima. Različitost nas čini bogatijima!
  • Bolesnici

    17.07.2013 11:17
    Paranoja.
    Sta moze da se sacuva u ovoj zemlji kada je vec sve odavno unisteno.Ideje koje vi ponosno nosite na barjaku su uzrok ove bede i cemera.
    Glupi ljudi ne uce iz svojih gresaka.
    Zalosno je sto ih zakon ne sankcionise.
    Ako ste mislili da cete ovim aktom postici nesto konstruktivno, prevarili ste se. Ovakvim necovecnim delima pokazujete vase blagostanje i podsticete na jacanje suprotne strane.
    Razbijali ste i Exit i Crnu Kucu i glave na ulici, ali kao sto vidite samo ste ih ojacali. Trebali bi da se ugledate na vase vode, oni ipak sprovode svoj bes sa vrha i njima mnogo bolje ide u zivotu.
  • 17.07.2013 11:09
    show
    bidon za predšjednika!!!
  • 17.07.2013 11:05
    imate li vi decu? ako ne imacete ih
    imate li vi decu? ako da ne brinite, familija brine. drzava ne hapsi sektu, pedofilicare, cia placenike, koji krstare po vrticima, skolama i seksualno zlostavljaju
  • KristallNacht

    17.07.2013 11:05
    Ovo nije samo vandalizam, vec terorizam podstaknut mrznjom prema onima koji se ne uklapaju u sablon koji su napravili glupi i mali ljudi.
  • Milan

    17.07.2013 11:01
    Nisam kriv - ni ja - ko je kriv
    1. Čak i da je taj klub povezan sa nekom sektom, to ne daje pravo kojekakvim fašistima da sprovode neku svoju pravdu.

    2. U Srbiji su mnogo veći problem šovinisti, fašisti i kojekakvi "narodni pokreti" nego bilo koja sekta i dok "pošteni" Srbi to ne shvate nego daju tihu podršku kojekavim "našim" budaletinama ili nalaze opravdanja za njihove postupke, nemaju prava ni da se osećaju uvređenima kada neko proziva srpski narod ili crkvu zbog ovakvih ispada.

    Kaži jasno i glasno: ja sam Srbin, patriota, ali poštujem svačije pravo i izbor, kojekakve dveri i obrazi ne govore u moje ime, a sve nasilnike koji nastupaju u ime srpstva osuđujem i tražim da se kazne (bez obzira što su to "naša deca"). Kada to kažeš možeš mirne savesti i da kažeš da nisi isti kao oni, a dok ćutiš, možda i likuješ, nemaš pravo da se vređaš što ti neko kaže da si isti kao i neki tamo jer u suštini i jesi.
  • 17.07.2013 10:52
    "Marko - ali pisanje o sekti "Familija" ne znači da je neko fašista, kako to naši "(malo)građanisti" odmah stigmatiziraju. Ako se priča o seksualnim skandalima u SPC, poput Kačavende, ili o drugim lošim stvarima u Pravoslavnoj crkvi (a ima ih napretek), ne znam zašto bi pripadnici drugih verskih zajednica ili društava bili lišeni toga. Na kraju, da li je moguće da se komentatori, svih vera i ideoloških opredeljenja, uzdrže od večite mržnje koju seju po internet portalima, zavijeni u svoju anonimnost???"

    Sta bi bilo kad bi bilo. To je poznata "prevencija i zastita" od strane domacih fasista. Ne lupetajmo da je neko drugi u pitanju. Metod je dobro poznat.
    Ja ne volim fasiste, homofobe, licemere, rasiste,
    ja imam osnovanu mrznju prema njima i to se nece promeniti. Suvisno je pitati zasto.
  • 17.07.2013 10:47
    "Nisam pratio dalje posle tog teksta, da li je taj kafic(udruzenje) zaista na bilo koji nacin povezan sa tom sektom?"

    Nebitno.
    Hajde da razlupamo prozore crkava jer su mnogi poginuli cuvajuci etericne ideje i izvrsavajuci komande njihovih religijskih voda? Ovo drugo je dokazano i dokumentovano. Licemerstvo.
  • terorizam

    17.07.2013 10:43
    "Pravoslavac - Zastita dece uSrbiji
    nedajte da vas ometaju nego se lepo spakujte i idite negde sto dalje od nas sto nismo nigde bili i nista videli i nemojte nam propagirati vase vrednosti i vasu familiju"

    I ovo su deca u Srbiji. Nisu po sablonu koji vi ocekujete pa vam smetaju. Ne razumem koji profil ljudi vama odgovara i sta mi ostali mozemo da radimo u ovoj rupetini? Iskreno ,vi se tu nista ne pitate, ljudi imaju svoja prava, svoj posao, treba da rade i da se ne obaziru na spekulacije i mrznju, tuziti Danila i naci pocinioca (verujem da je neki Obrazovac, SuperSrbin, 1389, Nas, dakle vas). Proterivanje nije resenje. Razumevanje i tolerancija na razlicitost je vrlina. Ne znam zasto su se SVI pravoslavci pronasli u "prozivci".Imam gomilu drugara kojima su ljudi "predlagali" da se odsele nege i da tamo budu to sto jesu, ali to su bila vremena rata i muckih ubistva. Zapitajte se koliko ste vi "cisti" i "podobni". Ne postoji zelja ni osnov po kojem oni treba da se presele . Ja zelim da ovakvih klubova bude sto vise u gradu a ne izlazim u taj kafic.
    Vrednosti koje vi ovde pokazujete su sramotne.
    Ako vam nije jasno sta su ljudi iz vase "familije" uradili u ratovima, predlazem kratko internet obrazovanje.Ili bar procitajte Bibliju, vreme je.
    Nismo svi isti i to je dobro i zdravo. Svoje frustracije treba leciti negde drugde.
  • Spark

    17.07.2013 10:40
    Novi Sad
    Novi Sad glavni grad trece Srbije, leglo fasizma, rasizma, kleriklnog fundamentalistickog militantnog pravoslavlja, prestonica primitivizma, glavni grad podinarja i podrinja, predgradje Veternika i Futoga, Dikici, Dikovici, Sarici, Bojovici... moze li papir istrpeti?
  • Marko

    17.07.2013 10:35
    Nasilje sprečiti, ali i dalje istraživati
    Razbijanje izloga je vandalizam. S druge strane, informacije o sekti "Familija" su, takođe, uznemirujuće. Ljudima u Biciklističkoj kuhinji mora biti garantovana bezbednost, ali pisanje o sekti "Familija" ne znači da je neko fašista, kako to naši "(malo)građanisti" odmah stigmatiziraju. Ako se priča o seksualnim skandalima u SPC, poput Kačavende, ili o drugim lošim stvarima u Pravoslavnoj crkvi (a ima ih napretek), ne znam zašto bi pripadnici drugih verskih zajednica ili društava bili lišeni toga. Na kraju, da li je moguće da se komentatori, svih vera i ideoloških opredeljenja, uzdrže od večite mržnje koju seju po internet portalima, zavijeni u svoju anonimnost???
  • Cane

    17.07.2013 10:35
    rimtutituki
    "Ispod šlema, mozga nema..."
  • Miki

    17.07.2013 10:30
    Muka mi je vise od ovih cirilicara .
  • 17.07.2013 10:29
    "Realan - ПРАВОСЛАВАЦ
    Neko napise da je Pravoslavlje sekta i to se većini svidja.. Hmmm.... Nebi se složio sa tom gnusnom konstatacijom. Samo da sledeće ne bude da je brak muža i žene bolest a brak istospolnih zdrav razum i normalna pojava!!!!"

    Pa pravoslavlje jeste religijska sekta, rasirena je pa vam deluje da ,mozda, nije. Imate svoje bogove ,svece, obrede, zapovesti, popove itd.Hriscanstvoo je svoje prve korake napravilo kao mala sekta.Ne morate se sloziti sa cinjenicama, ali , zar treba ocekivati da se takvo razmisljanje promeni.
    Uh sta ce s;ledece biti, opet ste vi nekako ispali zrtve.Procitajte clanak jos jednom i fokusirajte se na problem.


  • 17.07.2013 10:24
    "PRESTANITE DA SEJETE MRZNJU JER STE I VI DEO TOGA!!! Mislite malo o tome!"

    Ne pravimo se ludi, zna se kakav "covek" je ovo uradio.Ako vam nije jasno sta je mrznja prelistajte istoriju i procitajte tekst gosn Danila.
  • Milan

    17.07.2013 10:23
    to mora da su ovi nasilnici iz ljigasi..
  • 17.07.2013 10:19
    Vladimir
    Nisam pratio dalje posle tog teksta, da li je taj kafic(udruzenje) zaista na bilo koji nacin povezan sa tom sektom?
  • ozbiljno zabrinut

    17.07.2013 10:18
    Pocelo je opet izmisljanje neprijatelja,javno prozivanje po imenu i lupanje izloga, sta je sledece?
  • Pravoslavac

    17.07.2013 10:08
    Zastita dece uSrbiji
    nedajte da vas ometaju nego se lepo spakujte i idite negde sto dalje od nas sto nismo nigde bili i nista videli i nemojte nam propagirati vase vrednosti i vasu familiju
  • realan

    17.07.2013 10:06
    ПРАВОСЛАВАЦ
    Neko napise da je Pravoslavlje sekta i to se većini svidja.. Hmmm.... Nebi se složio sa tom gnusnom konstatacijom. Samo da sledeće ne bude da je brak muža i žene bolest a brak istospolnih zdrav razum i normalna pojava!!!!
  • 17.07.2013 10:02
    "Sad lepo tuzite Danila Redzepovica za klevetu i izazivanje mrznje."

    Ovo gore.
  • 17.07.2013 10:01
    Fasizam na delu.
    To su deca ove bolesne drzave i drustva.
    Sto oni vise upiru da nas uniste mi cemo biti sve jaci i slozniji.

    Podrska CE!
  • 17.07.2013 10:01
    A i ovi majstori sto su zatiplovali stubice u behaton kocke su stvarno pravi majstori. Nedaj Boze da ti takvi zidaju kucu. Po celom gradu su stubice tiplovali u kocku tako da cim prislonis bicikli na stubic on padne dole. Cudi me kako sakupljaci sekundarnih sirovina to jos nisu provalili i preko pokupili svih par hiljada stubica po gradu.
  • Света

    17.07.2013 09:58
    @Anonimus - podrska culture exchange-u!
    Што ти је криво писмо? Смешно је да ти пљујеш по ћирилици а сам си неписмен. "Не дајте" се пише одвојено...
    Иначе што се тиче овог инцидента, било је за очекивати после оног писања. Град је ионако препун лудака, што се да видети из предходних пуцњава...
  • NE VREDJAJTE

    17.07.2013 09:57
    Alo indijanci!!!

    Kako vas nije sramota, cim neko nesto lose uradi vi pocnete sa svojim primitivizmom protiv Srba, Srbije i pravoslavlja.

    Ne izazivate li vi takvim kometarima upravo ovako zlo?!!!


    Ovo su uradili primitivci, a ne pripadnici ovog ili onog naroda ili ove ili one vere!

    PRESTANITE DA SEJETE MRZNJU JER STE I VI DEO TOGA!!! Mislite malo o tome!
  • biciklista

    17.07.2013 09:57
    šta drugo reći nego jadno... nadam se da će počinoca brzo pronaći i kazniti za ovo brukanje grada
  • Gimli

    17.07.2013 09:56
    sada će onlajn aktivisti da šeruju vest po fejsu i da ih tako zaštite... gde je prava akcija?
  • Bojan

    17.07.2013 09:46
    Tek sad?
    Tek sad? Pa šta je sa ovim patriJotama, nešto su se uspavali? Mora da promena vremena utiče i na njih. Ili su, božesačuvajisakloni, navukli kakvu promaju. To je jedino što njih, prave Srbe, može barem usporiti.
  • Bljak

    17.07.2013 09:45
    Novi Sad-FASISTICKI grad,BLJAK!
  • Garisa

    17.07.2013 09:44
    Sad lepo tuzite Danila Redzepovica za klevetu i izazivanje mrznje.
  • Carls Tejlor

    17.07.2013 09:44
    Pravoslavlje je sekta.
  • 17.07.2013 09:38
    podrska culture exchange-u!
    nedajte da vas ometu neandretalci koji veruju u veliku srbiju, zadrti pikavci koji znaju samo ćirilicu, uplašeni jadnici koji nigde nisu bili i ništa nisu videli, pa ne znaju šta bi drugo osim da iskale svoj bes na način na koji to jedino znaju - nasiljem, lomljavom, zastrašivanjem! vi samo nastavite, sjajni ste!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna