Info
20.06.2014.
08:28 > 11:13
Pet mladića poginulo je u saobraćajnoj nesreći koja se dogodila u Batajnici, na autoputu ka Novom Sadu.
  • 20.06.2014 23:18
    Vozac je ubica ...a brzina samo je oruzije u rukama ubice. Da je vozio 80km/h prosli bi sa laksim ili tezim povredama. Ali pitanje je...sta su oni trazili na delu puta koji nije rezervisan za saobracaj. Poenta svega je to...vozaci su krivi uvek...od prevelike brzine se gine, a uzrok saobracajne nezgode je u 100% slucajeva ljudski faktor. Da je put los opet je kriv covek, da je auto neispravan...ponovo je kriv covek.
    Zao mi je mladih zivota koji su tragicno zavrsili. Ali se plasim zato sto znam da ce sve biti gore i gore.
  • psycore

    20.06.2014 15:39
    Ova nesreca je projekcija ukupnog zivota u ovoj septickoj jami : primitivno , bahato , neodgovorno .
  • dr.

    20.06.2014 15:25
    O cemu uopste da pricamo kad je cak i Albanija napravila bolje puteve od nas : http://m.youtube.com/watch?v=FY4mfaJ4zbs
  • bojim se

    20.06.2014 15:18
    Zbog ovakvih stvari sam prodao kola .
    Sta mi vredi da vozim 50 na sat kada ce me tatin sin pokositi ili na crveno ili na zeleno , nebitno .
  • pedja

    20.06.2014 14:33
    cirkus drzava
    Zasto ovako brutalnih nesreca nema u Norveskoj , Danskoj , Finskoj , Svedskoj ?
  • Zemljoposednik

    20.06.2014 14:31
    iz Srema
    Svaki dan prolazim preko batajnicke petlje gde se desila ova nesreca vec godinama, ujutro u pravcu Beograda, popodne u pravcu NS. Jeste da je signalizacija kod nas na nivou nekih 70-tih godima proslog veka ali zadnjih 15 godina na toj petlji je ogranicenje ili 60km/h ili 40km/h (kad su radovi), ogranicenje na Bulevaru kod Mercatora je takodje 40 ili 50km/h a semafor je nocu vidljiv i sa 200m, crveno svetlo i ogranicenje od 50km/h je bilo i na pancevackom putu kad su pre 2 godine izginulo cetvoro mladih na povratku iz provoda... da li se jos iko seca porschea u terazijskom tunelu i 5 ugasenih mladih zivota od pre 15-tak godima? Zna li iko u ovozj zemlji broj ugasenih zivota zbog voznje od 150-200km/h tamo gde je dozvoljeno 50km/h? Od 650 zivota godisnje koji odu u saobracaju 650 je je zbog neprilagodjene voznje. Ova drzava je u raspadu u svim poljima, saobracaj i saobracajna kultura su drasticni, bahatost i nebriga voazaca uduzeni sa sistemskim neradom drzave momentalno daju rezultat, cap, tri zivota, cap, 5 zivota... dokle? Dok se sami ne potamanimo ili dok neko ne dodje i civilizuje nas.
  • zoran

    20.06.2014 14:30
    Putovao sam dosta po Evropi i slobodno mogu da kazem da su nasi vozaci apsolutno najgori i najbezobrazniji .
  • skeptik

    20.06.2014 14:28
    drzava smejurija
    Ne znam sta je gore u ovoj drzavi : putevi ili vozaci .
  • yunior

    20.06.2014 14:26
    Prosle godine vozio sam na auto-putu Paris - Lyon , oko tri kilometra ispred bljesti ogroman displej koji upozorava na radove , svetleo je tolikim intenzitetom da su mi oci zasuzile.
    Daleko , jako smo daleko od toga.
  • @Anonimus

    20.06.2014 14:13
    Nije vazno koji auto vozi, vec ko ga vozi.. moja drugarica od 18e vozi dobra kola i nikad nije napravila prekrsaj, a kamoli nesto gore.. tako da su krivi ti koji voze i oni koji im daju da voze..
  • 20.06.2014 13:38
    Jugo
    Gde ste procitali da je Jugo velikom brzinom napravio sudar.Jugo udario u Audi.BMW,Peugeot..
    Dati deci takva auta,a oni zeljni dokazivanja pa posle se place za njima,bila im losa sudbina.
    Opste je poznato da je najveca dozvoljena brzina kod nas 120 i to na autoputu.Uvesti zakon voziti 100 na sat u gradu,zatvor 10 godina pa vozaci ce da razmisljaju.
  • 20.06.2014 13:32
    @Belidens - Obuka, obuka, obuka...
    Pun pogodak!
  • anonimus

    20.06.2014 13:02
    Saucesce rodtiteljima, ne daj boze nikome ovu tragediju... ali moram se naglas zapitati kao otac troje dece, u uzrastu of 16 do 22 godine, da li mu cinim dobro aku mu dozvolim ili poklonim auto AUDI od par hiljada kubika snage da jurca po gradu.. ja sam onda saucesnik svega toga...ljudi, cuvajmo nasu decu, bez nih nema buducnosti, nije sve u novcu i autima...
  • Podbarac

    20.06.2014 12:29
    220 Km/h... ne bih rekao
    Cager brzinometra obično ode u maksimalno kada vozilo "leti" pre sudara. Tako mislim da ovde nije merodavno to što je pokazao cager... Uz to, verujem da je onih 80 metara traga kočenja uz ABS je sigurno značajno spustilo brzinu ispod maksimalne, ali s obzirom na prirodu prepreke (beton) + tumbanje, ishod je ovakav...
  • ns

    20.06.2014 12:27
    nije tačno da je baš ispravno kupiti detetu ovakav auto jer i drugi slabiji ima da su jednako sigurni, odavno se sigurnost automobila meri na NCAP testu i dodeljuju se zvezdice sa maximalnih 5 nevezano da li je auto jak, slab, ove ili one marke, tako da možete kupiti i reno klio detetu koji ima 5 zvezdica na NCAP testu a da ima 80ak konja i da mu do 150kmh treba da se zauka do granice maltene, a i ovih audija a3 ima sa 1200 kubika ali to onda nije to zna se zašto se audi pazari, e u tome je problem kad se brzo živi brzo se umire, a brzina u životu je stvar izbora očigledno pogrešnog izbora roditelja pri kupovini auta deci, capito!?
  • Juliska

    20.06.2014 12:04
    Problem je i u brzini zivota, stalno juri tamo, ovama i eto. A nekad se znalo kad se zuri a kad se vuna plete. Nije to od juce nasi stari su bili pametni ali eto ovi danas mladi a cetnici na kokainu u prokletim zapadnjackim kolima koja su se urotila protiv najbolje srbske signalizacije u svetu. Nije lako voleti ovaj retardirani narod a ostati normalan.
  • v

    20.06.2014 12:02
    Anonimus - @M NS
    Danas svaki automobil može da ide 150+ km/h. Kvalitetan automobil (kao što je Audi) je sigurniji od nekih jeftinijih, koji takođe, mogu da se voze neprilagođenom brzinom. Kupiti detetu takav automobil nije nepromišljeno, nego baš naprotiv. Koliko života je spaseno za volanom takvih vozila? Problem je u glavi vozača, a ne u vozilu.

    ne bih ja rekao drugar da je to baš tako!pa kada si poslednji put čuo da je neko sa stojadinom ili jugom napravio ovakvu pizdariju??'kod nas u 95 % karambola ovakvi automobili naprave isti!
  • 20.06.2014 11:51
    Prvo i osnovno taj put nije autoput po evropskim standardima. To je malo bolja seoska dzada sa rupama. Dozvoljena brzina je samim tim nekorektna.
    Ne treba zaboraviti da Velja Ilic ovog momenta vesla svoj kanu u svom bazenu u svojoj kuci tupsoni serbski!
  • alo,alo II

    20.06.2014 11:12
    zaobisli barijere ?
    pa gde su hteli da dodju ?
  • :

    20.06.2014 10:55
    sremac je pogodio sustinu
    Steta je sto je malo nasih ljudi imalo prilike da putuje po Evropi i da vidi kako TREBA DA SE obelezavaju putevi. Ovo kod nas je toliko musavo, jadno i opasno. Ali potpuno u skladu i sa svim ostalim kod nas...
  • 20.06.2014 10:52
    Mozda su momci imali zelju da malo jurcaju a da recimo ne ugroze druge ucesnike u saobracaju pa su npr. namerno utisli na deo puta koji je bio zatvoren za saobracaj, zaobisli su prepreku i ocepili po gasu. Jedino sto nisu recimo racunali na to da se put na jednom delu prekida zbog radova, jurili i veoma kasno skontali da puta vise nema, legli na kocnicu i to je to. Na tom delu puta je zbog radova sigurno bili i sitnog sljunka po kolovozu a kociti na takvoj podlozi je skoro isto kao da kocis po mokrom kolovozu. Mozda su oni tuda i ranije jurcali nocu a put na tom delu tada nije bio u prekidu. Od zadnjeg jurcanja do sinoc su mozda radnici na nekom delu prilikom izvodjenja radova prekinuli put sto je bilo kobno za ove momke. A mozda su jednostavno tuda prosli jer je signalizacija bila ocajna, mladi, neiskusni, a splet okolnisti je ucinio svoje. Na kraju da napomenem da svaki put kada putari zatvore neku deonicu puta zbog radova a da bi sprecili da neko koristi tu deonicu puta postave one velike betonske prepreke koje teze i po tonu uvek dodje neko, veze sajlu oko prepreke i skloni je u stranu kako bi mogao tuda da prolazi jer ga mrzi da ide koji kilomer okolo. Tada obicno naleti neko ko nema pojma o cemu se radi, vidi da su prepreke sklonjene u stranu i racuna da je deonica mozda pustena u saobracaj, produzi dalje i zagine.
  • turbo

    20.06.2014 10:28
    drustvo
    bez vaspitanja od malih nogu,drustvo koje sebi,ali ne drugima prasta sve.pa i ubijanje
  • 20.06.2014 10:19
    Zakon
    Kultura.Tradicija.Obrazovanje pa Zzakon. Zakon koji postuju svi a ne pojedinci i koji se primenjuje na sve a ne samo na pojedince. Nijedan zakon o saobracaju nemoze ovo da spreci.Ovo se sprecava godinama i na drugi nacin.
    Tragedija strasno.U dve nedelje izgubljeno je osam zivota na isti nacin.
    Propust. Barijere se prave od peska ,guma ,zemlje, a ne od betobskih blokova mada nimalo nekrivim putare verovatno im je neko tako naredio.
  • 20.06.2014 10:14
    Sremac
    Sto se tice oznacavanja radova i kriticnih mesta na puta, slazem da samo neko ko nije isao van Srbije u neku normalnu zemlju moze da kaze da je oznacavanje korektno. U normalnoj zemlji (imao sam prilike da poslovnom idem u Italiju) radovi na putu se najavljuju kroz displeje kilometrima ranije, dok samo mesto radova toliko sija da se vidi bar 5 km unapred, a upozoravajuca svetla su takva da noga "sama" silazi sa gasa.

    Kod nas: auto put SU-NS - odjednom iz mraka iskrsavaju buldozeri parkirani fakticki u zaustavnoj traci, suzenje kod iskljucenja za NS se desava prakticno bez ikakve najave, znakovi ogranicenja brzine se postave sa desne strane i moze lako da ih zakloni sleper, pa ih uopste ne vidite. Sta reci za ono neosvetljeno "cudo" koje odvaja pravce za penjanje\spustanje sa Venca iz pravca NSa?

    Ne kazem da ovde nije bilo bahate voznje, ali govoriti kako je oznacavanje radova na putu u Srbiji "odlicno" je u najmanju ruku ordinarna glupost.
  • pajser

    20.06.2014 10:12
    U kakvom god da su stanju putevi, vožnju treba prilagoditi uslovima. Ovi mučenici su platili danak neiskustvu.
  • Često prolazim tuda

    20.06.2014 10:06
    Šuma prljavih znakova, ništa nije osvetljeno, ali pošto su vozili audi, koji je inače 10ak godina star i košta par hiljada evra onda su sami krivi. Još samo da kao u slučaju sa naplatne rampe u izgradnji kod Novog Sada neko iz preduzeća za puteve kaže da bi i slepac video taj stub.
  • 20.06.2014 10:00
    i ovaj je verovatno polagao po novom zakonu
    a neko ko zeli da zaradjuje za zivot tako sto zivi od prevoz robe taj mora takodje da placa 600 evra za vozacku..
  • Mia

    20.06.2014 09:36
    Boze! Pa sta se ovo desava sa nasom omladinom?? Strasno
  • 20.06.2014 09:33
    @M NS
    Danas svaki automobil može da ide 150+ km/h. Kvalitetan automobil (kao što je Audi) je sigurniji od nekih jeftinijih, koji takođe, mogu da se voze neprilagođenom brzinom. Kupiti detetu takav automobil nije nepromišljeno, nego baš naprotiv. Koliko života je spaseno za volanom takvih vozila? Problem je u glavi vozača, a ne u vozilu.
  • majka

    20.06.2014 09:20
    ja znam
    ...sta cu svoju decu da ucim: druze, ne svidja mi se kako vozis/koliko si pio a vozis, ajd stani da izadjem.
    platicu ja taksi da dodjete kuci, samo pazite sa kim se vozite!
  • dj

    20.06.2014 09:10
    @Tja
    Donekle ste u pravu, ali u Srbiji je veći procenat ljudi sa vozačkom dozvolom nego pismenih ljudi. Izgleda da je lakše položiti ispit za kola nego završiti osnovnu školu(!?)
    Na zapadu se polisa osiguranja računa i na osnovu indeksa učešća marke i modela vozila u saobraćajnim prekršajima. Zna se šta je sportski a šta porodični auto, iako i jedan i drugi imaju istu kubikažu i snagu motora, drugačija je visina osiguranja.
    Kod suvog kolovoza trag kočenja od 80 metara (u slučaju kočenja u slučaju opasnosti) odgovara brzini od oko 130kmh, i tad bi krajnja brzina posle tih 80 metara bila nula (0) kmh! Ovde je u pitanju zaprljan kolovoz (malo duži trag kočenja) i sigurno veća brzina.
  • petar

    20.06.2014 09:05
    Zasto su udesi na mestima gde se izvode radovi mesecima?Raskrsnica kod Merkatora,petlja Batajnica,Temerinska????Sta nam to govori?!
  • Vozac

    20.06.2014 09:05
    @Bratislav

    Ne mogu da tvrdim za to mesto na autoputu ali znam vrlo dobro koliko je signalizacija ocajna na putevima u Srbiji. Prelazi preko pruge totalno nezasticeni, ljudi vide podignute rampe ali ne znaju da ne rade. Ukljucenje na autoput za Suboticu u NS su razni mrkonjici promasili za jedno 50 metara i tu sam se nekoliko puta mogao zakucati, nocu da ne govorim. Betonski stubovi od naplatne rampe na istom autoputu ka Subotici jedva da su obelezeni, uzas!
  • NS-BG

    20.06.2014 09:02
    svasta nesto...
    Prosao sam tuda nebrojeno puta i samo je bilo pitanje kad ce tu neko da nastrada. Signalizacija je vrlo slaba, nema upozorenja ranije, nista ne sija, nije osvetljeno, a cesto je to suzenje bilo skroz otvoreno i moglo se proci napred gde je puta bilo svega jos par stotina metara i onda otvoren pad u ambis.

    Da li bi auto bio problem da je vozio npr. Opel Corsu koja ima 1.7 CDTI motor i snage koliko i taj Audi A3 (oko 120 konja)? Da li bi tada rekli da je dijagnoza - Corsa? Sigurno ne bi... Tu zaista nije problem auto vec divljanje po putu.
  • Mix

    20.06.2014 08:57
    Opet Audi, opet Audi...
    Šta ste se uhvatili Audija? Pa nije Audi valjda kriv što ga u Srbiji uglavnom vozi ološ !
  • Podbarac

    20.06.2014 08:57
    @ alo,alo - trag kocenja
    Mislim da je to 80 metara do udara u barijeru? Na osnovu toga može da se zaključi samo koliko se vozilo usporilo u odnosu na relativnu (maksimalnu) brzinu.
    Na primer: Audi A3, 3-dor Sportback (na tako mi liči olupina sa slike), sa 1.800 kubika i motorom od oko 180 KS, razvija maks. brzinu od oko 235 Km/h... Sa jačim motorom i više.
    Ako je na autompbilu bio ispravan ABS, zaustavni put na suvom (ne tragovi kočenja) je oko 220 metara (ne računnajući reakciju vozača, tokom koje vozilo pređe dodatnih 30 do 100 metara pri toj brzini)
    Moja laička procena je da je udarac o barijeru bio sa brzinom oko 135 Km/h (+-10%)...
  • Animator

    20.06.2014 08:55
    Kakve bre barijere...
    ...jesu oni normalni? Nije valjda da tamo nema ničega od upozorenja na radove na putu sem barijera? Jer to mi na slikama tako izgleda.
  • M NS

    20.06.2014 08:40
    opet audi?! jel moguce?! roditelji, o cemu razmisljate kad dajete kljuceve deci neiskusnim vozacima? jel vi shvatate da je zivot samo jedan i oni su svoje zavrsili a nemaju ni 20 godina? sta vam vredi da se sad kajete, trebali ste da reagujete i budete roditelj na vreme. sad je gotovo
  • srle

    20.06.2014 08:22
    katastrofa
    Agencija za bezbednost saobracaja se trenutno bavi temom "kako oteti sto vise novaca od naroda na uvozu polovnih automobila"!
  • 20.06.2014 08:15
    Sigurno je bilo dobro obelezeno.
  • Bratislav

    20.06.2014 08:10
    za prvog Anonimusa
    Tamo je sve dobro obeleženo. Nedavno sam prošao tuda i prema Beogradu i nazad ka NS. Sve je jako dobro obeleženo. Ako se pridržavaš oznaka, smerova, maksimalne dozvoljene brzine ne možeš pogrešiti i izleteti sa puta.
  • 20.06.2014 07:56
    Cuvaj se i Bog ce te cuvati.
    Od drzavnih zakona i sudova mozes pobeci, ali od prirodnih ne.
  • maki26

    20.06.2014 07:52
    Yugo
    Vozacima do 25. godine zakonom treba odrediti da voze samo juga i slicne "masine", pa nek pokusa da divlja ako moze!
  • Tja

    20.06.2014 07:50
    Da bi mogao da vozis automobil, moras proci sve testove, sto znaci da si normalan. Znam, cudite se ponekad kako je uopste neko prosao. Ali ajde da uzmemo da je normalan, video je barijere i da radovi nisu zavrseni. Sta je dalje bilo je mangupiranje sa reciprocnim rezultatom.
  • 20.06.2014 07:49
    Dati detetu od 19 godina tako moćnu mašinu, kao što je Audi, je potpuno ludilo tih roditelja...

    Šta reći...
    Sve dolazi na naplatu.
    Svo ovo opšte ludilo, koje drži ovu našu nesrećnu zemlju već više od dvadeset godina, uzrokuje i ovakve stvari...

    Tuga, tuga, tuga...
  • 20.06.2014 07:44
    Udri po džepu - tu najviše boli
    Udri porez na konjažu i kubikažu, pa da ćaća stisne buđelar kada bude želeo da obraduje sina. Kupiće mu sladoled, a ne auto što se penje uz masnu banderu u ubija sve na drumu.
  • :(

    20.06.2014 07:37
    saobracajna signalizacija je katastrofalna
    Putujem tuda svaki dan, idući na posao u BG, i odgovorno tvrdim da je signalizacija ocajna. Ko je ikada izasao iz Srbije zna kako se u normalnim zemljama obelezavaju radovi na putu - sve bljesti nekoliko km unapred. Kod nas postave par musavih znakova neposredno pred radove i misle da su time skinuli odgovornost sa sebe. E pa nisu.
  • Belidens

    20.06.2014 07:33
    Obuka, obuka, obuka...
    Predlažem da se ovako teške saobraćajne nesreće dokumentuju sa sve snimcima žrtava i da se uz dozvolu najbližih prikazuju prilikom obuke mladih kandidata za vozače i to sve dok im se ne smuči krv i leševi i dok ne shvate da suluda vožnja za posledicu, vrlo često ima smrt. Zvuči surovo ali ta mladež je preko kojekakvih igrica i filmova stekla pogrešnu sliku da posledice brze vožnje i saobraćajnih nesreća ne moraju biti tako teške i ne shvataju da u životu nema resetovanja i opcije new game...
  • 20.06.2014 07:22
    To je takozvano ku*čenje...
  • Hmpf

    20.06.2014 06:50
    -.-
    Sad će naravno svi da budu krivi,osim budale koja je vozila.

    Sami su krivi !
  • Hm

    20.06.2014 06:47
    Opet je dijagnoza Audi...samo kazem. Ja bi sad kao trebao da zalim, ali sami su krivi, molicu lepo.
  • alo,alo

    20.06.2014 06:39
    trag kocenja
    je bio preko 80 m !!
    koliko je on vozio kad je toliki trag ?
  • OOOO

    20.06.2014 06:30
    Opet Audi?!?!?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna