Građani imaju primedbe na funkcionisanje sistema "NS bike" - ističu loše održavanje i nedostatak dostupnih bicikala na stanicama. Iz "Parking servisa" poručuju da je sistem funkcionalan i da se problemi rešavaju u hodu.
Ovi botovi sto su stali u odbranu ovog sistema...
Jeste jeftino, to stoji, ali bicikli su prilicno razdrndani, tesko se okrecu, svetla rade kako na kom. A o samom interfejsu koji bi i za '90-e izgledao zastarelo da ne pocinjem.
Ko zivi na NN ima samo jednu bici stanicu do koje moze komotno da se vozi busom dve stanice. Slicna situacija i na Detelinari. Po centru gde ih ima najvise se moze ici i pesaka. Treba minimum duplo vise stanica da bi bilo atrakirvno za koriscenje, narocit vam centra.
Maribor, grad koji je tri puta manji od Novog Sada, ima 30 punktova sa biciklima. Kod njih platis preko aplikacije 3 evra za godinu dana. Prvi sat koriscenja bajsa je besplatan, svaki sledeci se plati 1e.
Tako da ko hoce i zeli moze da uredi sve.
Kod nas je uvek lakse naci izgovor.
Ko je ikada koristio slične servise u zapadnoj Evropi zna da je potpuno em zastarelo em nefunkcionalno. Da bi bio funkcionalan, ovih stanica mora biti na svakom koraku. Nema svrhe ako moraš da ideš peške kilometar i po da bi iznajmio bicikl. Ovako je potpuno nesvrsishodno. O tome da bicikli i aparati moraju biti ispravni valjda ne treba govoriti
Dostupnost i broj stanica i bajseva mislim da je solidna, naravno može i više. Funkcionalnost i ispravnost bajseva zavisi isključivo od nas samih kako ih tretiramo, jer budimo realno koliko često se kvari naš lični koji mazimo i pazimo? Cena takođe korektna. Najveća mana je zastareli i nepraktičan sistem koji ubije želju za iznajmljivanjem, to mora malo da se modernziuje.
Problem je što su im aparati često u kvaru ili blokirani, najčešće je pokvaren aparat na Limanu kod Doma zdravlja. Nije pouzdano za ljude koji koriste za prevoz do posla, jer kad stignete na određenu stanicu i vidite da je u kvaru morate tražiti drugu koja je u funkciji, jer posle 20h ne možete nikoga da kontaktirate.
Aplikacija (za one koji su je preuzeli dok je moglo) ne pokazuje tačno stanje slobodnih mesta i broj biciklova.
Sistem je dobar, i svake godine se unapredjuje. Samo smo mi uvek fokusirani samo na kritikovanje, i isticanje onoga što nedostaje.
Za cenu od 1.100 dinara možete da se vozite cele sezone što je ubedljivo najjeftinija opcija prevoza po gradu, a stanice sada postoje baš u svakom kvartu. Svake godine se postavljaju novi bicikli, i kada prijavite kvar rešava se. Svaki put kad uzimam ili vraćam bicikli srećem isključivo strance koji su zadovoljni i cenom i sistemom, i koriste ovaj sistem aktivno. Naši ljudi uvek samo traže izgovor za svoju lenjost i letargiju. Nijedna osoba koju poznajem ne koristi ovo. A kada bi svaki stanovnik Novog Sada uplatio sezonsku kartu, bilo bi novca da sistem bude jos bolji.
Prisustvovala sam sceni gde su tri mlada momka vozila gradske bajkove sa sve jos po jednim dilberom na paktregeru.
Da se svi odnose prema bajkovima kao sa su njihovi ne bi bilo toliko pokvarenih bajkova. Klasicno nepostovanje tudje imovine. I cena rentiranja je stvarno simbolicna moramo priznati.
Sto rece u predhodnom komentaru i da svakome stave bajk ispred zgrade opet bi se bunili. Nikako ugoditi narodu.
Još davno sam poredio bolje sisteme za iznajmljivanje bicikala sa ovim našim. Poredio sam broj stanovnika i broj stanica za iznajmljivanje. Koristio sam podatke sistema u Ljubljani, Budimpešti i Parizu.
Rezultat je bio poražavajući. Prema odnosu br. stanovnika i br. stanica u NS-u je tada kada sam računao trebalo da bude bar 52 stanice...
Ovde ne bih ni ulazio u finkcionalnost sistema (koji u novembru povlači bicikle sa ulica) i podsticajima za njihovu upotrebu. Tada su Pariz i Ljubljana (za Budimpeštu nisam našao podatak) imali besplatnih 15 ili 20 minuta. To praktično znači da ako iznajmljeni bicikl sa jedne stanice vratite na drugu u tom roku ne košta vas ništa...
Ima tu još puno primedbi ali to sve ne može stati u jedan komentar...
Upravo je potreba da se ode i napravi kartica jedino što i održava upotrebljivost sistema, jer da svako može sa telefonom da iznajmi tek onda ne bi bilo biciklova. Ono što je definitivno zamerka da sami biciklovi nisu dizajnirani za datu namenu i upotrebu, kočnice su redovno pokvarene, ručke i menjači brzina odvaljeni. Budimpešta ima bolje bicklove koji su dizajnirani kao tenk za takve namene.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Novosađani nezadovoljni brojem stanica i bicikala u "NS bike": Iz Parking servisa tvrde da ih ima dovoljno
Emir Kahrimanović
Novi Sad
•15.07.2025.
•04:06 > 18:48
Komentari 15
Kosta
Jeste jeftino, to stoji, ali bicikli su prilicno razdrndani, tesko se okrecu, svetla rade kako na kom. A o samom interfejsu koji bi i za '90-e izgledao zastarelo da ne pocinjem.
Ana
aTest
Ruska
Tako da ko hoce i zeli moze da uredi sve.
Kod nas je uvek lakse naci izgovor.
pipi
Silver
Ns bike
Nije rentabilno kao suniko asvaltiranje
nema tu
Bicikl
Aplikacija (za one koji su je preuzeli dok je moglo) ne pokazuje tačno stanje slobodnih mesta i broj biciklova.
Biciklista
Za cenu od 1.100 dinara možete da se vozite cele sezone što je ubedljivo najjeftinija opcija prevoza po gradu, a stanice sada postoje baš u svakom kvartu. Svake godine se postavljaju novi bicikli, i kada prijavite kvar rešava se. Svaki put kad uzimam ili vraćam bicikli srećem isključivo strance koji su zadovoljni i cenom i sistemom, i koriste ovaj sistem aktivno. Naši ljudi uvek samo traže izgovor za svoju lenjost i letargiju. Nijedna osoba koju poznajem ne koristi ovo. A kada bi svaki stanovnik Novog Sada uplatio sezonsku kartu, bilo bi novca da sistem bude jos bolji.
Ns
Limanka
Da se svi odnose prema bajkovima kao sa su njihovi ne bi bilo toliko pokvarenih bajkova. Klasicno nepostovanje tudje imovine. I cena rentiranja je stvarno simbolicna moramo priznati.
Sto rece u predhodnom komentaru i da svakome stave bajk ispred zgrade opet bi se bunili. Nikako ugoditi narodu.
Vidoviti Limanac
Rezultat je bio poražavajući. Prema odnosu br. stanovnika i br. stanica u NS-u je tada kada sam računao trebalo da bude bar 52 stanice...
Ovde ne bih ni ulazio u finkcionalnost sistema (koji u novembru povlači bicikle sa ulica) i podsticajima za njihovu upotrebu. Tada su Pariz i Ljubljana (za Budimpeštu nisam našao podatak) imali besplatnih 15 ili 20 minuta. To praktično znači da ako iznajmljeni bicikl sa jedne stanice vratite na drugu u tom roku ne košta vas ništa...
Ima tu još puno primedbi ali to sve ne može stati u jedan komentar...
Novosadjanka
rale
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H