Do elektronskih usluga APR-a od danas putem naloga sa Portala za elektronsku identifikaciju

Pristup elektronskim uslugama Agencije za privredne registre (APR) od danas je omogućen putem naloga na kojima su se korisnici registrovali na Portalu za elektronsku identifikaciju (eid.gov.rs).
Do elektronskih usluga APR-a od danas putem naloga sa Portala za elektronsku identifikaciju
Foto: Pixabay

Novi korisnici, kako se navodi u saopštenju Kancelarije za informacione tehnologije i elektronsku upravu, koji žele da koriste elektronske usluge na portalu APR-a, a koji do sada nisu imali korisničke naloge na sistemu APR-a, potrebno je da registruju naloge na Portalu za elektronsku identifikaciju (eid.gov.rs).

Po registraciji, prijavljuju se na portal APR-a putem naloga sa Portala eid.gov.rs .

Korisnici elektronskih usluga moći će da koriste naloge na sistemu APR-a najkasnije do 1. juna 2023. godine. Nakon toga, usluge će biti dostupne isključivo prijavljivanjem na portal APR-a putem naloga sa Portala eid.gov.rs, za šta će biti potrebno da registruju naloge na Portalu eid.gov.rs.
 
Kako navode iz APR, privrednicima se trenutno pružaju elektronske usluge sastavljanja i dostavljanja finansijskih izveštaja, a Agencija odgovora i za efikasno funkcionisanje informacionog sistema za izdavanje elektronskih građevinskih dozvola.
 
Elektronski se takođe može registrovati osnivanje društva sa ograničenom odgovornošću i preduzetnika, evidentirati stvarni vlasnici i podnositi sve vrste prijava za registraciju finansijskog lizinga, založnog prava i ponuđača.
 
Vršilac dužnosti direktora Kancelarije za IT i eUpravu Milan Latinović je naveo da su do sada u saradnji APR-a i Kancelarije implementirani elektronski servisi "Time stamp" i potpisivanje finansijskih izveštaja kvalifikovanim elektronskim sertifikatom u klaudu, koji izdaje Kancelarija za IT i eUpravu, pri čemu je započeta i integracija elektronskih registara na ePisarnicu.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

  • Nenad

    17.01.2023 08:01
    Nije tačno
    Vidim da se ne želi objaviti građanima da nije sve tako. Elektronski se može osnivati preduzetnik i jednočlano društvo, ali ne može se vršiti nikakva promena. To još uvek mora na šalter u papiru. Npr, promena adrese, delatnosti, privremena odjava, poslovođa, prokura, direktor i zastupnik... sve to ne može.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Postignut sporazum Misije MMF-a sa vlastima Srbije

Misija MMF-a saopštila je da je sa vlastima Srbije postigla sporazum u okviru druge revizije tekućeg nefinansijskog aranžmana (Instrument za koordinaciju politika-PCI), koji treba da odobri Izvršni odbor MMF-a.

NBS: Štednja u Srbiji nastavlja da raste

Narodna banka Srbije saopštila je da dinarska i devizna štednja u Srbiji nastavljaju da rastu i dostižu rekordne nivoe i tokom ove godine, uprkos pojačanim globalnim neizvesnostima.