Korisnici pametnih telefona koji koriste Google Android mogli bi već za dva meseca, umesto omiljene fotografije ili zaštite ekrana, gledati - reklame. Barem u Sjedinjenim Američkim Državama.
Kako javlja TechCrunch, indijska oglašivačka kompanija, Glance, u pregovorima je sa američkim teleoperaterima o lansiranju nekoliko modela pametnih telefona koji bi na zaključanim ekranima prikazivali oglase i promotivne poruke.
Glanceov "dinamički" zaključani ekran prikazivao bi vesti, video snimke, igre i oglase, koje bi korisnici videli prije otključavanja svog telefona. Naravno, u zavisnosti od korisnikovih navika i želja, sadržaj će biti prilagođen. Oglase je moguće isključiti, ali korisnici za to moraju da uđu malo dublje u podešavanja telefona.
Ako vam je ideja o oglasima na zaključanom ekranu potpuno odbojna, dovoljno je reći da u Aziji, u ovoj usluzi "uživa" oko 400 miliona korisnika pametnih telefona.
A da bi istim putem mogao krenuti i Apple, govori informacija prema kojoj će nova verzija iOS-a imati mogućnost prikazivanja sadržaja na zaključanom ekranu. Istina, iz Applea, su naveli kako pod "sadržajem" misle na vesti, obaveštenja, kalendar, poruke i slično. Ali, nisu izričito rekli da neće biti i oglasa.
Uostalom, zaključani ekran za oglašivače predstavlja neiskorišćeno blago. Prema podacima koje je objavio Glance, korisnici dnevno u proseku otključaju svoj pametni telefon 70 puta, a devet od 10 puta prvo pogledaju zaključani ekran telefona.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 7
@Сенивић
khm
reklama
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar