Fejsbuk i Instagram uvode reklame na osnovu razgovora korisnika

Američka tehnološka kompanija Meta, vlasnik Fejsbuka i Instagrama, saopštila je da će početi da prikazuje reklame i druge preporuke korisnicima na osnovu njihovih interakcija.
Fejsbuk i Instagram uvode reklame na osnovu razgovora korisnika
Foto: Pixabay
U pitanju su interakcije koje korisnici imaju sa digitalnim asistentom firme Meta AI.
Promena stupa na snagu 16. decembra, a korisnici će postepeno dobijati informacije o ovoj promeni od 7. oktobra. 
Ažuriranje će prvo biti dostupno u Velikoj Britaniji i Evropskoj uniji, uz standardne regulatorne provere. 
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija

VIDEO: Robot plesao za Putina

Robot sa veštačkom inteligencijom nastupio je pred predsednikom Rusijom Vladimirom Putinom na izložbi koju je organizovala Sberbanka, kako bi prikazala tehnološke napretke kompanije.

VIDEO: Robotaksiji i na auto-putevima u SAD

Robotski taksiji startapa Waymo od sada će moći da voze putnike i na auto-putevima u oblastima San Franciska, Finiksa i Los Anđelesa, što je prvi put za potpuno autonomna vozila.