Ovi radari se uvode na mestima gde je učestao broj saobraćajnih nezgoda sa fatalnim ishodom.
"Saobraćajna policija u saradnji sa agencijom na takvim deonicama uvodi trenutno merenje i merenje prosečne brzine. Oni, pored brzine, mere korišćenje mobilnog telefona i korišćenje sigurnosnog pojasa. To su neke greške koje pravimo i zbog kojih nam godišnje strada izuzetno veliki broj ljudi, konkretno samo zbog sigurnosnog pojasa koji ne koristimo u dovoljnoj meri", rekao je Koković za TV Prva.
Prema njegovim rečima, sam sistem je upravo napravljen tako da vozači neće moći preko Vajber grupa da dobijaju informacije o dežurnim saobraćajnim patrolama, jer će radari biti sakriveni u uličnom mobilijaru.
"Jednostavno nećete moći da vidite, da prepoznate da je to uređaj za merenje brzine i sama izvesnost kažnjavanja, ukoliko ne poštujete saobraćajne propise, biće izuzetno velika", dodao je on.
Kada je reč o brojkama koje su zabeležene tokom godine, kazao je da je sa današnjim danom 476 osoba izgubilo život od početka godine, zabeleženo je 32.000 saobraćajnih nezgoda u kojima je povređeno 17.000 ljudi.
"To je statistika koju moramo da promenimo i pred nama je jedna izazovna godina, pre svega zbog donošenja novog Zakona o bezbednosti saobraćaja, od kog očekujemo velike promene. Postavljaju se radari, kako stacionarni, tako i mobilni. Mobilni radari će raditi 24 sata dnevno, biće svuda, nećete znati gde su, nije potrebno prisustvo saobraćajnog policajca pored njega", rekao je Koković.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 7
Mirko
Ende.
Паја
Ja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar