Odlučili su se za jednu od dve opcije koje su bile u igri.
Podsetimo, "Urbanizam" je došao do zaključka da postoje dve izvodljive opcije za rešavanje problema koji dugo muči bicikliste sa sremske strane grada. Budući da je biciklistički saobraćaj na Mostu slobode zabranjen, biciklisti dugo traže da se prelazak mosta dvotočkašima uredi kako pojedinci, kao do sada, ne bi kršili zakon i dovodili svoje živote u opasnost.
O dve moguće opcije 021.rs je pisao prošle godine. Prva ideja je bila biciklistička staza u desnoj zaustavnoj traci u smeru ka Sremskoj Kamenici, a druga ideja je konzola za potpuno odvajanje biciklista ispod zaustavne trake i trotoara.
"Oba rešenja su u skladu sa planskom dokumentacijom pa je ostavljeno upravljaču mosta, tj. Gradskoj upravi za građevinsko zemljište i investicije (UGZI) da se odluči za koju je varijantu", poručili su za 021.rs u "Urbanizmu".
Odluka je pala na desnu zaustavnu traku, kažu za 021.rs u Gradskoj upravi za građevinsko zemljište i investicije. Kako navode, stručne službe Grada su upućene u problem nedostatka uslova za bezbedno odvijanje biciklističkog saobraćaja na Mostu slobode i već su preduzete aktivnosti na sagledavanju optimalnog i adekvatnog rešavanja ovog problema.
"Gradska uprava za građevinsko zemljište i investicije, uz konsultacije sa Fakultetom tehničkih nauka, uradila je stručnu procenu predloženih urbanističkih varijantnih rešenja i ocenila kao potencijalno prihvatljivu varijantu koja predviđa formiranje biciklističke staze na poziciji postojeće desne zaustavne trake u smeru ka Sremskoj Kamenici. Kako je reč o radovima koji ne smeju da ugroze konstrukciju mosta, potrebno je da se podrobno sagleda i definiše tehničko rešenje, nakon čega će u budžetu Grada biti obezbeđena sredstva potrebna, najpre za izradu projektne dokumentacije, a zatim i za samo izvođenje radova", pojašnjavaju u upravi za naš portal.
Inače, uskoro počinju novi radovi na održavanju Mosta slobode, a obavljaće ih firme o čijim interesantnim pozadinama smo pisali OVDE.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 43
Ah
saša
Po motoputu je zabranjena vožnja bicikla pa će ako bude staze morati biti promenjena kategorija puta.Ako bude tzv. normalni put na kom je dozvoljeno 8o možda i tako ostati ali će verovatno smanjti na 60 zbog otežanih uslova.
Moda bude i gradska saobraćajnica sa 50 a verovatno će ubrzati na 60 jer je i to dozvoljeno.Tako će automobili ići 50 ,vozači zevati od dosade i uporno pokušavajući da nađu te bicikliste zbog kojih je ovakva pametba stvar urađena.
A biciklista nigde kao što ih i sad nema na mostu.
Popaj
Pre tunela postoji (sa desne strane) put koji vodi gore u Sr. Kamenicu, zatim silazak spiralom sa mosta u Kamenički park. Sa novosadske strane napraviš rampu sa blagim usponom od Limanskog parka (iskreno se nadam da neće nekome pasti na pamet da projektuje lift, videli smo u BG koliki je to problem). Pomeriš zaštitnu ogradu na mostu tako da oduzmeš zaustavnu traku (svakako je po zakonu zaustavljanje na mostu zabranjeno i taj most nije autoput, već način da svi pređu sa obale na obalu, a ne šaka probranih) i proširiš onu ubogu stazicu za pešake i dodaš biciklističku stazu. Problem rešen.
Ne znam samo zašto za implementaciju trebaju tolike godine.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar