Spremljeno 250 miliona za nadzor radova na pešačkom mostu u Novom Sadu

Raspisan je tender za stručni nadzor radova na pešačko-biciklističkom mostu u Novom Sadu, a procenjena vrednost posla je 250 miliona dinara.
Spremljeno 250 miliona za nadzor radova na pešačkom mostu u Novom Sadu
Foto: 021.rs
Novi Sad trebalo bi da dobije pešačko-biciklistički most do proleća 2027. godine, a izgradnja ovog mosta poverena je kineskoj kompaniji "Šandong Haj-spid".
 
Pešačko-biciklistički most koji će biti izgrađen na stubovima nekadašnjeg Mosta Franca Jozefa biće dug 437 metara, a u odnosu na nekadašnji železnički most biće širi i imaće 12 metara.
Most će biti čelični sa aluminijumskim delovima i u osnovi montažno-demontažni.
 
Saobraćaj na mostu biće pešački i biciklistički, a fizički odvojen trakom sa posebnim sadržajima. Širina pešačkog dela biće šest metara, staza sa sadržajima u sredini zauzimaće jedan i po metar, a traka za bicikliste biće široka tri metra.
Sve detalje o ovom mostu možete pročitati OVDE
 
Stručni nadzor
 
Procenjena vrednost za stručni nadzor nad izvođenjem radova na izgradnji pešačko-biciklističkog mosta u Novom Sadu i tehničke kontrole Projekta za građevinsku dozvolu iznosi 250 miliona dinara.
Kako se navodi u dokumentaciji Ministarstva građevinarstva, projekat izgradnje pešačko-biciklističkog mosta sa pristupnim saobraćajnim površinama na postojećim stubovima bivšeg mosta Franca Jozefa i rekonstrukcijom postojećeg tunela do gornjeg platoa tvrđave podrazumeva:
  • Izgradnju pristupnih rampi za most i uređenje partera na novosadskoj strani, duž Bulevara cara Lazara od raskrsnice sa ulicom Stevana Musića zaključno sa raskrsnicom sa Radničkom ulicom;
  • Izgradnju mosta na postojećim stubovima starog mosta;
  • Rekonstrukciju ulice Kamenički put u podnožju Petrovaradinske tvrđave i izgradnju pristupne rampe na most;
  • Sanacija i uređenje nekadašnjeg železničkog tunela sa izgradnjom nove grane tunela i tunelskog okna za smeštanje liftova i stepeništa;
  • Izlaz na Tvrđavu i parterno uređenje u zoni parkinga na mestu nekadašnje stražare;
  • Rekonstrukcija saobraćajnice i pristup tunelu u zoni "Lovotursa"
Za nadzor nad radovima biće angažovano nekoliko timova.
 
U ključno osoblje spadaju - šef stručnog nadzora, odgovorni nadzorni organ za građevinske konstrukcije, odgovorni nadzorni organ za saobraćajnice i specijalista za ugovorna pitanja i odštetne zahteve.
 
Osim njih angažovaće se osoblje za kontrolu projektno-tehničke dokumentacije (kojih bi trebalo da ima osmoro) kao i "neključno osoblje" od šestoro angažovanih. Tenderom je obuhvaćeno angažovanje i drugog stručnog osoblja kao i administracije.
 
Rok za podnošenje prijava za ovu nabavku je 2. oktobar.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

  • Deki NS

    11.09.2025 19:03
    Dobra zamisao i ideja za realizaciju projekta, jer je Novom Sadu neophodan pesacko-biciklisticki most bez drumskog saobracaja, ali mislim da ce opet biti ugradjivanja na tenderu i da ce radovi biti mnogo skuplji nego stvarno prikazani. Realno most sa pristupnim rampama i liftom moze da se zavrsi za najvise 3-6 meseci ako postoji cvrsta volja i odlucnost da se angazuje strucna i renomirana kompanija dokazana na trzistu.
  • Ненад

    11.09.2025 16:02
    Зашто?
    Зашто то није могао да буде ДРУМСКО-пешачко-бициклистички мост? Значајно би се растеретио саобраћај са сремске стране а бициклисти и пешаци би имали свој део...
    Овако само још једна"сензација" од које ће остати само сензационално мажњавање пара!
  • Boris

    11.09.2025 09:33
    Sprdnja
    Sprdačina sa kulturnim nasleđem grada. Kineski projekat mosta se sprda sa okruženjem i kompleksom tvrđave, ignorisani su projekti koji su osvojili prva mesta na konkursu koji je bio raspisan pre koju godinu, biciklističke staze u Petrovaradinu koje bi se spojile sa mostom ne postoje (i generalno cela sremska strana grada nema dva metra biciklističke infrastrukture). Da ne govorim o BUŠENJU TVRĐAVE za lift i stepenište (imajući u vidu način na koji je rekonstruisana železnička stanica, izgrađene podzemne garaže itd, možemo jedino da predvidimo pukotine na bedemima tvrđave, a možda i gore stvari). Bolesno...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti

"Riverside" - novi projekat u Novom Sadu

U trenutku kada gradovi ubrzano rastu, a potrebe ljudi se menjaju, kompanija Aleksandar Group predstavila je Riverside – novi real estate projekat u Novom Sadu.