Francuski Vansi danas zvanično preuzima aerodrom Nikola Tesla

Francuska koropracija "Vansi", koja je dobila koncesiju za beogradski Aerodrom "Nikola Tesla", danas zvanično preuzima upravljanje tim preduzećem, izjavio je zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić.
Francuski Vansi danas zvanično preuzima aerodrom Nikola Tesla
Foto: 021.rs
"To će značiti velike investicije u aerodrom, ali i druge investicije, kao što će biti izgradnja pruge BG voza, koja će povezivati aerodrom i centar, o čemu se pregovara sa Vladom Japana", kazao je Vesić.
 
Vlada Srbije izabrala je početkom godine "Vansi" kao najpovoljnijeg ponudjača za koncesiju beogradskog aerodroma na 25 godina, jer je ponudio 501 miliona evra, uz investicionu obavezu od 732 miliona evra.
 
Ranije je procenjeno da bi prihodi od koncesije u narednih 25 godina trebalo da budu 1,5 milijardi evra, dok će godišnja taksa na koncesiju iznositi od 4,3 miliona do 16 miliona evra.
 
Od ponude za koncesiju 417 miliona evra ide u republički budžet, a 84 miliona dobijaju mali akcionari, odnosno gradjani Srbije. Francuska kompanija se obavezala i da neće biti otpuštanja ljudi na aerodromu.
  • EvoOvako

    21.12.2018 13:54
    Računica
    501 Milka podeljeno sa 25 godina = 20 milki/godišnje.
    "Tesla" sada ima cca 5 milki putnika/god, a biće ih sve više i više.
    Njima se naplaćuju ozbiljne takse. Avio kompanije plaćaju, takođe, ozbiljne svote.
    Kojekakve zakupknine prostora (lokala), a i reklamnog takođe su visoke.
    Kada se sve ovo zna, оnda se zna da smo po crni pileta prodali kravu muzaru. Dobru kravu.
    Sa druge strane, aerodrom je u lošem stanju, čak i novi terminal je neodržavan. Toalet papir i ubrusi su katastrofa, kao i održavanje čistoće/higijen. Samim tim nek' su ga dal' nekome ko će bolje voditi posao od partokrata koji se već decenijama tamo zapošljavaju.
  • Lošmi

    21.12.2018 13:54
    ...
    Kad se objavljuje ugovor i kada se isplaćuje novac akcionarima?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Šta stoji iza "turbo uzleta" Pro Tenta?

Iako je Pro Tent na kraju 2022. godine imao više od 8.600 radnika, najveći broj njih samo je formalno zaposlen u ovom preduzeću, a suštinski radi u Elektroprivredi Srbije.

Srbija nasuprot svetskog trenda

Nema države koja se ne hvališe najboljim kompanijama, stoga se i prave liste najvećih, bilo prema ukupnom poslovnom prihodu, bilo prema profitabilnosti.

Koja država EU je najzaduženija?

Javni dug zemalja Evrozone je na kraju četvrtog tromesečja 2023. godine pao sa 89,9 odsto u prethodnom kvartalu na 88,6 odsto, objavio je Evrostat.