Mihajlović: Kreće se u izgradnju pet novih autoputeva

Ukupna vrednost infrastrukturnih projekata koje Srbija realizuje i priprema iznosi 14,5 milijardi evra, a ulaganje u infrastrukturu, zajedno sa sprovedenim reformama, doprinelo je da u protekle dve godine građevinarstvo postane glavni pokretač rasta BDP-a, izjavila je ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.
Mihajlović: Kreće se u izgradnju pet novih autoputeva
Foto: 021.rs
Ove i naredne godine kreće se u izgradnju pet novih autoputeva. Radovi na deonici Preljina-Požega, na Koridoru 11 ka Crnoj Gori, već su započeti, a očekuje se i početak radova na autoputu Sremska Rača-Kuzmin, deonici autoputa Beograd-Sarajevo, kao i na Moravskom koridoru, od Pojata do Preljine, koji će povezati Koridor 10 i Koridor 11 i oko 500.000 ljudi u centralnoj Srbiji.
 
"Osim toga, trebalo bi da ove godine počnu radovi i na autoputu i brzoj saobraćajnici Ruma-Šabac-Loznica, a naredne godine i na prvoj deonici auto-puta Niš-Merdare, od Niša do Pločnika", navodi Mihajlovićeva.
 
Govoreći o projektima iz njenog resora, podseća da je u protekle dve godine izgrađeno više od 150 kilometara autoputeva, pušten u saobraćaj drumski Koridor 10 od severa do juga, a očekuje se puštanje u saobraćaj autoputa na Koridoru 11 od Obrenovca do Čacka ovog meseca.
 
Kada je reč o železnici, dodaje da je završen Žeželjev most u Novom Sadu, obnovljeno oko 400 kilometara pruga, a da je započeta izgradnja prve brze pruge u regionu, Beograd-Budimpešta...
 
U ovoj godini kreće novi investicioni ciklus u infrastrukturi koji, između ostalog, obuhvata projekte u drumskom, železničkom, vazdušnom i vodnom saobraćaju.
 
"Nastavak ulaganja u infrastrukturu je važan jer će obezbediti Srbiji dobru povezanost sa regionom, Evropskom unijom i svetom, nove investicije i bolji kvalitet života njenih građana, a svega toga nema bez razvijanja infrastrukture", kaže resorna ministarka.
 
Na jesen ove godine će, kaže, biti završen i kompletan istočni krak ka Bugarskoj, a ove godine će takođe biti završeno ukupno i 120 kilometara autoputa na Koridoru 11, od Surčina do Čačka.
  • Slobodan

    08.08.2019 12:33
    Republika
    Ni jedan pozitivan komentar za puteve?!
    Meni je veoma drago za sve ovo. Ne kapirate da se povezuju srbi iz “regiona” ovim pitevima. Da ne idem za CG ili BIH 12 h a Gr na 8 h. To nije niomalno.A hejteri su deca onih koji su lezali pod buldozer kad su u njihova sela dosli putevi a oni nisu dali da im se livada prekopa. Hahah... poz za normalne ljude koji shvataju.
  • Dzo

    08.08.2019 02:20
    @Kakvi autoputevi
    Sta asfaltirati, oni ce autoput posred Fruske Gore napraviti i to za 2 godine. Sad si im dao ideju kakvu "kosku" da bace ovom jadnom, naivnom i retardiranom narodu!
  • pawlle

    06.08.2019 13:18
    hahhahahaha,kako stes
    smesni sa ovim glupostima,niste nista napravili kako treba

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija

Šta stoji iza "turbo uzleta" Pro Tenta?

Iako je Pro Tent na kraju 2022. godine imao više od 8.600 radnika, najveći broj njih samo je formalno zaposlen u ovom preduzeću, a suštinski radi u Elektroprivredi Srbije.

Srbija nasuprot svetskog trenda

Nema države koja se ne hvališe najboljim kompanijama, stoga se i prave liste najvećih, bilo prema ukupnom poslovnom prihodu, bilo prema profitabilnosti.

Koja država EU je najzaduženija?

Javni dug zemalja Evrozone je na kraju četvrtog tromesečja 2023. godine pao sa 89,9 odsto u prethodnom kvartalu na 88,6 odsto, objavio je Evrostat.