Folksvagen u septembru predstavlja novi, moderniji logo

Nemačka automobilska kompanija Folksvagen (VW) će narednog meseca, na Frankfurtskom sajmu automobila, predstaviti novi, "moderniji" logo, u sklopu svojih napora za rebrendiranje kompanije.
Folksvagen u septembru predstavlja novi, moderniji logo
Foto: Pixabay
Prvi automobil koji će biti opremljen novim amblemom je dugo očekivani VW-ov hečbek "ID.3", koji je stopostotni električni kompaktni kupe, prema pisanju magazina "L'Automobil".
 
Na najnovijim izmenama rađeno je više od tri godine, a cilj je da se ta marka automobila, kako je saopšteno iz VW-a, učini "znatno mlađom, digitalnijom i modernijom", naročito nakon skandala "dizelgejt".
 
Izmene VW-ovog korporativnog identiteta neće biti radikalne, već će samo aktuelni logo biti modernizovan.
 
Svetska premijera novog logotipa i novog modela biće održana na Frankfurtskom sajmu automobila koji se održava od 12. do 22. septembra.
 
Poslednji put su izmene na logotipu vršene 2012. godine, kada je zaštitni znak Folksvagena dobio trodimenzionalni izgled.
 
U saopštenju VW-a se navodi da je novi logo "sveden na svoje osnovne elemente i da će biti predstavljen u novom dizajnu koji je ravan i dvodimenzionalan".
 
To će, kako poručuju iz VW-a, omogućiti "fleksibilnije korišćenje i daleko veću prepoznatljivost u digitalnim medijima".
  • Marko

    25.08.2019 06:55
    Za mene laži o namestaju i prevari se ne mogu oprati.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Biznis i ekonomija