Ova kompanija našla se pod pritiskom kupaca, brendova i zakonodavaca da suzbije falsifikate na svojoj veb platformi za trgovinu.
U prvom Amazonovom izveštaju o naporima protiv falsifikovanja otkako je 2019. uveo nove alate i tehnologije navedeno je da je broj blokiranih lažnih oglasa porastao za oko 67 odsto u odnosu na godinu ranije.
Multinacionalna tehnološka kompanija sa sedištem u Sijetlu je saopštila da je broj falsifikatora koji pokušavaju da prodaju na toj stranici porastao dok su prevaranti pokušavali da iskoriste kupce koji su tokom pandemije više kupovali preko interneta.
Pojedini potrošači neće kupovati na Amazonu zbog falsifikata, a neki brendovi odbijaju da svoje proizvode ponude na toj veb lokaciji.
Falsifikatori pokušavaju da svoje proizvode plasiraju na Amazon preko nezavisnog tržišta, gde prodavci mogu svoje proizvode direktno da postave na veb stranicu.
Kompanija je prošle godine uništila dva miliona falsifikovanih proizvoda koji su stigli u njena skladišta i navodi da je dobila žalbe kupaca zbog falsifikata na manje od 0,01 odsto svih proizvoda koji su kupljeni preko te platforme.
Amazon je saopštio da može da zaustavi falsifikatore pre nego što nešto prodaju, zahvaljujući tehnologiji koja automatski skenira liste kako bi uklonila sumnje na falsifikate.
Kompanija takođe daje brendovima mogućnost da sami uklone lažne predmete sa veb lokacije, umesto da ih prijavljuju Amazonu i čekaju da nešto učini.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar