Njome će moći da se transportuje količina tereta jednaka količini tereta koja se svaki dan transportuje s 25.000 kamiona.
Doneće tri glavna benefita.
Prvi je da će se smanjiti saobraćajne gužve, drugi je da će se smanjiti emisija štetnih materija u saobraćaju i da će se ublažiti nedostatak radne snage, što je sve izraženiji problem kako japansko stanovništvo stari.
Naime, prema podacima Svetske banke, ova zemlja je pre 30 godina imala 87 miliona radno sposobnih stanovnika, a sada ima 73 miliona.
Ovi negativni trendovi su izazov za japansku logističku industriju. Jedna od posledica tih trendova je nedostatak profesionalnih vozača.
Procena je da će izgradnja podzemne pokretne trake koštati 23 milijarde dolara i da će ova traka u funkciji biti od 2034.
Japan nije jedina država koja namerava da napravi nešto ovakvo. Švajcarska takođe planira da izgradi podzemni transportni tunel dug 500 kilometara. Tunel će biti 80 metara ispod površine tla i imaće pokretne trake koje će biti pokretane obnovljivim izvorima energije. Time će se za 80 odsto smanjiti emisija štetnih materija u saobraćaju. Ovim tunelom će se skratiti vreme transporta tereta, ali će vozila i dalje biti potrebna u poslednjoj fazi transporta.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 2
Marko
Ono što umemo da uradimo je da ljude ubacimo u bus i za obećanu naknadu ih vučemo po mitinzima; da organizujemo privremene promene prebivališta u cilju glasanja tamo gde ne živimo; da potkupimo sugrađanje koji u svojoj bedi pristaju da daju glas sa par desetina eura; da organizujemo veštačko i neistinito kreiranje javnog mnjenja kroz botovanje i medijske nastupe. Eto, to je naš nivo.
Taman smo u svemu na začelju Evrope u rangu sa Kosovom i Severnom Makedonijom tako da poređenje sa onim što japanci mogu da urade nema nikakvog osnova.
Pre nego što mi lupite minus postavite sebi pitanje šta nije tačno od ovog što sam napisao.
kuu
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar