U zahtevu se navodi da specijalni lepak može da se nanese na haubu i zadnji deo automobila. Lepak deluje slično lepku za hvatanje muva i drugih insekata, te pešak u slučaju udesa ostaje zalepljen za vozilo, umesto da padne na kolovoz.
"Lepak vezuje pešaka za automobil dok se on ne zaustavi, tako da se može izbeći sekundarni udar pešaka o tlo ili neki drugi objekat", navedeno je u zahtevu. Po obrazloženju kompanije, pešaci koje bi udario tako opremljen automobil bili bi poštedjeni dodatnih povreda i ne bi ih mogla pregaziti druga vozila.
Direktor automobilske kompanije Fijat Krajsler (Fiat Chrysler) Serdjo Markione je početkom maja rekao da će se automobili bez vozača naći na putevima u narednih pet godina, posle potpisivanja ugovora sa Alfabetom (Alphabet), majkom-kompanijom Gugla. Alfabet je objavio da je naručio stotinak uzoraka hibridnih vozila modela "Krajsler pasifika" (Chrysler Pacifica) koja će biti podvrgnuta testiranju u okviru projekta vozila bez vozača Gugl kar (Google Car).
Gugl je 2009. godine započeo testiranje tehnologije samoupravljajućih vozila na modelu "tojota prius", a projektom će biti obuhvaćeno oko 70 vozila različitih marki, medju kojima i Guglovo vozilo predstavljeno 2014. godine.
Komentari 3
Novosadista
Ha
Nikola
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar