Kada je najbolje vreme za postavljanje sadržaja na Tviter i Fejsbuk
Tako, ako želite da promenite profilnu fotografiju na Fejsbuku ili postavite novi članak na vaš blog, proučite vodič za "uspešno predstavljanje na društvenim mrežama"
Fejsbuk
Iako najveći broj ljudi objavljuje postove tokom radne nedelje, najviše su primećeni oni postovi koji se objave tokom vikenda. Najveću interakciju će izazvati sve vrste postova objavljenih u nedelju od 9 do 13h.
Aktivnost korisnika na Fejsbuku svakodnevno raste posle devet sati ujutru, a oni objavljeni između ponoći i jedan sat ujutru će se najviše puta pojaviti u pregledu novosti (newsfeedu) drugih korisnika.
Ako želite da privučete više pažnje i dobijete više lajkova, najbolje je da postujete u večernjim satima i tokom vikenda.
Tviter
Poput Fejsbuka, većina korisnika se na ovoj društvenoj mreži nalazi u nedelju. Tokom radnog dana, novi tvit će izazvati najviše pažnje ako je postavljen između 10 i 11 sati ujutru.
Najviše "ritvitova" će biti na objavama tempiranim u nedelju.
Instagram
Najviše korisnika na Instagramu se nalazi ponedeljkom. Na Instagramu je svako vreme za postavljanje fotografija dobro, odnosno ne postoji vreme u kojem će one biti više ili manje primećene. Najbolje vreme za objavu videa na je od 21 sat do 8 sati ujutru.
Blog
Najviše ljudi čita blogove subotom u od 22 do 23h, pa je to i najbolje vreme za postavljanje novog sadržaja. Blogovi objavljeni u nedelju će imati najviše šerova na društvenim mrežama. Najviše blogera objavljuje sadržaj u utorak i sredu.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar