WhatsApp omogućio iOS korisnicima slanje poruke u offline modu

WhatsApp je upravo objavio novu nadogradnju aplikacije koja donosi nekoliko interesantnih funkcija korisnicima iOS platforme.
Ažuriranje nije dostupno na bilo kojoj platformi osim iOS, ali bi ga trebalo očekivati uskoro širom svih uređaja. Glavno poboljšanje uključeno u nadogradnju je dodatak nove funkcije koja omogućava korisnicima da pošalju poruku čak i kada nemaju konekciju.

Na primer, ukoliko nemate konekciju, napišete poruku i kliknete na send. Naravno, poruka će ostati na čekanju sve dok ne budete povezani na bežični ili mobilni internet.

Pored ove funkcije, WhatsApp je odlučio i da redizajnira ekran korišćenja skladištenja, pa će korisnici sada moći da upravljaju internom memorijom svojih telefona tako što će obrisati pojedine vrste poruka, posebno video poruke.

Na kraju, uz najnoviju verziju WhatsAppa za iOS, korisnici mogu da pošalju do 30 fotografija ili video fajlova odjednom.

Facebook pravi najbrži računar na svetu

Matična kompanija Facebooka "Meta Platforms Inc" objavila je da su članovi njenog istraživačkog tima počeli da prave novi superračunar namenjen istraživanju veštačke inteligencije.

Napravljen veštački mesec

Naučnici u Kini su napravili istraživačko postrojenje u kojem se nalazi "veštački mesec", a koje omogućava simuliranje uslova niske gravitacije na Zemlji za male predmete.

Sunce je verovatno imalo prstenove

Pre nego što su se u našem Sunčevom sistemu formirali Zemlja i druge planete, Sunce je verovatno bilo okruženo divovskim prstenovima prašine sličnim onima oko Saturna, navode naučnici u novoj studiji.