Facebook novom aplikacijom želi da ponovo pridobije tinejdžere

Facebook sve više gubi popularnost među mlađim generacijama zbog čega su predstavnici ove društvene mreže odlučili da pokrenu novu aplikaciju pod nazivom Lasso kojom žele da povrate pažnju tinejdžera.
Lasso je aplikacija slična popularnoj kineskoj platformi Tik Tok koja beleži veliki rast broja korisnika. Tik Tok je društvena mreža i platforma na kojoj korisnici dele muzičke videozapise, odnosno kratke isečke uz posebne efekte.
 
Slične mogućnosti korisnicima sada pruža i Facebookova nova aplikacija.
 
"Lasso omogućuje korisnicima da kreiraju i podele kratke video snimke sa zabavnim filterima i efektima. Pratite kreatore, pretražujte hashtagove, otkrijte popularne i viralne snimke i delite ih s prijateljima", navodi se u opisu Lasso aplikacije.
 
Ovo nije prvi pokušaj Facebooka da zadobije pažnju mlađe populacije, ali dosadašnji potezi kompanije i društvene mreže Marka Zakerberga nisu ostvarili očekivani uspeh.
 
Prema nedavnim istraživanjima tek polovina tinejdžera koristi Facebook ove godine, za razliku od 2014. kada ih je više od 70 odsto izjavilo da im je Facebook primarna društvena mreža.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija

VIDEO: Epl se izvinio zbog kontroverzne reklame

Američka tehnološka korporacija Epl izvinila se zbog reklamnog video snimka za novi tablet "ajped pro" (iPad Pro) sa čipom M4, nakon što se suočila sa oštrim kritikama na društvenim mrežama.