Putovanje Vilijama Šatnera u svemir odloženo zbog vetra

Svemirska kompanija Džefa Bezosa, Blu oridžin, saopštila je danas da je ovonedeljno lansiranje svog vozila "Nju šepard" odložila za sredu.
Vilijam Šatner (90), glumac filmova Zvezdane staze biće jedan od četvoročlane posade na suborbitalnoj misiji NS-18, piše Rojters.

"Zbog prognoziranih vetrova u utorak, 12. oktobra, opeativni tim misije Blu oridžina doneo je odluku da se odloži lansiranje NS-18 i sada cilja na sredu, 13. oktobra", navodi se u saopštenju kompanije.

Blu oridžin koji je u julu imao uspešno lansiranje sa Bezosom, saopštila je da je operativni tim misije potvrdio da vozilo ispunjava sve uslove i da su astronauti počeli obuku u nedelju.

• Aleksej

12.10.2021 07:28
    Hm...
    Zbog vetra? Pih...
  • Kekica

11.10.2021 12:06
    He's dead, Jim
    Nadam se da ce kapetana uskoro proci vetar, preporucujem simetikon (u Americi: Gas-X) pa da bude konacno "beam me up Scotty". Verujem da je nezgodno da mu se omakne u tako malom prostoru sa vise saputnika.
  • Mile

11.10.2021 12:00
    Kad ode tamo
    Ustvari će enterprajz doći po njega, a nama će vratiti njegovog klona!

Koji će da rikne i to je to, a šetner ustvari neće da rikne, vraća se u budućnost!

Šta mislite zašto se ovo baš sada dešava, nemojte da ste naivni!

Napravljen veštački mesec

Naučnici u Kini su napravili istraživačko postrojenje u kojem se nalazi "veštački mesec", a koje omogućava simuliranje uslova niske gravitacije na Zemlji za male predmete.

Sunce je verovatno imalo prstenove

Pre nego što su se u našem Sunčevom sistemu formirali Zemlja i druge planete, Sunce je verovatno bilo okruženo divovskim prstenovima prašine sličnim onima oko Saturna, navode naučnici u novoj studiji.

Instagram vraća jednu staru opciju

Prošlog meseca Instagram je objavio da će vratiti opciju hronološkog sortiranja vesti i objava tokom 2022. godine. Sada su neki korisnici počeli da dobijaju ovu opciju.