Fejsbuk uklonio grupe korisnika koje su napadale stručnjake zbog promocije vakcinacije

Kompanija Meta, kojoj pripada Fejsbuk, suzbila je zlonamerne grupe koje su raspravama o vakcinaciji protiv kovida uznemiravale stručnjake i unosile podelu u društvo.
"Vređali su lekare, novinare i advokate nazivajući ih pristalicama nacizma jer su promovisali vakcinaciju protiv kovida, tvrdeći da bi uvođenje obavezne vakcinacije dovelo do zdravstvene diktature", rekao je Majk Dviljanski, direktor za istragu pretnji u okviru kompanije Meta.
U svom obraćanju, on je ciljao na mrežu "V_V", povezanu sa antivakserskim pokretom, koju kalifornijska kompanija optužuje da vodi kampanju masovnog zastrašivanja i uznemiravanja istaknutih osoba u zdravstvu, medijima i u politici u Italiji i u Francuskoj.
Učesnici ove akcije, radili su koordinisano preko sistema za razmenu poruka Telegram, gde su volonteri imali pristup listama osoba koje su na meti i "formacijama" kako bi izbegli da ih Fejsbuk otkrije.

Pritom su ostavljali komentare ispod poruka meta i menjali bi pojedina slova poput "vaxcinati" umesto "vaccinati, za one koji dolaze sa italijanskog govornog područja.

Kompanija Meta navodi i da je suzbila još jednu operaciju iz Kine koja se koristila lažnim računima kako bi promovisala lažnu informaciju. Prenosili su poruke objavljene na profilu izmišljenog švajcarskog biologa o tome da Sjedinjene Države vrše pritisak na Svetsku zdravstvenu organizaciju kako bi se odgovornost za koronavirus pripisala Kini.

• Vidra

03.12.2021 21:16
    Kao što sam i mislio
    Broj minusa na moj prethodni komentar samo pokazuje odnos glupandera prema inteligentnim ljudskim bićima koji žive u ovim krajevima. Pandemija Daning-Krugerovog efekta na Balkanu.
  • Vidra

02.12.2021 15:08
    Krajnje vreme
    Neobrazovani pojedinci koji sebe smatraju pametnijim, informisanijim i merodavnijim od naučne zajednice i ne treba da imaju glas. Neka rade ono za šta su stručni i nek se ne mešaju u rasprave od sebe pametnijih.
  • Mirko

02.12.2021 14:59
    Prevedite BBC tekst o tome kako je detektovana kineska mreza od 500 laznih naloga, sa izmisljenim svajcarskim biologom.
    Cilj mreze?
    Pitajte partiju.

Facebook pravi najbrži računar na svetu

Matična kompanija Facebooka "Meta Platforms Inc" objavila je da su članovi njenog istraživačkog tima počeli da prave novi superračunar namenjen istraživanju veštačke inteligencije.

Napravljen veštački mesec

Naučnici u Kini su napravili istraživačko postrojenje u kojem se nalazi "veštački mesec", a koje omogućava simuliranje uslova niske gravitacije na Zemlji za male predmete.

Sunce je verovatno imalo prstenove

Pre nego što su se u našem Sunčevom sistemu formirali Zemlja i druge planete, Sunce je verovatno bilo okruženo divovskim prstenovima prašine sličnim onima oko Saturna, navode naučnici u novoj studiji.