Kina tvrdi da je rešila problem zavisnosti mladih o gejmingu

U izveštaju Kineskog komiteta za industriju igara se navodi da su mladi pobedili zavisnost od videoigara.
Kina tvrdi da je rešila problem zavisnosti mladih o gejmingu
Foto: Pixabay
Ovaj izveštaj bi mogao uticati na zvaničnike, koji su ranije nazvali video igre "duhovnim opijumom", da ublaže trenutno stroge restrikcije koje se odnose na gejming. Od avgusta 2021. godine je deci zabranjeno da igraju video igre duže od tri sata nedeljno.
Gejming sektor je takođe pogođen "zamrzavanjem" zvaničnih odobrenja za izdavanje novih naslova, a to je deo širih mera kineskih vlasti s ciljem regulisanja ogromnog kineskog tehnološkog sektora u kojem su giganti poput Tencenta, jedna od najvećih kompanija u svetu video igara.
U izradi izveštaja je učestvovala i istraživačka agencija CNG koja je ustupila svoje podatke, a koji govore da je 75 odsto mladih gejmera igralo video igre manje od tri sata nedeljno. Kineske gejming kompanije poput Tencenta su postigle "neverovatne rezultate", navodi se u izveštaju.
 
Kineska vlada tvrdi da je zavisnost od gejminga rezultirala rastom miopije, lošom koncentracijom, problemima s mentalnim zdravljem i poremećajima sna. Zabrinutost zbog vremena provedenog ispred ekrana povećana je zbog karantina uvedenog usled pandemije koronavirusa, zbog čega je fokus na onlajn učenju.
 
Nakon restrikcija gejminga, kineska verzija Tiktoka pod nazivom Douyin, zabranila je osobama mlađim od 14 godina da koriste platformu duže od 40 minuta dnevno.
 
Meutim, s dolaskom zime i povećanjem broja zaraženih koronavirusom u Kini, deca provode više vremena u domovima, a neki roditelji im dopuštaju pristup svojim profilima kako bi ih zabavili.
 
Gejming je postao popularniji i među odraslim Kinezima. Novine "China Daily" su objavile da su i osobe koje žive u staračkim domovima počele da igraju onlajn igre kako bi se "povezale s unucima".
 
Međutim, stručnjaci za azijsko tržište igara iz kompanije Niko Partners saopštili su da je opadanje prihoda u Kini zapravo pozadina izveštaja. 
 
Ipak, osnivačica Lisa Kosmas Henson tvrdi da budućnost izgleda pozitivnije sa "zamahom u ekonomiji, esportu, PC igrama i entuzijazmu 700 miliona kineskih gejmera".
 
"Ponovnim pokretanjem odobrenja igara i prilagođavanjem propisima za mlade na lokalnom nivou, mi vidimo razvoj pozitivnijeg ishoda", rekla je Hensen.
  • Milanče

    27.11.2022 16:22
    neki dan
    Neki dan u gradskom autobusu i babe i dede, mladi i stariji svi gledaju telefone. Opšta zavisnost je u Srbiji odavno.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija