Cifra je objavljena tokom jučerašnje rasprave pred Odborom za saobraćaj o bezbednosti aviona, preneo je "Biznis insajder".
U 15 padova punih 737 Maks aviona, ako bi bili katastrofalni kao dva koja su se dogodila, nastradalo bi čak 3.450 ljudi.
Čak i nakon što je predvidela 15 padova, FAA nije odmah prizemljila avione. Prizemljenje je usledilo nakon drugog pada aviona u Etiopiji, što je nateralo i druge regulatore da ga zabrane.
Informacije su postale javne kada su juče objavljena dokumenta o predviđanjima nakon rasprave u Odboru za saobraćaj. Brojka je zasnovana na internoj analizi koju je FAA sprovela nakon katastrofe Lajon Era u oktobru 2018. godine u kojoj je poginulo 189 ljudi.
Proračuni FAA pokazuju da je do nesreće došlo nakon otprilike 136.000 sati leta tog aviona. Na osnovu tog broja, u kombinaciji sa očekivanim vekom eksploatacije tog modela aviona, koji iznosi maksimalno 45 godina, izračunato je da bi došlo do 15 nesreća, navodi se u dokumentu objavljenom posle rasprave.
U zavisnosti od konfiguracije aviona i popunjenosti mesta, u Maksu se može naći do 230 osoba. Na osnovu proračuna Biznis insajdera, ako bi došlo do 15 nesreća u potpuno popunjenim avionima, poginulo bi oko 3.450 osoba, pored onih koji su poginuli u padu Lajon Era.
Prema proračunu "Vol strit žurnala", koji je prvi objavio podatke iz dokumenta, 15 fatalnih nesreća Maksa mogle bi grubo da se uporede sa svim katastrofalnim nesrećama zajedno u proteklih 30 godina za pet Boingovih modela: 747, 757, 767, 777, 787.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar