Menu 021

Prva presuda da Kargo posluje po zakonima Srbije

Prekršajni sud u Beogradu doneo je oslobađajuću presudu u sporu protiv Udruženja građana Kargo, kojim je dokazano da oni ne obavljaju nelegalnu taksi delatnost, izjavio je danas direktor kompanije Kargo tehnolodžis Vuk Guberinić.
Info 28.05.2020. | 16:29 > 16:37
Guberinić je istakao da je Prekršajni sud naveo da je taksi javni prevoz dostupan svim građanima, dok je Kargo privatna usluga dostupna isključivo članovima udruženja Kargo.
 
On je rekao da je Prekršajni sud konstatovao i da postoji razlika u samoj naplati, odnosno da u taksiju građani plaćaju prevoz vozaču, dok se u Kargo ne naplaćuje prevoz, već postoji naknada za korišćenje softvera. Isto tako, utvrđeno je da se za naplatu usluge taksija koristi taksimetar, dok Kargo koristi aplikaciju.
 
Guberinić je izrazio nadu da će sudovi i u drugim predmetima protiv Kargo postupiti u skladu sa ovom odlukom Prekršajnog suda, i doneti oslobađajuće presude. On je naglasio da su članovi njihovog udruženja u proteklom periodu trpeli različite napade, oduzimanja vozila, hapšenja, ali i veliki broj inspekcijskih kontrola.
 
Predsednik Udruženja građana Kargo Aleksandar Vučić istakao je da je ovo "istorijski dan za više od 800.000 članova udruženja, kao i za više od 4.000 pružalaca Kargo usluge, ali i za sve građane Srbije" jer je, kako je rekao, doneta "pravedna presuda u interesu građana, a ne lobi grupa i taksi kartela".
 
On je dodao da je u oslobađajućoj presudi konstatovano i da je inspektor drumskog saobraćaja grubo prekršio Zakon o inspekcijskom nalogu, a da se inspektor čak nije odazvao prvom pozivu na saslušanje.
 
Oslobađajuća presuda doneta je u postupku koji se vodi od maja 2019. godine, po prijavi saobraćajnog inspektora za nelegalno bavljenje taksi prevozom. Kako je istaknuto, u ovom slučaju korišćen je tzv. prikriveni islednik, inspektor koji se lažno predstavio i koji je naveo člana Kargo na šlep službu koja je pokušala, kako naglašavaju u Udruženju, da mu oduzme njegov privatni automobil.
Autor: FoNet
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • Vlada
    31.05.2020 10:11
    @PoP
    'Problem je u tome da njihova vozila ispune ove uslove i niko im neće braniti rad.'

    Koliko ja vidim, ova presuda kaže da niko ni sad ne može da im zabrani rad - pa što bi onda to sve radili?
  • PoP
    29.05.2020 08:52
    @aca
    Taksistima država izmedju ostalog da bi se bavio prevozom traži:
    - Svetleću krovni tablu sa oznakom TAXI
    - Taximetar (bazdari se jednom godišnje.
    - PP aparat (bazdari se na 6 meseci)
    - Osiguranje putnika
    - Šestomesečni tehnički pregled vozila.
    - Međuosovinski razmak na vozilu mora biti veći od 2550 mm, a zapremina prtljažnika veća od 350 litara.
    Sve ovo vozila CarGo i sličnih udruženja ne ispunjavaju i zato su im cene takve kakve jesu.
    Problem je u tome da njihova vozila ispune ove uslove i niko im neće braniti rad.
    P. S. Da ne nabrajam uslove za vozače taksi vozila koje takođe treba ispuniti.
  • Aca
    29.05.2020 07:17
    @pop A zasto da se ne vozim sa kraja na kraj grada po ceni pljeskavice ako je to isplativo i onom ko me vozi? Zasto koristite viber za pozive i poruke a ne trosite minute? Neki tipovi usluga zastarevaju i vreme je da se modernizuju. Treba pustiti i Uber pa neka postoji konkurencija.
  • De Niro
    28.05.2020 21:01
    koju poslugu porati
    Svi znamo ciji brat je vlasnik tog udruženja.
    Bravo za nezavisni sud.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
O nama Oglašavanje Kontakt Impresum Uslovi i pravila korišćenja Pošalji vest