Vršac: Poslovni voz Vršac-Beograd od decembra

Južni Banat dobio je treći ruski voz, pa železničari planiraju uvođenje novih polazaka do prestonice.

Godišnje se na ovoj relaciji preveze od 250.000 do 300.000 putnika.

"Zasad imamo četiri polaska dnevno za Beograd i pet u suprotnom pravcu. Tačnost naših vozova je preko 95 odsto, što uz povoljne cene karata, sav komfor koji nude novi vozovi i brzinu kojom idu, utiče na to da broj putnika svakodnevno raste", kaže Radovan Lekić, šef organizacione jedinice putničkog saobraćaja u tom gradu.

Voz najviše koriste radnici, studenti i đaci. Železničari pokušavaju da upravo prema njima prilagode red vožnje, pa će, tako, najavljeni voz, koji će iz Vršca kretati u 7 sati i 58 minuta, a u Beograd stizati oko 9.45, biti "poslovni".

"Prve godine će ovaj voz stajati na svakoj stanici na putu do prestonice, a kada budemo procenili njegovu rentabilnost, neće se nigde zaustavljati. To će poslovnim ljudima omogućiti da brzo stignu do Beograda, pogotovo što su vozovi sada brži od automobila. Do Pančeva idemo brzinom od 100 kilometara na sat, a od Pančeva do Beograda 120", navodi Lekić za Novosti.

On kaže da su prošle godine zbog radova na pruzi Pančevo - Beograd neke polaske morali da otkažu, ali su, brinući o putnicima, organizovali autobuski prevoz.

Na pruzi Vršac - Beograd ima čak 46 nekategorizovanih poljskih puteva, što predstavlja opasnost za vozače velikih poljoprivrednih mašina, pogotovo što devet vozova svakodnevno ide brzinom od 100 kilometara na sat. Zasada je bezbednost na visokom nivou, ali železničari ipak apeluju na poljoprivrednike da strogo vode računa prilikom prelaska pruge.

Vozovi koji u prestonicu dolaze iz Vršca, zasada idu samo do Dunav stanice, nedaleko od Pančevačkog mosta. Vršački železničari se nadaju da će im nadležni dozvoliti da se uskoro povežu sa novootvorenom "Prokop" stanicom u centru Beograda, što bi njihovim putnicima omogućilo da bez presedanja koriste i stanice "Vukov spomenik" i "Karađorđev park". To bi, kažu, uvećalo prihod i broj putnika za 20 odsto.

  • Nikola

    02.09.2016 20:32
    Evo dokaza da ljude žele da se voze železnicom (isto kao i na pravcu Novi Sad – Beograd i Novi Sad – Bogojevo – Sombor), ali da država ne ulaže u održavanje pruga pa ih onda ukida jer nisu profitabilne. Naravno da nisu profitabilne kad se u njih godinama ne ulaže. Onda je najlakše zavoriti ih. A putnički saobraćaj ni u drugim državama nije profitabilan na svim prugama,uglavnom je zarada na teretnom saobraćaju, ali druge države shvataju značaj i pogodnosti koje donosi železnica njihovim građanima.
  • Vojvodina Republika

    02.09.2016 18:45
    A gde se nalazi taj "prestol" ?
  • Yioll

    02.09.2016 15:22
    Polako postajemo ozbiljan lider regiona .

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina