Menu 021

Fruškogorski koridor će graditi Kinezi

Kineska kompanija CRBC izvodiće radove na Fruškogorskom koridoru, a odluka o modelu finansiranja brze saobraćajnice biće doneta uskoro.
Novi Sad 12.09.2018. | 17:49 > 09:43
"Za Fruškogorski koridor praktično imamo svu potrebnu dokumentaciju koju su zajedno finansirali Pokrajinska vlada i nadležno ministarstvo", rekao je predsednik Pokrajinske vlade Igor Mirović.
 
Mirović je naveo da Pokrajinska vlada ima informacije o tome da za finansiranje projekta koridora postoje dve varijante: da se novac obezbedi kreditom ili putem koncesije.
 
"Očekujemo da će Vlada Srbije u narednih nekoliko meseci opredeliti model finansiranja i da praktično nakon toga naredne godine možemo imati ugovor u rukama, pod uslovom da to ne bude koncesiona varijanta. Jer ukoliko bude, ta procedura će trajati malo duže", istakao je Mirović.
 
On je naveo i da su sve neophodne pripreme završene, uključujući i rešavanje imovinskih odnosa, kao i da postoje svi osnovi za ugovaranje tog posla.
 
Fruškogorski koridor deo je putnog pravca Novi Sad-Ruma-Šabac-Loznica-granica sa Bosnom i Hercegovinom, koji spaja Srbiju sa Hrvatskom, Bosnom i Hercegovinom i širim okruženjem. Povezaće tri opštine - Novi Sad, Irig i Rumu. U perspektivi, ovaj putni pravac povezaće Vojvodinu i zapadnu Srbiju, ali i Koridor 10 i Koridor 11 sa Koridorom 5c, pravac Budimpešta-Osijek-Sarajevo-Mostar-Ploče.
 
Najvažniji značaj koridora Novi Sad - Ruma sa tunelom je taj što će se konačno rešiti ogroman problem prolazaka teretnjaka preko Fruške gore i kroz Irig, kuda prolazi najprometnija saobraćajnica u Srbiji sa dnevnim prosekom prolazaka od 10.000 do 12.000 vozila.
 
Ključni građevinski objekat ove saobraćajnice je tunel Iriški venac kroz Frušku goru, kao dvocevni tunel u dužini od oko 3,5 kilometara. Ovaj tunel će ujedno biti i najduži tunel u Srbiji. 
 
Detalje o ovom tunelu možete pronaći OVDE.
Autor: Dnevnik
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • Mile zlojeb
    13.09.2018 13:01
    Kinezi? Hoće li biti za jednokratnu upotrebu?
  • sale sa salajke
    13.09.2018 08:33
    A Kineski koridor će graditi Fruškogorci.
  • Ne Dam SNS
    13.09.2018 06:57
    sumljiv, višlji, ne siguran
    Biće mrtvih, to je sigurno. Ali koga briga, bitno je samo da se Srbija na bilo koji način, prugom, asfaltnom cestom, letnjim drumom, spoji sa lukom Ploče i da se narodu obezbedi gas kad Rusiji uvedemo sankcije. Naravno da će se i ovo razvlačiti kao pita i da će se isfušerirati, ali u skoro svečano otvaranje uz lebac, so, popove i političare ne sumnjam.
  • Koridor
    13.09.2018 06:48
    Poučen tuđim iskustvom
    Jednostavnije je ukloniti Frušku Goru. A i faktura a time i procenti bi bili veći.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Pravila i uslovi korišćenja Pošalji vest