Menu 021

Sultanov: Spajanje tunela kod Čortanovaca u aprilu, pruga će biti bolja nego kod komšija

Izgradnja deonice brze pruge od Stare Pazove do Novog Sada, duže od 40 kilometara, ide po planu i urađeno je više od 53 odsto ukupnih radova, izjavio je direktor ogranka "RŽD internešenel" u Srbiji Mansurbek Sultanov.
Novi Sad 23.02.2020. | 18:05
Najizazovniji delovi, vijadukt i tunel, već su 80 odsto gotovi, a izgradeno je i 35 kilometara koloseka, rekao je Sultanov i dodao da će radovi biti gotovi u roku do septembra 2021. godine.
 
"Dobio sam izveštaj da je vijadukt 87 odsto gotov, a tunel 83 odsto, što je u skladu sa dinamikom radova", naveo je Sultanov i dodao da je završeno i 77 kilometara u okviru projekta modernizacije pruge Beograd-Bar.
 
Prema njegovim rečima, najviše poteškoća u izgradnji na deonici do Novog Sada zadavala je unikatna geologija terena.
 
"Sa desne strane je Dunav sa blatom, sa leve klizišta Fruške gore. Da bismo izdržali to sve, na dužini od tri kilometra imamo 40 kilometara šipova u zemlji", objasnio je Sultanov.
 
Trenutno se, kako dodaje, radi na rasponskoj konstrukciji.
 
"To je 10 deonica koju gradimo u Srbiji i svi naši projekti su završeni ili na vreme ili pre roka. Septembar 2021. godine je rok za statička i dinamička ispitivanja spremnog objekta", naveo je Sultanov gostujući na RTS-u.
 
Tunel kod Čortanovaca će, kako kaže, biti spojen u aprilu, a posle toga ostaje završetak ostalih radova i postavljanje koloseka. Sultanov ponavlja da će se vozovi na toj deonici kretati briznom od 200 kilometara na sat.
 
"Ovo je krak Koridora 10. Srbija hoće da bude i biće na istom ili višem nivou u odnosu na komšije. Prvi put će u Srbiji biti primenjen sistem za bezbednost i upravljanje saobraćajem jer mašinovođa, kada voz ide takvom brzinom, ne može da prati sve vizuelno", rekao je Sultanov.
 
Najavio je da bi uskoro trebalo da počne izgradnja novog modernog dispečerskog centra Železnica Srbije.
 
"Radovi su krenuli prošle godine i prva faza je završena. Sada planiramo neke događaje koji bi obeležili početak tog projekta", kazao je Sultanov.
Autor: Tanjug, RTS
Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • Limanac
    24.02.2020 17:51
    @Grinch
    “....Samo nek se radi. Ni auto put ni prugu nece odneti u grob...”

    Grinch,
    Opet je neko pozajmio tvoj nic...
  • ex chapman
    24.02.2020 10:07
    zovite me...
    ...na otvaranje. a dotada - prestanite da smarate! svaki bozji dan prica o tome sta grade i dokle se stiglo. kao da od svojih para grade a ne od VASHIH para - narodnih! bolje bi bilo da pricaju o tome koliko je para pronevereno i koliko je placeno vise nego sto je trebalo, o krsenjima zakona, HSE problemima i prava radnika...
  • Djole
    24.02.2020 08:01
    @Fubija 23.02.2020 • 20:11
    Knjige braćo...
    "....Dokle više to jalovo takmičenje sa manje-više podjednako ubogom okolinom? ..."

    da smo bar podjednaki .
    pruge i vozovi u Hrvatskoj , Madjarskoj i Rumuniji su mislena imenica za nase . Imao sam prlike da se vozim njihovim tacnim , modernim i vrlo urednim vozovima . Mada cu opet reci i da su pruge u Bosni i Bugarskoj takodjer u boljem stanju od nasih , tako da je komsiluk hteli to da priznamo ili ne u prilicno boljem stanju od nas .
  • Osoba M
    24.02.2020 07:44
    Da komsiji crkne krava mentalitet? Isto, nisu naglasili kojih komsija.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Pravila i uslovi korišćenja Pošalji vest