Ugovor za izgradnju Fruškogorskog koridora najverovatnije početkom nedelje, radovi naredne godine

Posle Moravskog koridora, Srbija započinje izgradnju još jednog autoputa - Fruškogorskog koridora za koji bi, kako saznaje Tanjug, u utorak, 6. oktobra, trebalo da bude potpisan ugovor u Vladi Srbije sa kineskom kompanijom CRBC.
Ugovor za izgradnju Fruškogorskog koridora najverovatnije početkom nedelje, radovi naredne godine
Foto: 021.rs
Vrednost ugovora je 606 miliona evra.
 
Vlada Srbije je polovinom septembra odobrila ugovor za izgradnju Fruškogorskog koridora u okviru kojeg će biti izgrađen i tunel kroz Frušku goru od 3,5 kilometara, koji će biti najduži tunel u Srbiji. Takođe, biće izgrađen još jedan most preko Dunava od 1,8 kilometara.
 
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je pre nekoliko dana da se u Srbiji trenutno grade četiri autoputa i da za koji dan kreće projekat i za peti, to jest Fruškogorski koridor, za koji još samo treba da se potpiše ugovor. 
 
"To će biti veoma važno za grad Novi Sad, kao i celu Bačku i Srem", kazao je Vučić.
 
Inače u Srbiji se trenutno grade autoput Preljina-Požega na Koridoru 11, Moravski koridor, to jest autoput od Preljine do Pojata, autoput ka Sarajevu od Kuzmina do Sremske Rače, autoput Ruma - Šabac i brza saobraćajnica Šabac - Loznica, kao i autoput na zavšetku obilaznice oko Beograda od Ostružnice do Bubanj Potoka.
 
Fruškogorski koridor će zvanično biti brza saobraćajnica od Rume do Novog Sada u dužini od 47,7 kilometara, koja će spojiti autoputeve ka Šidu i Subotici. Imaće četiri kolovozne trake širine po 3,5 metra, ali neće imati zaustavne trake, zbog čega se neće voditi kao klasičan autoput već kao brza saobraćajnica.
 
Fruškogorski koridor će se nadovezivati na pravac Ruma-Šabac-Loznica. Ovaj put povezaće tri opštine: Novi Sad, Irig i Rumu, a rešiće i problem prolazaka teretnih vozila preko Fruške gore i kroz Irig.
 
Potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović ranije je rekla Tanjugu da je vlada 15. septembra odobrila komercijalni ugovor za izgradnju Fruškogorskog koridora s kineskom kompanijom CRBC, pošto je prethodno stiglo iz kineske Eksim banke da je odobren kredit za finansiranje.
 
"Mi ćemo do kraja godine završiti projektno-tehničku dokumentaciju i verujem da ćemo do kraja sledeće godine konačno moći da počnemo radove na Fruškogorskom koridoru", rekla je ministarka.
  • Vlada

    04.10.2020 14:58
    A pazi ove botove kako su naucili. Bukvalno za svaki komentar koliko dobije pozitivnih, toliko oni nabiju negativnih da ispadne kako je to realno stanje i misljenje gradjanstva pola-pola. Pa providni ste, kako god okrenes.
  • pajo patak

    04.10.2020 13:54
    imamo
    Милоша ВЕЛИКОГ, Карађорђа u najavi, jel ovo sad onaj lažni Jovan Nenad I ?
  • Ime

    04.10.2020 12:28
    Prezime
    Zasto ne zaobilanica?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti